Die van mij komen bij de AH vandaanquote:
Op de verpakking staat: geen kunstmatige kleurstoffen of kunstmatige smaakstoffen.quote:Op zondag 3 december 2006 18:42 schreef Djarum het volgende:
lekker chemische troep dus..
en besides, ik hou van chemische troepquote:Op zondag 3 december 2006 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op de verpakking staat: geen kunstmatige kleurstoffen of kunstmatige smaakstoffen.
(verder is alles in de wereld chemisch)
Die heb ik niet eens geproefd op deze manierquote:Op zondag 3 december 2006 18:46 schreef Ole het volgende:
Grappig!
Helpt vast om de vieze bijsmaak van houdbare melk te verbergen
In Nederland hebben ze maar 3 smakenquote:Op zondag 3 december 2006 18:52 schreef Muck het volgende:
er zijn zelfs nog meer smaken volgens de site!
Chocolate
Strawberry
Caramel
Banana
Choc Mint
Toffee Apple
Cookies & Cream
het is overigens van de makers van splash (dat chemische spul in een spuitbus, waarmee je milkshakes van je melk kon maken)
Die wil ik wel eens proberenquote:Op zondag 3 december 2006 18:52 schreef Muck het volgende:
er zijn zelfs nog meer smaken volgens de site!
Chocolate
Strawberry
Caramel
Banana
Choc Mint
Toffee Apple
Cookies & Cream
het is overigens van de makers van splash (dat chemische spul in een spuitbus, waarmee je milkshakes van je melk kon maken)
ah jammerquote:Op zondag 3 december 2006 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Nederland hebben ze maar 3 smaken![]()
Een milkshake is natuurlijk een totaal ander produkt. Dat is hetzelfde als zeggen dat je ook net zo goed chocolademelk kunt kopen: dan heb je ook melk met chocoladesmaak.quote:Op zondag 3 december 2006 18:56 schreef CodeCaster het volgende:
Je kunt ook gewoon langs de snackbar en een milkshake halen.
Zit ook smaak in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |