Omdat ik dat vindquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:43 schreef crv het volgende:
[..]
Omdat ik dat vind
Ik vind dit zo verderfelijk gedrag. Wat mij betreft krijgt Ghan eenwalkthrough en team Uru een ban voor het komende WK
gezien je smilie ben je zeker een ajax en dus sua fanquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:46 schreef crv het volgende:
[..]
gezien je smilie ben je zeker een ajax en dus sua fan
kom op zeg je maakt me niet wijs dat je dit eerlijk vind
Eerder een wanhoopspoging die ze nog belonen ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
eerlijk is wat anders... maar ik vind het toch wel behoorlijk slim en een geniale actie
Misschien moet je poepen ofzo?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan niet kijkenlaatste keer dat ik Duitsland niet kon zien, verloren ze
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry maar hier verschillen we echt compleet van mening. Dit heeft niets meer met voetbal te maken. Ik vind het verwerpleijk gedrag en niet tolereerbaar.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
eerlijk is wat anders... maar ik vind het toch wel behoorlijk slim en een geniale actie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Is het ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef crv het volgende:
[..]
Sorry maar hier verschillen we echt compleet van mening. Dit heeft niets meer met voetbal te maken. Ik vind het verwerpleijk gedrag en niet tolereerbaar.
Pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease kijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben het met je eens,. In dit soort situaties ben ik ook voor om het als doelpunt te tellen, want hij was er zeker weten in gegaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef crv het volgende:
[..]
Sorry maar hier verschillen we echt compleet van mening. Dit heeft niets meer met voetbal te maken. Ik vind het verwerpleijk gedrag en niet tolereerbaar.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef crv het volgende:
[..]
Dus je zit me te trollenquote:
Juist niet dan verliezen zequote:
quote:
Ik zie de gelijkenis nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je Kally en mij met elkaar verward
huhquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je Kally en mij met elkaar verward
Uhm klopt die nu wel?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:04 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] Deutschland Muller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:07 schreef crv het volgende:
Zie het nu Excuses aan Kally
iBenny als je dit geniaal en slim vindt vind ik jouw zicht op dit tournooi net zo verwerpelijk
Is goed hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:07 schreef crv het volgende:
Zie het nu Excuses aan Kally
iBenny als je dit geniaal en slim vindt vind ik jouw zicht op dit tournooi net zo verwerpelijk
ja sory hoor, maar vind dicht echt niet kunnen. Net als die trapactie op Robben gister. En die handsbal van de fransen tegen de ieren.quote:
Ook last van de hittequote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:13 schreef Kally het volgende:
Ik heb het gevoel dat Duitsland de nieuwe Wereldkampioen wordt
Nee maar het is echt een goed aanvallend elftal, en een team, ik zie ons er sowieso niet van winnenquote:
Dat dachten die Canaries ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar het is echt een goed aanvallend elftal, en een team, ik zie ons er sowieso niet van winnen
Die speelden lang niet zo goed als Duitsland doet, het loopt gewoon bijn hunquote:
Omdat ze ook gegroeid zijn in het toernooiquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:16 schreef crv het volgende:
[..]
Dat dachten die Canaries ook
En Servie wist ook te winnen van DE dus waarom wij niet
Wij groeien nog verder en DE is uitge(g)roeidquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ze ook gegroeid zijn in het toernooi
Ik hoop het echtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:19 schreef crv het volgende:
[..]
Wij groeien nog verder en DE is uitge(g)roeid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |