Dat zeg ik toch ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:27 schreef crv het volgende:
Argentinie is lui, beweegt niet dus op deze manier, ik krijg het bijna niet uit mijn bek, staat duitsland verdiend voor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ja en als wij de eerste helft tegen ze net zo spelen als tegen Brazilië, staan ze wel 6-0 voor ipv 1-0quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:31 schreef crv het volgende:
[..]
Nee
Jij zegt dat ze wereldkampioen worden ik zeg dat ze deze wedstrijd verdient winnen
Nietusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en als wij de eerste helft tegen ze net zo spelen als tegen Brazilië, staan ze wel 6-0 voor ipv 1-0
Goedemorgen, hoe is het?quote:
quote:
We werden niet wakker in de 1e helft, pas de 2e helftquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:34 schreef crv het volgende:
[..]
Nietus![]()
Na 1-0 worden ze weer wakker net als tegen Bra en dan hakken we die duitsers zodanig in de pan dat ze nooit meer tegen NL durven te spelen
Ben jij voor duitsland of zoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
We werden niet wakker in de 1e helft, pas de 2e helft![]()
En Duitsland benut dat dan echt wel meer als Brazilië deed, ik hoop dat ze goed kijken naar deze wedstrijd laat ik het zo zeggen
Neehee juist niet, ik vrees alleen met grote vrezenquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Neehee juist niet, ik vrees alleen met grote vrezen
Charlize Theron welquote:
wies dah ?quote:
J'adorequote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze is volgens mij een beetje ziek... ze ziet zo goud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |