De saaiste kwartfinale tot nu toequote:
Bij de NOS kunnen ze dat nou eenmaal niet, daar gaan belasting centen nou eenmaal op aan een commentator dat oeverloos zeikt, en moet het salaris van Cheque v. Gelder betaald worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:57 schreef wdn het volgende:
Op de BBC vind ik dat ze de stand beter in beeld brengen.
Daar hebben ze PAR in rood met witte letters, en SPN in blauw met gele letters.
(ie. de kleur waarin ze spelen dus).
Zou bij de NOS nou niemand kunnen bedenken dat dat best handig is?
Dat met die balletjes was wel weer leuk
Dit houden ze nooit 90 minuten lang volquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:25 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe Paraguay als gekken pressie speelt
En wat is je tegenprestatie als dat gebeurd?quote:
ff nadenkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En wat is je tegenprestatie als dat gebeurd?
Je bedoeld als dat NIET gebeurdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En wat is je tegenprestatie als dat gebeurd?
Ik kijk lekker op de Belg. Sinds Ten Napel weg is is het commentaar daar altijd beter en geen reclame in de rust met betere analysesquote:Bij de NOS kunnen ze dat nou eenmaal niet, daar gaan belasting centen nou eenmaal op aan een commentator dat oeverloos zeikt, en moet het salaris van Cheque v. Gelder betaald worden.
Het valt me keer op keer op dat bij andere publieken in het buitenland de zaken veel beter geregeld is. Hier zitten we al jaren met een suffe publieke omroep. Maar goed, als je dat clubje ook bekijkt, sja... als je weet wat er werkt en rondloopt is dit niet zo vreemd. Veel geitenwollensokken. Dat was al bij het NOB zo.
Goed puntquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |