Hoe dan ook wit, als de scriptschrijvers iets weten van het echte levenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:30 schreef kwiwi het volgende:
ja het is een meisje.. leuk.. maar is ie nu zwart of wit?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:31 schreef amaranta het volgende:
Wat een gruwelijk spannende cliff zeg. Poeh poeh.
Ik kreeg er bijna een hartaanval van zo spannendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:31 schreef amaranta het volgende:
Wat een gruwelijk spannende cliff zeg. Poeh poeh.
Ik denk overigens Bing. Gezien de manier waarop Lorena naar Bing keek.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kreeg er bijna een hartaanval van zo spannend![]()
De scriptschrijvers gaan nu de kleur bedenken.
ja, laten we de leeftijd meteen reviseren naar 5 jaar later.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:32 schreef Maartel het volgende:
Ze hebben dit vast als cliff gedaan zodat dat mormeltje van Sjors na de zomer al lekker als 12 jarig meiske rond kan lopen.
Nee, ze willen dat je dat denktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk overigens Bing. Gezien de manier waarop Lorena naar Bing keek.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:32 schreef Maartel het volgende:
Ze hebben dit vast als cliff gedaan zodat dat mormeltje van Sjors na de zomer al lekker als 12 jarig meiske rond kan lopen.
Ze willen dat je dat denkt, zodat je denkt dat het Danny is, zodat zij weer kunnen bedneken dat het toch Bing is.quote:
Niet iedereen scheurt uit hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:30 schreef amaranta het volgende:
Heeft Lorena haar en passant ook nog even gehecht?
O jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze willen dat je dat denkt, zodat je denkt dat het Danny is, zodat zij weer kunnen bedneken dat het toch Bing is.
Met zo'n stortbevalling, waarbij het niet eens zeker is, of ze volledige ontsluiting had...scheur je opzekers uit!quote:
ik denk Danny, omdat Lorena echt zo naar Bing keek van "sorry het kind is niet van jouquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Valt het op?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:34 schreef Bartjebart het volgende:
Ik denk dat menig vrouw jaloers zou zijn op de snelheid van de bevalling
nee, ze keek van, kut, het is van jou.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik denk Danny, omdat Lorena echt zo naar Bing keek van "sorry het kind is niet van jou"
dat denk ik ook ja, mijn zus heeft er 30 uur over gedaan om te bevallenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:34 schreef Bartjebart het volgende:
Ik denk dat menig vrouw jaloers zou zijn op de snelheid van de bevalling
Nah als zelfs ik al door heb dat zo snel niet realistisch is welquote:
Moet je haar nu even vertellen dat het dus ook binnen 30 minuten kan...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja, mijn zus heeft er 30 uur over gedaan om te bevallen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja, mijn zus heeft er 30 uur over gedaan om te bevallen
ik zal 't haar zeggen dat dat ook een mogelijkheid isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Moet je haar nu even vertellen dat het dus ook binnen 30 minuten kan...
pff beetje overdrijven met 30 uur
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat er altijd baas boven baas moet zijn.... ik deed er bij mijn oudste 45 uur over.
Maar babies met een donkere vader zijn in den beginne toch ook blank?quote:
Is dat serieus al bekend?quote:
Dus.....quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
GTST #291 Een vos verliest wel z'n haren maar niet zn streken
quote:( sofienummer)
ik zeg dat de baby al erkend wordt, en dat het dan te laat isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[..]
maar zo'n jonge baby kan altijd nog een kleurtje krijgen...
ik zeg een papa test!
zouden ze serieus zo naief zijn?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik zeg dat de baby al erkend wordt, en dat het dan te laat is
Ja, het is GTSTquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
zouden ze serieus zo naief zijn?
(niet dat het als totale verrassing zou komen hoor)
Ja, want de baby zal uiteindelijk van Ludo zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
zouden ze serieus zo naief zijn?
(niet dat het als totale verrassing zou komen hoor)
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor het eerst sinds jaren dat ik het niet gezien heb
Precies, die climax met Priscilla sloeg nergens op (al was het allicht 5 minuten spannend als je geen voorkennis had). Maar ik vermoed dat ze de 'van wie is het kindje?' vraag te spannend vonden voor een gewone cliff (quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:10 schreef DaMart het volgende:
Ik had de cliff trouwens een stuk beter gevonden, als die vrouw de boot op was geklommen, pistool had gepakt en naar beneden was gelopen. Op dat moment komen Jack, Bing en Danny aan, en die horen een paar schoten. Ze stormen de boot op, iemand roept nog 'O mijn god' en je ziet afschuw op hun gezichten... einde....
Misschien moet je je ideeën volgende keer naar de scriptschrijvers sturen, dit was inderdaad veel leuker geweestquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:10 schreef DaMart het volgende:
Ik had de cliff trouwens een stuk beter gevonden, als die vrouw de boot op was geklommen, pistool had gepakt en naar beneden was gelopen. Op dat moment komen Jack, Bing en Danny aan, en die horen een paar schoten. Ze stormen de boot op, iemand roept nog 'O mijn god' en je ziet afschuw op hun gezichten... einde....
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
Precies, die climax met Priscilla sloeg nergens op (al was het allicht 5 minuten spannend als je geen voorkennis had). Maar ik vermoed dat ze de 'van wie is het kindje?' vraag te spannend vonden voor een gewone cliff () en ze het niet echt anders konden combineren..
Het enige positieve aan afgelopen dagen vind ik dat echt alle lopende lijntjes zijn afgesloten, dus het volgende seizoen heeft een verse start. Maar dat maakt het ook gelijk vrij oninteressant/spannend om naar uit te kijken..
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moet je je ideeën volgende keer naar de scriptschrijvers sturen, dit was inderdaad veel leuker geweest
Ludo belt zn handlanger en die rijdt de advocaat dood voordat de papieren bij de notaris zijn 'gepasseerd'.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het enige waar ik benieuwd naar ben is hoe de strijd tussen Ludo en Maxime gaat verlopen.
[..]
Ik kan ook een open sollicitatie sturen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ludo belt zn handlanger en die rijdt de advocaat dood voordat de papieren bij de notaris zijn 'gepasseerd'.
Of hij laat de koffer stelen. Verscheurd ze. Klaar.
O dan gaat ze er dus vandoor met Amy, want die mag toch niet langer dan een x aantal uren in beeld. En dan kunnen ze later weer terugkomen (Amy als 20-jarige bijvoorbeeld). Opgelostquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mag toch niet hopen dat ze dat een heel seizoen gaan uitrekken.
Maxime zou de serie toch ook verlaten ?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mag toch niet hopen dat ze dat een heel seizoen gaan uitrekken.
Maxime zou de serie toch ook verlaten ?
Dat vind ik dus echt jammer he.. Door die familie was er weer eens even wat nieuw leven in de brouwerij. Ze speelden goed en leuke rollen ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
Zouden alle leden van de familie Huijgens niet dit seizoen de serie verlaten (hebben)?
Dat is al vanaf het begin, dus 20 jaarquote:Op zaterdag 3 juli 2010 04:13 schreef Phreakingout het volgende:
Sinds wanneer heeft GTST een Zomerstop? Dacht dat die serie echt altijd doorging...
* En ik wil nu GVD eens weten wie de vader is!!
Dit was meteen ook het spannendste en meest hilarische moment van deze aflevering. Er zat totaal geen spanning in de cliffhanger. De aflevering van donderdag was vele malen beter. Ik had liever een combinatie van beide afleveringen gezien.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die onderbroek van Jacken sokken aan in bed
![]()
Lorena: "trek jij een keer wat normaals aan man".![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:32 schreef WickedSunset het volgende:
^ Nou, dan ga je toch terugverlangen naar die cliff met Bowien...
Van die onderbroek kreeg ik werkelijk waar een lachstuip, kom op zeg, had Jack eerder verwacht in een sexy boxer oid, niet in een strakke sloggi slipquote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die onderbroek van Jacken sokken aan in bed
![]()
Lorena: "trek jij een keer wat normaals aan man".![]()
Tijdens de bevalling gooide ze de ene na de andere geweldige oneliner eruit![]()
![]()
![]()
Echt leuk!!
Verder vond ik er niet veel aan..
Toen is het helaas alleen maar erger geworden, toen kreeg je die vieze Fischers en al die decorwijzigingen en gingen bepaalde personages zich driedubbel debiel gedragen (Robert en Laura bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:36 schreef PeterKelder het volgende:
Misschien moet Joop van den Ende zich ermee gaan bemoeien, hij kan er zó de gemene angel eruit halen, deed-ie in 1998 ook al:
Van den Ende wil GTST opfrissen
De dagelijkse RTL4-soap Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) moet geloofwaardiger worden. De serie, al negen jaar een van de grootste successen van de commerciële televisie, kampt met tegenvallende kijkcijfers.
Volgens producent Joop van den Ende weerspiegelt de serie niet langer een voor de 'gewone' Nederlander herkenbaar leven. Hij ergert zich met name aan het voortdurend wisselen van partners. 'Niemand in die serie heeft nog een fatsoenlijke relatie. Dat is toch niet normaal?'
Op een eindejaarsfeestje voor GTST-spelers in ShowBizCity kondigde Van den Ende een 'verfrissingskuur' voor de serie aan. Hij hield zijn soapsterren voor dat er veranderingen nodig zijn om GTST aantrekkelijker te maken. 'Nieuwe scripts en nieuwe opnametechnieken' moeten ervoor zorgen dat kijkers zich weer met de personages kunnen identificeren.'
GTST 'gaat minder', aldus Van den Ende, 'maar is nog lang niet afgeschreven.' De serie trekt dagelijks 1,7 miljoen kijkers en vormt de ruggengraat van RTL 4. Drie maanden geleden trok de serie nog twee miljoen kijkers.
Van den Ende legt de schuld van het kijkersverlies bij R. Proper, tot voor kort verantwoordelijk voor de scripts. 'Hij is in de loop der jaren cynisch geworden. En dat was ook aan de serie te zien.' Van den Ende kocht drie maanden geleden Propers bedrijf Doctor Proctor op, waardoor hij greep op de scenario's heeft gekregen.
De lotgevallen van ruim twintig personen rondom huize Alberts en hotel Dendermonde zijn sinds 1990 dagelijks te volgen. Om de verhaallijnen levendig te houden, bedenken de scriptschrijvers opmerkelijke wendingen. 'Ik heb sinds de eerste aflevering vijf à zes vrouwen gehad, van wie er drie zijn overleden', zegt acteur Wim Zomer, die onlangs zijn rol als Daniël inruilde voor die van spreekstalmeester in een echt circus. Andere verhaalfiguren verdwenen spoorloos in de Zuid-Amerikaanse jungle of vertrokken per motorfiets naar Israël.
Behalve geloofwaardiger, wil Van den Ende ook frissere scenario's. Hij denkt dit te kunnen bewerkstelligen door scriptschrijvers te laten rouleren tussen alle Endemol-soaps (GTST, Onderweg naar Morgen en Goudkust). Daarnaast gaat hij experimenteren met nieuwe technieken. Digitale camera's, betere belichting en langere shots met één camera moeten GTST een 'filmisch' aanzien geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |