enzo is hetquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
Van een lelijk bord kan ik niet eten.
quote:Brazilië zonder Elano tegen Nederland
JOHANNESBURG - Het Nederlands elftal hoeft vrijdag in de kwartfinale van het WK tegen Brazilië in ieder geval geen rekening te houden met Elano. De middenvelder, die in Zuid-Afrika twee keer scoorde, heeft te veel last van een blessure aan zijn scheenbeen om in actie te komen. Dat vertelde teamarts José Luiz Runco woensdag.
Dan kan zij als comeback zeggen: "Kleren maken de man."quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja toch? Dan gooi je het toch gewoon op "Ja maar schat, het gaat toch om het innerlijk?!"
Dan eet je maar van de grond.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
Van een lelijk bord kan ik niet eten.
Wat een grote praat voor zo'n lelijke kankerdebiel als jij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:32 schreef wise het volgende:
[..]
Innerlijk, dat zeggen alleen lelijke mensen.
Uiterlijk gaat voor, want kom op, je wilt toch wat moois naast je hebben lopen/liggen. Niet een of andere dikke, puisterige troela met een boggel
quote:
stfuquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat een grote praat voor zo'n lelijke kankerdebiel als jij.
en:
[..]
bwhehequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat een grote praat voor zo'n lelijke kankerdebiel als jij.
en:
[..]
Alsof jij van een lelijk bord kan eten.quote:
quote:
wel de goede quoten, dipsausquote:
Ik vroeger wel, tegenwoordig ben ik modern en heb ik zo'n boardshort of hoe dat heet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:35 schreef reetveter het volgende:
Eh Otis, gebruik jij als je gaat zwemmen ook gewoon een voetbalbroekje?
Mij maakt het niet uit hoe het bord eruit ziet of hoeveel gerechten er op hebben gelegen, als hetgeen wat er op ligt maar goed is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jij van een lelijk bord kan eten.
Nee, boardshorts. Zitten zo chill en zijn fucking snel weer droogquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:35 schreef reetveter het volgende:
Eh Otis, gebruik jij als je gaat zwemmen ook gewoon een voetbalbroekje?
Dipsaus is hier een mix van mayonaise, curry en water.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die dipsaus zeggen ipv tartaarsaus![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |