Lekker hoor:quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:30 schreef Bluezz het volgende:
Enneh, wij nemen nog een duik![]()
[ afbeelding ]
Dat hebben ze vorige zomer gedaan. De praktijkbegeleiders zijn nog steeds niet van de schok bekomenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Lein, wat een idioterie van 'sneller uit bed halen - langzamer werken'Ik vind golfer's idee dat anderen in het verpleeghuis (niet-verzorging) even meehelpen niet eens zo'n slecht plan.
HUUU wat drijft er in het water ter hoogte van het onderste bovenbeen van de harige man? Zijn toupetje? Haar 'franje'?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:30 schreef Bluezz het volgende:
MeMo alsnogvoor je cijfer!!
Enneh, wij nemen nog een duik![]()
[ afbeelding ]
Nou, de brandslang moeten we laten hangen, maar we hebben speciaal voor dit doel 2 tuinslangkoppelingen bij de toiletten van de middenbouwquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De brandslang! De juffen hanteren de brandslang en de kinderen gaan in zwembroek/badpak
iedereen op het terras natuurlijk, maar waar gaat die herka over?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:16 schreef Sarabi het volgende:
Wat is het rustig hier.....
Ik ben nog last minute aan het leren voor het tentamen van morgenvroeg (8.30)
Morgen eindelijk een beetje vakantie (volgende week donderdag nog 1 herkansing).
Herkansing is voor psychometrie, dus echt zo'n vak dat 90% van de studenten niet haalt omdat het een vrouwenstudie is en we niets van statistiek en wiskunde afwetenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
iedereen op het terras natuurlijk, maar waar gaat die herka over?
Nee. Want er zijn mensen die dat verdunnende spul niet standaard in hun drankjes willen hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef flying-dutchman het volgende:
is het eigenlijk vreemd dat als je fris besteld dat je extra moet vragen om ijs... is dat niet gewoon standaard?
Amen! Ik hoef het meestal niet. Fris is al fris genoegquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Want er zijn mensen die dat verdunnende spul niet standaard in hun drankjes willen hebben.
Dat dusquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Amen! Ik hoef het meestal niet. Fris is al fris genoeg
Pic van de tuin graagquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:55 schreef Den_Haag het volgende:
Eet ze DE. Ik ga zo de engelse tuin in voor een drankje en hapje
Vleutenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
even gauw berichtje vanaf tankstationlekker gegeten! Was pittig en zoet tegelijk (door t vlees denk). Had nog loempia, ei en sate'tje erbij maar alleen laatste gegeten. Lekkere bami rames, en leftovers in koelkast gedaan. Nu op weg naar date 2 in Vleuten. Heen is niet erg maar vannacht terug bang dat ik moe word achter t stuur
Fijne avond!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:32 schreef Tezz het volgende:
Oh verkoeling! Breng me verkoeling!!!!!
Dat plaatje van die zee doet trouwens wel wat met me, psychologisch dan. Het brengt daadwerkelijk verkoeling tussen mijn oren.......
Vandaag op de fiets naar het werk gegaan (jaja, 12 kilometertjes). Nu moet ik nog even de hete zolder op om te strijken (het MOET, ik ga morgen een weekendje weg en moet nog heel wat in mijn tas proppen).
En dan: relaxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wat zonde van je visjesquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:35 schreef DarkElf het volgende:
heb vanmiddag ook staan strijken, is idd warm met dit weer
en blijkbaar ga je er ook niet beter van koken, te zien aan mijn zwart geblakerde visjes... en t rook zo lekker
gelukkig hebben we nog de tomaten-avocadosalsa dus iig iets gezonds nog... Nu ik pizza eet ga ik zeker hardlopen morgenochtend
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Verf droogplantjes erop, overzichtjegeschoten, let niet op het "gras". Foto geschoten vanaf het terras.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
helleuw! Ik kom even de groetjes doen van krakkemieke, net 40 minuten aan de foon gezeten en ze heeft een heerlijke vakantie gehad en heeft binnenkort gewoon weer internet
Mooi zoquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
helleuw! Ik kom even de groetjes doen van krakkemieke, net 40 minuten aan de foon gezeten en ze heeft een heerlijke vakantie gehad en heeft binnenkort gewoon weer internet
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Je bloedvaatjes zijn je dankbaarquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
een ijsje genomen en mijn hoofdpijn is ineens bijna weg!!
Dat wordt morgen dus non-stop ijsjes eten![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Aktie van schdochter
(en dan juist zo'n foto laten meedoen)
klik op foto voor groter indien gewenst![]()
gewoon achter mijn computer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:waar waren jullie!!
afkickverschijnselen
heldquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Fok stuitert
En ik zweet nu heel ergHeb spicy chili gemaakt
Joh?!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:24 schreef z80 het volgende:
[..]
gewoon achter mijn computer.
maar fok hapert.
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen met de hitte?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:27 schreef SeaOfLove het volgende:
morgen lekker naar het strand, ik loop gelijk door naar de bus als Milou in de taxi zit en dan om een uur of 9 met mijn gat in het zand
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:28 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en morgenavond in het westerpark te amsterdam naar faithless
wat dat betreft ben ik wel blij dat we zo dichtbij t strand wonenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
klinkt geweldig, alleen moet ik al minstens 3 uur reizen met plakkerig ov voor ik überhaupt bij de zee ben
Heel veel plezier
Heb je airco op je werk, Sunny?
Airco op een basisschool?quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:31 schreef SeaOfLove het volgende:
wat dat betreft ben ik wel blij dat we zo dichtbij t strand wonenwat ga jij doen isa?
om daar af te spreken ofzo voor picnic?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoiets zou nou leuk zijn voor de slowchat zomer minimeet!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Airco op een basisschool?![]()
![]()
Nee dus.. snikheet en benauwd met z'n 31'en in het lokaal.. Maar.. ik heb hier vanmiddag al over geklaagd en gezegd dat ik dat niet meer ging doen, dus ik hou verder mijn mond hier over![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:33 schreef SeaOfLove het volgende:
om daar af te spreken ofzo voor picnic?
Nou.. heel toevallig staat er zo'n groot portable ding in het kantoortje.. maar dat heeft die gene zelf mee genomenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, jij was juf, dat wist ik natuurlijk ook wel
En ik heb nog nooit airco op een school gezien.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou.. heel toevallig staat er zo'n groot portable ding in het kantoortje.. maar dat heeft die gene zelf mee genomen
Als ie aan zou staan wel jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus iedereen moet nu plots veel vaker even op kantoor zijn?
quote:
kinderzwembadje opzetten ofzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de tuin van mijn ouderlijk huis zitten, daar voetbal kijken en de bbq aansteken
Alleen zou ik ook wel graag iets met water doen en ze hebben dan wel een vijver, maar tsja...om nou tussen de goudvissen en de algen te gaan liggen is ook zo wat. Strand klinkt zooooo enorm veel aantrekkelijker.
Als meisje uit een klein dorpje klinkt het Vonderpark behoorlijk engquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij een concert in een park
Wat zijn eigenlijk de leukste parken van Nederland? Arnhem heeft een leuk parken het Vondelpark is ook leuk om mensen te kijken.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef SeaOfLove het volgende:
kinderzwembadje opzetten ofzoverder klinkt dat van jou ook tof! als jullie voetbal kijken ben ik me aant optutten voor de avond
ik ga verschrikkelijk bloot voor mijn doen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:38 schreef golfer het volgende:
Vondelparkmeet. Daar ben jij toch ook wel eens geweest Isa?
Klopt. Het filmmuseum.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:39 schreef Isabeau het volgende:
![]()
![]()
Is daar ook niet het mediamuseum dichtbij of heb ik het mis?
En we kunnen (wie durft) skates huren haha
Eigenlijk te zot voor woorden dat de school dat niet doet, maar mensen nemen zelf ventilatoren mee en zo. Zo'n mobiele airco is heel erg duur, daar ga ik echt niet aan beginnen. Dat zou helemaal van de zotte zijn!! het gebouw zou beter bestand moeten zijn tegen zowel hitte als kou.. maar goed..quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat schiet niet echt op hè.
En zelf zoiets meebrengen voor in de klas, is dat een optie?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:38 schreef Sarabi het volgende:
Als meisje uit een klein dorpje klinkt het Vonderpark behoorlijk eng
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Eigenlijk te zot voor woorden dat de school dat niet doet, maar mensen nemen zelf ventilatoren mee en zo. Zo'n mobiele airco is heel erg duur, daar ga ik echt niet aan beginnen. Dat zou helemaal van de zotte zijn!! het gebouw zou beter bestand moeten zijn tegen zowel hitte als kou.. maar goed..
dit is wel een concert waar je 45e voor een kaartje neerlegt eejquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij een concert in een park
Wat zijn eigenlijk de leukste parken van Nederland? Arnhem heeft een leuk parken het Vondelpark is ook leuk om mensen te kijken.
Nja ik zat al te denken aan een tekenles ergens in het gras in de schaduw.. en einde van de middag doen we waterspelletjes. Gelukkig wordt het volgende week iets minder heet, dan is het wel weer te doen allemaal.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste lagere scholen die ik ken hebben dan ook nog zo'n plat dak waardoor het al helemaal snikheet wordt. Buiten les geven lijkt wel een optie. Of met z'n allen naar het zwembad
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee joh! Is juist reuze gezellig en er kuieren, skaten, zitten allemaal heel erg diverse types dus je kijkt dan juist je ogen uit. Iedereen komt er om te relaxen en dat straalt het park dan ook uit.
Nee, volgens mij kan en mag je niet zwemmen in het Vondelpark. Er is geloof ik wel een pierebadje voor kleuters.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik combineer graag dingenEn met een groep kan je dan een vaste plek hebben in het park en wie dan wil skaten gaat skaten, wie even het museum in wil kan dat doen met een groepje etc. Is er ook zwemwater?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef golfer het volgende:
Nee, volgens mij kan en mag je niet zwemmen in het Vondelpark. Er is geloof ik wel een pierebadje voor kleuters.
heel korte broek, net iets langer dan hotpants en mijn halterbikinitopjequote:Op donderdag 1 juli 2010 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met zo'n diep sexy decollete?![]()
Ik zal waarschijnlijk niet echt voetbal kijken, maar gewoon van de tuin genieten. Ross wil voetbal zien.
Klinkt goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee joh! Is juist reuze gezellig en er kuieren, skaten, zitten allemaal heel erg diverse types dus je kijkt dan juist je ogen uit. Iedereen komt er om te relaxen en dat straalt het park dan ook uit.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef SeaOfLove het volgende:
heel korte broek, net iets langer dan hotpants en mijn halterbikinitopje
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:47 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt goed
Behalve dat skaten dan, dat heb ik nooit geleerd
Jaja jij wil gewoon iemand hebben om uit te lachenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Halterbikini + (bijna) hotpants! * Isabeau whistles
[..]
Dan is het juist leuk(en je krijgt bij de gehuurde skates ook allemaal beschermers voor knieën, polsen, ellebogen en een helm
)
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:52 schreef Sarabi het volgende:
Jaja jij wil gewoon iemand hebben om uit te lachen![]()
@ SeaOfLove pics! klinkt als erg sexy
Ik moet ook nog verzinnen wat ik de komende dagen aan doe, warm weer maar bij mijn 'schoon' ouders dus vind ook dat het nog een beetje netjes moet zijn en niet te bloot
Dan is het in ieder geval wel veilig.......zo ongeveerquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dol op lachen, kan je me niet kwalijk nemenen hey, ik kan een beetje ehbo: komt goed.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:52 schreef borisz het volgende:
Skaten doe ik niet meer. Daarvan geldt hetzelfde als voor schaatsen. Ik val alleen maar. Daar is mijn evenwicht iets te slecht voor.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef Sarabi het volgende:
Dan is het in ieder geval wel veilig.......zo ongeveer
* SeaOfLovequote:Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Halterbikini + (bijna) hotpants! * Isabeau whistles
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:55 schreef SeaOfLove het volgende:
* SeaOfLoveen leeft morgen alleen op water en komkommer
doe nog wel singlet erover maar die zal snel uitgaan als ik uit mijn dak ga bij faithless in die hitte
Oe Coronaquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Was wel erg lekker en de corona verfrist dan wel weer
Ik vind het een goed ideequote:Op donderdag 1 juli 2010 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het lijkt me dus best leuk, een pick nick meeting in het Vondelpark. Amsterdam heef sowieso veel meer leuke dingen te bieden, dus we kunnen het combineren met andere dingen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het een goed idee
Ik ben wel echt toe aan leuke dingen, iets teveel studiestress gehad de laatste tijd
Overleggen met een Limburgerquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben nu 51 en ik ben nog nooit in het Vondelpark geweest
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef TAV74 het volgende:
Overleggen met een Limburger![]()
![]()
(En ik vraag me op voorhand al af of dat een type is waar ik mee op één lijn ga zitten. Wordt nog een dilemma, want ik eigenlijk gewoon snel klaar zijn
afspraak met een limbo?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Overleggen met een Limburger![]()
![]()
(En ik vraag me op voorhand al af of dat een type is waar ik mee op één lijn ga zitten. Wordt nog een dilemma, want ik eigenlijk gewoon snel klaar zijn
Ik las libidoquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:04 schreef z80 het volgende:
afspraak met een libo?
wel ruim de tijd hier voor vrij gemaakt in de agenda hoop ik.
de eerste limbo die op tijd komt moet nog geboren worden.
Vandaag wel okequote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen eigenlijk? Heb ik overheen gelezen.
ik weet wel zeker dat ik niet de enige ben die schaars gekleed gaatquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach joh, je hebt een super figuurtje en je bent ook vast niet de enige die zeer schaars gekleed gaat.
waarom niet?quote:
dat meen je nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben nu 51 en ik ben nog nooit in het Vondelpark geweest
omgquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Dan kom je helemaal uit Aus naar Ams, je zit op een terras, hoe groot is dan de kans dat er iemand op je springt?
Stom he?quote:
ik ook niet.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:06 schreef z80 het volgende:
[..]
waarom niet?
ben wel benieuwd naar de foto's
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:06 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag wel oke
Die van gisteren heb ik 30 van de 67 fout dus heel heel erg stiekem hopen op een (heel heel) klein zesje
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Ja![]()
Ik skate ook niet, maar wandelen, kletsen & mensen kijken kan ik als de beste
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt dat omdat het een Limburger is?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef TAV74 het volgende:
Beetje wel, mijn soms wat cynische gevoel voor humor slaat niet altijd aan bij Limburgers geloof ik.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Vergeet lachen om de skatende slowchatters niet(ik kan er namelijk ook niets van)
Als je de kansfactor eruit haalt dan haal je geen voldoende met 33 uit 67. Zit je op een 3,2 even snel gerekend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ligt maar net aan hoe ze de puntentelling doen, hoop ook dat het tenminste een zes is.
ohja je komt uit utrecht natuurlijk. dan wel begrijpelijk. ben 1x in westerpark geweest toen met dagwaarde staat nog 1 of 2 foto's van op mijn haifsquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stom he?
Ik heb natuurlijk altijd in Utreg gewoond en daar gewoon altijd in parken etc. gezeten en uitgegaan in Utreg.
Wel met concerten in Westerpark geweest, dat dan weer wel.. ik kom gewoon niet zo heul graag in A'dam, het is niet echt mijn stad zeg maar
Je moet maar zo denken 75% van de stemmers stemden geen PVV in Limboland.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk sinds de verkiezingen heel erg anders tegen Limburgers aan, erg hè
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
Als je de kansfactor eruit haalt dan haal je geen voldoende met 33 uit 67. Zit je op een 3,2 even snel gerekend.
Daar is een wat "oudere" meid toch goed geschikt voor?quote:
Dat had je nu niet moeten zeggen, nu komt het helemaal niet meer goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
Je moet maar zo denken 75% van de stemmers stemden geen PVV in Limboland.
[/Opa Smeets]
haha en hoe vond je het?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond allemaalBen er weer
Ietwat oververhit maaaaaaaaaar....met een leuke dag
Ondanks alle uitdagingen
En ik heb mijn eerste oester geproefd
Ik heb een collega uit Limburg en die lijkt echt sprekend op een zekere Duitse leider die een nogal twijfelachtige rol heeft gespeeld in de geschiedenis. En hij heeft nog een snorretje ook. Ik dacht altijd dat dat toeval wasquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken 75% van de stemmers stemden geen PVV in Limboland.
[/Opa Smeets]
Wedden dat minstens één van je collega's er ook op hebben gestemd, die ene aardige. (hypothetisch)quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:20 schreef Redcoon het volgende:
Wedden dat minstens één van je collega's er ook op hebben gestemd, die ene aardige. (hypothetisch)
Wat? De oververhitting, de bruiloft of de oester?quote:
Ohhhhhh het was je laatste naggie vannaggie?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Sarabi!
Vanavond eindelijk weer Lost kijken voor het slapen gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu niet direct doorslaan hequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat? De oververhitting, de bruiloft of de oester?
Het eerste viel me erg mee. Heb wel bij diverse restaurants waar we verbleven halve liters whisky besteldBruiloft was helemaal geweldig. Compleet in stijl van het bruidspaar
En de oester was ietwat ziltig maar daarna erg lekker. Viel me 100% mee. Ik heb er een tijd tegenaan lopen te hikken omdat je per zoveel moest bestellen maar kreeg nu de kans om er gewoon eentje te proeven.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Ohhhhhh het was je laatste naggie vannaggie?
Hoelang ben je nu vrij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 dagen vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Zijn dus niet allemaal onmensen. Ja of je moet die collega's toevallig niet uit kunnen staan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik weer wel zeker dat een paar collega's dat hebben gedaan en ik denk dat ik ook wel weet wie.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Redcoon het volgende:
Zijn dus niet allemaal onmensen. Ja of je moet die collega's toevallig niet uit kunnen staan.
bedoelde de oester dusquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat? De oververhitting, de bruiloft of de oester?
Het eerste viel me erg mee. Heb wel bij diverse restaurants waar we verbleven halve liters water besteldBruiloft was helemaal geweldig. Compleet in stijl van het bruidspaar
En de oester was ietwat ziltig maar daarna erg lekker. Viel me 100% mee. Ik heb er een tijd tegenaan lopen te hikken omdat je per zoveel moest bestellen maar kreeg nu de kans om er gewoon eentje te proeven.
Ik wilde eigenlijk gelijk een gros inslaan bij de Makroquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:23 schreef golfer het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat we best wel al veel meets hebben bezocht de laatste 10 jaar. Zo hebben we ook al eens een Fok!skate-meet gehad in Eindhoven.
Past niet in onze auto, die zit de terugweg altijd vol met allerlei overbodige aankopen uit de streekquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gelijk een gros inslaan bij de MakroOf ff aan Sun en TAV vragen een zooi normandische mee te nemen als ze toch gaan
Nou, zoals ik al zei was ik een beetje huiverig, maar het slijmerige waar ik wat tegenop zag viel me echt 100% mee. Stiekem was het wel lekkerquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bedoelde de oester dusDe eerste die ik ooit at deed ik met mijn ogen dicht
tweede x uitgespuugd, derde x in restaurant en die was echt lekker
Ja hallo....dit komt ook uit die streekquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Past niet in onze auto, die zit de terugweg altijd vol met allerlei overbodige aankopen uit de streek
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef EllaN het volgende:
CUL SC'ers!
Ik had een vraagje. Ik hoop dat iemand het weet, want ik word helemaal gek. Vroeger was er een spuitbus (volgens mij) die je in melk kon doen en dan kreeg het een aardbei-milkshake-achtige smaak. Hoe heette dat spul?!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:28 schreef SeaOfLove het volgende:
isa wat ontzettend klote van je opleiding
Ja, maar niet uit de categorie 1e prioriteitquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja hallo....dit komt ook uit die streek
Cider en kaasjesquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Past niet in onze auto, die zit de terugweg altijd vol met allerlei overbodige aankopen uit de streek
Een keertje googlen geeft een topic uit CULquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef EllaN het volgende:
CUL SC'ers!
Ik had een vraagje. Ik hoop dat iemand het weet, want ik word helemaal gek. Vroeger was er een spuitbus (volgens mij) die je in melk kon doen en dan kreeg het een aardbei-milkshake-achtige smaak. Hoe heette dat spul?!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
Een keertje googlen geeft een topic uit CULSmaakrietjes voor in de melk
Splash wordt daar beweerd
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar niet uit de categorie 1e prioriteit
wij hadden ook goede oesters hoor maar die van restaurant was gegratineerd enzo dus die zag je nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, zoals ik al zei was ik een beetje huiverig, maar het slijmerige waar ik wat tegenop zag viel me echt 100% mee. Stiekem was het wel lekkerMaar goed....ik denk dat deze meneer ook wel goeie oesters had
Ik quote:quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als wat ze bedoelt.
quote:Op zondag 3 december 2006 18:52 schreef Muck het volgende:
er zijn zelfs nog meer smaken volgens de site!
[..]
het is overigens van de makers van splash (dat chemische spul in een spuitbus, waarmee je milkshakes van je melk kon maken)
No way. Die staan nog lager op de priolijstquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik waarschuw je vast TAV...je gaat die auto uit meurenZe wil allerlei stinkkazen meenemen
-edit- grapje! Inderdaad daar staat Splash. Ik ga even verder googlenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als wat ze bedoelt.
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
No way. Die staan nog lager op de priolijst
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb echt een heel scala aan geweldig leuke dingen met fokkers gedaan!
weet ik veel wat voor een hobby we er nu weer aan overhoudenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat heb jij dan op 1 staan he he he??
Dat riep ik net ook meteen, maar aan de andere kant je gebruikt je kennis toch ook op de SEHquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Shit happensHet is alleen een beetje zonde van al mijn kennis terwijl ik steeds in de krant lees dat er zo'n tekort aan artsen is.
Sam gok ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
die staan op 1 ja!! En onze koelbox sluit goed.. en het zal vast goed verpakt zitten.
Wat heb jij dan op 1 staan he he he??
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Dat riep ik net ook meteen, maar aan de andere kant je gebruikt je kennis toch ook op de SEH
Werk je daar nu als vk?
Cider is zó lekkerquote:
Ja maar... die heeeeft ie al joh!! Het gaat er om wat we mee terug nemen wat op de heenweg nog niet in de auto zatquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
Cider is zó lekkerecht de ultieme zomerdrank, lekker weinig alcohol.
Wij hangen momenteel rond op het balkon met blikjes kriek, bij gebrek aan cider
Maar gebruik je dus nu helegaar niks van je kennis?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:35 schreef Isabeau het volgende:
Nee joh, daar moet je ook een BIG registratie voor hebben
Ja ik hou er, op z'n tijd ook wel van.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er staan hier al 3 lege flesjes coronamaar cider is ook geweldig verfrissend ja
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:37 schreef Bluezz het volgende:
Maar gebruik je dus nu helegaar niks van je kennis?![]()
Ik bedoel het niet lullig, ik ben ook maar een baliesletmaar wat doe je dán op de SEH
Cider, waar smaakt het naar, mét ijs of zo?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
Cider is zó lekkerecht de ultieme zomerdrank, lekker weinig alcohol.
Wij hangen momenteel rond op het balkon met blikjes kriek, bij gebrek aan cider
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als wat jij doet denk ikMensen inschrijven, geruststellen, artsen uit bed bellen, ok teams oproepen, communiceren met bloedbank, donorbank, telefoon aannemen, mensen proberen duidelijk te maken dat ze eerst naar de huisarts moeten ipv naar de spoedhulp, koolmeesjes het ziekenhuis uitkrijgen (vannacht
), procedures uitleggen, koffie geven etc.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Cider, waar smaakt het naar, mét ijs of zo?
Appelsap met bubbeltjesquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Collega!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Een beetje hetzelfde als wat jij doet denk ikMensen inschrijven, geruststellen, artsen uit bed bellen, ok teams oproepen, communiceren met bloedbank, donorbank, telefoon aannemen, mensen proberen duidelijk te maken dat ze eerst naar de huisarts moeten ipv naar de spoedhulp, koolmeesjes het ziekenhuis uitkrijgen (vannacht
), procedures uitleggen, koffie geven etc.
Nee, zonder ijs. Is een soort alcoholische appelsap, lijkt meer op bier dan op iets anders.. wordt in Engeland dus ook als tapdrank verkocht naast bier. Lekker fris als je een goeie hebt!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:
Minder zoet en met alcohol erinquote:
Arme beesies kunnen zich ook zo in de nesten werken he.. Mijn moeder kwam een keer terug van het winkelcentrum met een mus in haar jaszak. Was in het postkantoor gevlogen en ook tegen de ramen om er weer uit te komen. Mijn moeder heeft hem gevangen en mee genomen. Helaas was ie dood toen ze thuis kwam, maar hij heeft een mooie begrafenis gehadquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alle deuren open gezet en afstand houden, anders vloog ze steeds tegen de ramen op.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Arme beesies kunnen zich ook zo in de nesten werken he.. Mijn moeder kwam een keer terug van het winkelcentrum met een mus in haar jaszak. Was in het postkantoor gevlogen en ook tegen de ramen om er weer uit te komen. Mijn moeder heeft hem gevangen en mee genomen. Helaas was ie dood toen ze thuis kwam, maar hij heeft een mooie begrafenis gehad
Oh wat moeilijk weer SOLquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:44 schreef SeaOfLove het volgende:
* SeaOfLove ook nog één biertje pakt en dan plat gaat, morgen lange dag met alleen maar leuke dingen behalve dan dat ik mijn dochter 3 weken moet missen
Wat een harteloos typequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze botste ook een paar keer en ik hield m'n hart vast. Jongen van de beveiliging: "Gewoon een beetje opjagen dan knalt hij vanzelf hard genoeg om versuft op te kunnen pakken" Nou ja zeg!
Wel lief van je moeder, maar jammer dat het niet mocht baten.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat een harteloos typeEn ja, mijn moeder is wat dat betreft net zo gek als ik. Ik kom ook altijd met zielige diertjes thuis als ik ze tegen kom. Zo heeft mijn moeder Boris de kater gered uit het park (in 96, is nu al een oudje aan het worden), kikkers uit klauwen van katten gered, ze is een keer met een archepornis (dwergpapagaaitje) thuis gekomen. Ik heb regelmatig egels gered en kikkers en zo. En een keer een mol die door een fietser was aangereden.. Althans, ik weet niet zeker of die het gehaald heeft, heb hem aan de dierenambulance mee gegeven.
het hoort erbij eejquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat moeilijk weer SOLIk vond een week soms al lang...
Sterkte ermee en probeer een beetje te genieten!
Dit klinkt heel volwassen zoals jullie er nu mee omgaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:51 schreef SeaOfLove het volgende:
het hoort erbij eejen haar vader moet haar daarna natuurlijk 3 weken missen. hij laat haar in ieder geval even bellen maandag als ik jarig ben en als ze terug zijn van vakantie
gaat echt al heel erg lang goed gelukkig alleen tijdje geleden even wat minder maar dat is ook weer bijgetrokken gelukkigquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit klinkt heel volwassen zoals jullie er nu mee omgaan
Altijd leukquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
We gaan nog een stukje DVD met Rick Stein z'n kookreizen bekijken.
Wauwquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
FutureFairyTaleJe staat in het Parkpop sfeerverslag
![]()
Foto: http://images.vpro.nl/images/43658813+s(560)
Totaalverslag: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43658465
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Echt een aanrader johquote:
Feasting on Asphalt bedoel je?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt een aanrader joh
De serie die ervoor zat was ook wel met grappige momenten, maar de rust van dit Engelse programma is een verademing voor ons.
Oh kan ookquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
wowquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Totaalverslag: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43658465
ik weet waar Steer de hele avond naar gaat kijkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wow
hee een moedervlek op je rechter beenbil
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik weet waar Steer de hele avond naar gaat kijken
Valt best mee denk ik MeMoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat de docent me enorm dom gaat vinden morgen omdat ik niks weet.
Zit je dan steeds te F5-en om te kijken of je al mag postenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
Dankzij heerlijke blokkades weinig effectief gestudeerd voor mondeling morgen... Wordt weer een nachtje doorhalen vrees ik. Wiskundige tentamens blijven lastig.
Tja en zo bedoel ik het dus niet.quote:
Kijk. Dat klinkt al een stuk onzekerder.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
de onzekerheid die ik hier soms spui is voor mezelf irritant en vervelend genoeg en daar hoeven gewoon geen geintjes over gemaakt te worden, punt
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk. Dat klinkt al een stuk onzekerder.![]()
en als je moeite hebt met je eigen onzekerheid moet je het vooral niet op een openbaar forum plaatsen
Dat weet je. Daarvoor loop je al lang genoeg mee op Fok!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh dus als ik het hier typ is het een vrijbrief om er grapjes mee/over te maken?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat weet je. Daarvoor loop je al lang genoeg mee op Fok!
En als je alleen maar elke keer er op uit bent op aaitjes over je bolletje te krijgen en van iedereen te horen dat je helemaal niet onzeker hoeft te zijn en geweldig leuk, lief en intelligent bent en daar wel tegen kunt, dan moet je er ook tegen kunnen als je een keer in de maling wordt genomen.
Tuurlijk mag dat. Als ik niet wil dat iemand het weet plaats ik het niet op een openbaar forum.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:47 schreef Memento-Mori het volgende:
dat is mijn intentie helemaal niet, het zal mij aan mn reet roesten wat jullie ermee doen, ik wil het gewoon graag van me af typen, net als jij met je medische gedoe en bluezz met dr afvallen. dus daar mag ik ook geintjes over maken? nee tof dan weet ik dat en zal ik dat zeker doen
Kind wees blij dat je niet ziek bent en niet hoeft af te vallenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:47 schreef Memento-Mori het volgende:
dat is mijn intentie helemaal niet, het zal mij aan mn reet roesten wat jullie ermee doen, ik wil het gewoon graag van me af typen, net als jij met je medische gedoe en bluezz met dr afvallen. dus daar mag ik ook geintjes over maken? nee tof dan weet ik dat en zal ik dat zeker doen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kind wees blij dat je niet ziek bent en niet hoeft af te vallen
Jezus, grow up en lees wat er staat ?
Betrek niet alles op jezelf.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
je maakt me gewoon belachelijk met je post richting steer, nee dat is lekker volwassenen dan kun je nog er omheen lullen hoe het bedoelt is, ik ben niet gek.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Betrek niet alles op jezelf.
Aandacht 2.0
Ohw wacht...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 04:05 schreef Stereotomy het volgende:
Gezellig hier
Ik heb het opgegeven. Ik ga voor een ander vak morgen dingen afmaken.
En eigenlijk heb ik maar 1 grote onzekerheid in het leven momenteel, en dat is hoe ik in godesnaam de motivatie kan opbrengen om stapjes richting het einde van de studie te doen.
Kan niet slapenquote:
nog steeds niet nuchter dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 05:40 schreef Ole het volgende:
ff pope lekker maken met bruin brood, pindakaas en hagelslag![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 05:47 schreef Ole het volgende:
Had daarstraks voor het eerst mot met mijn buren. Maar ja, ik vond het ook om 3 uur 's nachts nodig om mijn onkruid te killen![]()
Anders ben ik nooit zo hoor
Ach, je kent me een beetje tochquote:
Niet nuchter... liters water, maar straks wel voetbal kijken Dus ach, kan net zo goed doorgaan waar ik gebleven ben/was tochquote:Op vrijdag 2 juli 2010 05:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nog steeds niet nuchter dusSucces met de her Borisz
Hier schiet Milou net omhoog en zegt: dat kietelt! en ploft zo weer neer en snurkt verder
Daar hebben ze een groot scherm! Leuk!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 05:53 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben vanavond in Ole-stadHeb de planning rond van vandaag: van 9uur tot 13uur op het strand, om 14uur thuis en dan tot 17.30uur slapen, dan douchen en beetje optutten en om 19uur richting Westerpark
fanatiekelingquote:Op vrijdag 2 juli 2010 05:50 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgenzij die gaan rennen groeten u.
Dan vind ik het wel ok. Zou vervelend zijn als ik ga lopen zeuren/rellen of wat dan ook..quote:
moet makkelijk kunnen lijkt mequote:Op vrijdag 2 juli 2010 06:20 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Als ik om 1 uur van Oss naar Dordt wil rijden (normaal duurt dat 1 uurtje) zal ik dan op tijd zijn voor de wedstrijd? Hoe vroeg is een vroege spits.....
Die vroege spits viel vorige keer erg meequote:Op vrijdag 2 juli 2010 06:20 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Als ik om 1 uur van Oss naar Dordt wil rijden (normaal duurt dat 1 uurtje) zal ik dan op tijd zijn voor de wedstrijd? Hoe vroeg is een vroege spits.....
Mijn vriendje woont daarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 06:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
moet makkelijk kunnen lijkt mehoe kom je in dordt verzeild dan?
I hope soquote:Op vrijdag 2 juli 2010 06:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die vroege spits viel vorige keer erg meeGewoon in de auto gaan zitten en rijden
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 06:29 schreef Redcoon het volgende:
Ik durf geen voetbal te kijken vanmiddag, maar heb m'n Oranje kloffie al wel aan
Maar dan schattigerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 06:48 schreef flying-dutchman het volgende:
Goede morgen allemaal!
Sarabi, beetje dit idee
[ afbeelding ]
Koffie?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 06:52 schreef PdeHoog het volgende:
Pfff...ik zit hier verder te slapen op mijn stoel volgens mijEn dan moet ik nog een dag werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 06:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Koffie?
![]()
Mijn haarband (let niet op de charmante foto:kjoet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en lekker zon bakkie.... zo ook nog was croissantjes erbij![]()
lolz die van mij woont ook in dordtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 06:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn vriendje woont daar(tenminste in het weekend, hij studeert in Leiden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |