haha dat was wel briljantquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hoop op een momentje á la Uruguay - Ghana
Suarezquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hoop op een momentje á la Uruguay - Ghana
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
De Paragussen tonen helemaal geen respect voor die Spanen. Prachtig.²
Briljante actie, typisch Suarezquote:
Mijn illusie, wat doe je?quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het weleens over laxeermiddel, maar volgens mij heb ik een overdosis genomen. Mijn darmen houden momenteel een dialoog van heb ik jou daar.²
RTL trouwens ook. VI Oranje haakt dan in terwijl de NOS bezig is met het oplossen van schakelfouten en het pctje met de reclames weer opnieuw opstartquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
merk je anders ook wel. BBC en VRT hebben 20 minuten lang vol profranna in de rust en NOS heeft 17 minuten reclame en 3 minuten gepraat
die handsbalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Briljante actie, typisch Suarez![]()
Jongen is en blijft een held
Broeder, je bent er weer bijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het weleens over laxeermiddel, maar volgens mij heb ik een overdosis genomen. Mijn darmen houden momenteel een dialoog van heb ik jou daar.²
Dat.. ha ha .. hield toch .. haha ... niemand voor... ha ha ... mogelijk?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou die kop van Gijp wel willen zien als Paraguay dalijk de 1-0 binnen schiet en wint
Gyan slaapt de komende week niet meerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
die handsbal![]()
ghana miste een penalty
Die stopt hij dan in een bak met ijswater.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou die kop van Gijp wel willen zien als Paraguay dalijk de 1-0 binnen schiet en wint
zelfs bij RTL 7 hebben ze geregeld de reclame laten vervallen voor het geratel van Gijp en Derksenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
merk je anders ook wel. BBC en VRT hebben 20 minuten lang vol profranna in de rust en NOS heeft 17 minuten reclame en 3 minuten gepraat
Ja man, dank je. Ik zit momenteel in Frankrijk, bij mijn schoonbroer. Lang leve de Nos Streams.quote:
ghana kon de winnende goal makenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gyan slaapt de komende week niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |