quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh come on. Ik weet vrijwel zeker dat ik van betere komaf ben dan jij.
Als je ergens een bepaalde associatie mee hebt dan hoeft dat niet te zijn omdat je er in de praktijk direct mee geconfronteerd bent.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nog nooit iemand uit mijn directe omgeving verloren aan kanker. Gelukkig.
[..]
Knap. Of heet je Van Oranje-Nassau?
Pcies, films, docu's, nieuws net zo valide.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als je ergens een bepaalde associatie mee hebt dan hoeft dat niet te zijn omdat je er in de praktijk direct mee geconfronteerd bent.
Die van jou maakt gyrosquote:
Bij de mac?quote:
Zover ik het weet gebruikte afcjos, enkel wijf in dat ene topic, waarvan je dus weet dat hij het niet al te positief bedoelde.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, goede conclusie.
Oftewel, zeuren om het woord 'wijf' en zelf verontwaardig zijn als mensen zeuren over het woord 'kanker' is onzin. Klaaaaaaar.
Ik had een naamtopic in ons geboortejaartopicquote:
Door zelf een nog debielere opmerking te plaatsen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:30 schreef Fascination het volgende:
Ik wilde met die opmerking aantonen hoe debiel de opmerking van remlof was.
GMTAquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pcies, films, docu's, nieuws net zo valide.
Uhu.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Door zelf een nog debielere opmerking te plaatsen?
quote:
Je maskeerde de debielheid van zijn opmerking door er zelf nog maar eens flink overheen te gaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:30 schreef Fascination het volgende:
Welke?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:30 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:31 schreef S.Seagal het volgende:
Mensen die in de jaren 90 zijn geboren.!
Waar die maar kan.quote:
Ach, Otis geniet van mensen afzeiken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Zover ik het weet gebruikte afcjos, enkel wijf in dat ene topic, waarvan je dus weet dat hij het niet al te positief bedoelde.
vervolgens haalde je een post uit dat topic waar fas zat die positief bedoeld was.![]()
ik snap sowieso niet wat jullie allemaal zitten te brabbelen eigenlijk
Ik vind het te pas en te onpas gebruiken van kanker echt beneden alle fatsoensnormen, zal wel aan mijn opvoeding liggen inderdaad. Of misschien is het de generatiekloof, mijn generatiegenoten (30ers, generatie X) gebruiken het in ieder geval nooit, terwijl ik het uit de mond van vooral pubers echt overal hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als je ergens een bepaalde associatie mee hebt dan hoeft dat niet te zijn omdat je er in de praktijk direct mee geconfronteerd bent.
Lamon, ben jij dat?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, Otis geniet van mensen afzeiken.
Ik zeik niemand af hoor. Ik ben niet degene die zegt dat hij van betere komaf is dan een ander. Ik toon slechts de onjuistheden in betogen van anderen aan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, Otis geniet van mensen afzeiken.
I love you, man.quote:
Pardon?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had een naamtopic in ons geboortejaartopic
Lakitu was je voor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat niemand anders je aandacht wilt geven, dan zal ik het wel weer doen.
Hoax, jij bent minimaal 53quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het te pas en te onpas gebruiken van kanker echt beneden alle fatsoensnormen, zal wel aan mijn opvoeding liggen inderdaad. Of misschien is het de generatiekloof, mijn generatiegenoten (30ers, generatie X) gebruiken het in ieder geval nooit, terwijl ik het uit de mond van vooral pubers echt overal hoor.
I'll take that as an I love you too.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |