Die gast die probeerde te koppen was hinderlijk buitenspel toen hij voor de bal ging.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:13 schreef TheArt het volgende:
Dat was een volledig geldig doelpunt van Paraguay
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:13 schreef TheArt het volgende:
Ik zie tegen beide ploegen genoeg kansen. Vind die hype rond Duitsland lichtelijk overdreven, tegen het Argentinië van vanmiddag dat het veld zo breed maakte had iedere voetballende ploeg gewonnen. Al waren sommige acties wel van grote schoonheid. Maar het is niet zo dat we opeens kansloos zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zie meer kansen tegen de Duitsers
Commentator is een Spanje fan of een vriend van de ref. Overigens hoop ik wel dat Spanje wint ook al vallen ze tegen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:13 schreef TheArt het volgende:
denk dat duitsland wel van spanje wintquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben er over uit dat Spanje godverdomme naar finale wordt geloodst wat een zaad ploeg is dat zeg...
Moeten ze wel hun dag hebben/in vorm zijn, vooral Torres is niet in vorm. En Nederland...tsja respect voor hoe ze zich teruggeknokt hebben tegen Brazilië en gepiekt op het juiste moment, een grote prestatie die zelfs "Breaking News" was op de CNN website.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Spanje heeft meerdere voetballers (Torres, Villa, Xavi) die het verschil kunnen maken.
En inderdaad; Spanje heeft weinig laten zien op het WK tot nu toe. Maar dat heeft Nederland ook niet
Na jaren trouwe dienst gooien ze je er niet meer uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
Ik snap trouwens ook niet dat Casillas altijd maar in het doel staat.
Spanje laat wel het probleem zien wat Nederland ook de eerste 4 wedstrijden had. Tegen een ploeg met 10 man achter de bal valt haast niet te voetballen, zelfs niet als je een surplus aan kwaliteit hebt.quote:
FIFA is pro spanjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In FIFA jargon betekend dat Spanje naar de volgende ronde moet.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:06 schreef larry91 het volgende:
Spanje laat wel het probleem zien wat Nederland ook de eerste 4 wedstrijden had. Tegen een ploeg met 10 man achter de bal valt haast niet te voetballen, zelfs niet als je een surplus aan kwaliteit hebt.
Als je het spel technisch bekijkt, vallen alle "grote" landen en spelers tegen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Moeten ze wel hun dag hebben/in vorm zijn, vooral Torres is niet in vorm. En Nederland...tsja respect voor hoe ze zich teruggeknokt hebben tegen Brazilië en gepiekt op het juiste moment, een grote prestatie die zelfs "Breaking News" was op de CNN website.![]()
Omdat Barcelona al voldoende genoeg vertegenwoordigd is in het elftalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
Ik snap trouwens ook niet dat Casillas altijd maar in het doel staat.
De saaiste kwartfinale tot nu toequote:
Bij de NOS kunnen ze dat nou eenmaal niet, daar gaan belasting centen nou eenmaal op aan een commentator dat oeverloos zeikt, en moet het salaris van Cheque v. Gelder betaald worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:57 schreef wdn het volgende:
Op de BBC vind ik dat ze de stand beter in beeld brengen.
Daar hebben ze PAR in rood met witte letters, en SPN in blauw met gele letters.
(ie. de kleur waarin ze spelen dus).
Zou bij de NOS nou niemand kunnen bedenken dat dat best handig is?
Dat met die balletjes was wel weer leuk
Dit houden ze nooit 90 minuten lang volquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:25 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe Paraguay als gekken pressie speelt
En wat is je tegenprestatie als dat gebeurd?quote:
ff nadenkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En wat is je tegenprestatie als dat gebeurd?
Je bedoeld als dat NIET gebeurdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En wat is je tegenprestatie als dat gebeurd?
Ik kijk lekker op de Belg. Sinds Ten Napel weg is is het commentaar daar altijd beter en geen reclame in de rust met betere analysesquote:Bij de NOS kunnen ze dat nou eenmaal niet, daar gaan belasting centen nou eenmaal op aan een commentator dat oeverloos zeikt, en moet het salaris van Cheque v. Gelder betaald worden.
Het valt me keer op keer op dat bij andere publieken in het buitenland de zaken veel beter geregeld is. Hier zitten we al jaren met een suffe publieke omroep. Maar goed, als je dat clubje ook bekijkt, sja... als je weet wat er werkt en rondloopt is dit niet zo vreemd. Veel geitenwollensokken. Dat was al bij het NOB zo.
Goed puntquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |