Hoe dan ook wit, als de scriptschrijvers iets weten van het echte levenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:30 schreef kwiwi het volgende:
ja het is een meisje.. leuk.. maar is ie nu zwart of wit?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:31 schreef amaranta het volgende:
Wat een gruwelijk spannende cliff zeg. Poeh poeh.
Ik kreeg er bijna een hartaanval van zo spannendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:31 schreef amaranta het volgende:
Wat een gruwelijk spannende cliff zeg. Poeh poeh.
Ik denk overigens Bing. Gezien de manier waarop Lorena naar Bing keek.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kreeg er bijna een hartaanval van zo spannend![]()
De scriptschrijvers gaan nu de kleur bedenken.
ja, laten we de leeftijd meteen reviseren naar 5 jaar later.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:32 schreef Maartel het volgende:
Ze hebben dit vast als cliff gedaan zodat dat mormeltje van Sjors na de zomer al lekker als 12 jarig meiske rond kan lopen.
Nee, ze willen dat je dat denktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk overigens Bing. Gezien de manier waarop Lorena naar Bing keek.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:32 schreef Maartel het volgende:
Ze hebben dit vast als cliff gedaan zodat dat mormeltje van Sjors na de zomer al lekker als 12 jarig meiske rond kan lopen.
Ze willen dat je dat denkt, zodat je denkt dat het Danny is, zodat zij weer kunnen bedneken dat het toch Bing is.quote:
Niet iedereen scheurt uit hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:30 schreef amaranta het volgende:
Heeft Lorena haar en passant ook nog even gehecht?
O jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze willen dat je dat denkt, zodat je denkt dat het Danny is, zodat zij weer kunnen bedneken dat het toch Bing is.
Met zo'n stortbevalling, waarbij het niet eens zeker is, of ze volledige ontsluiting had...scheur je opzekers uit!quote:
ik denk Danny, omdat Lorena echt zo naar Bing keek van "sorry het kind is niet van jouquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Valt het op?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:34 schreef Bartjebart het volgende:
Ik denk dat menig vrouw jaloers zou zijn op de snelheid van de bevalling
nee, ze keek van, kut, het is van jou.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik denk Danny, omdat Lorena echt zo naar Bing keek van "sorry het kind is niet van jou"
dat denk ik ook ja, mijn zus heeft er 30 uur over gedaan om te bevallenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:34 schreef Bartjebart het volgende:
Ik denk dat menig vrouw jaloers zou zijn op de snelheid van de bevalling
Nah als zelfs ik al door heb dat zo snel niet realistisch is welquote:
Moet je haar nu even vertellen dat het dus ook binnen 30 minuten kan...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja, mijn zus heeft er 30 uur over gedaan om te bevallen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja, mijn zus heeft er 30 uur over gedaan om te bevallen
ik zal 't haar zeggen dat dat ook een mogelijkheid isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Moet je haar nu even vertellen dat het dus ook binnen 30 minuten kan...
pff beetje overdrijven met 30 uur
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat er altijd baas boven baas moet zijn.... ik deed er bij mijn oudste 45 uur over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |