Goed excuus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef alors het volgende:
Domien kwam trouwens in eerste instantie een koptelefoon terugbrengen, geloof ik.
Ja, dat excuus gebruikt ie wel vaker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef alors het volgende:
Domien kwam trouwens in eerste instantie een koptelefoon terugbrengen, geloof ik.
Song For The Lovers is denk ik wel mijn favo track van hem. Geweldige plaat. Werd destijds net geen Megahit want de voorkeur ging uit naar Racoon - Feel Like Flying (ook leuk natuurlijk).quote:
Rohypnol...quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:02 schreef MK84 het volgende:
Wat hebben de DJ's gebruikt toen ze de huidige megahit kozen? Wat een bagger.
Behoorlijke crap Megahit inderdaad.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:02 schreef MK84 het volgende:
Wat hebben de DJ's gebruikt toen ze de huidige megahit kozen? Wat een bagger.
Denk het wel ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef -Hans- het volgende:
Was dat nou een sneer van Rudy richting de megahit keuze? Hij zij het niet direct met zoveel woorden, maar de toon... Eens luisteren of hij er zometeen nog wat over roept.
Probleem in NL is natuurlijk de luchtvochtigheidsgraad die op dat soort dagen ook nog eens erg hoog is. Zaterdag verwachten ze ook onweer nou dan zal het helemaal een feest wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb liever temperaturen tot 30 graden.
Duidelijk net, hij is geen liefhebber van de plaat. Ze bestaan nog de jocks die eerlijk hun mening geven over de muziek die ze moeten draaien. Top!quote:
quote:het kan zijn dat mijn volgende werkgever, een omroep is die heel veel met jongeren heeft
Ik hoop het, BNN krijgt er nogal wat zendtijd bijquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:38 schreef hole1988 het volgende:
Kan ik hier uit opmaken dat Rudy aan het onderhandelen is met BNN
Rudy:
[..]
uuhhm, dat zou inderdaad best kunnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:38 schreef hole1988 het volgende:
Kan ik hier uit opmaken dat Rudy aan het onderhandelen is met BNN
Rudy:
[..]
VPRO gezien zijn muziek smaak (en hij kan ook nog een tv program presenteren)quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, dat zou inderdaad best kunnen. Zou eigenlijk niet weten welke omroep het dan zou moeten zijn want naar powned wil hij niet.BNN gaat er qua uren ook op vooruit, dus dat zou een mooie move zijn
.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:14 schreef Timo20 het volgende:
Thanks voor de tip van gisteren van Robert Miles! geweldig![]()
![]()
M`n zoektocht gaat voort en daarbij kwam ik net dit tegen:!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
the memories
![]()
En deze mag natuurlijk niet ontbreken:!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook niet verkeerdquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
VPRO gezien zijn muziek smaak (en hij kan ook nog een tv program presenteren)
quote:De nieuwe programmering van 3FM voor het nieuwe seizoen is rond. Toch wil de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) er nog niks over kwijt. "De schema's zijn goedgekeurd, maar nog niet alle contracten zijn getekend", laat een woordvoerster aan RadioFreak.nl weten.
Zendermanager Wilmert Mutsaers zei in maart dat goed lopende programma's mogelijk zouden verdwijnen. "BNN krijgt meer uren en Powned komt er nieuw bij. Aan de ene kant is dat leuk, want nieuw bloed is verfrissend. Het betekent echter ook dat er bestaande uren, en dus ook programma's, moeten verdwijnen, inclusief goed lopende shows. Dit vergt vele uren van nauwgezet overleg."
Eerder werd al bekend dat Rob Stenders in het nieuwe seizoen naar PowNed gaat. Voor de nieuwe omroep gaat hij op vrijdagavond tussen 22:00 en 00:00 uur een programma maken en waarschijnlijk gaat hij ook op vrijdagmiddag twee uur vullen. Zijn huidige programma voor de VARA op 3FM stopt. Wie dat tijdslot tussen 12:00 en 14:00 uur over gaat nemen is niet bekend, al zijn er geruchten dat Gerard Ekdom de plek van Stenders inneemt.
Links:
Denk Timoerquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:29 schreef Captain_Slow het volgende:
Zolang het Giel Beelen of Bart Arends is
Raap me opquote:Ik heb net m'n schoonmoeder helemaal morsdood geslagen.
Gruwelijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:48 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/JonBakker/status/17479666732
[..]
Raap me op![]()
![]()
Moggelquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:12 schreef alors het volgende:
Goedemorgen allen
haha ik wist dat hij Paul ging bellen!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:39 schreef alors het volgende:
Aan het swingen van Gerard te zien heeft hij ook voor gestemd
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over klassiekers gesproken.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:41 schreef j95 het volgende:Ik luister niet meer veel naar 3FM vanwege het WK enzo, dus dan heeft het ook geen nut hier te posten. Maar na het WK kom ik terug
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:41 schreef j95 het volgende:
Ik luister niet meer veel naar 3FM vanwege het WK enzo, dus dan heeft het ook geen nut hier te posten. Maar na het WK kom ik terug
Neem je geen Tour de France mee?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:41 schreef j95 het volgende:
Ik luister niet meer veel naar 3FM vanwege het WK enzo, dus dan heeft het ook geen nut hier te posten. Maar na het WK kom ik terug
quote:
qftquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:19 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAA Stardust - Music Sounds Better With You
Leuke clip ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo simpel eigenlijk, maar ook zo onwijs lekker!
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:30 schreef alors het volgende:
[..]Krezip is dood
Maar hij is van die hork van een zangeres van Krezip ja.
Kinderachtig, is hij haar man ofzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Godvet, gooit shoarmahoer er een slotje op
Brennel !!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:55 schreef Brennel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had Jacqueline Govaert graag verbaal willen afmaken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Godvet, gooit shoarmahoer er een slotje op
Geen idee.quote:
30.8 hier in Maastricht atmquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:48 schreef -Hans- het volgende:
Limburg 30 graden, Grunn 27 graden en 48% luchtvochtigheids percentage.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:25 schreef alors het volgende:
Mart Smeets vind zichzelf uiterst grappig!
Klopt, het benauwde is wel vervelendquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie het zelf graag wat minder bewolkt en (dus) minder benauwd.
Zal in het Zuiden dan wel helemaal warm worden!quote:Vrijdag:
Een extreem warme dag met temperaturen tussen de 33 en 35 graden. Uit de wind kan dit zelfs oplopen tot 37 graden. De wind is zwak tot matig en komt uit het zuidwesten.
je was er op tijd ze hebben de video inmiddels verborgen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:33 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, de video is uit!
Bekijk deze YouTube-video
Voorlopig moeten we het dus nog ff doen met That Man.
[..]
Zal in het Zuiden dan wel helemaal warm worden!
Maf want ze roept het ook gewoon op Twitterquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je was er op tijd ze hebben de video inmiddels verborgen.
Idd, hoe heet die plaat ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:53 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijke plaat dit ! bijna MetMichiel tijd.
Leuk dat je er weer even bent!quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:09 schreef Sj0rSz het volgende:
Hansssssss
Lang geleden dat ik hier was. Iets met drukte rond WK
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer even bent!. WK drukte is wel herkenbaar al volg ik het niet heel intensief
.
En iemand al een spliternieuwe flitsende scooter gewonnen ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:17 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Negatief ding; de radio van mijn werk staat tegenwoordig op Q-Music
Als admin-sport kom je er idd niet echt omheenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:17 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ach ja, ieder zijn dingIk kan er niet echt omheen
Na het WK kom ik hier in elk geval weer wat vaker langs.
Negatief ding; de radio van mijn werk staat tegenwoordig op Q-Music
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En iemand al een spliternieuwe flitsende scooter gewonnen ?
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:29 schreef Brennel het volgende:
En dan ook uitgerekend deze kerstplaat he
maakt niet uit het koelt afquote:
ja, als je hier geen kouwe rillingen van krijgt....quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Michiel gaat Pope of Dope draaien![]()
Doet 'ie het niet, dan vraag ik hem aan
Nee, Driving Home For Christmasquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:49 schreef Captain_Slow het volgende:
Die chauffeur staat nu waarschijnlijk op de handR.E.M.
Ziggo is echt de bomquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:41 schreef gerbenp het volgende:
1e post vanaf d'n gloedjespikfonkel nieuwe ziggo lijn.
Wat blijf ik balen dat ik ze vorig jaar gewoon gemist heb op Bevrijdingsfestival Overijssel..quote:
+1quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:53 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
[ afbeelding ] met die troep.
Het is en blijft gewoon het meest overrate nummer van heel 2009.
Vrouw'n ...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef alors het volgende:
Hey een nieuwe nieuwslezerYouri Snoebinetsky ofzo
![]()
Ik heb ooit eens het debuut van een nieuwslezer gehoord, was ook ergens in de nacht en die arme jongen was zooo zenuwachtig hij kwam echt niet uit z'n woorden, en weer ademhalen en weer hakkelen... Aww ik vond het zoo sneu...
quote:
ik kan het me wel voorstellen je bent tenslotte op 6 radio stations (+ heel veel locale en regionale zenders) te horen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef alors het volgende:
Hey een nieuwe nieuwslezerYouri Snoebinetsky ofzo
![]()
Ik heb ooit eens het debuut van een nieuwslezer gehoord, was ook ergens in de nacht en die arme jongen was zooo zenuwachtig hij kwam echt niet uit z'n woorden, en weer ademhalen en weer hakkelen... Aww ik vond het zoo sneu...
Jij wil echt views hebben he voor je account? Spammertquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik kan het me wel voorstellen je bent tenslotte op 6 radio stations (+ heel veel locale en regionale zenders) te horen.
maar gelukkig kun je ook wel eens lachen om nieuwslezers
* Brennel gooit een bak ijswater over Roel heen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu nog 23,8 graden hier in Maastricht .
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel gooit een bak ijswater over Roel heen.
Hier 20.0 graden, Nieuwleusen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu nog 23,8 graden hier in Maastricht .
Dakraam open die op het oosten staat + oostenwindquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is het nut van nu douchen? Dadelijk drijf je toch je bed weer uit... Doe dat lekker morgenvroeg
Niet, maar dan kan het nog wel lekker verfrissend zijn.Morgenochtend douche ik ook gewoon weerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is het nut van nu douchen? Dadelijk drijf je toch je bed weer uit... Doe dat lekker morgenvroeg
het komt ten sprake dus post ik het, voor de views doe ik het niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij wil echt views hebben he voor je account? Spammert
Of kevin houd 'm nog geheim.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:09 schreef -Hans- het volgende:
Helaas nog geen nieuwe playlist Der Rudy.
Heb vooral een vrijdag gevoelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:17 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik heb het Zaterdag gevoel, maar dat wordt ontkracht door Giel
Arbeids Vitaminenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:25 schreef j95 het volgende:
[..]
AV AV, nee ik weet niet waar je het over hebt?
Arbeidsvitaminen, programma van Ekdomquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:25 schreef j95 het volgende:
[..]
AV AV, nee ik weet niet waar je het over hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |