Hebben ze ook een keer een lastige vraag gesteld?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:27 schreef D. het volgende:
En er staat een nieuwe bonusvraag
Uit hoeveel wedstrijden bestaat de knock-out-fase van het WK voetbal?
50 punten voor een correct antwoord, invullen vóór 04 jul 14h00
Niet echt nee, maar het is meer om de mensen die actief met de pool bezig zijn te belonen denk ikquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hebben ze ook een keer een lastige vraag gesteld?
Okeequote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:34 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar het is meer om de mensen die actief met de pool bezig zijn te belonen denk ik
Okeequote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Warmte maakt me niet uit, ik slaap altijd als ik dat wil.
Deze is best tricky, hoort de troostfinale bij de knock-out fase?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hebben ze ook een keer een lastige vraag gesteld?
Ik neem aan van welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze is best tricky, hoort de troostfinale bij de knock-out fase?![]()
Nog niet, maar dat komt waarschijnlijk nog welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:03 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen trouwens.Voelen jullie je ook als een wandelende Prittstift?
correctie: voel me meer een overvverhitte gepensioneerde versleten dildoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:03 schreef Cee het volgende:
Hmm, was net uitgegaan van niet. Op de FIFAquote:
Nee, ik lig voor mijn airco...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:03 schreef Cee het volgende:
Geilquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik lig voor mijn airco...
..
..
Naakt..
Pas je op voor de met grote snelheid roterende bladen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik lig voor mijn airco...
..
..
Naakt..
16quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:27 schreef D. het volgende:
En er staat een nieuwe bonusvraag
Uit hoeveel wedstrijden bestaat de knock-out-fase van het WK voetbal?
50 punten voor een correct antwoord, invullen vóór 04 jul 14h00
die zijn er niet... het is zo'n kast-dingquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Pas je op voor de met grote snelheid roterende bladen?
Straks vriest ie eraan vast!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die zijn er niet... het is zo'n kast-ding
Aircoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Pas je op voor de met grote snelheid roterende bladen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Maar staat er wel bijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Jamaar kijk dan naar die kleine finale, die heeft geen verbindingsstukje.![]()
Maar dat is geen knock out toch?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Jamaar kijk dan naar die kleine finale, die heeft geen verbindingsstukje.![]()
Nee, daarom, telt ie dan mee of niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dat is geen knock out toch?
Je telt de landen apart, niet de wedstrijden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm... waarom heb ik dan 48?![]()
(of is dat de groepsfase?)
nee, ik telde de eerste 48 wedstrijdenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Je telt de landen apart, niet de wedstrijden.Of zoiets. Weet ik veel. 't Is ook goddomme te warm om te tellen.
Ik ga naar buiten, fruit kopen. Tot straks
En waarom dan niet? omdat beide partijen verloren hebben. dan moet ie ook niet gespeeld worden tochquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:31 schreef crv het volgende:
[..]
En waarom dan niet? omdat beide partijen verloren hebben. dan moet ie ook niet gespeeld worden toch
das waar, maar zet hem er dan ook niet bij in de phase en dat staat ie welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat valt er nou in een (troost)finale te knock-outen?
Daarom.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat valt er nou in een (troost)finale te knock-outen?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:41 schreef crv het volgende:
Nou je er toch bent iBenny, is er een mogelijk je postgeschiedenis te bekijken![]()
Ik zoek een post (topic weet ik niet meer) waarin iemand op mij reageerde over NL-Bra en dat ik vandaag wel met hangende pootjes zou erkennen dat Bra beter was of zo. en ben hem vergeten te bookmarken
ja OK, maar dat zijn enkel de topics. was ze al 1 voor 1 aan het aflopenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klik op je naam: http://forum.fok.nl/user/history/102912
MyAT: http://forum.fok.nl/user/active/102912
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:43 schreef crv het volgende:
[..]
ja OK, maar dat zijn enkel de topics. was ze al 1 voor 1 aan het aflopen
Dat ben ik dus al een tijdje aan het doenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een overzicht van je posts is er niet
Je zal dan moeten ctrl+f'en in de topics waar je hebt gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |