+1quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:53 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
[ afbeelding ] met die troep.
Het is en blijft gewoon het meest overrate nummer van heel 2009.
Vrouw'n ...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef alors het volgende:
Hey een nieuwe nieuwslezerYouri Snoebinetsky ofzo
![]()
Ik heb ooit eens het debuut van een nieuwslezer gehoord, was ook ergens in de nacht en die arme jongen was zooo zenuwachtig hij kwam echt niet uit z'n woorden, en weer ademhalen en weer hakkelen... Aww ik vond het zoo sneu...
quote:
ik kan het me wel voorstellen je bent tenslotte op 6 radio stations (+ heel veel locale en regionale zenders) te horen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef alors het volgende:
Hey een nieuwe nieuwslezerYouri Snoebinetsky ofzo
![]()
Ik heb ooit eens het debuut van een nieuwslezer gehoord, was ook ergens in de nacht en die arme jongen was zooo zenuwachtig hij kwam echt niet uit z'n woorden, en weer ademhalen en weer hakkelen... Aww ik vond het zoo sneu...
Jij wil echt views hebben he voor je account? Spammertquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik kan het me wel voorstellen je bent tenslotte op 6 radio stations (+ heel veel locale en regionale zenders) te horen.
maar gelukkig kun je ook wel eens lachen om nieuwslezers
* Brennel gooit een bak ijswater over Roel heen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu nog 23,8 graden hier in Maastricht .
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel gooit een bak ijswater over Roel heen.
Hier 20.0 graden, Nieuwleusen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu nog 23,8 graden hier in Maastricht .
Dakraam open die op het oosten staat + oostenwindquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is het nut van nu douchen? Dadelijk drijf je toch je bed weer uit... Doe dat lekker morgenvroeg
Niet, maar dan kan het nog wel lekker verfrissend zijn.Morgenochtend douche ik ook gewoon weerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is het nut van nu douchen? Dadelijk drijf je toch je bed weer uit... Doe dat lekker morgenvroeg
het komt ten sprake dus post ik het, voor de views doe ik het niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij wil echt views hebben he voor je account? Spammert
Of kevin houd 'm nog geheim.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:09 schreef -Hans- het volgende:
Helaas nog geen nieuwe playlist Der Rudy.
Heb vooral een vrijdag gevoelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:17 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik heb het Zaterdag gevoel, maar dat wordt ontkracht door Giel
Arbeids Vitaminenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:25 schreef j95 het volgende:
[..]
AV AV, nee ik weet niet waar je het over hebt?
Arbeidsvitaminen, programma van Ekdomquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:25 schreef j95 het volgende:
[..]
AV AV, nee ik weet niet waar je het over hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |