Maradona liep vorrig jaar (meen ik) weg bij een persconferentie omdat muller naast hem ging staan. en maradona dacht dus dat muller een ballenjongen ofzo wasquote:
iddquote:
Ja, al fluiten ze soms nog iets teveel de wedstrijd dood.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:22 schreef VonHinten het volgende:
De scheidsrechters fluiten aardig goed in deze kwartfinales. Ze trappen niet steeds meer in die fopduiken. Klasse.
ken hetquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:23 schreef BrandX het volgende:
Go Duitsland!
Nog nooit eerder ben ik voor duitsland geweest
nos streamquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:23 schreef RedFever007 het volgende:
beeld valt steeds weg ivm regen + schotel![]()
heb ik ook, loop ik 30 sec achterquote:
quote:
kun je beter deze stream kijken: http://www.eurovisionsports.tv/quote:
Tja, Duitsers somsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:24 schreef VonHinten het volgende:
BAL LAAGHOUDEN VERDOMME. Die gasten schieten altijd zo verrekte hard en lomp. Steek nou iets meer energie in de hoogte ipv de snelheid.
Duitsersquote:
geen commentaar?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:25 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
kun je beter deze stream kijken: http://www.eurovisionsports.tv/
die loopt maar 3 a 5 seconden achter met NOS op Televisie
Je bent de vlag van de VS vergeten:quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:21 schreef Gillette_M5 het volgende:
Duitsland![]()
[ afbeelding ]
VS
Argentinië![]()
[ afbeelding ]
4 a 5 sevonden inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:25 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
kun je beter deze stream kijken: http://www.eurovisionsports.tv/
die loopt maar 3 a 5 seconden achter met NOS op Televisie
huh?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:25 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Je bent de vlag van de VS vergeten:
[ afbeelding ]
hij staat overallquote:
dit, Speelt gewoon zo goedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Tot de finale ben ik voor Duitsland.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Tot In de finale ben ik voor Duitsland.
Lekkerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:27 schreef QuistNix20 het volgende:
Geheel in stijl drink ik Argentijns bier.
Een literfles.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je maakt een grap?quote:
idd, pisventje dat het isquote:
Moet ruimte komen voor de rest maar tot op heden staat het geweldig bij Mofrikaquote:
kan ik ook niet tegen, als ze goede voetballers helemaal de hemel in prijzen.quote:
Wat moet Argentinië doen denk je?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Moet ruimte komen voor de rest maar tot op heden staat het geweldig bij Mofrika
Die kerel kan niet eens een walvis op het droge rakenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:29 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
kan ik ook niet tegen, als ze goede voetballers helemaal de hemel in prijzen.
maar ben dan alsnog voor argentinië
wat mij betreft: voor mij is de droomfinale Nederland Duitsland.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:30 schreef Mercer het volgende:
Ik snap niet dat iedereen hier voor duitsland is, als duitsland verliest vandaag is beter voor ons.
In mijn ogen de makkelijkste tegenstander voor Nederland.quote:
hij is een goede voetballer, maar ook goede voetballers maken fouten en hebben soms hun wk nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Die kerel kan niet eens een walvis op het droge raken
Ik zou Messi rechtsbuiten zettenquote:
Bummerquote:
duitsersquote:
Brandwonden als ik het goed hebquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:31 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Hoe komt Tévez aan dat litteken?
Ik aan een geweldig talentje uit FM2010quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:31 schreef alors het volgende:
Bij Otamendi moet ik altijd denken aan Mega Mindy
Als wij dan winnen, ga ik wel een ritje duitsland doen!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat mij betreft: voor mij is de droomfinale Nederland Duitsland.
Nederland Argentinie is ook mooi, maar minder.
Heet waterquote:
Loopt ie dan ook in zo'n eng strak roze pakje dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:31 schreef alors het volgende:
Bij Otamendi moet ik altijd denken aan Mega Mindy
ja hé dat spelers nooit denken van, laat ik nu eens wat meer naar onder richtenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:32 schreef alors het volgende:
Goh een vrije trap die over gaat, zie je niet vaak...
Mensen die geen vertrouwen in hun eigen land hebben en dan maar hopen dat ze tegen San Marino o.i.d in de finale komenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:30 schreef Mercer het volgende:
Ik snap niet dat iedereen hier voor duitsland is, als duitsland verliest vandaag is beter voor ons.
Ja oranje auto kopen voor een paar tientjes en gaan ermeequote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:32 schreef Mercer het volgende:
[..]
Als wij dan winnen, ga ik wel een ritje duitsland doen!![]()
Tévez has a distinctive burn scar that runs down his neck from his right ear to his chest. He was accidentally scalded with boiling water as a child, which caused third-degree burns and kept him hospitalised in intensive care for nearly two months.quote:
Spanje is dodelijk, Nederland kan Argentinie hebbenm Duitsland wordt ook moeilijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In mijn ogen de makkelijkste tegenstander voor Nederland.
Ik ben gewoon bang voor Argentinie ( messi ) en Spanje
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Loopt ie dan ook in zo'n eng strak roze pakje dan?
Echt wel dat ik dat zou doen!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja oranje auto kopen voor een paar tientjes en gaan ermee
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:33 schreef Groningert het volgende:
'Hes not a Arjen robben yet'
...
'and he probably never be'
Hehe ja als Mick je support weet je zeker dat je verliest, zie VS, Engeland en Braziliequote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:32 schreef DrDentz het volgende:
Mick is nu vast voor Argentinië, want die verliezen
Tévez has a distinctive burn scar that runs down his neck from his right ear to his chest. He was accidentally scalded with boiling water as a child, which caused third-degree burns and kept him hospitalised in intensive care for nearly two months.quote:
...
...
En hij wilde geen operaties op de littekens weg te halenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:33 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Tévez has a distinctive burn scar that runs down his neck from his right ear to his chest. He was accidentally scalded with boiling water as a child, which caused third-degree burns and kept him hospitalised in intensive care for nearly two months.
In Zuid-Amerika gebeuren dat soort dingen nooit per ongelukquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:33 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Tévez has a distinctive burn scar that runs down his neck from his right ear to his chest. He was accidentally scalded with boiling water as a child, which caused third-degree burns and kept him hospitalised in intensive care for nearly two months.
hehequote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:35 schreef horned_reaper het volgende:
Robben die boven Messie wordt verhemeld
waarom zo die pick jagger telkens in zijn eentje zitten????quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe ja als Mick je support weet je zeker dat je verliest, zie VS, Engeland en Brazilie
De speler die de bal kreeg stond niet buitenspel en Pepito ook nietquote:
Wamberto ook niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De speler die de bal kreeg stond niet buitenspel en Pepito ook niet
Kijk maar terugquote:
Kloeg?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De speler die de bal kreeg stond niet buitenspel en Pepito ook niet
Waarom niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zeggen dat Robben beter is dan Messi.
zo goed vind ik spanje ook weer niet dit wkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:38 schreef rubje het volgende:
ik vrees,mocht DUI doorgaan, ze het niet klaren tegen spanje op deze manier.
Zal ook moeilijk zijn om de hele wedstrijd grip op argentinie te kunnen houdenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:38 schreef Merkie het volgende:
Duitsland verliest de grip op de wedstrijd vind ik.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:39 schreef LammeBiek het volgende:
Poll: Voor wie ben jij?Argentinië Duitsland Zuid Afrika
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee over Di Mariaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zei commentator bij BBC nou "Hij is niet Robben op deze positie" over Messi?
Dat is een soort van politiek correctheid, wat je ook vaak terugziet in Nederland door er 'iets' bij te zetten zodat het politiek correct is en geen diezkriemienazi... toch FiFa?quote:
is al gepostquote:
Eng he?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:42 schreef tong80 het volgende:
Wie had vroeger ooit gedacht dat ik voor Duitsland zou zijn ?
vroegah?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:42 schreef tong80 het volgende:
Schaam je toch dood!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Eng he?Ik schrik me ook elke keer kapot als ik het me realiseer.
hoe weet jij dat zo zekerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:42 schreef Yonjuuni het volgende:
Hoe slopen die assistenten nou toch steeds die vlaggen? Ze zijn niet gemaakt van trekdrop oid.
Elk uur een snuifie.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom heeft Maradona eigenlijk twee horloges om?
Plaatselijke tijd en de tijd in Argentinië.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Tijdsverschilquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Stel dat eentje kapot gaatquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:43 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:44 schreef tong80 het volgende:
'Argentinië geeft nog een keer gas'
Heeft Duitsland ook ooit gedaan.
Schumacher of bedoel je wat andersquote:
Waarom?quote:
Een niet nader te noemen Italiaanse premier zou hem een kampbeul noemen ofzoquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:45 schreef Yonjuuni het volgende:
De BBC-commentators zitten lekker Heinze verbaal een kopje kleiner te maken.
geen last van BBCquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:47 schreef Ereinion het volgende:
Elke keer die stemverheffing van die commentator als Messi aan de bal komt
Auw.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:44 schreef tong80 het volgende:
waarom nicht ? est ist toch gebeurd dus dan mag je erover pratenquote:
Janken, piepen, klagen.quote:
idd. laf voetbal....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Janken, piepen, klagen.
En hij werd niet eens geraakt. Typisch Argentijns.
dat moeten ze dus wel even doen want ik heb 2-1 voor argentiniëquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:49 schreef Jojoke het volgende:
Duitsland moet wel oppassen dat ze niet een Brazilië-tje doen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:49 schreef ems. het volgende:
De enige reden waarom Duitsland moet winnen is zodat we ze fijn kunnen afserveren in de finale.
klopt maar duitsers zijn ook goed in toneelquote:
Finale NED-DUI natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:50 schreef Perrin het volgende:
Voor wie "iets anders" heeft ingevuld, waarvoor dan wel?
Oneens, ligt niet aan het team, maar aan Messi zijn rol. Hij liep dehele tijd terug om de bal op te halen, terwijl hij de bal gewoon voorin op snelheid moet krijgen in een snelle aanval , dan is hij dodelijk, op dit moment vrij weinig dreiging van zijn kant, althans niet genoeg.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:50 schreef tong80 het volgende:
Messi speelt niet slecht. Alle aanvallen lopen over hem en alle acties voor het doel die gevaarlijk zijn zijn van hem. Hij kan er ook niks aan doen dat ie in het slechtste Argentinië ooit speelt. Dankzij Messi zijn ze toch in de kwartfinale gekomen. Het is gewoon Duitsland tegen Messi.
Zodat Nederland de Duitsers kunnen inmaken in de Finale natuurlijk.... die hele poll slaat nergens op omdat die functie er niet tussen staat!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:50 schreef Perrin het volgende:
Voor wie "iets anders" heeft ingevuld, waarvoor dan wel?
Ik ben nog steeds tegen ze en zal het altijd blijven.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:42 schreef tong80 het volgende:
da's ook eigenlijk verreweg de zinnigste reden..quote:
Dan moet bhoularouz spelen tegen argentinie, is Messi zo geneutraliseerdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds tegen ze en zal het altijd blijven.
Wat mij betreft wint Argentinië dus.
Dat lijkt mij ook gunstiger voor ons in de eventuele finale.
Messi neutraliseren en je hebt geen kind aan ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |