Lekker hoor:quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:30 schreef Bluezz het volgende:
Enneh, wij nemen nog een duik![]()
[ afbeelding ]
Dat hebben ze vorige zomer gedaan. De praktijkbegeleiders zijn nog steeds niet van de schok bekomenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Lein, wat een idioterie van 'sneller uit bed halen - langzamer werken'Ik vind golfer's idee dat anderen in het verpleeghuis (niet-verzorging) even meehelpen niet eens zo'n slecht plan.
HUUU wat drijft er in het water ter hoogte van het onderste bovenbeen van de harige man? Zijn toupetje? Haar 'franje'?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:30 schreef Bluezz het volgende:
MeMo alsnogvoor je cijfer!!
Enneh, wij nemen nog een duik![]()
[ afbeelding ]
Nou, de brandslang moeten we laten hangen, maar we hebben speciaal voor dit doel 2 tuinslangkoppelingen bij de toiletten van de middenbouwquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De brandslang! De juffen hanteren de brandslang en de kinderen gaan in zwembroek/badpak
iedereen op het terras natuurlijk, maar waar gaat die herka over?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:16 schreef Sarabi het volgende:
Wat is het rustig hier.....
Ik ben nog last minute aan het leren voor het tentamen van morgenvroeg (8.30)
Morgen eindelijk een beetje vakantie (volgende week donderdag nog 1 herkansing).
Herkansing is voor psychometrie, dus echt zo'n vak dat 90% van de studenten niet haalt omdat het een vrouwenstudie is en we niets van statistiek en wiskunde afwetenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
iedereen op het terras natuurlijk, maar waar gaat die herka over?
Nee. Want er zijn mensen die dat verdunnende spul niet standaard in hun drankjes willen hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:34 schreef flying-dutchman het volgende:
is het eigenlijk vreemd dat als je fris besteld dat je extra moet vragen om ijs... is dat niet gewoon standaard?
Amen! Ik hoef het meestal niet. Fris is al fris genoegquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Want er zijn mensen die dat verdunnende spul niet standaard in hun drankjes willen hebben.
Dat dusquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Amen! Ik hoef het meestal niet. Fris is al fris genoeg
Pic van de tuin graagquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:55 schreef Den_Haag het volgende:
Eet ze DE. Ik ga zo de engelse tuin in voor een drankje en hapje
Vleutenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
even gauw berichtje vanaf tankstationlekker gegeten! Was pittig en zoet tegelijk (door t vlees denk). Had nog loempia, ei en sate'tje erbij maar alleen laatste gegeten. Lekkere bami rames, en leftovers in koelkast gedaan. Nu op weg naar date 2 in Vleuten. Heen is niet erg maar vannacht terug bang dat ik moe word achter t stuur
Fijne avond!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:32 schreef Tezz het volgende:
Oh verkoeling! Breng me verkoeling!!!!!
Dat plaatje van die zee doet trouwens wel wat met me, psychologisch dan. Het brengt daadwerkelijk verkoeling tussen mijn oren.......
Vandaag op de fiets naar het werk gegaan (jaja, 12 kilometertjes). Nu moet ik nog even de hete zolder op om te strijken (het MOET, ik ga morgen een weekendje weg en moet nog heel wat in mijn tas proppen).
En dan: relaxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wat zonde van je visjesquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:35 schreef DarkElf het volgende:
heb vanmiddag ook staan strijken, is idd warm met dit weer
en blijkbaar ga je er ook niet beter van koken, te zien aan mijn zwart geblakerde visjes... en t rook zo lekker
gelukkig hebben we nog de tomaten-avocadosalsa dus iig iets gezonds nog... Nu ik pizza eet ga ik zeker hardlopen morgenochtend
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Verf droogplantjes erop, overzichtjegeschoten, let niet op het "gras". Foto geschoten vanaf het terras.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
helleuw! Ik kom even de groetjes doen van krakkemieke, net 40 minuten aan de foon gezeten en ze heeft een heerlijke vakantie gehad en heeft binnenkort gewoon weer internet
Mooi zoquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
helleuw! Ik kom even de groetjes doen van krakkemieke, net 40 minuten aan de foon gezeten en ze heeft een heerlijke vakantie gehad en heeft binnenkort gewoon weer internet
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Je bloedvaatjes zijn je dankbaarquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
een ijsje genomen en mijn hoofdpijn is ineens bijna weg!!
Dat wordt morgen dus non-stop ijsjes eten![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Aktie van schdochter
(en dan juist zo'n foto laten meedoen)
klik op foto voor groter indien gewenst![]()
gewoon achter mijn computer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:waar waren jullie!!
afkickverschijnselen
heldquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Fok stuitert
En ik zweet nu heel ergHeb spicy chili gemaakt
Joh?!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:24 schreef z80 het volgende:
[..]
gewoon achter mijn computer.
maar fok hapert.
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen met de hitte?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:27 schreef SeaOfLove het volgende:
morgen lekker naar het strand, ik loop gelijk door naar de bus als Milou in de taxi zit en dan om een uur of 9 met mijn gat in het zand
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:28 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en morgenavond in het westerpark te amsterdam naar faithless
wat dat betreft ben ik wel blij dat we zo dichtbij t strand wonenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
klinkt geweldig, alleen moet ik al minstens 3 uur reizen met plakkerig ov voor ik überhaupt bij de zee ben
Heel veel plezier
Heb je airco op je werk, Sunny?
Airco op een basisschool?quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:31 schreef SeaOfLove het volgende:
wat dat betreft ben ik wel blij dat we zo dichtbij t strand wonenwat ga jij doen isa?
om daar af te spreken ofzo voor picnic?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoiets zou nou leuk zijn voor de slowchat zomer minimeet!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Airco op een basisschool?![]()
![]()
Nee dus.. snikheet en benauwd met z'n 31'en in het lokaal.. Maar.. ik heb hier vanmiddag al over geklaagd en gezegd dat ik dat niet meer ging doen, dus ik hou verder mijn mond hier over![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:33 schreef SeaOfLove het volgende:
om daar af te spreken ofzo voor picnic?
Nou.. heel toevallig staat er zo'n groot portable ding in het kantoortje.. maar dat heeft die gene zelf mee genomenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, jij was juf, dat wist ik natuurlijk ook wel
En ik heb nog nooit airco op een school gezien.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou.. heel toevallig staat er zo'n groot portable ding in het kantoortje.. maar dat heeft die gene zelf mee genomen
Als ie aan zou staan wel jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus iedereen moet nu plots veel vaker even op kantoor zijn?
quote:
kinderzwembadje opzetten ofzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de tuin van mijn ouderlijk huis zitten, daar voetbal kijken en de bbq aansteken
Alleen zou ik ook wel graag iets met water doen en ze hebben dan wel een vijver, maar tsja...om nou tussen de goudvissen en de algen te gaan liggen is ook zo wat. Strand klinkt zooooo enorm veel aantrekkelijker.
Als meisje uit een klein dorpje klinkt het Vonderpark behoorlijk engquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij een concert in een park
Wat zijn eigenlijk de leukste parken van Nederland? Arnhem heeft een leuk parken het Vondelpark is ook leuk om mensen te kijken.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef SeaOfLove het volgende:
kinderzwembadje opzetten ofzoverder klinkt dat van jou ook tof! als jullie voetbal kijken ben ik me aant optutten voor de avond
ik ga verschrikkelijk bloot voor mijn doen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:38 schreef golfer het volgende:
Vondelparkmeet. Daar ben jij toch ook wel eens geweest Isa?
Klopt. Het filmmuseum.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:39 schreef Isabeau het volgende:
![]()
![]()
Is daar ook niet het mediamuseum dichtbij of heb ik het mis?
En we kunnen (wie durft) skates huren haha
Eigenlijk te zot voor woorden dat de school dat niet doet, maar mensen nemen zelf ventilatoren mee en zo. Zo'n mobiele airco is heel erg duur, daar ga ik echt niet aan beginnen. Dat zou helemaal van de zotte zijn!! het gebouw zou beter bestand moeten zijn tegen zowel hitte als kou.. maar goed..quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat schiet niet echt op hč.
En zelf zoiets meebrengen voor in de klas, is dat een optie?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:38 schreef Sarabi het volgende:
Als meisje uit een klein dorpje klinkt het Vonderpark behoorlijk eng
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Eigenlijk te zot voor woorden dat de school dat niet doet, maar mensen nemen zelf ventilatoren mee en zo. Zo'n mobiele airco is heel erg duur, daar ga ik echt niet aan beginnen. Dat zou helemaal van de zotte zijn!! het gebouw zou beter bestand moeten zijn tegen zowel hitte als kou.. maar goed..
dit is wel een concert waar je 45e voor een kaartje neerlegt eejquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij een concert in een park
Wat zijn eigenlijk de leukste parken van Nederland? Arnhem heeft een leuk parken het Vondelpark is ook leuk om mensen te kijken.
Nja ik zat al te denken aan een tekenles ergens in het gras in de schaduw.. en einde van de middag doen we waterspelletjes. Gelukkig wordt het volgende week iets minder heet, dan is het wel weer te doen allemaal.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste lagere scholen die ik ken hebben dan ook nog zo'n plat dak waardoor het al helemaal snikheet wordt. Buiten les geven lijkt wel een optie. Of met z'n allen naar het zwembad
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee joh! Is juist reuze gezellig en er kuieren, skaten, zitten allemaal heel erg diverse types dus je kijkt dan juist je ogen uit. Iedereen komt er om te relaxen en dat straalt het park dan ook uit.
Nee, volgens mij kan en mag je niet zwemmen in het Vondelpark. Er is geloof ik wel een pierebadje voor kleuters.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik combineer graag dingenEn met een groep kan je dan een vaste plek hebben in het park en wie dan wil skaten gaat skaten, wie even het museum in wil kan dat doen met een groepje etc. Is er ook zwemwater?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:44 schreef golfer het volgende:
Nee, volgens mij kan en mag je niet zwemmen in het Vondelpark. Er is geloof ik wel een pierebadje voor kleuters.
heel korte broek, net iets langer dan hotpants en mijn halterbikinitopjequote:Op donderdag 1 juli 2010 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met zo'n diep sexy decollete?![]()
Ik zal waarschijnlijk niet echt voetbal kijken, maar gewoon van de tuin genieten. Ross wil voetbal zien.
Klinkt goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee joh! Is juist reuze gezellig en er kuieren, skaten, zitten allemaal heel erg diverse types dus je kijkt dan juist je ogen uit. Iedereen komt er om te relaxen en dat straalt het park dan ook uit.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef SeaOfLove het volgende:
heel korte broek, net iets langer dan hotpants en mijn halterbikinitopje
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:47 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt goed
Behalve dat skaten dan, dat heb ik nooit geleerd
Jaja jij wil gewoon iemand hebben om uit te lachenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Halterbikini + (bijna) hotpants! * Isabeau whistles
[..]
Dan is het juist leuk(en je krijgt bij de gehuurde skates ook allemaal beschermers voor knieėn, polsen, ellebogen en een helm
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |