Mooi, weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:25 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben Juicyhil en ik ben 10
hihihihihihihihihquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
Leg haar achterover op je bedrand en douw je penis er dan in.
quote:
Hoezo kost het moeitequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:28 schreef Salatrel het volgende:
modieus zijn kost teveel moeite.
daarom zijn mannen met een vriendin vaak beter gekleed dan vrijgezelle mannen
Eens. Sommige dingen mag ik niet eens meer dragenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:28 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:25 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben Juicyhil en ik ben 10 keer iedereen hier.
Nu je het erover hebt, net 2 korte broeken en 1 shirt gehaald.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:28 schreef Salatrel het volgende:
Hoezo? Juist een vriendin hebben kost zeeën van tijd en moeite. Als je vrijgezel bent heb je daar veel meer tijd voor en bovendien; als al een vriendin hebt hoef je toch geen moeite mee te doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:28 schreef Salatrel het volgende:
Nou sorry, maar ik heb in de klas gezeten bij een jongen die tot aan het 4e jaar van de middelbare school nog zijn kleding liet kopen door zijn mama.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:28 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Juist een vriendin hebben kost zeeën van tijd en moeite. Als je vrijgezel bent heb je daar veel meer tijd voor en bovendien; als al een vriendin hebt hoef je toch geen moeite mee te doen.
En nu in het Nederlands.quote:
Daar ken ik er ook een paar van.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik heb in de klas gezeten bij een jongen die tot aan het 4e jaar van de middelbare school nog zijn kleding liet kopen door zijn mama.
Die ging de stad in en zoonlief trok het gewoon aan.
Ja toch? Dan gooi je het toch gewoon op "Ja maar schat, het gaat toch om het innerlijk?!"quote:
Begrijpend lezen. Otis kan het, jij niet.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begrijpend lezen. Otis kan het, jij niet.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja toch? Dan gooi je het toch gewoon op "Ja maar schat, het gaat toch om het innerlijk?!"
Innerlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja toch? Dan gooi je het toch gewoon op "Ja maar schat, het gaat toch om het innerlijk?!"
enzo is hetquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
Van een lelijk bord kan ik niet eten.
quote:Brazilië zonder Elano tegen Nederland
JOHANNESBURG - Het Nederlands elftal hoeft vrijdag in de kwartfinale van het WK tegen Brazilië in ieder geval geen rekening te houden met Elano. De middenvelder, die in Zuid-Afrika twee keer scoorde, heeft te veel last van een blessure aan zijn scheenbeen om in actie te komen. Dat vertelde teamarts José Luiz Runco woensdag.
Dan kan zij als comeback zeggen: "Kleren maken de man."quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan eet je maar van de grond.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
Van een lelijk bord kan ik niet eten.
Wat een grote praat voor zo'n lelijke kankerdebiel als jij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:32 schreef wise het volgende:
[..]
Innerlijk, dat zeggen alleen lelijke mensen.
Uiterlijk gaat voor, want kom op, je wilt toch wat moois naast je hebben lopen/liggen. Niet een of andere dikke, puisterige troela met een boggel
quote:
stfuquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat een grote praat voor zo'n lelijke kankerdebiel als jij.
en:
[..]
bwhehequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat een grote praat voor zo'n lelijke kankerdebiel als jij.
en:
[..]
Alsof jij van een lelijk bord kan eten.quote:
quote:
wel de goede quoten, dipsausquote:
Ik vroeger wel, tegenwoordig ben ik modern en heb ik zo'n boardshort of hoe dat heet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:35 schreef reetveter het volgende:
Eh Otis, gebruik jij als je gaat zwemmen ook gewoon een voetbalbroekje?
Mij maakt het niet uit hoe het bord eruit ziet of hoeveel gerechten er op hebben gelegen, als hetgeen wat er op ligt maar goed is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jij van een lelijk bord kan eten.
Nee, boardshorts. Zitten zo chill en zijn fucking snel weer droogquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:35 schreef reetveter het volgende:
Eh Otis, gebruik jij als je gaat zwemmen ook gewoon een voetbalbroekje?
Dipsaus is hier een mix van mayonaise, curry en water.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die dipsaus zeggen ipv tartaarsaus![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoe het bord eruit ziet of hoeveel gerechten er op hebben gelegen, als hetgeen wat er op ligt maar goed is.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
![]()
Maar als ik zou mogen kiezen zou ik een mooi wolvendagen bord willen hebben.quote:
Vissticks.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
![]()
NEE DAT NEEM JE TERUGquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar als ik zou mogen kiezen zou ik een mooi wolvendagen bord willen hebben.
Nee, hoezo?quote:
quote:
Dus?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef reetveter het volgende:
Ik heb alleen in de vakantie zoeen short. Anders zo'n voetbalbroekje maar als je dan het water uitgaat plakt het zo erg dat iedereen je leuter ziet
Ik wil je leuter wel zien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef reetveter het volgende:
Ik heb alleen in de vakantie zoeen short. Anders zo'n voetbalbroekje maar als je dan het water uitgaat plakt het zo erg dat iedereen je leuter ziet
quote:
quote:
Die ziet iedereen bij mij sowieso in een voetbalbroekje. Die dingen zijn kort man, komt ie onder uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef reetveter het volgende:
Je moet ook een onderbroek eronder en als het water uit komt even 'wapperen'.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef reetveter het volgende:
quote:
Voetbalbroeken zonder binnenbroek.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die ziet iedereen bij mij sowieso in een voetbalbroekje. Die dingen zijn kort man, komt ie onder uit.
die bjorn borg boven de rand uit jeweettogquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet ook een onderbroek eronder en als het water uit komt even 'wapperen'.
Becuz is no reason, if you fall down the stairs you are fast benedon.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Becuz is no reason, if you fall down the stairs you are fast benedon.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die bjorn borg boven de rand uit jeweettog
die heb ik uit mijne geknipt. die kwamen er altijd bovenuit als ik in het water ging.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voetbalbroeken zonder binnenbroek.
16<quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
so not done, tenzij je 16<
EY LUL WAT LOOP JE NOU WEER TE BITCHENquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
EY BITCH WAT LOOP JE NOU WEER TE LULLEN
EY LULBITCH, WAT TE LOOP JE NOU WEERquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
EY LUL WAT LOOP JE NOU WEER TE BITCHEN
op welke foto sta ik met je moeder?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Wise ook altijd over kleding van anderen aan het praten he. Heeft iemand die foto's van hem met die muts nog![]()
![]()
?!
Ja zij moet geen domme dingen zeggen. Kom nou.quote:
HAHAHAH DIE KIP HAHAHAHAHquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Wise ook altijd over kleding van anderen aan het praten he. Heeft iemand die foto's van hem met die muts nog![]()
![]()
?!
Katy.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
Cause you're hot then you're cold, you're yes then you're no, you're in then you're out, you're up then you're down, you're wrong when it's right, it's black and it's white. We fight, we break up. We kiss, we make up.
Zelfs Tinypic vindt het teveel "quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
Ze zijn van tinypic verwijderd mang.
Ey hou je bek eens.quote:
Ze verwijderen alleen vieze, enge en lelijke plaatjes.quote:
ja, ik ben gebanned daar op IP basisquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
Ze zijn van tinypic verwijderd mang.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze verwijderen alleen vieze, enge en lelijke plaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |