Loopt ie dan ook in zo'n eng strak roze pakje dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:31 schreef alors het volgende:
Bij Otamendi moet ik altijd denken aan Mega Mindy
ja hé dat spelers nooit denken van, laat ik nu eens wat meer naar onder richtenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:32 schreef alors het volgende:
Goh een vrije trap die over gaat, zie je niet vaak...
Mensen die geen vertrouwen in hun eigen land hebben en dan maar hopen dat ze tegen San Marino o.i.d in de finale komenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:30 schreef Mercer het volgende:
Ik snap niet dat iedereen hier voor duitsland is, als duitsland verliest vandaag is beter voor ons.
Ja oranje auto kopen voor een paar tientjes en gaan ermeequote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:32 schreef Mercer het volgende:
[..]
Als wij dan winnen, ga ik wel een ritje duitsland doen!![]()
Tévez has a distinctive burn scar that runs down his neck from his right ear to his chest. He was accidentally scalded with boiling water as a child, which caused third-degree burns and kept him hospitalised in intensive care for nearly two months.quote:
Spanje is dodelijk, Nederland kan Argentinie hebbenm Duitsland wordt ook moeilijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In mijn ogen de makkelijkste tegenstander voor Nederland.
Ik ben gewoon bang voor Argentinie ( messi ) en Spanje
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Loopt ie dan ook in zo'n eng strak roze pakje dan?
Echt wel dat ik dat zou doen!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja oranje auto kopen voor een paar tientjes en gaan ermee
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:33 schreef Groningert het volgende:
'Hes not a Arjen robben yet'
...
'and he probably never be'
Hehe ja als Mick je support weet je zeker dat je verliest, zie VS, Engeland en Braziliequote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:32 schreef DrDentz het volgende:
Mick is nu vast voor Argentinië, want die verliezen
Tévez has a distinctive burn scar that runs down his neck from his right ear to his chest. He was accidentally scalded with boiling water as a child, which caused third-degree burns and kept him hospitalised in intensive care for nearly two months.quote:
...
...
En hij wilde geen operaties op de littekens weg te halenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:33 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Tévez has a distinctive burn scar that runs down his neck from his right ear to his chest. He was accidentally scalded with boiling water as a child, which caused third-degree burns and kept him hospitalised in intensive care for nearly two months.
In Zuid-Amerika gebeuren dat soort dingen nooit per ongelukquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:33 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Tévez has a distinctive burn scar that runs down his neck from his right ear to his chest. He was accidentally scalded with boiling water as a child, which caused third-degree burns and kept him hospitalised in intensive care for nearly two months.
hehequote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:35 schreef horned_reaper het volgende:
Robben die boven Messie wordt verhemeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |