Jummie, boobies!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou laten we laat ik het hier maar mee doen
[ afbeelding ]
werkt niet drol. Je bloedvaten vernauwen zich vanwege het koude water. Dan ben je klaar met douchen en stap je gelijk de hitte weer, je lichaam schrikt zich helemaal het leplazerus en begint alle sluizen open te gooien om je lichaamswarmte maar kwijt te kunnen. Conclusie: je kan weer opnieuw beginnen met afdrogenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heet... zweet nu al weer, net koud gedoucht
Koud is overdreven, frisjes danquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:20 schreef Swine het volgende:
[..]
werkt niet drol. Je bloedvaten vernauwen zich vanwege het koude water. Dan ben je klaar met douchen en stap je gelijk de hitte weer, je lichaam schrikt zich helemaal het leplazerus en begint alle sluizen open te gooien om je lichaamswarmte maar kwijt te kunnen. Conclusie: je kan weer opnieuw beginnen met afdrogen
Heet douchen heeft imo een beter effectquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:20 schreef Swine het volgende:
[..]
werkt niet drol. Je bloedvaten vernauwen zich vanwege het koude water. Dan ben je klaar met douchen en stap je gelijk de hitte weer, je lichaam schrikt zich helemaal het leplazerus en begint alle sluizen open te gooien om je lichaamswarmte maar kwijt te kunnen. Conclusie: je kan weer opnieuw beginnen met afdrogen
nooooooooooooquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
SLP ga je een keertje mee rennen?
Astma-smoesquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:39 schreef SLP_ het volgende:
altijd als ik moet rennen dan krijg ik last van mn astma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Astma-smoesjij bent zeker ook zo eentje die op der rug blijft liggen terwijl de ander het werk moet doen?
Was dat dan ook de uiteindelijke reden waarvoor deze uitnodiging de deur uit ging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |