3FM.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:22 schreef Tally het volgende:
* Tally zingt: I kissed a girl and i liked it, the taste of her cherry chapstick
Uhhu. Brings back memoriesquote:
quote:20 Maar als het wél waar is en de maagdelijkheid van het meisje niet kan worden aangetoond, 21 moet zij naar haar ouderlijk huis worden teruggebracht en daar voor de deur door de andere inwoners van de stad worden gestenigd tot de dood erop volgt. Want zij heeft onder het volk van Israël een schanddaad begaan door met iemand te slapen terwijl ze nog bij haar vader thuis woonde. Zo moet u het kwaad dat zich bij u aandient in de kiem smoren.
Bijna JK! Bijna!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, wat toevallig, ik heb zin om te batsen, da's bijna hetzelfde.
Die lekkere gehaktballen die mijn moeder maaktquote:
?.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:34 schreef Tally het volgende:
Ik kan ook nu naar Oma gaan en een zwembadje meenemen ..
Ik ga natuurlijk voetbal kijken bijquote:
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh zo, en dan lekker nakend poedelen?
Neejoh. Ik zeg DOEN.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:42 schreef Tally het volgende:
Wat denk je zal ik het eerst aan Oma moeten vragen of het kan?
Die heeft ze niet. En naakt ja want ik kan mijn badpak niet vinden!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat? Nakend poedelen? Jouw oma kennende springt ze er gewoon bij, steunkousen en al.
Zoveel nog.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:57 schreef Joene het volgende:
Ik denk dat ik er zo maar is mee stop voor vandaag ofzo.Motivatie zit zo ongeveer voor in mn kleine teen.
tvp voor pics.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:55 schreef Tally het volgende:
Die heeft ze niet. En naakt ja want ik kan mijn badpak niet vinden!
Maar ik heb al vast alles ingepaktNu alleen mijn macje nog
Godzijdank. Want ik kan natuurlijk niet op een standaard gigabit routertje eh... surfen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En zo is alles weer pais en vree in huize Senegger.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:24 schreef Chowi het volgende:
Ik zit hier in een broeikas.
Groetjes, Chowi.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
tvp voor pics.
Dat is heul niet sexy om naar te kijken, JK. Het zweet parelt over mijn rug.quote:
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is heul niet sexy om naar te kijken, JK. Het zweet parelt over mijn rug.
Zo'n harde tepel met zo'n druppel eraanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is heul niet sexy om naar te kijken, JK. Het zweet parelt over mijn rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |