quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoe het bord eruit ziet of hoeveel gerechten er op hebben gelegen, als hetgeen wat er op ligt maar goed is.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die dipsaus zeggen ipv tartaarsaus![]()
![]()
Maar als ik zou mogen kiezen zou ik een mooi wolvendagen bord willen hebben.quote:
Vissticks.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die dipsaus zeggen ipv tartaarsaus![]()
![]()
NEE DAT NEEM JE TERUGquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar als ik zou mogen kiezen zou ik een mooi wolvendagen bord willen hebben.
Nee, hoezo?quote:
quote:
Dus?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef reetveter het volgende:
Ik heb alleen in de vakantie zoeen short. Anders zo'n voetbalbroekje maar als je dan het water uitgaat plakt het zo erg dat iedereen je leuter ziet
Ik wil je leuter wel zien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef reetveter het volgende:
Ik heb alleen in de vakantie zoeen short. Anders zo'n voetbalbroekje maar als je dan het water uitgaat plakt het zo erg dat iedereen je leuter ziet
quote:
quote:
Die ziet iedereen bij mij sowieso in een voetbalbroekje. Die dingen zijn kort man, komt ie onder uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef reetveter het volgende:
Je moet ook een onderbroek eronder en als het water uit komt even 'wapperen'.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef reetveter het volgende:
quote:
Voetbalbroeken zonder binnenbroek.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die ziet iedereen bij mij sowieso in een voetbalbroekje. Die dingen zijn kort man, komt ie onder uit.
die bjorn borg boven de rand uit jeweettogquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet ook een onderbroek eronder en als het water uit komt even 'wapperen'.
Becuz is no reason, if you fall down the stairs you are fast benedon.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Becuz is no reason, if you fall down the stairs you are fast benedon.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die bjorn borg boven de rand uit jeweettog
die heb ik uit mijne geknipt. die kwamen er altijd bovenuit als ik in het water ging.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voetbalbroeken zonder binnenbroek.
16<quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
so not done, tenzij je 16<
EY LUL WAT LOOP JE NOU WEER TE BITCHENquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
EY BITCH WAT LOOP JE NOU WEER TE LULLEN
EY LULBITCH, WAT TE LOOP JE NOU WEERquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
EY LUL WAT LOOP JE NOU WEER TE BITCHEN
op welke foto sta ik met je moeder?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Wise ook altijd over kleding van anderen aan het praten he. Heeft iemand die foto's van hem met die muts nog![]()
![]()
?!
Ja zij moet geen domme dingen zeggen. Kom nou.quote:
HAHAHAH DIE KIP HAHAHAHAHquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Wise ook altijd over kleding van anderen aan het praten he. Heeft iemand die foto's van hem met die muts nog![]()
![]()
?!
Katy.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
Cause you're hot then you're cold, you're yes then you're no, you're in then you're out, you're up then you're down, you're wrong when it's right, it's black and it's white. We fight, we break up. We kiss, we make up.
Zelfs Tinypic vindt het teveel "quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
Ze zijn van tinypic verwijderd mang.
Ey hou je bek eens.quote:
Ze verwijderen alleen vieze, enge en lelijke plaatjes.quote:
ja, ik ben gebanned daar op IP basisquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
Ze zijn van tinypic verwijderd mang.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze verwijderen alleen vieze, enge en lelijke plaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |