quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:58 schreef KermitKikker het volgende:
Waar zijn de mooie opstellingsplaatjes van fifa?
Dat kunnen de Spanjoolen nietquote:
Omdat de muziek zo mooi isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zingen die Spanjoolen niet?
Instrumentaal volkslied ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zingen die Spanjoolen niet?
Goed antwoord alleen zou het dan Hymne moeten hetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof het wat helptquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
ook geweldig hoe iedereen die anti discriminatie/racisme dingen onzin vind
nee maarja de schijn moet wel opgehouden worden hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alsof het wat helpt
Maarja, de FIFA hé
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
ik dacht dat ze toen een wedstrijd hadden uitgeschreven om een tekst te schrijven voor het volkslied.
Waar haal je die wijsheid nou weer vandaan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goed antwoord alleen zou het dan Hymne moeten heten
nu lalt iedereen maar wat dus dat klinkt ook niet echtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:29 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dit liep uit op het gene waar het altijd op uitloopt in Spanje....ruzie.
Daar zijn ze bij de FIFA meesters inquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee maarja de schijn moet wel opgehouden worden he
Je bedoelt de droomfinale Paraguay-Uruguay?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Zou leuk zijn voor de Traumfinale als Paraguay wint ja..
Welke anders ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt de droomfinale Paraguay-Uruguay?
Thnx!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:45 schreef Wilskracht het volgende:
even een linkje met 20 mooie voetbalvrouwen om deze wedstrijd door te komen.
http://www.loodzwaar.com/(...)ags-van-het-wk-2010/
ik heb beter gezien, valt me tegenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:45 schreef Wilskracht het volgende:
even een linkje met 20 mooie voetbalvrouwen om deze wedstrijd door te komen.
http://www.loodzwaar.com/(...)ags-van-het-wk-2010/
Is dat een nieuwe regel ofzo? Wat een gejank om een beetje bloedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
laat die vent dan spelen tot iemand anders een nieuw shirt heeft gehaald
is al een tijdje zo dat bij het minste drupje bloed je behandeld moet worden en een nieuw shirtje moetquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe regel ofzo? Wat een gejank om een beetje bloed
Dat mag nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
laat die vent dan spelen tot iemand anders een nieuw shirt heeft gehaald
Regel bestaat al heel langquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe regel ofzo? Wat een gejank om een beetje bloed
Nee man! Laat ze zich alle 22 maar rot rennen om de winst veilig te stellenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Nadeel van Paraguay is dat ze het nu wel bij kunnen benen, maar na een 0-1 van Spanje mentaal naar de klote gaan en alsnog met 0-4 op de flikker krijgen ofzo.
Dus snel die 1-0 erin.
In balans?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:50 schreef BlueMage het volgende:
Hmm best nog wel een aardige wedstrijd, natuurlijk wel saaier dan vanmiddag, maar komt denk ik ook omdat deze teams meer in balans zijn.
quote:
Hup Anonymouszquote:
waaromquote:
Ik ben voor geen van beidequote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waarom?
ik ben voor paraguay niet voor spanje
je bent toch voor spanjequote:
Barcelona is geen Spanjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bent toch voor spanje
6 barca spelers jeweettog
messi: 0 doelpuntenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:58 schreef FireFox1 het volgende:
Torres is toch wel de faalhaas van het WK
Samen met Messi, Ronaldo en Rooney
Laat hem weer lekker in Barcelona excellerenquote:
ik dacht echt dat je voor spanje wasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona is geen Spanje![]()
Ik ben enkel en alleen voor Nederland op een WK
Barcelona is Catalonie en Catalonie is geen Spanjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bent toch voor spanje
6 barca spelers jeweettog
eensquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat hem weer lekker in Barcelona excelleren
Liever nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat hem weer lekker in Barcelona excelleren
No wayquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht echt dat je voor spanje was
tot nu toe laten ze nog niet heel veel soeps zienquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
No way![]()
Als we die gasten in de finale tegen komen, hebben we een probleem![]()
Maar dat hebben we ook tegen de Duitsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |