Heb je zoveel gezopen ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:51 schreef crv het volgende:
[..]
Dat ben ik dus al een tijdje aan het doen
Ik weet bijna echt niets meer van gister ocntend tot aan de game. Net of ik gereset ben![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:51 schreef crv het volgende:
[..]
Dat ben ik dus al een tijdje aan het doen
Ik weet bijna echt niets meer van gister ocntend tot aan de game. Net of ik gereset ben![]()
Zouden ze ons vervloeken?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:55 schreef iBenny het volgende:
Wat lief... jankende Braziliaanse kindjes omdat ze hebben verloren
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet je wat je ong. hebt gezegd? / waar het om gaat?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:55 schreef iBenny het volgende:
Wat lief... jankende Braziliaanse kindjes omdat ze hebben verloren
hoiquote:
hmmm willen zeker voorbijkomen vanavondquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
Irritant, familie die na 4 jaar opeens bellen om dingen uit te praten!!! Mijn man al 1 uur aan de lijn, en hij heeft nog nooit zoveel geduld getoont
nou ben weer wegverder met de kast opruimen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
waardeloos idd. daaorm zwem ik altijd met een brilletjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:32 schreef Kally het volgende:
Ik ben me een partij moe van het zwemmen![]()
En er zat nogal wat chloor in oudste heeft echt last van zijn ogen, die zit nu te tranen en met een washand ertegenaan
Ja die gaat hij nu zeker krijgenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:38 schreef crv het volgende:
[..]
waardeloos idd. daaorm zwem ik altijd met een brilletje
neee we zijn aan het inpakken, en meubels verhuizen naar opslagruimtequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij ligt klaar... dus je hebt 'm nog niet aan?
Ik doe helemaal niks, enkel bier uit de koelkast halen en ik zweet me al het lazarus.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neee we zijn aan het inpakken, en meubels verhuizen naar opslagruimteIk zweet me het lazurus
ik wil nu ook ff regen. tot half 4 ofzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:18 schreef Cee het volgende:
Jongens, het licht is hier uitgegaan, het is donker en er is onweer en regen op komst! * Cee staat klaar om de ramen en deuren met volle kracht open te smijten
stuur wat naar het zuiden pleasequote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:18 schreef Cee het volgende:
Jongens, het licht is hier uitgegaan, het is donker en er is onweer en regen op komst! * Cee staat klaar om de ramen en deuren met volle kracht open te smijten
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:18 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:18 schreef Cee het volgende:
Ik zit in het zuiden.quote:
quote:
Dank is enormquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit in het zuiden.Oh wacht, je zit nog zuidelijker. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Laat je genoeg over om door te sturenquote:
bij mij tegen uur of 4 hoor ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef Kally het volgende:
Het is toch bizar, vanuit het Westen komt het het land binnen, ik heb geen druppel gezien
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef Kally het volgende:
Het is toch bizar, vanuit het Westen komt het het land binnen, ik heb geen druppel gezien
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:29 schreef iBenny het volgende:
Met het weer dat we nú hier hebben krijg ik zin om te knikkeren of verstoppertje te spelen
Nu nog Suarez voor het leven schorsenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |