quote:
Ja, maar eventjes denk ik maar, want straks komt Murray.quote:
Als Nadal eraf wordt geslagen, is ie hier nooit. Maar ik zal wel weer commentaar van hem krijgen dat hij ook niet altijd hier kan zijn enzquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar is Jojomen als je em nodig hebt
Jij kijkt toch niet naar wedstrijden van Nadal?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar is Jojomen als je em nodig hebt
Is er iets wat erop wijst dat hij een blessure heeft? Ik val er net in. Nadal lijkt wel terug te komen nu.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:48 schreef Norrage het volgende:
zou me niet verbazen als Rafa gaat opgeven als het zo slecht gaat....
Zou hem sowieso al niet worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:47 schreef sven23456 het volgende:
oh oh oh wat een prachtige prestatie van Berdych zeghistorisch
nr.1 positie voor Federer dit kalenderjaar wordt nu dus ook zeer lastig
Hey meis.quote:
Je vergeet Djokovic ffquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:52 schreef danusz1986 het volgende:
Als het zo doorgaat gaat een speler winnen die nog geen GS heeft gewonnen. Als Nadal natuurlijk verliest van Soderling.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:51 schreef Szura het volgende:
[...]
Jojomen zal nou wel op komen dagen![]()
Jojomen
Federer moet, als hij ooit nog een paar Sampras-records wil evenaren, de kleinere toernooien gaan spelen. Punten sprokkelen op toernooien die hij al tijden niet gespeeld heeft.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou hem sowieso al niet worden.
Na dit toernooi staat ie 3e. En nog een sloot punten van de US Open te verdedigen.
Federer 3e, dat is lang geleden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou hem sowieso al niet worden.
Na dit toernooi staat ie 3e. En nog een sloot punten van de US Open te verdedigen.
sinds 17-11-2003 staat hij non-stop 1e of 2equote:
Ja dat dacht ik van Federer ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nadal gaat gewoon winnen hoor, wat premature opmerkingen hier.
Waar wachtte hij?quote:
Nooit een keer blijven staan en even stilstaan bij wat het betekent voor je tegenstander, zoals vrijwel alle spelers dat wel bij hem doen. Nadal, Roddick, Hewitt, Djokovic…bijna iedereen volgens mij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar wachtte hij?
Bij het net vond ik net als FF dat zijn felicitatie zoals wel vaker summier was.
Nu komt er dit te staanquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me gaar als er over een week dit had gestaan op de Wimbledonbeker:
2003 Federer
2004 Federer
2005 Federer
2006 Federer
2007 Federer
2008 Nadal
2009 Federer
2010 Lu
Hij had zijn spullen natuurlijk al lang gepakt en wachtte op Berdych om samen richting kleedkamer te gaan. Na zo'n grote teleurstelling toch gewoon wachten tot Berdych zijn applaus van het publiek heeft gehad en zijn spullen heeft gepakt, vind ik zeer netjes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar wachtte hij?
Bij het net vond ik net als FF dat zijn felicitatie zoals wel vaker summier was.
Dit heeft toch ook geen stijl eigenlijk, dit jaar mag Murray wel winnen, al gun ik het nu Berdych ook wel. Beetje zoals in 1996 toen Krajicek verrassend afrekende met Sampras en de titel vervolgens won, waarna het jaar daarna Sampras weer als vanouds domineerde. Al zie ik Federer niet winnen in 2011 als hij zo blijft spelen, laat staan op de spelen van 2012.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
2003 Federer
2004 Federer
2005 Federer
2006 Federer
2007 Federer
2008 Nadal
2009 Federer
2010 Nadal
Gaat nergens over dit inderdaad.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:02 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal zegt weer dat een bal uit is die eigenlijk dus gewoon in is
Daar gaat het niet omquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:02 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal zegt weer dat een bal uit is die eigenlijk dus gewoon in is
Ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:02 schreef alors het volgende:
Wow ik kom net thuis en wat hoor ik nu op het nieuwsDe Fed eruit??
Toen ik een aantal dagen geleden zei, dat Murray hem volgens mij ging winnen, werd hier volop gezegd dat Federer nog wel zijn nivo zou halen, nou dacht ik eerlijk gezegd ook dat Fed vandaag zou winnen, maar ik zat erlangs.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:49 schreef Morthill het volgende:
Maar goed, als Soderling wint van Nadal, wie wint dan het toernooi? Als Murray het ooit wil doen zou dit natuurlijk wel het ideale jaar zijn. De winnaars van de laatste acht jaar liggen er dan uit.
Wat een dommepraat zeg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:02 schreef iPat het volgende:
Federer is nu op zijn retour. Als je alles al gewonnen hebt, begin je een soort van verwend te raken, waardoor de mentaliteit gewoon niet goed is. 2e GS op rij dat hij niet eens de halve finale haalt, verliezen van Hewitt op gras zijn zaken wat gewoon schokkend is voor Fed. Hij zal hooguit nog 1 GS winnen, maar daarna is het de beurt voor Nadal, Murray, Djoko en JMDP als ie nog terugkeert.
lu ligt er al zon dik uur uit gastquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
2003 Federer
2004 Federer
2005 Federer
2006 Federer
2007 Federer
2008 Nadal
2009 Federer
2010 Lu
Er staat "had gestaan". Pak jij je grammaticaboekje er og maar eens even bij, meneertje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:04 schreef sven23456 het volgende:
[..]
lu ligt er al zon dik uur uit gast![]()
Dit zeiden mensen twee jaar terug ook alquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:02 schreef iPat het volgende:
Federer is nu op zijn retour. Als je alles al gewonnen hebt, begin je een soort van verwend te raken, waardoor de mentaliteit gewoon niet goed is. 2e GS op rij dat hij niet eens de halve finale haalt, verliezen van Hewitt op gras zijn zaken wat gewoon schokkend is voor Fed. Hij zal hooguit nog 1 GS winnen, maar daarna is het de beurt voor Nadal, Murray, Djoko en JMDP als ie nog terugkeert.
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:03 schreef TheGeneral het volgende:
[...]
We hebben nu de Roland Garros en Wimbledon gehad. nog 2 te gaan!
Hij feliciteerde Berdych zoals vrouwen elkaar altijd feliciteren. Ze geven een hand, kijken de ander aan, maar het gebrek aan oprechtheid spat er vanaf. Hij moet iemand een paar seconde aankijken terwijl hij wat zegt, lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij had zijn spullen natuurlijk al lang gepakt en wachtte op Berdych om samen richting kleedkamer te gaan. Na zo'n grote teleurstelling toch gewoon wachten tot Berdych zijn applaus van het publiek heeft gehad en zijn spullen heeft gepakt, vind ik zeer netjes.
En zijn felicitatie was gewoon normaal hoor. Ik zie niet wat hij meer moet doen.
Wimbledon 2003 had hij geloof ik ook last van zijn rug, maar hij zeurde er niet over en won het toernooi.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:05 schreef Szura het volgende:
Dat gezeik over z'n knieën steeds![]()
Een Federer zou zoiets nooit als excuus gebruiken. Net als op de Australian Open 2008, toen ie last had van een virusinfectie maar dat het hele toernooi verzweeg.
Ik gok twee toernooien waar Federer niet ver komt.quote:
Federer speelde gewoon slecht?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit zeiden mensen twee jaar terug ook alZullen we even wachten voor we Federer afschrijven. Hij speelde gewoon slecht, maar kan echt wel weer terugkomen. [...]
quote:Perhaps fitting that Tomas Berdych, whose father was a train engineer, has knocked out the Fed Express
Altijd = vaak.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij feliciteerde Berdych zoals vrouwen elkaar altijd feliciteren. Ze geven een hand, kijken de ander aan, maar het gebrek aan oprechtheid spat er vanaf. Hij moet iemand een paar seconde aankijken terwijl hij wat zegt, lijkt me niet meer dan normaal.
Hmm, goed dan.quote:Maar als hij zo lang wachtte om samen naar de kleedkamer te lopen maakt hij het wat mij betreft ruimschoots goed
2 jaar terug was er maar 1 man die hem van RG en WBD afhield, en dat was Nadal, die toen een monster was (en dat smetje op de AO tegen Djoko). Dat jaar speelde Federer nog constant, met wat toernooi overwinningen. De Federer van nu verliest niet alleen meer van Nadal, maar ook van mindere goden zoals Gulbis, Montanes en zelfs Hewitt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit zeiden mensen twee jaar terug ook alZullen we even wachten voor we Federer afschrijven. Hij speelde gewoon slecht, maar kan echt wel weer terugkomen. Hij liet halverwege de tweede set tegen Berdych zien dat hij het echt nog wel in zich heeft.
Sorry, hij speelde niet naar behoren. Voor zijn doen was het op een paar games in de tweede set na overigens gewoon slecht. Niet alleen de fouten die hij maakte, maar ook het slecht druk zetten en initiatief laten aan de ander is gewoon slecht spelen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer speelde gewoon slecht?Hij speelde helemaal neit slecht. Hij nam weinig initiatief, maar slecht spelen noem ik het als je veel fouten maakt; dat heeft hij niet gedaan.
Oke, bedankt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
2 Toernooien waar Nadal uitgejauwd is.
Dat vind ik onzin. Hij loopt naar hem toe, kijkt hem aan, geeft een glimlachje en zegt waarschijnlijk iets van gefeliciteerd, geeft hem een hand en klaar. Je hoeft van mij echt niet enkele seconden naar elkaar te kijken en wat dingen zeggen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij feliciteerde Berdych zoals vrouwen elkaar altijd feliciteren. Ze geven een hand, kijken de ander aan, maar het gebrek aan oprechtheid spat er vanaf. Hij moet iemand een paar seconde aankijken terwijl hij wat zegt, lijkt me niet meer dan normaal.
Maar als hij zo lang wachtte om samen naar de kleedkamer te lopen maakt hij het wat mij betreft ruimschoots goed
Dan heb je het niet goed gevolgd. Weet je nog dat hij op rij twee keer verloor van Canas bijvoorbeeld? Federer is de afgelopen jaren al diverse keren compleet afgeschreven. En steeds komt hij weer terug en wint hij een paar GSen. Zo dom vind ik het dat mensen die fout keer op keer blijven maken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:08 schreef iPat het volgende:
[..]
2 jaar terug was er maar 1 man die hem van RG en WBD afhield, en dat was Nadal, die toen een monster was (en dat smetje op de AO tegen Djoko). Dat jaar speelde Federer nog constant, met wat toernooi overwinningen. De Federer van nu verliest niet alleen meer van Nadal, maar ook van mindere goden zoals Gulbis, Montanes en zelfs Hewitt.
Ja, en nu houden Soderling en Berdych, echt niet de minste, hem af van zijn GS, maar won hij gewoon het Australian Open.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:08 schreef iPat het volgende:
[..]
2 jaar terug was er maar 1 man die hem van AO en WBD afhield, en dat was Nadal, die toen een monster was. Dat jaar speelde Federer nog constant, met wat toernooi overwinningen. De Federer van nu verliest niet alleen meer van Nadal, maar ook van mindere goden zoals Gulbis, Montanes en zelfs Hewitt.
Geloof mij nou maar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Hij loopt naar hem toe, kijkt hem aan, geeft een glimlachje en zegt waarschijnlijk iets van gefeliciteerd, geeft hem een hand en klaar. Je hoeft van mij echt niet enkele seconden naar elkaar te kijken en wat dingen zeggen.
Er mag wel iets van enthousiasme bij, dat doen zijn tegenstanders bij hem ook. Ik vind het gewoon niet zo sportief en hij doet het altijd als hij verliest.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Hij loopt naar hem toe, kijkt hem aan, geeft een glimlachje en zegt waarschijnlijk iets van gefeliciteerd, geeft hem een hand en klaar. Je hoeft van mij echt niet enkele seconden naar elkaar te kijken en wat dingen zeggen.
Ik geloof niet dat hij ooit echt als een volgevreten diva op de baan gaat staan, maar veel sporters die veel hebben gewonnen worden na verloop van tijd toch wat minder gretig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:02 schreef iPat het volgende:
Grappig dat alle Federer fans nu uit pure frustratie weer kwaad gaan praten over Nadalquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:05 schreef Szura het volgende:
Dat gezeik over z'n knieën steeds![]()
Een Federer zou zoiets nooit als excuus gebruiken. Net als op de Australian Open 2008, toen ie last had van een virusinfectie maar dat het hele toernooi verzweeg.
Ik denk dat Federer nog zeker Wimbledon wil winnen, en natuurlijk de OS in Londen 2012.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij ooit echt als een volgevreten diva op de baan gaat staan, maar veel sporters die veel hebben gewonnen worden na verloop van tijd toch wat minder gretig.
Waar slaat dit op?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:14 schreef sven23456 het volgende:
[..]
Grappig dat alle Federer fans nu uit pure frustratie weer kwaad gaan praten over NadalFederer is niet meer nr. 1 of nr. 2, deal with it
Zelf let ik er altijd wel op niet zo te doen als ik verlies iig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er mag wel iets van enthousiasme bij, dat doen zijn tegenstanders bij hem ook. Ik vind het gewoon niet zo sportief en hij doet het altijd als hij verliest.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:14 schreef sven23456 het volgende:
[..]
Grappig dat alle Federer fans nu uit pure frustratie weer kwaad gaan praten over NadalFederer is niet meer nr. 1 of nr. 2, deal with it
Agh, Nadal is gewoon momenteel de beste speler ter wereld als zijn lichaam het toelaat. Je weet hoe fans zijn, die trekken dat slecht. Ik ben ook totaal geen fan van Nadal trouwensquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:14 schreef sven23456 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef sven23456 het volgende:
[..]
Federer staat bepaald niet crappy te spelen...kijk maar naar de statistieken. De tegenstanders zijn gewoon veel beter dan 5 jaar geleden toen alleen federer echt wat kon
oh jij vind het toeval dat de discussie nu ineens nadat Federer eruitligt ontaard in een aantal negatieve reacties over nadalquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
Federer heeft vandaag terecht verloren van Berdych klaar.
Wat is dit voor gezoek van jouw kant?
Dat is ook verder niet omdat iedereen nu overgeschakeld is naar de wedstrijd van Nadalquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:17 schreef sven23456 het volgende:
[..]
oh jij vind het toeval dat de discussie nu ineens nadat Federer eruitligt ontaard in een aantal negatieve reacties over nadalhet viel mij gewoon op, dat wil ik alleen maar zeggen, ik zoek niets...
Ik zie weinig negatiefs over Nadal, behoudens die belachelijke discussie met de umpire netquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:17 schreef sven23456 het volgende:
[..]
oh jij vind het toeval dat de discussie nu ineens nadat Federer eruitligt ontaard in een aantal negatieve reacties over nadalhet viel mij gewoon op, dat wil ik alleen maar zeggen, ik zoek niets...
wat een mooie inhoudelijke reactie weer Wimderon. Berdych is toch een veel betere speler dan een aantal jaar geledenquote:
Cum hoc ergo propter hocquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:19 schreef sven23456 het volgende:
[..]
wat een mooie inhoudelijke reactie weer Wimderon. Berdych is toch een veel betere speler dan een aantal jaar geleden, het overall niveau van het tennis is toch ook een stukje omhoog gegaan in de afgelopen 5 jaar
Dat heeft hij jouw geloof ik al 10x uitgelegd...quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:19 schreef sven23456 het volgende:
[..]
wat een mooie inhoudelijke reactie weer Wimderon. Berdych is toch een veel betere speler dan een aantal jaar geleden, het overall niveau van het tennis is toch ook een stukje omhoog gegaan in de afgelopen 5 jaar
Dat vind ik erg diplomatiek geformuleerd. Het is het domste wat mensen over tennis kunnen zeggen om Federer steeds af te schrijven vind ik/quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:16 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind het alleen moeilijk om te geloven dat iemand die een paar maanden geleden op de AO nog gewoon briljant is en verreweg de beste speler was, nu ineens klaar zou zijn.
Ik hoop dat hij dat inderdaad gewoon doet. Wel 25e QF op rij op een GS trouwens.quote:Al spreken zijn resultaten dat natuurlijk tegen. Ik denk dat hij op elke GS nog een favoriet is voorlopig, alleen hij zal vaker wel eens wat eerder verliezen. Tenzij hij terugkomt naar de AO vorm.
Zou kunnen, maar hij is nog jong genoeg om top te spelen en ik denk dat hij Wimbledon bijvoorbeeld heel graag wil winnen, al zal het vuur bij hem denk ik wel iets minder branden dan bij Roddick als die twee tegen elkaar in de finale staan.quote:Hij heeft het gewoon moeilijk tegen hardhitters als Del Potro, Soderling en Berdych. De 3 spelers die Federer op de Grand Slams hebben verslagen de laatste tijd. Vroeger waren dat juist spelers waar hij prima tegen op 'matchte'. Nu is hij wellicht toch dat stapje langzamer. Wellicht ook onbewust minder gemotiveerd. Wie weet.
Elk toernooi post je deze onzin weer, moet ik dan elke keer dezelfde reactie typen waar jij vervolgens verder niet meer op reageert?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:19 schreef sven23456 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn mening gegeven, en ik geef mijn mening. Dan nog is een reactie alsquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat heeft hij jouw geloof ik al 10x uitgelegd...![]()
Dat jij niet luistert is niet zijn fout.
Zeg het maar gewoon in het Nederlands. Niet iedereen hier is het Latijn machtig. Ik weet dat je een drogredenering bedoelt maar ik weet niet welke.quote:
Eenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:22 schreef sven23456 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn mening gegeven, en ik geef mijn mening. Dan nog is een reactie alspure armoe..
Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar Sodelring-Nadal kan me echt niet boeien. Er is helemaal geen sfeer in het stadion.
vind ik niet...je kunt ook zeggen....ik verschil structureel van mening met jou, en ga niet meer uitleggen waarom ik het er niet mee eens ben...alles beter dan een nietszeggendequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eenis een uiting van klasse. Niet voor niets complimenteer ik mensen vaak als ze die smiley gebruiken.
Oh ja, er is nog meer inderdaad.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag.
Ik schakel over naar die andere partij
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:24 schreef sven23456 het volgende:
[..]
vind ik niet...je kunt ook zeggen....ik verschil structureel van mening met jou, en ga niet meer uitleggen waarom ik het er niet mee eens ben...alles beter dan een nietszeggendenadal bijna op 5-2
De drogredenering dat omdat twee dingen tegelijk voorkomen, het een volgt uit het ander. Er wordt een oorzaak-gevolg relatie gelegd die er niet zomaar is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg het maar gewoon in het Nederlands. Niet iedereen hier is het Latijn machtig. Ik weet dat je een drogredenering bedoelt maar ik weet niet welke.
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:27 schreef jojomen4 het volgende:
Fed lijkt zich alleen nog maar te kunnen motiveren voor de grote toernooien. In 2012 gaat hij er weer vol voor op de OS.
true thatquote:
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen jongen.quote:
Dan zeg je toch twee keer hetzelfde?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[...]
Nadal in de hele set 1 fout. Éen foutje. In de hele set.
Omdat ze dan blijkbaar hetzelfde belabberde gevoel voor humor hebben als ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom steek je altijd 2 virtuele duimen omhoog als iemand je grapje leuk vindt?
mooi gezegd federer fanquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen jongen.
hij staat ook niet voor niets te spelen tegen de beste speler op de planeetquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
Wat staat Sodelring veel ballen wild uit te slaan zeg.
Bedankt.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:41 schreef sven23456 het volgende:
[..]
hij staat ook niet voor niets te spelen tegen de beste speler op de planeet![]()
ja klopt maar het zal er ook voor een klein gedeelte mee te maken hebben dat hij tegenover Nadal staatquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Soderling staat op de meest nutteloze momenten de ballen zo kansloos wild te slaan. Nergens voor nodig.
Hopelijk krijgt ie daar een keer een bal tegenaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:48 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal nog steeds met zijn horeloge van $ 525.000 en dat zweetbandje ernaast.Geen gezicht.
Wat saai allemaal.quote:
Omdat Federer-Fan een narcist is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom steek je altijd 2 virtuele duimen omhoog als iemand je grapje leuk vindt?
Je weet vast niet eens wat dat woord betekent zonder het op te zoeken.quote:
Heb je het naar je zin joh.quote:
moet wel lijkt me he als rafa fan. Federer ligt er gelukkig uit..dus meer kansen op de eindejaars nr. 1 ranking, en om wimbledon te winnenquote:
Het moet wel heel raar lopen wil Nadal niet als nummer 1 eindigen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:00 schreef sven23456 het volgende:
[..]
moet wel lijkt me he als rafa fan. Federer ligt er gelukkig uit..dus meer kansen op de eindejaars nr. 1 ranking, en om wimbledon te winnen
Dan wil je serveren, ben je meteen aan het challengenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zouden het met dat challengen net zo moeten doen als bij en veiling. Als een speler zijn arm omhoog steekt, geldt het als een challenge.
Maar je hebt toch hele pakketten spelers die echt wat kunnen nu, itt vijf jaar terug?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:00 schreef sven23456 het volgende:
[..]
moet wel lijkt me he als rafa fan. Federer ligt er gelukkig uit..dus meer kansen op de eindejaars nr. 1 ranking, en om wimbledon te winnen
Wat een toffe wereld moet jij in levenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat een toffe wereld moet jij in leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./FedererFan-modus
Hij doet het wel, maar vanaf die baan is geen beeld. Ik kijk nu op atdhe.net.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef Norrage het volgende:
de net5 site werkte gister ook al niet bij mij, of heb je een ander probleem?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[FederFan-modus]
Söderling speelt een beetje zoals ik altijd speel.Ga jij eerst maar eens een beetje oefenen meneertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./FedererFan-modus
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, ik snap dat er gespeeld wordt, maar zij bieden geen beeld aan van baan 1 bedoel ik uiteraard.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:27 schreef Norrage het volgende:
natuurlijk is er wel beeld van baan 1, maar net 5 faalt gewoon...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens een beetje oefenen meneertje.
Dan blijf je steken op je huidige niveau hoor.quote:
Tsonga sloeg de bal op de achterlijn.quote:
Frustrerende momenten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Tsonga sloeg de bal op de achterlijn.
Lijnrechter roept Out en meteen daarna correctie. Murray challenget en de bal was idd op de lijn.
Maar de bal die Murray terug had geslagen werd al zo aangepakt door Tsonga dat het punt eigenlijk al half binnen was...
Ik heb het gemist, was dat op BBC 1?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat haalde Federer nu aan in het gesprek over z'n verliespartij?
Wat is het toch een ongelooflijk, sympathieke kerel!
Dat 'ie zich al 2-3 wedstrijden niet goed voelt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat 'ie zich al 2-3 jaar niet goed voelt?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat Federer de GOAT is en Nadal niet?
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:07 schreef jojomen4 het volgende:
GSM Rafa. Hopelijk de volgende ronde wat meer weerstand.
Ik snap echt geen ruk van jouw manier van postenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:07 schreef sven23456 het volgende:
Nadal naar de halve finales![]()
vandaag weer laten zien waarom hij veruit de beste speler op deze planeet is op dit moment
Wat een gat slaat hij nu trouwens met Federer op de rankings
Dat gat was er 9 maanden geleden ook tussen Fed en Rafa toen Rafa niet speelde vanwege z'n knieen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:07 schreef sven23456 het volgende:
Nadal naar de halve finales![]()
vandaag weer laten zien waarom hij veruit de beste speler op deze planeet is op dit moment
Wat een gat slaat hij nu trouwens met Federer op de rankings
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef Chriz2k het volgende:
Hup Tsonga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
Verdorie... Gebeurd er dan ook niks goeds vandaagquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
*4-1 Murray, Tsonga staat het weg te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Dat is sarcastisch bedoeld? Geen positief woord over Berdych in dit artikel, dat vol staat met citaten van Federer va na de wedstrijd. Hij noemt Berdych' naam niet eens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
quote:“He played well when he had to,” Federer said. “It was brutal for me. Every time he had a chance, he took it. On the break points, he played great on those. … When I did have chances, I played poorly. It was just a frustrating match the way it all went.”
[...]
“I don’t think I played poorly,” Federer said. “I think he went after it. I know Berdych. I think I’ve played him 10 times already before. That’s the way he plays.
“I think he’s been able to play more consistent last year or so, and I was just not able to defend well enough and I didn’t come up with the good stuff when I had to. It was disappointing.”
Ja, was toch een kraker op papier.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
Toch jammer, deze wedstrijd bloedt wat dood, *3-0 Murray.
Zeker wel, hij is geen favoriet, maar Nadal-Murray kan zeker leuk worden. Tegen Nadal is Murray zijn spel meestal wel te pruimen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef Federer-fan het volgende:
Zou Murray wel van Nadal kunnen winnen? Ik zou mijn geld toch op Nadal zetten, mits hij fit is natuurlijk.
*3-0 voor Murray in de vierde set.
quote:Roger Federer ligt eruit op "zijn" Wimbledon
Roger Federer zal Wimbledon dit jaar niet voor de zevende keer winnen. De Zwitser verloor in de kwartfinales van de Tsjech Tomas Berdych in vier sets. Federer verloor ook op Roland Garros in de kwartfinales, toen van Robin Söderling.
Roger Federer had vanaf de eerste slagen moeite met het krachtige tennis van Tomas Berdych. De 24-jarige Tsjech speelde de match van zijn leven op Centre Court, de winners vlogen van zijn racket.
Federer speelde enkel in de tweede set op niveau. In de drie andere slopen er te veel foutjes in zijn spel, zijn precisietennis had hij thuisgelaten. Op bepaalde momenten werd hij overklast door Berdych.
Het is de eerste keer sinds 2002 dat Federer de finale niet haalt. Voor het tweede grandslamtoernooi op een rij moet Federer al na de kwartfinales naar huis, daarvoor zette hij een recordreeks neer van 23 opeenvolgende halve finales.
"Een grootheid als Roger hier op Centre Court verslaan, dit is niet te geloven", zei Berdych na zijn overwinning. "Het laatste spelletje was wellicht het moeilijkste uit mijn carrière. Ik ben dolgelukkig", zei de Tsjech, die ook op Roland Garros de laatste vier bereikte.
Federer: "Ben al een tijdje op de sukkel"
Roger Federer heeft geen toernooi meer gewonnen sinds zijn zege op de Australian Open in januari. "Ik ben de laatste tijd op de sukkel", geeft hij toe.
"Ik kamp met kleine kwaaltjes aan mijn rug en mijn been. Dat is frustrerend. Ik ben de laatste wedstrijden niet meer voluit kunnen gaan. Ik heb zeker niet slecht gespeeld, maar ik kon me niet naar behoren verdedigen. Mijn tegenstander was ook erg goed. Berdych won elk punt dat hij pakken kon."
"Een kwartfinale verliezen op een grandslamtoernooi is ook geen schande. Sommigen vinden nu van wel, maar veel spelers zouden een moord begaan om een kwartfinale te spelen."
Federer laat het hoofd niet hangen. "Ik ga nu twee weken rusten en kijk al uit naar de Amerikaanse toernooien. Daar zal ik weer voluit de kaart van de aanval trekken."
Federer zakt naar derde plaats op wereldranglijst
Door de nederlaag zakt Roger Federer volgende week van de tweede naar de derde plaats op de wereldranglijst. Het is al bijna zeven jaar geleden dat hij niet in de top 2 stond.
Murray, al jaren eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:46 schreef Federer-fan het volgende:
Wie hopen jullie op dit moemnt dat er wint? Ik hoop eerlijk gezegd dat Berdych wint. Dat vind ik de sympathiekste speler die er nog over is.
Ik las: Federer: "Ben al een tijdje de sukkel."quote:
Ik vind hem een geweldige speler, maar ik vind hem wel irritant als hij zo uitbundig staat te juichen. Vind jij hem wel sympathiek dan?quote:
Ach, vind ik ook wel wat hebben, zeker in Engeland moet dat kunnen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind hem een geweldige speler, maar ik vind hem wel irritant als hij zo uitbundig staat te juichen. Vind jij hem wel sympathiek dan?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik las: Federer: "Ben al een tijdje de sukkel."
quote:
hahaha ik moest lachenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:07 schreef jojomen4 het volgende:
GSM Rafa. Hopelijk de volgende ronde wat meer weerstand.
Waarom doe je mij uitschelden?quote:
Ja, waar slaat dat op. Dit is al de vijfde keer dat we van het ene naar het andere net moeten.quote:
Ik vind het ook niet sterk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef F.M.D. het volgende:
Federer:"I am injured. If I’m healthy, I can handle these guys,”
beetje zielig van hem, getuigt niet van klasse.
wat ik ook niet echt netjes vind is dat hij het ineens over del potro heeft in dat interview, met geen woord rept ie over nadalquote:
Nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef sven23456 het volgende:
[..]
wat ik ook niet echt netjes vind is dat hij het ineens over del potro heeft in dat interview, met geen woord rept ie over nadal
Als ik geen blessure had gehad had ik niet verloren vind ik niet erg sportief. Bovendien verloor hij ook in Miami van Berdych.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef wimderon het volgende:
[...]
Hij geeft gewoon aan dat hij wat fysieke problemen heeft, dat hij al talloze keren van de Berdych's en Soderlings gewonnen heeft en dat die niet opeens een heel ander spelletje spelen. En dus vermoedt hij dat die jongens nog steeds aankan.
Waarom begint hij dan over die blessures?quote:[...]
En verder wordt ook even vergeten dat Federer altijd zegt: op het moment dat je de baan op gaan kun je spelen en zijn blessures geen issue meer.
[...]
Omdat iedereen van hem altijd maar wilt weten waarom hij zo 'slecht' gespeeld heeft. Een simpele 'slechte dag' is meestal niet genoeg voor de persmuskieten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom begint hij dan over die blessures?
Dan had hij kunnen zeggen: "Ik speelde niet geweldig en Berdych wel." Ik neem toch niet aan dat hij die blessures niet verzint.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Omdat iedereen van hem altijd maar wilt weten waarom hij zo 'slecht' gespeeld heeft. Een simpele 'slechte dag' is meestal niet genoeg voor de persmuskieten.
Dat denk ik in ieder geval. En natuurlijk ook omdat het gewoon een feit is.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef wimderon het volgende:
En de mensen die Nadal noemen in de comments![]()
Dat is de koning van de excuses, als ook maar de helft daarvan zou kloppen zou Nadal inmiddels met 2 knieprotheses, op krukken, in een rolstoel op de baan staan nadat zijn knieën elke dag behandeld zijn met koeienplancentas en vitamineinjecties, niet nadat er wat verrijkt bloed bij is gespoten.
Eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef wimderon het volgende:
En de mensen die Nadal noemen in de comments![]()
Dat is de koning van de excuses, als ook maar de helft daarvan zou kloppen zou Nadal inmiddels met 2 knieprotheses, op krukken, in een rolstoel op de baan staan nadat zijn knieën elke dag behandeld zijn met koeienplancentas en vitamineinjecties, niet nadat er wat verrijkt bloed bij is gespoten.
In het interview op de BBC zei hij wel dat Berdych gewoon beter speelde vandaag.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan had hij kunnen zeggen: "Ik speelde niet geweldig en Berdych wel." Ik neem toch niet aan dat hij die blessures niet verzint.
Da's wel waardeloos. Want je kunt het wel allebei aanzetten maar dan zit je er in geen van beide wedstrijden in.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef Eppie_NL het volgende:
Waarschijnlijk spelen Nadal - Murray tijdens Nederland - Brazilië...![]()
volgend GS is dat weer anders?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:32 schreef Norrage het volgende:
Murray
Nadal
Berdych
Djokovic
Mijn favoriete spelers (van de toppers) allemaal in de halve finale! Koning!
Ik ga mijn naam veranderen in SF-fan; ik ben gewoon altijd voor alle vier de halvefinalisten.quote:
Valt wel mee hoor..ik ben van veel spelers fan, maar op misschien Nadal na (dat is te makkelijk om fan van te zijnquote:
geen science-fiction fan??quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ga mijn naam veranderen in SF-fan; ik ben gewoon altijd voor alle vier de halvefinalisten.
Nee, SF staat voor 'semi-final' (Engels voor 'halve finale')quote:
hij zal nu door de zure appel van het vaker verliezen heen moeten gaan bijten, want dat gaat ongetwijfeld gebeurenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Federer is gewoon niet een supersportieve speler. Hij heeft zijn momentjes van sportiviteit, hij heeft zijn momentjes van onsportiviteit. Niets meer, niets minder.
johquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, SF staat voor 'semi-final' (Engels voor 'halve finale')
Geniaal dat ze hebben gewonnen!! Zvonareva gaat de dubbel pakken! Had niet meer gekeken naar die uitslag nadat ze 4-2 voorstonden 3e set, geniaal.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:22 schreef senswal het volgende:
Haha ik lees dat de Williamsen niet op zijn komen dagen op de verplichte persconferentie na hun verlies in de dubbel.
Klopt, hij versloeg dat jaar Schalken in de 1/2/-finale en ik denk dat die echt wel kans had gehad om Agassi te verslaan in de finale.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
hij zal nu door de zure appel van het vaker verliezen heen moeten gaan bijten, want dat gaat ongetwijfeld gebeuren![]()
het is jammer, maar ik hoop dat hij gewoon oged blijft spelen en er toch nog iets extra's uit sleept (net zoals Sampras deed in...2002 op de US Open volgens mij?)
Sampras had ook die finale gewonnen hoor??quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Klopt, hij versloeg dat jaar Schalken in de 1/2/-finale en ik denk dat die echt wel kans had gehad om Agassi te verslaan in de finale.
Ik bedoel dat Schalken dat jaar de titel had kunnen winnen als het niet aan Sampras had gelegen die vanuit het niets nog 1 keer alles uit zijn lijf sleurde.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sampras had ook die finale gewonnen hoor??
Zou je denken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
johVolgens mij wist Norrage dat ook wel
Krajicek heeft op zich ook best veel uit zijn carriere gehaald hoor...vaak geblesseerd, dus ja, wellicht had er meer ingezeten...maar hij was wel echt heel succesvol.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:05 schreef Salamando het volgende:
ik vind Schalken sowieso een grotere tennisser dan Krajicek eigenlijk. Schalken heeft namelijk alles uit zijn carriere gehaald wat er in zat, terwijl er bij Krajicek zoveel meer in zat dan dat ie er uit haalde voor mijn gevoel.
Krajicek is 1.95m, Schalken 1.93. Dus Krajicek is/was de grotere spelerquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:05 schreef Salamando het volgende:
ik vind Schalken sowieso een grotere tennisser dan Krajicek eigenlijk. Schalken heeft namelijk alles uit zijn carriere gehaald wat er in zat, terwijl er bij Krajicek zoveel meer in zat dan dat ie er uit haalde voor mijn gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |