merk je anders ook wel. BBC en VRT hebben 20 minuten lang vol profranna in de rust en NOS heeft 17 minuten reclame en 3 minuten gepraatquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Bij de NOS kunnen ze dat nou eenmaal niet, daar gaan belasting centen nou eenmaal op aan een commentator dat oeverloos zeikt, en moet het salaris van Cheque v. Gelder betaald worden.
Het valt me keer op keer op dat bij andere publieken in het buitenland de zaken veel beter geregeld is. Hier zitten we al jaren met een suffe publieke omroep. Maar goed, als je dat clubje ook bekijkt, sja... als je weet wat er werkt en rondloopt is dit niet zo vreemd. Veel geitenwollensokken. Dat was al bij het NOB zo.
Ik mis ten Napel ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik kijk lekker op de Belg. Sinds Ten Napel weg is is het commentaar daar altijd beter en geen reclame in de rust met betere analyses
ik date met een andere fokkerquote:
Ja zo dachten de Argentijnen ook over de Duitsersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:19 schreef Replicat het volgende:
gvd beter begint Spanje te voetballen de 2e helft, komop man, Paraguay
M'n combo, wat doe je
Wel met Paraguayaanse poedersuiker in de rustquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit houden ze nooit 90 minuten lang vol
Yah, Snoeks is een drama. Ik weet weinig van voetbal, maar zelfs ik erger me aan de onzin die de man uitkraamt. Wou dat ik BBC kon ontvangenquote:Ik mis ten Napel ook
Grueter en Snoeks
Je heb niks aan snelheid als Paraguay met 10 man achter de bal staat.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:31 schreef speknek het volgende:
Technisch gezien is het allemaal briljant bij Spanje, maar ze missen snelheid. Alleen Torres kan een beetje rennen, maar niet zo hard als zijn tegenstander...
De PO moet ier nou eenmaal geld vergaren uit reclameinkomsten. In Engeland hoeft dat niet, omdat men daar véél meer betaald aan kijk- en luistergeld (en ze nou eenmaal meer inwoners hebben die dat betalen).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
merk je anders ook wel. BBC en VRT hebben 20 minuten lang vol profranna in de rust en NOS heeft 17 minuten reclame en 3 minuten gepraat
volgens mij heeft maradona alles al gebruiktquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:31 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wel met Paraguayaanse poedersuiker in de rust
Ik ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:32 schreef BlueMage het volgende:
Ik hoop dat de tweede helft spannender is, ik verveelde me dood voor de rust.
Nu zeker jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij heeft maradona alles al gebruikt
Hoop dat Afellay speeltijd krijgtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Fabregas, Afellay lacht hem in principe keihard in zijn iele gezichtje uit.²
1 voordeel: er vallen zeker goals bij deze wedstrijdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hoop op een momentje á la Uruguay - Ghana
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |