3FM.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:22 schreef Tally het volgende:
* Tally zingt: I kissed a girl and i liked it, the taste of her cherry chapstick
Uhhu. Brings back memoriesquote:
quote:20 Maar als het wél waar is en de maagdelijkheid van het meisje niet kan worden aangetoond, 21 moet zij naar haar ouderlijk huis worden teruggebracht en daar voor de deur door de andere inwoners van de stad worden gestenigd tot de dood erop volgt. Want zij heeft onder het volk van Israël een schanddaad begaan door met iemand te slapen terwijl ze nog bij haar vader thuis woonde. Zo moet u het kwaad dat zich bij u aandient in de kiem smoren.
Bijna JK! Bijna!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, wat toevallig, ik heb zin om te batsen, da's bijna hetzelfde.
Die lekkere gehaktballen die mijn moeder maaktquote:
?.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:34 schreef Tally het volgende:
Ik kan ook nu naar Oma gaan en een zwembadje meenemen ..
Ik ga natuurlijk voetbal kijken bijquote:
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh zo, en dan lekker nakend poedelen?
Neejoh. Ik zeg DOEN.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:42 schreef Tally het volgende:
Wat denk je zal ik het eerst aan Oma moeten vragen of het kan?
Die heeft ze niet. En naakt ja want ik kan mijn badpak niet vinden!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat? Nakend poedelen? Jouw oma kennende springt ze er gewoon bij, steunkousen en al.
Zoveel nog.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:57 schreef Joene het volgende:
Ik denk dat ik er zo maar is mee stop voor vandaag ofzo.Motivatie zit zo ongeveer voor in mn kleine teen.
tvp voor pics.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:55 schreef Tally het volgende:
Die heeft ze niet. En naakt ja want ik kan mijn badpak niet vinden!
Maar ik heb al vast alles ingepaktNu alleen mijn macje nog
Godzijdank. Want ik kan natuurlijk niet op een standaard gigabit routertje eh... surfen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En zo is alles weer pais en vree in huize Senegger.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:24 schreef Chowi het volgende:
Ik zit hier in een broeikas.
Groetjes, Chowi.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
tvp voor pics.
Dat is heul niet sexy om naar te kijken, JK. Het zweet parelt over mijn rug.quote:
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is heul niet sexy om naar te kijken, JK. Het zweet parelt over mijn rug.
Zo'n harde tepel met zo'n druppel eraanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is heul niet sexy om naar te kijken, JK. Het zweet parelt over mijn rug.
Hallo. Lekker he! Einde boodschap!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:54 schreef KingOfMars het volgende:
Hallo. Buiten ga je dood. Einde mededeling.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:54 schreef mvdlubbe het volgende:
Buiten sterk ontklede meisjes.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
tvp voor pics.
De junior van de afdeling dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, de voordelen van een peuter, die kan prima bier voor je halen.
In een afdeling met airco niet? TJEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De junior van de afdeling dus. En bier doen we maar niet.
.
Ik ben sowieso met de auto en dan drink ik niet, de rest (meeste) ook dus tsja.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
In een afdeling met airco niet? TJEEEEEEEE!
Stelletje homo's.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:11 schreef KingOfMars het volgende:
De junior van de afdeling dus. En bier doen we maar niet.
.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:12 schreef Tally het volgende:
O ik ga trouwens lekker in het badje! iPodje op en liggen!
Bye bye
Zolang deze onder de ctrl-v hangt, blijf ik 'm gebruiken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
tvp voor pics.
Nou, 'k weet niet of ze nog vers zijn, maar ik mag niet klagenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:24 schreef KingOfMars het volgende:
M'n verse-tieten alert ging af, is KMI er soms?
Ik vind dat je het oordeel daarover aan anderen moet overlaten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:24 schreef k_i_m het volgende:
Nou, 'k weet niet of ze nog vers zijn, maar ik mag niet klagen.
En we gaan straks in een airco in de airco zitten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Miljeuvernielers met jullie stroomslurpers!
*rood bezweet hoofd heeft*,
,
.
Lipjes getuit en borstjes vooruit!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind dat je het oordeel daarover aan anderen moet overlaten.
Kom je hier kijken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:34 schreef k_i_m het volgende:
Ik baal dat we hier geen serverruimte hebben.
Slim. De beamer mocht maar overhit raken. Dat moet je niet hebben, natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En we gaan straks in een airco in de airco zitten.. In onze testruimte hangt nog een extra plafond unit, daar hebben we de beamer opgesteld!
.
Ja man, voordat ik daar ben ben ik al gestorvâhquote:
Alsof het Nederlandse commentaar ook maar de moeite van verstaan waard is. Dat kunnen we zelf veel beter!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, dus je zit straks in een ruimte met én een aircounit én een beamerunit aan het plafond?
Hoe hard staat het geluid van de wedstrijd dan wel niet?
Ach meid, dat zou echt een droom zijn die uitkomt!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:21 schreef k_i_m het volgende:
Weet je wat jullie motte doen? Kapper worre!.
Het frietkot hiertegenover is geinstrueerd. Om tien voor 5 komen we een paar bittergarnituurtjes halen.quote:
Ik zie alleen een beetje op tegen de klap die je krijgt als we straks naar buiten moeten maar goed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehehehe. Goed bezig, J, goed bezig.
Je kunt nu ook beter daar zijn dan thuis qua plakwarmte, dunkt me.
No shit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
ok, stofzuigen is officieel een slecht idee met dit weer....
Ohja! Eens kijken of ik de systeembeheerder nog lastig kan vallen, whehehe.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:03 schreef KingOfMars het volgende:
D'r bellen gewoon nog steeds mensen met werkgerelateerde vragen... hou nou op mensen. Ga weg. naar huis. Voetbal kijken. Ksssst. Weg.
Niet?!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga hier zo de beertender maar eens aanzwengelen. Volgens mij krijgen we die 3 vaatjes niet meer leeg voor het einde van de werkdag
.
Zo met de crt 16:9 Jquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:07 schreef KingOfMars het volgende:
Ook leuk J. Zo met de flatscreen erbij enzo?
Das maar 12 liter en je drinkt makkelijk een vaatje pp .quote:
J ik drink wel een glaasje extra voor je.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:20 schreef KingOfMars het volgende:
Hier geen bier dus. Da's het enige jammere.
Mijzelve incluis, nog 3 man presentquote:
Ik weet het vrouwlief had eens een 6 pack gekochtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat rosébier is best goor, S. Alsof je cassis drinkt wat naar bier ruikt.
Verliezen J , nu lekker bitterballen ? om te vieren ?quote:
Tuurlijk gewoon doorvreten J!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Verliezen J , nu lekker bitterballen ? om te vieren ?
ik totaal niet. Ik denk echt dat we ergens ver tegen het eind de gelijkmaker sturen, tegen alle verwachtingen in. Brazilianen pissed off, rennen zich dood in de eerste verlenging en vlak voor tijd de 2-1.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb er een heel slecht gevoel over.
Blauw ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef k_i_m het volgende:
Zijn we net aan het voetballen op de gang, krijg ik vol een elleboog in mijn oog. Leuk man, voetballen met je collega's.
De tijd dat ik van slag was na het verliezen van een wedstrijd of kampioenschap of tournooi ligt al wat jaren achter mequote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef Joene het volgende:
die swets die is veels te positief, doe nou es ook negatief man dan ben je vanavond nog een beetje te genieten
ik heb dat ook nooit zo gehad , al ben ik wel altijd even een uurtje iets minder vrolijk ofzo .quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De tijd dat ik van slag was na het verliezen van een wedstrijd of kampioenschap of tournooi ligt al wat jaren achter me
Ik kreeg meteen een smsje van mijn collega met: Jij was de enige die het zei! En je had de uitslag nog goed ook!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zei het toch ik zei het toch!!!
En de finale kan ons nu toch eigenlijk niet meer ontgaan.
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:42 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zag het echt niet meer zitten na die eerste helft maar man wat een tweede helft.
We werden ook echt helemaal weggespeeld en ik ben niet van het NL elftal gewend dat ze zich zo terug kunnen knokken. Geweldig!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wel hoor
Al die negatieve tweets gelijk
It's not over untill the fat lady's sings.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
We werden ook echt helemaal weggespeeld en ik ben niet van het NL elftal gewend dat ze zich zo terug kunnen knokken. Geweldig!.
Nog niet gehadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:56 schreef KingOfMars het volgende:
Krijgen jullie ook de hele tijd witte pagina's op FOK!?
Je moet wachten tot een uur of 11 of half 12 J. Heb ik gehoord hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:12 schreef Joene het volgende:
Dat zal ik dan ook niet doen J.
God het is wel geil weer zeg , zin om te neuken ook best enzo. Maar als ik denk an die viese klamme warmte denk ik weer laatmaar
Wow, hoe heb je je snelheid zo omhoog gekregen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:20 schreef Joene het volgende:
J , ik liep de 10 in 52 mindus ik wil 12,5 proberen .
Ja J. hoe heb je hem zo snel omhoog gekregen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wow, hoe heb je je snelheid zo omhoog gekregen?
Intervallen op de AV.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wow, hoe heb je je snelheid zo omhoog gekregen?
Lekker meeschreeeuwen IK LEEF NIET MEER VOOR JOUquote:
Dat dan dan bleren richting mijn hubbie hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Lekker meeschreeeuwen IK LEEF NIET MEER VOOR JOU
Snelheid kotm vanzelf , maar korte intervallen met benen hoogoptrekken helptquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef KingOfMars het volgende:
Achja het was de eerste keer ooit dat ik een langer stuk dan 2 of 3km achter elkaar heb gelopen, dus ik ben allang blij dat ik het haalde. Ging me ook meer om de afstand dan de tijd.
Ja maar verliezen van die negers doen we niet hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:46 schreef Joene het volgende:
J. als we dan verliezen verliezen we van negerts dat klinkt niet als goed.
Dat is het zelfde als de PVDA aan de macht.
Nee want we gaan verliezen von die Deutsche of Spanjaarden.quote:
De finale wordt pure horror idd... Argentinie, Duitsland, Spanje... Brrrrr.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee want we gaan verliezen von die Deutsche of Spanjaarden.
Owh hij mag hoor. Maar hij wil nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:14 schreef KingOfMars het volgende:
Niet laten gaan T dan ken je niet neuke!!!
In de 7 jaar dat we hier wonen zijn er 2 buren binnen geweest.quote:
Je cavia moet vaak afzwemmen hequote:
Check buienradar er komt REGEN aan (hopelijk).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:18 schreef Tally het volgende:
Begint hier echt opeens kei donker te worden! En hard te waaien!
Zo'n beatle ding? Die zwemt natuurlijk altijd met kleding aan!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat beest maakt er een potje van T hij zakt elke keer!!!11
Oe es ff checken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Check buienradar er komt REGEN aan (hopelijk).
Ik heb een stoffen bankquote:
Je hamster?!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:26 schreef Joene het volgende:
Zo even binnen nog / weer even kijken naar de brand in hhwaard op hvn
Overigens misschien verbaast het je J , ik ben ook niet zo loperig naar de buren
Je moet ook niet met je goddelijke nakende lichaam op de neplerenbank gaan zitten J.quote:
Nee gewoon kutlui J.quote:
Ik ga straks nog maar even de 7xx kanalen af J!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:28 schreef Joene het volgende:
Oh ik ben zoals jullie niet zal verbazen niet bijna nakend ! ik was tenslotte zojuist nog in den tuin , en zometeen weer ik ga lekker tot 3 uur opblijven ofzo in elk geval zolang het zo klam is.
Oh daar heb ik alt.binaries.noemmaarwatopvoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ga straks nog maar even de 7xx kanalen af J!
Ik ben al misselijk van de japanse mix.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:29 schreef Tally het volgende:
As ik op blijf tot 3 uur dan prop ik me zo vol met vreten
Ik krijg een vreetkick nu
Ik ben Mora (partyhapjes) , Beckers (frikadellen) en Heineken ook zeer dankbaarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Heineken, Smiths en de pizzaboer.
Ik heb me vandaag juist netjes gehouden!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben al misselijk van de japanse mix..
Ik heb gewoon een complete grillworst met kaas aan brokken gesneden en 400 gram Old Amsterdam aan repen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben al misselijk van de japanse mix..
Ik heb eigenlijk geen avondeten op. Vandaar. Nouja, een halve zak chips en wat bittergarnituurquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag juist netjes gehouden!
Net maar een worteltje gepakt
Ouwe kaas heb ik nu ook zin in ouwe.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een complete grillworst met kaas aan brokken gesneden en 400 gram Old Amsterdam aan repen.
Roti. Ik heb heerlijke roti gegeten bij Omaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen avondeten op. Vandaar. Nouja, een halve zak chips en wat bittergarnituur. Goed be-zig.
Ja, zit alles in he. Soms zelfs wat bami, kip, beetje kaas... eigenlijk een volwaardige maaltijd!quote:
*knorrrrrrrr*quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Roti. Ik heb heerlijke roti gegeten bij Oma
Niet van knor! Gemaakt door de lokale rotiboer.quote:
Whehehehehequote:
Hier is de shoarmaboer nog open. Maarja. Dan moet ik naar buiten en ik ben nu dus bijna nakend he. En lui.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehehe
Ik heb zin in een kapsalon op het moment![]()
Zo maar naar bed
Mja hier komen ze bezorgen dan he. Ik ga toch niet naar die tent toequote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hier is de shoarmaboer nog open. Maarja. Dan moet ik naar buiten en ik ben nu dus bijna nakend he. En lui.
Toch beter van niet denk ik. Moet aan mijn goddelijk lichaam denken he!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja hier komen ze bezorgen dan he. Ik ga toch niet naar die tent toe
En betalen via internet! Makkie joh!
Drom juist voeden!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Toch beter van niet denk ik. Moet aan mijn goddelijk lichaam denken he!
Ja eindelijk weer echte lichaamsbewegingquote:
Nee dat was zweten geblazenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:42 schreef KingOfMars het volgende:
Dat ketse moet je ook niet onderschatten T! Zeker met dit weer.
Goed bezig! Warrum he!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:27 schreef Joene het volgende:
J , 12Kms in 1hrs, 2mins, 39secs.Pace: 5mins, 16 sec/km.
Ik denk toch echt dat het met wat bewuster eten nog beter zou kunnen gaan. Dus de juiste koolhydraten op de juiste momenten, eiwitten, etc. Niet dat ik helemaal op die tour wil maar ik wil het gewoon snappen. Doe nu maar wat.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:36 schreef Joene het volgende:
Ontzettend warm en geen speciaal voedingsschema J.
Gewoon normaal vreten , minder vet.
Ach gewoon gezond eten en dat doe ik vrij redelijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat het met wat bewuster eten nog beter zou kunnen gaan. Dus de juiste koolhydraten op de juiste momenten, eiwitten, etc. Niet dat ik helemaal op die tour wil maar ik wil het gewoon snappen. Doe nu maar wat.
Paramaribo tegen Spannend trouwens nu op TV!
Ik wil nog wel wat kilo's kwijt eigenlijk. Er kunnen er makkelijk nog een stuk of 10 af en dat zal zeker in snelheid gaan schelen gok ik zo.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach gewoon gezond eten en dat doe ik vrij redelijkgeen zin in compleet aangepaste levensstijl voor een paar sec per km
Ik doe het als hobby he dus dat lopen.
Nou dat kun je combineren toch? Kwestie van de hoeveelheden aanpassen. Ik bedoel dus geen voedingsschema voor de marathon hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:45 schreef Joene het volgende:
Maar dat is anders dan een hardloopdieet J.
Ja dat schelen er 50.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:50 schreef KingOfMars het volgende:
Ik schommel rond de 85 de laatste tijd.
Je bent dan ook 1,5x zo breed als mij Swetsquote:
ET zorgt te goed voor je, je moet gewoon weer over op pizza ,cola en roze koeken denk ik.quote:
Die anderhalf keer komt ook gewoon van de 55 kilo.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Je bent dan ook 1,5x zo breed als mij SwetsJe kan het hebben
Ja, veel meer fietsen gaat niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:52 schreef Joene het volgende:
[..]
ET zorgt te goed voor je, je moet gewoon weer over op pizza ,cola en roze koeken denk ik.
En neuken is bij jullie ook bloedlink kennelijk! #pasopvoornummer4quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, veel meer fietsen gaat niet.
Gewoon doen joh.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:53 schreef KingOfMars het volgende:
Door dit gezeik begin ik nou te twijfelen over een pilsje.
Hoezo twijfelen over Bier ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:53 schreef KingOfMars het volgende:
Door dit gezeik begin ik nou te twijfelen over een pilsje.
Nee dat kan niet meer, we hebben heel de binnenboel van ET dichtgeknooptquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En neuken is bij jullie ook bloedlink kennelijk! #pasopvoornummer4
Nee anders ken je elk half jaar een nieuw frame aanschaffen, ze kennen dat niet te vaak an he 135 kilo's.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, veel meer fietsen gaat niet.
Ohja wij hebben datzelfde spul geloof ik met van die ringskies enzo.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat kan niet meer, we hebben heel de binnenboel van ET dichtgeknoopt
En er halverwege doorzakken is ook nogal confronterend.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee anders ken je elk half jaar een nieuw frame aanschaffen, ze kennen dat niet te vaak an he 135 kilo's.
Ja zoiets iets van veren ering geschoven die dan compleet vergroeien met eigeleiders enzo.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ohja wij hebben datzelfde spul geloof ik met van die ringskies enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |