Behoorlijke crap Megahit inderdaad.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:02 schreef MK84 het volgende:
Wat hebben de DJ's gebruikt toen ze de huidige megahit kozen? Wat een bagger.
Denk het wel ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef -Hans- het volgende:
Was dat nou een sneer van Rudy richting de megahit keuze? Hij zij het niet direct met zoveel woorden, maar de toon... Eens luisteren of hij er zometeen nog wat over roept.
Probleem in NL is natuurlijk de luchtvochtigheidsgraad die op dat soort dagen ook nog eens erg hoog is. Zaterdag verwachten ze ook onweer nou dan zal het helemaal een feest wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb liever temperaturen tot 30 graden.
Duidelijk net, hij is geen liefhebber van de plaat. Ze bestaan nog de jocks die eerlijk hun mening geven over de muziek die ze moeten draaien. Top!quote:
quote:het kan zijn dat mijn volgende werkgever, een omroep is die heel veel met jongeren heeft
Ik hoop het, BNN krijgt er nogal wat zendtijd bijquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:38 schreef hole1988 het volgende:
Kan ik hier uit opmaken dat Rudy aan het onderhandelen is met BNN
Rudy:
[..]
uuhhm, dat zou inderdaad best kunnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:38 schreef hole1988 het volgende:
Kan ik hier uit opmaken dat Rudy aan het onderhandelen is met BNN
Rudy:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |