Mwahquote:
quote:
Ja dattequote:
ik vond t wel stoerquote:
Ja en als hij mis was, was het een sukkel geweestquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:18 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vond t wel stoer
urugueay op t nippertje naar t wk
nu in de halve finales na die actie van suarez en dan zo een panenka als beslissende strafschop
idd, maar daar moet je dan een beetje gek voor zijn hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en als hij mis was, was het een sukkel geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Onderschat Forlan nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
Suarez niet tegen Nederland is dan wel een flink voordeel
Ja idd, maar ik mag hopen van nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:32 schreef Koen66 het volgende:
NED is er rustig toe in staat van BRA te winnen en tegen URU hopeloos ten onder te gaan
Positief blijven dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja idd, maar ik mag hopen van niet
quote:Wij trots zijn op onze jongens
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:35 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Sjek
![]()
![]()
Dat had je al na de eerste wedstrijd moeten zeggen en niet nu pasSlijmbal
Spanjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Positief blijven dusWe vertrappen URU en dan DUI in de finale
idd!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Positief blijven dusWe vertrappen URU en dan Spanje in de finale
Ik heb het niet zo op Duitslandquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Ik gun het SPA ook meer hoor, maar het is voor de meeste Nederlanders toch veel leuker om ee WK te winnen met DUI in de finale
Nee want dan winnen we niet, lucky Duitsland enzoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Ik gun het SPA ook meer hoor, maar het is voor de meeste Nederlanders toch veel leuker om ee WK te winnen met DUI in de finale
Ik heb er net nog eentje doodgeslagen, maar heb er nog geen last van gehad de laatste tijdquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er net nog eentje doodgeslagen, maar heb er nog geen last van gehad de laatste tijd
*afklopt
netjes Dquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:04 schreef D. het volgende:
Whoohoo
1 eNGine10 1450
2 GeertWeldus 1435
3 Kally 1240
4 D. 1175
5 Cee 1095
6 Silv 1055
7 speknek 1050
8 gomi 1005
9 Rauzer 1000
10 crv 980
11 PatriQue89 975
12 Torrio 870
13 iBenny 860
14 charmed_angel 805
15 Kluivert_Vandervaart 600
16 Afhaalchinees 575
17 Kwaliteit 435
lol iddquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
2 wedstrijden op 1 dag, had er niet op durven hopen
Had vanmiddag een staatslot moeten kopen![]()
als ik morgen de eerste wedstrijd goed heb ga ik nog snel naar de winkelquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:29 schreef gomi het volgende:
[..]
lol idd
zul je zien dat je net je geluk aan zo een poule hebt verspild![]()
of gewoon winning streak en morgen alsnog doen
idd, dat zou een teken zijn danquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
als ik morgen de eerste wedstrijd goed heb ga ik nog snel naar de winkel
Hier wel ik had al eerder wat gezegd in TALquote:
Ahquote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier wel ik had al eerder wat gezegd in TAL
Goedemorgen,quote:
Joh gaat toch gewoon naar het strandquote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Het kan gewoon gaan hagelen vandaag![]()
En ik wilde naar het strand![]()
Dus nu maar zwembad
Nee ze willen naar het zwembad en dat is mooi die gaat om half 3 dicht dus op tijd voor het voetbalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:57 schreef crv het volgende:
[..]
Joh gaat toch gewoon naar het strand
zal hooguit een buitje zijn en bij zee drijft zoiets bijna altijd over
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:02 schreef crv het volgende:
* heeft voerbak leeg en gaat als de donder shoppen en een kast halen
Hehehehe....scherp Donnyquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ze willen naar het zwembad en dat is mooi die gaat om half 3 dicht dus op tijd voor het voetbal
Donny heeft haar momentenquote:
Waarom ook nietquote:
Hebben ze ook een keer een lastige vraag gesteld?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:27 schreef D. het volgende:
En er staat een nieuwe bonusvraag
Uit hoeveel wedstrijden bestaat de knock-out-fase van het WK voetbal?
50 punten voor een correct antwoord, invullen vóór 04 jul 14h00
Niet echt nee, maar het is meer om de mensen die actief met de pool bezig zijn te belonen denk ikquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hebben ze ook een keer een lastige vraag gesteld?
Okeequote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:34 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar het is meer om de mensen die actief met de pool bezig zijn te belonen denk ik
Okeequote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Warmte maakt me niet uit, ik slaap altijd als ik dat wil.
Deze is best tricky, hoort de troostfinale bij de knock-out fase?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hebben ze ook een keer een lastige vraag gesteld?
Ik neem aan van welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze is best tricky, hoort de troostfinale bij de knock-out fase?![]()
Nog niet, maar dat komt waarschijnlijk nog welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:03 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen trouwens.Voelen jullie je ook als een wandelende Prittstift?
correctie: voel me meer een overvverhitte gepensioneerde versleten dildoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:03 schreef Cee het volgende:
Hmm, was net uitgegaan van niet. Op de FIFAquote:
Nee, ik lig voor mijn airco...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:03 schreef Cee het volgende:
Geilquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik lig voor mijn airco...
..
..
Naakt..
Pas je op voor de met grote snelheid roterende bladen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik lig voor mijn airco...
..
..
Naakt..
16quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:27 schreef D. het volgende:
En er staat een nieuwe bonusvraag
Uit hoeveel wedstrijden bestaat de knock-out-fase van het WK voetbal?
50 punten voor een correct antwoord, invullen vóór 04 jul 14h00
die zijn er niet... het is zo'n kast-dingquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Pas je op voor de met grote snelheid roterende bladen?
Straks vriest ie eraan vast!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die zijn er niet... het is zo'n kast-ding
Aircoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Pas je op voor de met grote snelheid roterende bladen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Maar staat er wel bijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Jamaar kijk dan naar die kleine finale, die heeft geen verbindingsstukje.![]()
Maar dat is geen knock out toch?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Jamaar kijk dan naar die kleine finale, die heeft geen verbindingsstukje.![]()
Nee, daarom, telt ie dan mee of niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dat is geen knock out toch?
Je telt de landen apart, niet de wedstrijden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm... waarom heb ik dan 48?![]()
(of is dat de groepsfase?)
nee, ik telde de eerste 48 wedstrijdenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Je telt de landen apart, niet de wedstrijden.Of zoiets. Weet ik veel. 't Is ook goddomme te warm om te tellen.
Ik ga naar buiten, fruit kopen. Tot straks
En waarom dan niet? omdat beide partijen verloren hebben. dan moet ie ook niet gespeeld worden tochquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:31 schreef crv het volgende:
[..]
En waarom dan niet? omdat beide partijen verloren hebben. dan moet ie ook niet gespeeld worden toch
das waar, maar zet hem er dan ook niet bij in de phase en dat staat ie welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat valt er nou in een (troost)finale te knock-outen?
Daarom.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat valt er nou in een (troost)finale te knock-outen?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:41 schreef crv het volgende:
Nou je er toch bent iBenny, is er een mogelijk je postgeschiedenis te bekijken![]()
Ik zoek een post (topic weet ik niet meer) waarin iemand op mij reageerde over NL-Bra en dat ik vandaag wel met hangende pootjes zou erkennen dat Bra beter was of zo. en ben hem vergeten te bookmarken
ja OK, maar dat zijn enkel de topics. was ze al 1 voor 1 aan het aflopenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klik op je naam: http://forum.fok.nl/user/history/102912
MyAT: http://forum.fok.nl/user/active/102912
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:43 schreef crv het volgende:
[..]
ja OK, maar dat zijn enkel de topics. was ze al 1 voor 1 aan het aflopen
Dat ben ik dus al een tijdje aan het doenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een overzicht van je posts is er niet
Je zal dan moeten ctrl+f'en in de topics waar je hebt gepost
Heb je zoveel gezopen ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:51 schreef crv het volgende:
[..]
Dat ben ik dus al een tijdje aan het doen
Ik weet bijna echt niets meer van gister ocntend tot aan de game. Net of ik gereset ben![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:51 schreef crv het volgende:
[..]
Dat ben ik dus al een tijdje aan het doen
Ik weet bijna echt niets meer van gister ocntend tot aan de game. Net of ik gereset ben![]()
Zouden ze ons vervloeken?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:55 schreef iBenny het volgende:
Wat lief... jankende Braziliaanse kindjes omdat ze hebben verloren
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet je wat je ong. hebt gezegd? / waar het om gaat?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:55 schreef iBenny het volgende:
Wat lief... jankende Braziliaanse kindjes omdat ze hebben verloren
hoiquote:
hmmm willen zeker voorbijkomen vanavondquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
Irritant, familie die na 4 jaar opeens bellen om dingen uit te praten!!! Mijn man al 1 uur aan de lijn, en hij heeft nog nooit zoveel geduld getoont
nou ben weer wegverder met de kast opruimen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
waardeloos idd. daaorm zwem ik altijd met een brilletjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:32 schreef Kally het volgende:
Ik ben me een partij moe van het zwemmen![]()
En er zat nogal wat chloor in oudste heeft echt last van zijn ogen, die zit nu te tranen en met een washand ertegenaan
Ja die gaat hij nu zeker krijgenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:38 schreef crv het volgende:
[..]
waardeloos idd. daaorm zwem ik altijd met een brilletje
neee we zijn aan het inpakken, en meubels verhuizen naar opslagruimtequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij ligt klaar... dus je hebt 'm nog niet aan?
Ik doe helemaal niks, enkel bier uit de koelkast halen en ik zweet me al het lazarus.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neee we zijn aan het inpakken, en meubels verhuizen naar opslagruimteIk zweet me het lazurus
ik wil nu ook ff regen. tot half 4 ofzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:18 schreef Cee het volgende:
Jongens, het licht is hier uitgegaan, het is donker en er is onweer en regen op komst! * Cee staat klaar om de ramen en deuren met volle kracht open te smijten
stuur wat naar het zuiden pleasequote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:18 schreef Cee het volgende:
Jongens, het licht is hier uitgegaan, het is donker en er is onweer en regen op komst! * Cee staat klaar om de ramen en deuren met volle kracht open te smijten
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:18 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:18 schreef Cee het volgende:
Ik zit in het zuiden.quote:
quote:
Dank is enormquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit in het zuiden.Oh wacht, je zit nog zuidelijker. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Laat je genoeg over om door te sturenquote:
bij mij tegen uur of 4 hoor ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef Kally het volgende:
Het is toch bizar, vanuit het Westen komt het het land binnen, ik heb geen druppel gezien
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef Kally het volgende:
Het is toch bizar, vanuit het Westen komt het het land binnen, ik heb geen druppel gezien
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:29 schreef iBenny het volgende:
Met het weer dat we nú hier hebben krijg ik zin om te knikkeren of verstoppertje te spelen
Nu nog Suarez voor het leven schorsenquote:
quote:
Omdat ik dat vindquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:43 schreef crv het volgende:
[..]
Omdat ik dat vind
Ik vind dit zo verderfelijk gedrag. Wat mij betreft krijgt Ghan eenwalkthrough en team Uru een ban voor het komende WK
gezien je smilie ben je zeker een ajax en dus sua fanquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:46 schreef crv het volgende:
[..]
gezien je smilie ben je zeker een ajax en dus sua fan
kom op zeg je maakt me niet wijs dat je dit eerlijk vind
Eerder een wanhoopspoging die ze nog belonen ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
eerlijk is wat anders... maar ik vind het toch wel behoorlijk slim en een geniale actie
Misschien moet je poepen ofzo?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan niet kijkenlaatste keer dat ik Duitsland niet kon zien, verloren ze
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry maar hier verschillen we echt compleet van mening. Dit heeft niets meer met voetbal te maken. Ik vind het verwerpleijk gedrag en niet tolereerbaar.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
eerlijk is wat anders... maar ik vind het toch wel behoorlijk slim en een geniale actie
Is het ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef crv het volgende:
[..]
Sorry maar hier verschillen we echt compleet van mening. Dit heeft niets meer met voetbal te maken. Ik vind het verwerpleijk gedrag en niet tolereerbaar.
Pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease kijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben het met je eens,. In dit soort situaties ben ik ook voor om het als doelpunt te tellen, want hij was er zeker weten in gegaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef crv het volgende:
[..]
Sorry maar hier verschillen we echt compleet van mening. Dit heeft niets meer met voetbal te maken. Ik vind het verwerpleijk gedrag en niet tolereerbaar.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef crv het volgende:
[..]
Dus je zit me te trollenquote:
Juist niet dan verliezen zequote:
quote:
Ik zie de gelijkenis nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je Kally en mij met elkaar verward
huhquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je Kally en mij met elkaar verward
Uhm klopt die nu wel?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:04 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] Deutschland Muller
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:07 schreef crv het volgende:
Zie het nu Excuses aan Kally
iBenny als je dit geniaal en slim vindt vind ik jouw zicht op dit tournooi net zo verwerpelijk
Is goed hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:07 schreef crv het volgende:
Zie het nu Excuses aan Kally
iBenny als je dit geniaal en slim vindt vind ik jouw zicht op dit tournooi net zo verwerpelijk
ja sory hoor, maar vind dicht echt niet kunnen. Net als die trapactie op Robben gister. En die handsbal van de fransen tegen de ieren.quote:
Ook last van de hittequote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:13 schreef Kally het volgende:
Ik heb het gevoel dat Duitsland de nieuwe Wereldkampioen wordt
Nee maar het is echt een goed aanvallend elftal, en een team, ik zie ons er sowieso niet van winnenquote:
Dat dachten die Canaries ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar het is echt een goed aanvallend elftal, en een team, ik zie ons er sowieso niet van winnen
Die speelden lang niet zo goed als Duitsland doet, het loopt gewoon bijn hunquote:
Omdat ze ook gegroeid zijn in het toernooiquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:16 schreef crv het volgende:
[..]
Dat dachten die Canaries ook
En Servie wist ook te winnen van DE dus waarom wij niet
Wij groeien nog verder en DE is uitge(g)roeidquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ze ook gegroeid zijn in het toernooi
Ik hoop het echtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:19 schreef crv het volgende:
[..]
Wij groeien nog verder en DE is uitge(g)roeid
Dat zeg ik toch ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:27 schreef crv het volgende:
Argentinie is lui, beweegt niet dus op deze manier, ik krijg het bijna niet uit mijn bek, staat duitsland verdiend voor
quote:
Ja en als wij de eerste helft tegen ze net zo spelen als tegen Brazilië, staan ze wel 6-0 voor ipv 1-0quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:31 schreef crv het volgende:
[..]
Nee
Jij zegt dat ze wereldkampioen worden ik zeg dat ze deze wedstrijd verdient winnen
Nietusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en als wij de eerste helft tegen ze net zo spelen als tegen Brazilië, staan ze wel 6-0 voor ipv 1-0
Goedemorgen, hoe is het?quote:
quote:
We werden niet wakker in de 1e helft, pas de 2e helftquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:34 schreef crv het volgende:
[..]
Nietus![]()
Na 1-0 worden ze weer wakker net als tegen Bra en dan hakken we die duitsers zodanig in de pan dat ze nooit meer tegen NL durven te spelen
Ben jij voor duitsland of zoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
We werden niet wakker in de 1e helft, pas de 2e helft![]()
En Duitsland benut dat dan echt wel meer als Brazilië deed, ik hoop dat ze goed kijken naar deze wedstrijd laat ik het zo zeggen
Neehee juist niet, ik vrees alleen met grote vrezenquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Neehee juist niet, ik vrees alleen met grote vrezen
Charlize Theron welquote:
wies dah ?quote:
J'adorequote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze is volgens mij een beetje ziek... ze ziet zo goud
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
Oudste heeft nog traanogen van het zwemmen?
Denk het, maar hij is de enige die last ervan heeftquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
te veel chloor in zijn ogen gekregen?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Denk het, maar hij is de enige die last ervan heeft![]()
Nu wel minder maar daarnet was echt heftig rood en kon haast zijn ogen niet opendoen
1-0.quote:
Beterquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
1-0.
En mijn ribben doen voor het eerste niet meer gruwelijk pijn maar gewoon zeer.
waarom heb je het danquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:51 schreef Kally het volgende:
[..]
J'adore
Dat is bodylotion, met shimmer, heb ik ook gebruik het alleen niet![]()
nog steedsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
Oudste heeft nog traanogen van het zwemmen?
Gekregenquote:
Doe er dan ook 1 voor mijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:05 schreef D. het volgende:
Als het nu 1-2 wordt moest ik nog ff een staatslot halen
Al gedaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef crv het volgende:
[..]
nog steeds![]()
misschien even onder de douch en ogen uitspoelen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit in het zuiden.Oh wacht, je zit nog zuidelijker. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
gelukkig, hebn keer half uur gezwommen zonder brilletje (vergeten) en heb daar de hele middag toen last van gehquote:
Hij zit nu met een washandje op zijn hoofdquote:
Kan dat niet beter op z'n oog?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij zit nu met een washandje op zijn hoofd
Nou ja ben al blij dat het niet iets raars is, klinkt hetzelfdequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef crv het volgende:
[..]
gelukkig, hebn keer half uur gezwommen zonder brilletje (vergeten) en heb daar de hele middag toen last van geh
ad. kan echt ff duren. is zo klote
Ja duhhhh, doet hij ook steeds, maar hij heeft ook hoofdpijnquote:
Doe ik altijd na het zuipen. Helpt idd tegen rode ogen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij zit nu met een washandje op zijn hoofd
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ik altijd na het zuipen. Helpt idd tegen rode ogen.
Gelezenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja duhhhh, doet hij ook steeds, maar hij heeft ook hoofdpijn![]()
Enne las je mijn vorige post over dat staatslot
Want die zie je niet meer als er een washandje overheen ligt?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
waar zitten jouw ogenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil dat uitsland eruit ligt
Heb beeld, via de pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |