ik wil nu ook ff regen. tot half 4 ofzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:18 schreef Cee het volgende:
Jongens, het licht is hier uitgegaan, het is donker en er is onweer en regen op komst! * Cee staat klaar om de ramen en deuren met volle kracht open te smijten
stuur wat naar het zuiden pleasequote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:18 schreef Cee het volgende:
Jongens, het licht is hier uitgegaan, het is donker en er is onweer en regen op komst! * Cee staat klaar om de ramen en deuren met volle kracht open te smijten
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:18 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:18 schreef Cee het volgende:
Ik zit in het zuiden.quote:
quote:
Dank is enormquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit in het zuiden.Oh wacht, je zit nog zuidelijker. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Laat je genoeg over om door te sturenquote:
bij mij tegen uur of 4 hoor ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef Kally het volgende:
Het is toch bizar, vanuit het Westen komt het het land binnen, ik heb geen druppel gezien
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef Kally het volgende:
Het is toch bizar, vanuit het Westen komt het het land binnen, ik heb geen druppel gezien
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:29 schreef iBenny het volgende:
Met het weer dat we nú hier hebben krijg ik zin om te knikkeren of verstoppertje te spelen
Nu nog Suarez voor het leven schorsenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |