Mooi, weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:25 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben Juicyhil en ik ben 10
hihihihihihihihihquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
Leg haar achterover op je bedrand en douw je penis er dan in.
quote:
Hoezo kost het moeitequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:28 schreef Salatrel het volgende:
modieus zijn kost teveel moeite.
daarom zijn mannen met een vriendin vaak beter gekleed dan vrijgezelle mannen
Eens. Sommige dingen mag ik niet eens meer dragenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:28 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:25 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben Juicyhil en ik ben 10 keer iedereen hier.
Nu je het erover hebt, net 2 korte broeken en 1 shirt gehaald.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:28 schreef Salatrel het volgende:
Hoezo? Juist een vriendin hebben kost zeeën van tijd en moeite. Als je vrijgezel bent heb je daar veel meer tijd voor en bovendien; als al een vriendin hebt hoef je toch geen moeite mee te doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:28 schreef Salatrel het volgende:
Nou sorry, maar ik heb in de klas gezeten bij een jongen die tot aan het 4e jaar van de middelbare school nog zijn kleding liet kopen door zijn mama.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:28 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Juist een vriendin hebben kost zeeën van tijd en moeite. Als je vrijgezel bent heb je daar veel meer tijd voor en bovendien; als al een vriendin hebt hoef je toch geen moeite mee te doen.
En nu in het Nederlands.quote:
Daar ken ik er ook een paar van.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik heb in de klas gezeten bij een jongen die tot aan het 4e jaar van de middelbare school nog zijn kleding liet kopen door zijn mama.
Die ging de stad in en zoonlief trok het gewoon aan.
Ja toch? Dan gooi je het toch gewoon op "Ja maar schat, het gaat toch om het innerlijk?!"quote:
Begrijpend lezen. Otis kan het, jij niet.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begrijpend lezen. Otis kan het, jij niet.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja toch? Dan gooi je het toch gewoon op "Ja maar schat, het gaat toch om het innerlijk?!"
Innerlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja toch? Dan gooi je het toch gewoon op "Ja maar schat, het gaat toch om het innerlijk?!"
enzo is hetquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
Van een lelijk bord kan ik niet eten.
quote:Brazilië zonder Elano tegen Nederland
JOHANNESBURG - Het Nederlands elftal hoeft vrijdag in de kwartfinale van het WK tegen Brazilië in ieder geval geen rekening te houden met Elano. De middenvelder, die in Zuid-Afrika twee keer scoorde, heeft te veel last van een blessure aan zijn scheenbeen om in actie te komen. Dat vertelde teamarts José Luiz Runco woensdag.
Dan kan zij als comeback zeggen: "Kleren maken de man."quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan eet je maar van de grond.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
Van een lelijk bord kan ik niet eten.
Wat een grote praat voor zo'n lelijke kankerdebiel als jij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:32 schreef wise het volgende:
[..]
Innerlijk, dat zeggen alleen lelijke mensen.
Uiterlijk gaat voor, want kom op, je wilt toch wat moois naast je hebben lopen/liggen. Niet een of andere dikke, puisterige troela met een boggel
quote:
stfuquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat een grote praat voor zo'n lelijke kankerdebiel als jij.
en:
[..]
bwhehequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat een grote praat voor zo'n lelijke kankerdebiel als jij.
en:
[..]
Alsof jij van een lelijk bord kan eten.quote:
quote:
wel de goede quoten, dipsausquote:
Ik vroeger wel, tegenwoordig ben ik modern en heb ik zo'n boardshort of hoe dat heet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:35 schreef reetveter het volgende:
Eh Otis, gebruik jij als je gaat zwemmen ook gewoon een voetbalbroekje?
Mij maakt het niet uit hoe het bord eruit ziet of hoeveel gerechten er op hebben gelegen, als hetgeen wat er op ligt maar goed is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jij van een lelijk bord kan eten.
Nee, boardshorts. Zitten zo chill en zijn fucking snel weer droogquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:35 schreef reetveter het volgende:
Eh Otis, gebruik jij als je gaat zwemmen ook gewoon een voetbalbroekje?
Dipsaus is hier een mix van mayonaise, curry en water.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die dipsaus zeggen ipv tartaarsaus![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoe het bord eruit ziet of hoeveel gerechten er op hebben gelegen, als hetgeen wat er op ligt maar goed is.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
![]()
Maar als ik zou mogen kiezen zou ik een mooi wolvendagen bord willen hebben.quote:
Vissticks.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
![]()
NEE DAT NEEM JE TERUGquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar als ik zou mogen kiezen zou ik een mooi wolvendagen bord willen hebben.
Nee, hoezo?quote:
quote:
Dus?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef reetveter het volgende:
Ik heb alleen in de vakantie zoeen short. Anders zo'n voetbalbroekje maar als je dan het water uitgaat plakt het zo erg dat iedereen je leuter ziet
Ik wil je leuter wel zien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef reetveter het volgende:
Ik heb alleen in de vakantie zoeen short. Anders zo'n voetbalbroekje maar als je dan het water uitgaat plakt het zo erg dat iedereen je leuter ziet
quote:
quote:
Die ziet iedereen bij mij sowieso in een voetbalbroekje. Die dingen zijn kort man, komt ie onder uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef reetveter het volgende:
Je moet ook een onderbroek eronder en als het water uit komt even 'wapperen'.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef reetveter het volgende:
quote:
Voetbalbroeken zonder binnenbroek.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die ziet iedereen bij mij sowieso in een voetbalbroekje. Die dingen zijn kort man, komt ie onder uit.
die bjorn borg boven de rand uit jeweettogquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet ook een onderbroek eronder en als het water uit komt even 'wapperen'.
Becuz is no reason, if you fall down the stairs you are fast benedon.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Becuz is no reason, if you fall down the stairs you are fast benedon.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die bjorn borg boven de rand uit jeweettog
die heb ik uit mijne geknipt. die kwamen er altijd bovenuit als ik in het water ging.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voetbalbroeken zonder binnenbroek.
16<quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
so not done, tenzij je 16<
EY LUL WAT LOOP JE NOU WEER TE BITCHENquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
EY BITCH WAT LOOP JE NOU WEER TE LULLEN
EY LULBITCH, WAT TE LOOP JE NOU WEERquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
EY LUL WAT LOOP JE NOU WEER TE BITCHEN
op welke foto sta ik met je moeder?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Wise ook altijd over kleding van anderen aan het praten he. Heeft iemand die foto's van hem met die muts nog![]()
![]()
?!
Ja zij moet geen domme dingen zeggen. Kom nou.quote:
HAHAHAH DIE KIP HAHAHAHAHquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Wise ook altijd over kleding van anderen aan het praten he. Heeft iemand die foto's van hem met die muts nog![]()
![]()
?!
Katy.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
Cause you're hot then you're cold, you're yes then you're no, you're in then you're out, you're up then you're down, you're wrong when it's right, it's black and it's white. We fight, we break up. We kiss, we make up.
Zelfs Tinypic vindt het teveel "quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
Ze zijn van tinypic verwijderd mang.
Ey hou je bek eens.quote:
Ze verwijderen alleen vieze, enge en lelijke plaatjes.quote:
ja, ik ben gebanned daar op IP basisquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
Ze zijn van tinypic verwijderd mang.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze verwijderen alleen vieze, enge en lelijke plaatjes.
Pics or it didn't happenquote:
quote:
Kijk die hoofdquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:55 schreef wise het volgende:
[..]
k
btw: Jody Bernal blaast zangcarrière nieuw leven in
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:55 schreef wise het volgende:
[..]
k
btw: Jody Bernal blaast zangcarrière nieuw leven in
Kijk die hoofd dannnquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goeie Nederlands jij spreek man.
quote:
Nu moet ik naar d'r luisteren. THANKS.quote:
quote:
quote:
Ja dat is ook gelijk het enige leuke aan dat hele nummmer. Die rapneger had wel weg gemogen op zich.quote:
Dr.Dre komt hard in dat nummerquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
wat een plamuurkopquote:
Je moeder.quote:
Damn gurl. Onder welke steen heb jij gelegen?quote:
Ik omdat ik vroeg welke foundation ze had.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:59 schreef Mozy het volgende:
Chai is geblocked door Micha. Omdat ze zei: "Je zegt dat je foto's niet gephotoshopped zijn, welk bewerkingsprogramma gebruik je dan?"
Een hele grote, want ik kwam er met moeite onderuit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Damn gurl. Onder welke steen heb jij gelegen?
LOL wtfquote:
Paint, lekker oldskool.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:59 schreef Mozy het volgende:
Chai is geblocked door Micha. Omdat ze zei: "Je zegt dat je foto's niet gephotoshopped zijn, welk bewerkingsprogramma gebruik je dan?"
waarom moet ik hem aantikken?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Praat niet zo over mij. Oke, dank je.
de kleur op de murenquote:
quote:
22quote:
2991 - 997 = 1994quote:
Jawat.quote:
Die hyves is in ieder geval fake want ik heb ooit een filmpje gezien van haar dat ze aan het strippen wasquote:
Ja maar toen was het begin 2010 dus waren die sma's nog 16quote:
Waarom zeg je niet gewoon:quote:
er is ook een twitter van "haar"quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die hyves is in ieder geval fake want ik heb ooit een filmpje gezien van haar dat ze aan het strippen was. En die is geen Nederlandse.
kusjequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
KAK. Ik wist dat je niet ging buyen. Net of chicks van 22 er bejaard uitzien.
Nou, die zou ik ook nog wel willen doorsmeren.quote:
Echt hè.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon:
MEISJES DIE CHAI ZIJN
NO SHIT, SHERLOCK.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:12 schreef wise het volgende:
[..]
nepfoto op hyves
http://www.tineye.com/sea(...)12220228516ff8ff2e8/
OH SHIT INTERNET SHERLOCK UP IN THIS BITCHquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:12 schreef wise het volgende:
[..]
nepfoto op hyves
Chai komt helemaal niet uit..quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon:
MEISJES DIE CHAI ZIJN
was em al tegen gekomen op 4chanquote:
Ja Sherlock, daar waren we een half uur geleden al achter.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:12 schreef wise het volgende:
[..]
nepfoto op hyves
Leuk weekend gehad? Zonder vrienden, alleen met één vriendin die niet bij je thuis welkom is en met overgewicht?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Leuk weekend gehad? Lekker veel gedronken?
WELL CONGRATULATIONS, WIJ WAREN NOG NIET ZOVER MANG. THANKS FOR THE FUCKING INFO OMG.quote:
Waar zoek je dat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef Salatrel het volgende:
ik ben jarig op dezelfde dag als 50cent, sylvester stallone en george w bush
moet ik me aangesproken voelen? Maar 1 van die dingen is op toepassing van mij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Leuk weekend gehad? Zonder vrienden, alleen met één vriendin die niet bij je thuis mag welkom is en met overgewicht?
sorry dat ik niet telkens refreshquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja Sherlock, daar waren we een half uur geleden al achter.
lucky youquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef Salatrel het volgende:
ik ben jarig op dezelfde dag als 50cent, sylvester stallone en george w bush
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:16 schreef Lakitu het volgende:
Maar kom eens met een chick die ik wel zou geven DAN
Oké, dan zorg dat je dit beeld vasthoudt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
moet ik me aangesproken voelen? Maar 1 van die dingen is op toepassing van mij.
linkquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er is ook een twitter van "haar"die is echt HI LA RISCH
in een flits zag ik miss.piggyquote:
Welk beeld?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, dan zorg dat je dit beeld vasthoudt.
Ik zou geven. Linkje naar dr hyves/msn?quote:
Laat me niet beginnen over die stukken kanker van een foto's van jou.quote:
ik kom uit 89quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Puhlease. Mensen uit de 80ies zijn pas aan.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou geven. Linkje naar dr hyves/msn?
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zelfs niet als je geld toe krijgt.quote:
ga je gang, wat zal mij dat boeienquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat me niet beginnen over die stukken kanker van een foto's van jou.
Mensen die tenminste een vast geboortejaar hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
zij vertelde mij laatst dat ze jou echt lelijk vond.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die tenminste een vast geboortejaar hebben
Hooooooi!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, dan hebben we wel iets gemeen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zij vertelde mij laatst dat ze jou echt lelijk vond.
Er is geen we.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh, dan hebben we wel iets gemeen.
Oh.quote:
Doorsquote:
IEMAND, GEEF ME EEN EMMER.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:21 schreef wise het volgende:
[..]
Doors
1 Wise voor je post
[ afbeelding ]
kom maar met de reacties
Om uberhaupt iets meegekregen te hebben van de 80's moet jij al in 75 geboren zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:21 schreef Allure_ het volgende:
De jaren 80 waren echt prachtig. Serieus, echt kut voor jullie dat jullie dat niet hebben meegekregen.
HAHAHHAquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:21 schreef Allure_ het volgende:
De jaren 80 waren echt prachtig. Serieus, echt kut voor jullie dat jullie dat niet hebben meegekregen.
Wat praat jij dan. Ik weet alles nog vanaf dag 1. Ik heb het hele fucking EK gevolgd en die prachtige overwinning meegemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Om uberhaupt iets meegekregen te hebben van de 80's moet jij al in 75 geboren zijn.
oma.
Zo praat je niet tegen ouderen, jongeman.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Om uberhaupt iets meegekregen te hebben van de 80's moet jij al in 75 geboren zijn.
oma.
Paracetamol, ja?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wel als je paracetamol/ibuprofen heb ingenomen.
Oke mevrouw.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat praat jij dan. Ik weet alles nog vanaf dag 1. Ik heb het hele fucking EK gevolgd en die prachtige overwinning meegemaakt.
vanuit de zak van je pa jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat praat jij dan. Ik weet alles nog vanaf dag 1. Ik heb het hele fucking EK gevolgd en die prachtige overwinning meegemaakt.
counterattackquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
Je doet trouwens de verbaasde Lamon.-look.
Oke meneer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen ouderen, jongeman.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef Allure_ het volgende:
Even serieus, mensen die hun eigen foto's hier te pas en on te pas posten hebben echt issues.
tja, de wereld wil nou eenmaal knappe mensen zien, toch WDquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef Allure_ het volgende:
Even serieus, mensen die hun eigen foto's hier te pas en on te pas posten hebben echt issues.
Oh oke. Ik stond al klaar met picca's van me.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef Allure_ het volgende:
zeventien? Zevenendertig ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef Lakitu het volgende:
Ally die doet alsof ze in de 80s is geboren terwijl ze 17 is![]()
Dan had ik wel aan Allure gevraagd of ze foto's wilde posten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef wise het volgende:
[..]
tja, de wereld wil nou eenmaal knappe mensen zien, toch WD
Inderdaad, terwijl hij 17 is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef Lakitu het volgende:
WATquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef Lakitu het volgende:
Wil je dat voortaan spoileren?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
counterattack [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in KPD staat een post van iemand die hierop faptquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
counterattack [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha, burnnquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan had ik wel aan Allure gevraagd of ze foto's wilde posten.
Wat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in KPD staat een post van iemand die hierop fapt
Sorryquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef Allure_ het volgende:
Mij fool je niet meerquote:
Dat soort dingen zou ik echt niet per se hoeven weten als het mijn foto was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Mensen met toegang. Get real.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
JA DAT KAN IK NIET LEZEN.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:27 schreef Salatrel het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1482039#83216953
sup wisequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:21 schreef wise het volgende:
[..]
Doors
1 Wise voor je post
[ afbeelding ]
kom maar met de reacties
IK WIL HET OOK LEZEN.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA DAT KAN IK NIET LEZEN.
Kopieer de quote en PM me.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:27 schreef Salatrel het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1482039#83216953
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:26 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik vroeg me af of iemand dat zou zeggenMaar ff serieus, ik heb nog nooit op een fokker gefapt. Ik fap alleen op mijn vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |