Dat dan dan bleren richting mijn hubbie hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Lekker meeschreeeuwen IK LEEF NIET MEER VOOR JOU
Snelheid kotm vanzelf , maar korte intervallen met benen hoogoptrekken helptquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef KingOfMars het volgende:
Achja het was de eerste keer ooit dat ik een langer stuk dan 2 of 3km achter elkaar heb gelopen, dus ik ben allang blij dat ik het haalde. Ging me ook meer om de afstand dan de tijd.
Ja maar verliezen van die negers doen we niet hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:46 schreef Joene het volgende:
J. als we dan verliezen verliezen we van negerts dat klinkt niet als goed.
Dat is het zelfde als de PVDA aan de macht.
Nee want we gaan verliezen von die Deutsche of Spanjaarden.quote:
De finale wordt pure horror idd... Argentinie, Duitsland, Spanje... Brrrrr.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee want we gaan verliezen von die Deutsche of Spanjaarden.
Owh hij mag hoor. Maar hij wil nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:14 schreef KingOfMars het volgende:
Niet laten gaan T dan ken je niet neuke!!!
In de 7 jaar dat we hier wonen zijn er 2 buren binnen geweest.quote:
Je cavia moet vaak afzwemmen hequote:
Check buienradar er komt REGEN aan (hopelijk).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:18 schreef Tally het volgende:
Begint hier echt opeens kei donker te worden! En hard te waaien!
Zo'n beatle ding? Die zwemt natuurlijk altijd met kleding aan!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat beest maakt er een potje van T hij zakt elke keer!!!11
Oe es ff checken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Check buienradar er komt REGEN aan (hopelijk).
Ik heb een stoffen bankquote:
Je hamster?!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:26 schreef Joene het volgende:
Zo even binnen nog / weer even kijken naar de brand in hhwaard op hvn
Overigens misschien verbaast het je J , ik ben ook niet zo loperig naar de buren
Je moet ook niet met je goddelijke nakende lichaam op de neplerenbank gaan zitten J.quote:
Nee gewoon kutlui J.quote:
Ik ga straks nog maar even de 7xx kanalen af J!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:28 schreef Joene het volgende:
Oh ik ben zoals jullie niet zal verbazen niet bijna nakend ! ik was tenslotte zojuist nog in den tuin , en zometeen weer ik ga lekker tot 3 uur opblijven ofzo in elk geval zolang het zo klam is.
Oh daar heb ik alt.binaries.noemmaarwatopvoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ga straks nog maar even de 7xx kanalen af J!
Ik ben al misselijk van de japanse mix.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:29 schreef Tally het volgende:
As ik op blijf tot 3 uur dan prop ik me zo vol met vreten
Ik krijg een vreetkick nu
Ik ben Mora (partyhapjes) , Beckers (frikadellen) en Heineken ook zeer dankbaarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Heineken, Smiths en de pizzaboer.
Ik heb me vandaag juist netjes gehouden!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben al misselijk van de japanse mix..
Ik heb gewoon een complete grillworst met kaas aan brokken gesneden en 400 gram Old Amsterdam aan repen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben al misselijk van de japanse mix..
Ik heb eigenlijk geen avondeten op. Vandaar. Nouja, een halve zak chips en wat bittergarnituurquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag juist netjes gehouden!
Net maar een worteltje gepakt
Ouwe kaas heb ik nu ook zin in ouwe.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een complete grillworst met kaas aan brokken gesneden en 400 gram Old Amsterdam aan repen.
Roti. Ik heb heerlijke roti gegeten bij Omaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen avondeten op. Vandaar. Nouja, een halve zak chips en wat bittergarnituur. Goed be-zig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |