Lekker hoor:quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:30 schreef Bluezz het volgende:
Enneh, wij nemen nog een duik![]()
[ afbeelding ]
Dat hebben ze vorige zomer gedaan. De praktijkbegeleiders zijn nog steeds niet van de schok bekomenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Lein, wat een idioterie van 'sneller uit bed halen - langzamer werken'Ik vind golfer's idee dat anderen in het verpleeghuis (niet-verzorging) even meehelpen niet eens zo'n slecht plan.
HUUU wat drijft er in het water ter hoogte van het onderste bovenbeen van de harige man? Zijn toupetje? Haar 'franje'?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:30 schreef Bluezz het volgende:
MeMo alsnogvoor je cijfer!!
Enneh, wij nemen nog een duik![]()
[ afbeelding ]
Nou, de brandslang moeten we laten hangen, maar we hebben speciaal voor dit doel 2 tuinslangkoppelingen bij de toiletten van de middenbouwquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De brandslang! De juffen hanteren de brandslang en de kinderen gaan in zwembroek/badpak
iedereen op het terras natuurlijk, maar waar gaat die herka over?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:16 schreef Sarabi het volgende:
Wat is het rustig hier.....
Ik ben nog last minute aan het leren voor het tentamen van morgenvroeg (8.30)
Morgen eindelijk een beetje vakantie (volgende week donderdag nog 1 herkansing).
Herkansing is voor psychometrie, dus echt zo'n vak dat 90% van de studenten niet haalt omdat het een vrouwenstudie is en we niets van statistiek en wiskunde afwetenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
iedereen op het terras natuurlijk, maar waar gaat die herka over?
Nee. Want er zijn mensen die dat verdunnende spul niet standaard in hun drankjes willen hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef flying-dutchman het volgende:
is het eigenlijk vreemd dat als je fris besteld dat je extra moet vragen om ijs... is dat niet gewoon standaard?
Amen! Ik hoef het meestal niet. Fris is al fris genoegquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Want er zijn mensen die dat verdunnende spul niet standaard in hun drankjes willen hebben.
Dat dusquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Amen! Ik hoef het meestal niet. Fris is al fris genoeg
Pic van de tuin graagquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:55 schreef Den_Haag het volgende:
Eet ze DE. Ik ga zo de engelse tuin in voor een drankje en hapje
Vleutenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
even gauw berichtje vanaf tankstationlekker gegeten! Was pittig en zoet tegelijk (door t vlees denk). Had nog loempia, ei en sate'tje erbij maar alleen laatste gegeten. Lekkere bami rames, en leftovers in koelkast gedaan. Nu op weg naar date 2 in Vleuten. Heen is niet erg maar vannacht terug bang dat ik moe word achter t stuur
Fijne avond!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:32 schreef Tezz het volgende:
Oh verkoeling! Breng me verkoeling!!!!!
Dat plaatje van die zee doet trouwens wel wat met me, psychologisch dan. Het brengt daadwerkelijk verkoeling tussen mijn oren.......
Vandaag op de fiets naar het werk gegaan (jaja, 12 kilometertjes). Nu moet ik nog even de hete zolder op om te strijken (het MOET, ik ga morgen een weekendje weg en moet nog heel wat in mijn tas proppen).
En dan: relaxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wat zonde van je visjesquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:35 schreef DarkElf het volgende:
heb vanmiddag ook staan strijken, is idd warm met dit weer
en blijkbaar ga je er ook niet beter van koken, te zien aan mijn zwart geblakerde visjes... en t rook zo lekker
gelukkig hebben we nog de tomaten-avocadosalsa dus iig iets gezonds nog... Nu ik pizza eet ga ik zeker hardlopen morgenochtend
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Verf droogplantjes erop, overzichtjegeschoten, let niet op het "gras". Foto geschoten vanaf het terras.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
helleuw! Ik kom even de groetjes doen van krakkemieke, net 40 minuten aan de foon gezeten en ze heeft een heerlijke vakantie gehad en heeft binnenkort gewoon weer internet
Mooi zoquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
helleuw! Ik kom even de groetjes doen van krakkemieke, net 40 minuten aan de foon gezeten en ze heeft een heerlijke vakantie gehad en heeft binnenkort gewoon weer internet
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Je bloedvaatjes zijn je dankbaarquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
een ijsje genomen en mijn hoofdpijn is ineens bijna weg!!
Dat wordt morgen dus non-stop ijsjes eten![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Aktie van schdochter
(en dan juist zo'n foto laten meedoen)
klik op foto voor groter indien gewenst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |