abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83485232
Zoveel mensen zie je bashen tegen/over kinderen , ouders zijn sowieso labiel en meer van zulks .
Stel dat je ouders......
Neh fuck dat

Waarom wil je absoluut geen kinderen , en is dat een momentopname, of heb je echt een intense afkeer tegen poepluiers en opgroeiende kinderen ?
pi_83485309

Awwww, lievvv
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:37:40 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83485349
Het is mijn doel om zoveel mogelijk kinderen te krijgen met zoveel mogelijk vrouwen in zoveel mogelijk landen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_83485395
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is mijn doel om zoveel mogelijk kinderen te krijgen met zoveel mogelijk vrouwen in zoveel mogelijk landen.
Whehe
Maar zou je er ook voor willen zorgen ?
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 juni 2010 @ 12:40:05 #5
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83485470
Ik heb een gruwelijke hekel aan sommige kinderen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_83485497
Kinderen zijn tof, maar je moet er wel een beetje mee kunnen praten enzo. Dat het ook wat terugzegt. Baby's vind ik maar niks.
pi_83485584
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:40 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan sommige kinderen...
Nee dat is te makkelijk .
Ik zet hem juist in R&P omdat het gaat om jou, en je gedachten over het (zelf) hebben van kinderen
pi_83485594
Ik heb niet zozeer een hekel aan kleine kinderen, als wel aan die poekie-woekie vertroetelende moeders die naast de poepluiers/lachjes/boertjes/etc van het kind 0,0 andere gespreksonderwerpen hebben. Nou je hebt een kind, ow wat ben jij bijzonder! Je bevindt je echt in een unieke situatie!

Schijtwijven
pi_83485622
Meldt. Kutkoters, allemaal. Moet er niets van hebben.
pi_83485643
Zelf kinderen? Op den duur wellicht, als ik een reden kan verzinnen waarom. Voorlopig zie ik op tegen de tijd / geld / verantwoordelijkheid die erin gaan zitten.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:45:00 #11
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83485686
Ik heb met kinderen hetzelfde als met begrafenissen - van andere mensen vind ik het nog tot daar aan toe maar voor mezelf hoeft het niet.

Een echte diepe kinderwens, ik heb mezelf er nooit op kunnen betrappen. Er zitten wel redelijk wat koters in mijn omgeving en ik vind het best leuk daar af en toe even een uurtje mee te ouwehoeren, maar ik ben elke weer weer dolblij dat ik in een kindvrije zone thuis arriveer...
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:47:44 #12
137079 Chowi
Lonerism.
pi_83485811
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Telecaster het volgende:
Ik heb met kinderen hetzelfde als met begrafenissen - van andere mensen vind ik het nog tot daar aan toe maar voor mezelf hoeft het niet.
Ik vind dit een rare vergelijking.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:48:19 #13
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83485837
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef VonHinten het volgende:
Ik heb niet zozeer een hekel aan kleine kinderen, als wel aan die poekie-woekie vertroetelende moeders die naast de poepluiers/lachjes/boertjes/etc van het kind 0,0 andere gespreksonderwerpen hebben. Nou je hebt een kind, ow wat ben jij bijzonder! Je bevindt je echt in een unieke situatie!

Schijtwijven
Of zoals Theo Maassen het zei: "Een wonder..? *Ratten* kunnen het!!"

Maar ja. Die is ook daarna gezwicht.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:49:55 #14
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83485919
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:47 schreef Chowi het volgende:

[..]
Ik vind dit een rare vergelijking.
Sja. Dat mag natuurlijk.

Al is een nadere uitleg waarom je dat dan vindt is op een discussieforum wellicht wel zo prettig.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:51:39 #15
137079 Chowi
Lonerism.
pi_83486006
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:49 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Sja. Dat mag natuurlijk.

Al is een nadere uitleg waarom je dat dan vindt is op een discussieforum wellicht wel zo prettig.
En dat laatste vind ik dan weer een hele rare en onlogische zin. . Misschien is het verstandig je reacties te herlezen voordat je ze plaatst.
pi_83486038
Sommige kinderen wel, sommige niet. Al zijn de meeste gewoon een stel schreeuwlelijkerds.
pi_83486082
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef Chowi het volgende:

[..]

En dat laatste vind ik dan weer een hele rare en onlogische zin. . Misschien is het verstandig je reacties te herlezen voordat je ze plaatst.
he jij was toch mod?
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:56:21 #18
137079 Chowi
Lonerism.
pi_83486212
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:53 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

he jij was toch mod?
Nee hoor, hoezo?
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 juni 2010 @ 13:04:11 #19
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83486573
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef Righteous het volgende:

[..]

Nee dat is te makkelijk .
Ik zet hem juist in R&P omdat het gaat om jou, en je gedachten over het (zelf) hebben van kinderen
serieus, ik heb aan sommige kinderen een gruwelijke hekel...

Ik heb er een, daar heb ik absoluut geen spijt van Maar ik doe wel mijn uiterste best om te zorgen dat ze zich fatsoenlijk gedraagt en dat anderen geen last van haar hebben.

Als ik in de achtertuin zit en om me heen het gejank, geschreeuw en geruzie hoor, dan heb ik het snel gehad hoor.
pi_83486685
Ik wil geen kinderen omdat ik de verantwoordelijkheid niet wil
En omdat ze mijn levenstijl zouden veranderen op een manier die ik niet zie zitten
En omdat ik niet denk dat ik en de wereld ze zo veel te bieden hebben dat het oke is om ze te maken

Bestaande kinderen vind ik een ander verhaal
dus misschien adoptie maar nog liever pleegouderschap

Ik zou wel oma willen zijn maar dat gaat zo lastig zonder kinderen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_83486814
Ik heb geen hekel aan kinderen, ik heb een hekel aan ouders die niet kunnen opvoeden, geen authoriteit durven uit te stralen, en hun kind in alles hun zin geven.
pi_83486846
Omdat kinderen over het algemeen kut zijn. Lawaai, aandacht, kosten klauwen veel geld en je hebt de komende 18-21 jaar geen eigen leven meer.
pi_83486961
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef VonHinten het volgende:

Schijtwijven
dit. En het feit dat ik echt niks met kinderen heb. Sommige zeggen aaaahhw wat llief! Tegen zo'n kind, nou ik heb eerder zoiets van ...

Nu hoop ik dat dat ooit over gaat hoor
~ Bonito La Risa ~
pi_83487360
Ik had vroeger echt helemaal niks met kinderen. Maar sinds ik een dochter heb, heb ik nu helemaal niks met alle kinderen - 1. .
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:35:23 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83487910
Mwa, een hekel gaat ver. Ik heb er gewoon weinig mee. Sommige zijn soms, kort, wel leuk.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:41:04 #26
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83488122
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef Chowi het volgende:

[..]

Misschien kan je zelf wat beter lezen. Zo moeilijk is die zin niet.

Met "Dat vind ik niet - punt", "Dat vind ik raar - punt" schiet het natuurlijk niet op. Waarom vind je wat je vindt? Dat levert tenminste nog een discussie op...
pi_83488149
Mij lijkt het geweldig een eigen babytje
Ik werk op kinderdagverblijf dus ja.

Maar ja er zitten ook minderleuke kanten aan, maar je eigen kind alles leren e.d. is gewoon leuk
-
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:45:39 #28
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83488302
Ik heb een hekel aan kinderen die niet goed opgevoed zijn. Ik ben sinds een kleine 5 maanden tante en ik moet zeggen dat m'n neefje echt anders is in vergelijking met andere kinderen. Hij huilt en schreeuwt heel weinig, hij is best relaxt voor een baby
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_83488403
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:45 schreef raebyddet het volgende:
Ik heb een hekel aan kinderen die niet goed opgevoed zijn. Ik ben sinds een kleine 5 maanden tante en ik moet zeggen dat m'n neefje echt anders is in vergelijking met andere kinderen. Hij huilt en schreeuwt heel weinig, hij is best relaxt voor een baby
Mwah, ik zou een huilbaby niet "slecht opgevoed"noemen. Peuters en kleuters die constant moeten gillen en krijsen daarentegen, terwijl ma doet alsof ze Oost-Indisch doof is...
pi_83488493
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:47 schreef fratsman het volgende:

[..]

Mwah, ik zou een huilbaby niet "slecht opgevoed"noemen. Peuters en kleuters die constant moeten gillen en krijsen daarentegen, terwijl ma doet alsof ze Oost-Indisch doof is...
Nee, de hele tijd aandacht geven en dat huil en krijsgedrag belonen is goed.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:51:56 #31
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_83488593
Als je niet precies snapt hoe het zit met kinderen dan kan ik best begrijpen dat je er een hekel aan kan hebben.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_83488679
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:51 schreef Captain_Chaos het volgende:
Als je niet precies snapt hoe het zit met kinderen dan kan ik best begrijpen dat je er een hekel aan kan hebben.
Dat is het probleem juist, het vált niet goed te snappen. Ze zijn zo random als de pest.
pi_83488680
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:45 schreef raebyddet het volgende:
Ja. Want het gedrag van een 5 maanden oude baby ligt volledig aan de opvoeding die ze tot dan toe genoten heeft. .
pi_83488820
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:49 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Nee, de hele tijd aandacht geven en dat huil en krijsgedrag belonen is goed.
Ik vind het een beetje vreemd dat ouders dit niet meer op kunnen lossen, zeker in het openbaar. Ze zien dat mensen zich er aan ergeren, maar ondernemen helemaal niets om hun verwende ettertje tot bedaren te brengen. Mijn vader hoefde maar naar ons te kijken (Zonder opgeheven hand, of stemverheffing) om ons te laten merken dat we te ver gingen. Ouders van tegenwoordig vinden het nodig om met hun kind in debat te gaan.
pi_83488906
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje vreemd dat ouders dit niet meer op kunnen lossen, zeker in het openbaar. Ze zien dat mensen zich er aan ergeren, maar ondernemen helemaal niets om hun verwende ettertje tot bedaren te brengen. Mijn vader hoefde maar naar ons te kijken (Zonder opgeheven hand, of stemverheffing) om ons te laten merken dat we te ver gingen. Ouders van tegenwoordig vinden het nodig om met hun kind in debat te gaan.
er is bewezen dat een onderhandelingshuishouden beter werkt dan een bevelhuishouding als het gaat om je kind dingen bij leren en wijze levenslessen geven
dus met je kind in debat gaan is niet verkeerd

alleen altijd toegeven is wel verkeerd
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_83489057
Ik wil ook absoluut geen kinderen. Heb helemaal niks met kinderen, kan er niet mee omgaan in de zin van op kinderlijk niveau communiceren zeg maar. Ik irriteer me eraan en wil ook eigenlijk niet die verantwoordelijkheid nemen.

Heb mijn leventje ook helemaal op orde, en wil dat niet gaan aanpassen. Op zich moet ik wel zeggen dat dit gigantisch in mijn nadeel werkt op relationeel gebied. Ben nu dus ook vrijgezel, en zie maar eens een leuke meid te vinden die ook geen kinderen wil. Had laatst nog wel een date met een 33 jarige dame die volgens haar ook niet op kinderen zat te wachten, maar een paar dates later was het in plaats van absoluut geen al misschien toch wel geworden. Overigens niet de reden dat we niet meer daten, dat had er meer mee te maken dat we niet echt vlinders van elkaar kregen, ondanks de goeie klik.
pi_83489076
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

er is bewezen dat een onderhandelingshuishouden beter werkt dan een bevelhuishouding als het gaat om je kind dingen bij leren en wijze levenslessen geven
dus met je kind in debat gaan is niet verkeerd

alleen altijd toegeven is wel verkeerd
Dat laatste dus. Overleg is goed, maar een kind moet nog altijd weten dat het dient te luisteren naar een ouder.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:08:35 #38
286493 raebyddet
pi_83491925
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Ja. Want het gedrag van een 5 maanden oude baby ligt volledig aan de opvoeding die ze tot dan toe genoten heeft. .
Ik geloof dat bepaalde gedrag tegenover een kind tot huilen en schreeuwen kan leiden of in ieder geval, ervoor zorgen dat het niet stopt met huilen/schreeuwen. Dus ja, ik denk dat opvoeding inderdaad invloed heeft op het gedrag van een baby, een goed begin van een goede opvoeding is ook belangrijk.
pi_83493208
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:08 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Ik geloof dat bepaalde gedrag tegenover een kind tot huilen en schreeuwen kan leiden of in ieder geval, ervoor zorgen dat het niet stopt met huilen/schreeuwen. Dus ja, ik denk dat opvoeding inderdaad invloed heeft op het gedrag van een baby, een goed begin van een goede opvoeding is ook belangrijk.
Je gedrag heeft inderdaad wel invloed op een baby, en dat ontken ik nog niet. Maar dat heeft nog niks met opvoeding te maken.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:44:41 #40
286493 raebyddet
pi_83493377
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:40 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Je gedrag heeft inderdaad wel invloed op een baby, en dat ontken ik nog niet. Maar dat heeft nog niks met opvoeding te maken.
Ok, dan valt het (nog) niet onder opvoeding. Dan gaat het om de communicatie en ja, zoals ik eerder zei, het is naar mijn mening een goed begin van een goede opvoeding. Ik vind dat minstens zo belangrijk
pi_83536906
Kinderen, leuk bij anderen maar zelf denk ik er niet aan te beginnen.
Ik haat verplichtingen, verantwoordelijkheid en altijd je best moeten doen om jezelf te bewijzen.
Dus ik bekijk het vooral naar mezelf.
Vind mezelf onbekwaam en dus niet verantwoord om kinderen te nemen.

Vind het overigens prima om een keer op te passen en leuke dingen te doen, maar zelf vanaf je 30e tot je dood erover inzitten wat jij van je opvoeding gemaakt hebt... Neh dank je.
pi_83537073
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil geen kinderen omdat ik de verantwoordelijkheid niet wil
En omdat ze mijn levenstijl zouden veranderen op een manier die ik niet zie zitten
En omdat ik niet denk dat ik en de wereld ze zo veel te bieden hebben dat het oke is om ze te maken

Bestaande kinderen vind ik een ander verhaal
dus misschien adoptie maar nog liever pleegouderschap

Ik zou wel oma willen zijn maar dat gaat zo lastig zonder kinderen
Dit dus!
pi_83538853
Ik ben er ook niet dol op.
Ze maken lawaai, vragen constant aandacht en zijn gewoon irritant.
Zet een kleuter bij me, en ik heb geen idee wat ik ermee aanmoet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:29:14 #44
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_83539397
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_83539905
Ik vind de kinderen van mijn zus en schoonzus leuk. Ze zijn lief, het is fijn om samen te knutselen, wandelen, verhalen vertellen, en zodra ze te irritant worden / continu gaan huilen kan ik ze gewoon terug geven aan de ouders, "hier, hij is kapot", ideaal voor mij

Ik heb zelf geen kinderwens en verder ook niet veel met kinderen, zijn leuk voor even maar dat is niet de goede instelling om er zelf aan te beginnen. Komt er nog eens bij dat er genoeg weeskinderen zijn die een thuis zoeken en dan de enorme verantwoordelijkheid die je hebt wanneer je een wezentje onder je hoede hebt die van jou afhankelijk is om goed en gelukkig op te groeien... Dat is een verantwoordelijkheid die ik niet durft te nemen uit angst dat ik tekort doe.

Het gekke is, ik verdraag wel meer van de kinderen in mijn familie dan kinderen van een vreemde, waarschijnlijk omdat het dan wel sociaal acceptabel is voor mij om de kinderen aan te spreken als hun gedrag niet door de beugel kan. Vroeger kon je er als vreemde ook iets van zeggen maar dat wordt nu al meteen afgekapt met "Het zijn mijn kinderen, moei je niet" terwijl die kinderen de boel overhoop halen en continu zitten te schoppen en te krijsen. Nee dank je.

[ Bericht 12% gewijzigd door Musyn op 01-07-2010 17:56:38 ]
pi_83562793
Kinderen worden voor mij pas leuk als ik een band met ze opbouw/van ze ga houden, zoals mn buurmeisjes. De rest vind ik irritant.
zelfde als diginoob
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:00:26 #47
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_83563121
Kinderen kosten veel geld, tijd en slaap. Daarnaast zijn ze irritant als ze janken of op een andere manier je aandacht willen krijgen. Ze schreeuwen te vaak, en ze zijn gewoon echt irritant.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_83564193
Mijn vriendin wil absoluut kinderen en het liefst snel
Ik absoluut niet. Ik raak compleet uit mijn humeur als ik mijn boodschappen in de AH aan het verzamelen ben en er zit weer zo'n kutkind te nephuilen voor aandacht. Af en toe moet ik mij beheersen om zo'n monster niet meteen door zo'n schap heen te trappen.

Voor mij geen kinderen, daar komen familiedramas van
pi_83589102
Ik heb geen hekel aan kinderen. Ik heb ook geen hekel aan cavia's.
Maar om nou te zeggen dat ik een cavia/kind wil? Nee. geen behoefte aan, zin in, reden toe.

Ik kan ook totaal niet met kinderen omgaan. Ze zeggen toch nooit wat terug en ik weet zelf eigenlijk ook niks te zeggen. Ik ben niet van dat koediekoedie gedoe. Ze irriteren me meestal alleen.

Kinderen van familie of vrienden kunnen wel leuk zijn, maar verder heb ik er gewoon niks mee.
pi_83594633
Nou ja een hekel is wat groot gezegd natuurlijk, maar ik ben altijd zo bang dat ik ze kapot maak. Als je ze een keer wil vangen, verkeerd vastpak, een schouder uit de kom ofzo.Of dat je er een redelijk gesprek mee wil voeren als in: "wat wil jij op brood" en datgene wat ze willen is er niet, dat ze dan niet meer stil worden.

Mijn neefje is net drie, en sinds hij zinnen spreekt is hij meer ok, dan toen hij alleen nog maar kon brabbelen en luiers volmaken.
And the druids turn to stone...
pi_83594883
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:57 schreef Panthera1984 het volgende:
Nou ja een hekel is wat groot gezegd natuurlijk, maar ik ben altijd zo bang dat ik ze kapot maak. Als je ze een keer wil vangen, verkeerd vastpak, een schouder uit de kom ofzo.Of dat je er een redelijk gesprek mee wil voeren als in: "wat wil jij op brood" en datgene wat ze willen is er niet, dat ze dan niet meer stil worden.

Mijn neefje is net drie, en sinds hij zinnen spreekt is hij meer ok, dan toen hij alleen nog maar kon brabbelen en luiers volmaken.
DAT zijn nou ook echt de redenen waarom ik ze niet wil NOT

[ Bericht 0% gewijzigd door TheaTraal op 03-07-2010 01:06:01 ]
  zaterdag 3 juli 2010 @ 00:15:49 #52
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_83595299
Ik roep al heel lang dat ik geen kinderen wil, maar ik ben nog vrij jong, dus misschien verandert het. Nu loopt die ontbrekende kinderwens synchroon met het idee dat ik een vreselijke moeder zou zijn. Dat is prettig Als ik ooit wel een kinderwens krijg, dan hoop ik dat het verstand het wint van de hormonen.

De hoofdredenen dat ik geen kinderen wil is dat ik er te egoïstisch voor ben. Ik wil mijn leven niet opofferen voor zo'n mormel. Het haalt alle spontaniteit uit je bestaan. Nooit meer lange reizen maken op de bonnefooi, zomaar een avondje weg, tot in de vroege uurtjes stappen en schandalig lang uitslapen, of juist gewoon een hele dag op je luie reet zitten en met niemand rekening houden.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_83596230
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:31 schreef tsjas het volgende:
Mijn vriendin wil absoluut kinderen en het liefst snel
Ik absoluut niet. Ik raak compleet uit mijn humeur als ik mijn boodschappen in de AH aan het verzamelen ben en er zit weer zo'n kutkind te nephuilen voor aandacht. Af en toe moet ik mij beheersen om zo'n monster niet meteen door zo'n schap heen te trappen.

Voor mij geen kinderen, daar komen familiedramas van
Dan maar kapotje blijven gebruiken, want voor je het weet "vergeet" ze eens de pil en is het luiers verschonen geblazen voor tsjas
  zaterdag 3 juli 2010 @ 00:49:05 #54
291663 Amooma
It's my TURN
pi_83596469
Ik wil heel graag kindjes! Baby in de buik voelen en zodra het eruit geperst is (dat is dan wel weer minder ) het zien groeien, leven, gek doen etc.

Alleen nu nog niet. Eerst nog even genieten van men studentenleven. En ik moet ook zeggen dat ik de meeste kinderen leeftijd 3-10 echt rete-irritant vind. Maar ik blijf dan tegen mezelf zeggen: Daar kan het kind weinig aan doen, ligt (meestal) aan het geweldige voorbeeld dat de ouders geven
It's so FLUFFY I'm gonna DIE!!
pi_83596498
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:57 schreef Panthera1984 het volgende:

Jij bent zeker niet geschikt voor kinderen
  zondag 4 juli 2010 @ 08:31:38 #56
239372 MalleJongen
rekt t niet dan scheurt t wel
pi_83634970
Ik voel me totaal niet geroepen om me voort te planten. Ik heb niks met kinderen en heb geen zin om m'n leven daar op in te richten.
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 juli 2010 @ 08:38:49 #57
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83634985
Waarom hebben al die mensen zonder kinderwens zo nadrukkelijk de drang dit overal vooral erg hard roepend kenbaar te maken? Het is bijna religieus.

Dat zijn dan weer de dingen die ik me afvraag
pi_83635046
Als ik dit topic zo door lees sta ik niet gek te kijken van een toekomstige vergrijzing in Nederland zeg haha.

Ik denk zelf dat jullie er te negatief naar kijken. Ik kan natuurlijk niet inschatten hoe oud jullie allemaal ongeveer zijn. Je zal natuurlijk opofferingen moeten doen wat betreft je leven, maar ik ken zat mensen die op latere leeftijd echt spijt hebben van het feit dat geen kinderen hebben.

Misschien is op het moment je leven perfect, maar je doelstellingen in het leven veranderen en hoe mooi is het dan wel niet om samen met iemand waar je van houdt een kind te hebben.

Ik ben zelf nu 25, nog niet echt een vaste vriendin, maar ik zie mijzelf echt wel kinderen hebben in de toekomst mocht ik die mooie vrouw in de toekomst tegenkomen.
  zondag 4 juli 2010 @ 09:17:10 #59
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83635153
quote:
Op zondag 4 juli 2010 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom hebben al die mensen zonder kinderwens zo nadrukkelijk de drang dit overal vooral erg hard roepend kenbaar te maken? Het is bijna religieus.

Ligt aan je vriendenkring denk ik dan, ik heb er nog nooit iemand over gehoord.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 juli 2010 @ 11:04:12 #60
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83636742
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:17 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ligt aan je vriendenkring denk ik dan, ik heb er nog nooit iemand over gehoord.
Alleen hier op fok is al minimaal elke week 1 nieuw topic
  zondag 4 juli 2010 @ 11:28:49 #61
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_83637297
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 00:50 schreef vronie het volgende:
Jij bent zeker niet geschikt voor kinderen
En dat baseer je op? Een post waarin ze een paar zorgen uit?

Ik denk dat mensen die bewust over dit soort dingen nadenken betere ouders zouden zijn dan mensen die een kind kregen 'omdat het ze wel leuk leek' of 'omdat iedereen om hen heen dat ook heeft' en verder totaal geen idee hebben hoe ze het moeten aanpakken.
pi_83637690
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:28 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen die bewust over dit soort dingen nadenken betere ouders zouden zijn dan mensen die een kind kregen 'omdat het ze wel leuk leek' of 'omdat iedereen om hen heen dat ook heeft' en verder totaal geen idee hebben hoe ze het moeten aanpakken.
Mijn moeder was ook zo'n figuur.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 4 juli 2010 @ 12:56:04 #63
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83640361
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:28 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Of, wat ik nu al een paar keer in mijn omgeving heb meegemaakt, 'om de relatie te redden'.

Merkwaardig genoeg heeft dat in geen enkel geval echt geholpen.
  zondag 4 juli 2010 @ 13:02:03 #64
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83640636
quote:
Op zondag 4 juli 2010 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:

In mijn geval: ik ervaar regelmatig dat het standaard wordt gevonden dat je wel kinderen wil, en dat je je bijna moet gaan zitten verdedigen waarom je er absoluut geen zin in hebt. Zie bijvoorbeeld 't recent verschenen boek Slappe zakken van Astrid Theunissen - mevrouw wil een kind, daar heeft ze gewoon recht op en elke man die daar om wat voor reden dan ook geen zin in heeft is een, jawel, slappe zak.

Sja, daar word ik nu eenmaal af en toe wat recalcitrant van en dan vind ik het best grappig om te gaan chargeren.
  zondag 4 juli 2010 @ 13:03:20 #65
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_83640690
Ik heb nooit een kinderwens gehad, omdat ik te zeer gehecht ben aan mijn vrijheid. Met een kind ben je een stuk minder flexibel en laten we eerlijk zijn: vaak gaat één van de ouders -meestal de moeder- parttime werken. Mij niet gezien, ik wil een carrière en die maak je doorgaans niet als je maar 26-24u per week werkt. Daarnaast heb ik een enorme hekel aan gekrijs en geschreeuw en poepluiers vind ik vies. Mij niet gezien.

Ik heb dit al vanaf jongs af aan, maar ik ben er altijd raar op aangekeken. "Dat komt nog wel als je ouder bent." Ik denk het eerlijk gezegd niet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 4 juli 2010 @ 14:30:14 #66
93664 waht
Mushir
pi_83643453
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 00:49 schreef Amooma het volgende:
Ik wil heel graag kindjes! Baby in de buik voelen en zodra het eruit geperst is (dat is dan wel weer minder ) het zien groeien, leven, gek doen etc.
Vrouwen met kinderwens. Er is niets mooiers.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_83644338
De gemiddelde Fokker is toch een jaar of 15 ?
Natuurlijk krijg je dan draadjes als deze.
Jullie zijn zelf nog kinderen !
Ik wilde ook nooit kinderen, totdat de eerste zich aanmelde.

Mijn kinderen zijn het mooiste wat ik heb.
  zondag 4 juli 2010 @ 15:19:39 #68
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_83644794
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:03 schreef RVP67 het volgende:
quote:
Op de een of andere manier vind ik dat altijd best wel sneu klinken..
  zondag 4 juli 2010 @ 15:25:09 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83644930
quote:
Natuurlijk krijg je dan draadjes als deze.
Jullie zijn zelf nog kinderen !

Ik ben 36, mijn eigen leven is het mooiste wat ik heb. Totale vrijheid, geen ketens om mijn enkels waarvoor ik een babysitter nodig heb .

Even voor de goede orde, niets mis met kinderen willen/krijgen. Maar van dit soort teksten draait mijn maag om. Je bent idd precies het "gehaatte" type. Na het kind is het leven nog maar 1 ding, het kind. .

Een balans is mogelijk, maar de meeste ouders hebben er blijkbaar geen behoefte meer aan. Ook hun goed recht, maar enig inlevingsvermogen mbt mensen zonder kinderen hebben ze niet,

Jouw kind is voor mij niets bijzonders, jouw kind zijn eerste stapjes zijn totaal onboeiend, je verhalen over wat het al kan ook, dat kan namelijk elk kind .

Het is het totaal overheersende aspect wat mij het meeste tegenstaat.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 4 juli 2010 @ 16:38:30 #70
92711 hasse8
Semper ad meliora
pi_83647025
Hier ook totaal geen kinderwens. Nooit gehad ook. En de onzin die ik járen heb moeten aanhoren over dat 'dat nog wel zou komen', 'eierstokken die zouden gaan rammelen', 'egoisme ten top, geen kinderen willen', 'maar een kind stáát je zo goed' (alsof het een mode-accessoire is), 'je bent echt zo'n moedertype'.... Mensen, hou nou toch op, ik wil ze niet, nooit niet en nu al helemaal niet meer (ben ook al 40..). Laat me lekker, is het nu zó belangrijk voor een ander wat ík wil? Tsk...
En heb ik een hekel aan kinderen? In de regel niet, kan vaak best ok met neefjes, nichtjes en kinderen van vrienden door een deur. Pubers zijn verschrikkelijk leuk, maar dat betekent niet dat ik ze zelf maar moet gaan uitpoepen, dat doet mijn omgeving wel.....
pi_83647895
Ik .

Ze zijn tof voor een uur en daarna mogen ze weer vertrekken. Ik heb er nooit wat mee gehad en ben de komende 10-15 jaar ook niet van plan daar iets aan te gaan veranderen. Heeeeel misschien na mijn 40e . Eerst nog wat dingen doen die het leven mooi maken, nu 'het nog kan'.

Hopelijk zijn dan ook de Christenhonden met chirurgische precisie uit de politiek verwijderd, waardoor het mogelijk wordt het geslacht van je kinderen te bepalen. Want als ik er dan toch aan moet geloven: een zoontje vindt ik helemaal niks, terwijl een dochtertje me wel erg tof lijkt.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_83647990
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:38 schreef hasse8 het volgende:
Hier ook totaal geen kinderwens. Nooit gehad ook. En de onzin die ik járen heb moeten aanhoren over dat 'dat nog wel zou komen', 'eierstokken die zouden gaan rammelen', 'egoisme ten top, geen kinderen willen', 'maar een kind stáát je zo goed' (alsof het een mode-accessoire is), 'je bent echt zo'n moedertype'.... Mensen, hou nou toch op, ik wil ze niet, nooit niet en nu al helemaal niet meer (ben ook al 40..). Laat me lekker, is het nu zó belangrijk voor een ander wat ík wil? Tsk...
En heb ik een hekel aan kinderen? In de regel niet, kan vaak best ok met neefjes, nichtjes en kinderen van vrienden door een deur. Pubers zijn verschrikkelijk leuk, maar dat betekent niet dat ik ze zelf maar moet gaan uitpoepen, dat doet mijn omgeving wel.....
Ik wil ook geen kinderen, maar nooit last gehad van dat soort opmerkingen.
signatuurloos
  zondag 4 juli 2010 @ 17:15:18 #73
92711 hasse8
Semper ad meliora
pi_83648048
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:13 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ben je man of vrouw? Hoe oud ben je? Welke regio woon je? Dat zijn factoren die meespelen in de rammelende eierstokken van een ander, en jou dus een kind proberen aan te praten....
pi_83648100
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:13 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ik wel en ik heb de discussie opgegeven. Sommige mensen zijn te bekrompen om er op in te gaan.
pi_83648238
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:15 schreef hasse8 het volgende:

[..]

Ben je man of vrouw? Hoe oud ben je? Welke regio woon je? Dat zijn factoren die meespelen in de rammelende eierstokken van een ander, en jou dus een kind proberen aan te praten....
Vrouw, 25 jaar, wonend in Z-Holland. Omgeving zal inderdaad wel een rol spelen. Mijn vrienden hebben ook geen kinderwens en op mijn werk komt het niet eens ten spraken.
signatuurloos
  zondag 4 juli 2010 @ 17:27:59 #76
92711 hasse8
Semper ad meliora
pi_83648398
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:21 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Vrouw, 25 jaar, wonend in Z-Holland. Omgeving zal inderdaad wel een rol spelen. Mijn vrienden hebben ook geen kinderwens en op mijn werk komt het niet eens ten spraken.
Ik ben ondertussen 40 en heb sinds een paar jaar vrienden (jonger dan ik) die óók geen kinderen willen, en het geleuter begint nu ook te verstommen, aangezien 'ze' het opgegeven hebben mij nog over te halen , ik ben nu natuurlijk te oud pm aan kinderen te beginnen! Het lijkt erop dat er steeds meer vrouwen komen die geen kinderen willen en dat ook als een normale keuze zien. Toen ik 25 was, kende ik écht helemaal niemand die er zo over dacht als ik.
Jarenlang op de Veluwe wonen, is héél slecht voor je humeur als je geen kinderen wilt.
pi_83648442
Ja, ze zijn irritant. Goed topic.
Lambo of Rekt
pi_83649266
Ik heb wel een kinderwens, maar nu nog niet. Ik wil later graag kinderen, maar op dit moment ben ik er nog veel te egoïstisch voor (ik moet er niet aan denken om mijn nachtrust e.d. er voor op te geven bijvoorbeeld, terwijl ik dit over een paar jaar wel ok zal vinden).

Ik wilde alleen even inspringen op degenen die hier zeggen dat het altijd nog beter is een kind te adopteren dan er zelf één te krijgen, omdat er veel kinderen zijn die ouders nodig hebben. Dit is niet meer zo: het aanbod aan adoptieouders is zo'n viermaal groter dan het aanbod aan adoptiekinderen. Pleegouders komen we in Nederland nog wel tekort, maar niet heel veel. Dit ter nuancering van het wel/geen kinderen besluit .
pi_83649804
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb wel een kinderwens, maar nu nog niet. Ik wil later graag kinderen, maar op dit moment ben ik er nog veel te egoïstisch voor (ik moet er niet aan denken om mijn nachtrust e.d. er voor op te geven bijvoorbeeld, terwijl ik dit over een paar jaar wel ok zal vinden).

Ik wilde alleen even inspringen op degenen die hier zeggen dat het altijd nog beter is een kind te adopteren dan er zelf één te krijgen, omdat er veel kinderen zijn die ouders nodig hebben. Dit is niet meer zo: het aanbod aan adoptieouders is zo'n viermaal groter dan het aanbod aan adoptiekinderen. Pleegouders komen we in Nederland nog wel tekort, maar niet heel veel. Dit ter nuancering van het wel/geen kinderen besluit .
Goeie bronvermelding 14.gif
pi_83649852
ik
pi_83649867
Kinderen zijn irritant, kosten geld, en er zijn al zoveel mensen..Daarbij, in wat voor maatschappij ga je ze dumpen?
Nee, das niks voor mij..
  zondag 4 juli 2010 @ 18:55:04 #82
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_83650729
Wil graag kinderen, maar niet voordat ik 30 ben.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_83651045
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:20 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Goeie bronvermelding 14.gif
Bron: Femmie Juffer, Pedagoge, gepromoveerd op Adoptie. Universiteit Leiden.
  zondag 4 juli 2010 @ 19:10:52 #84
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_83651148
puppie's zijn leuk...baby's niet
pi_83651329
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:10 schreef DE_krumpel het volgende:
puppie's zijn leuk...baby's niet
Zo'n beetje alles wat pluizig is.
pi_83651462

zondag 4 juli 2010 @ 20:37:19 #87
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_83653898
Niet aan kinderen, wel aan ouders die ze niet op kunnen voeden.
Dus als zo´n schreiend kind de hele boel bij elkaar dreint, alles onderkleddert en op de koop toe nog zijn zin krijgt ook.
En als het zijn zin niet krijgt, lekker weer opnieuw begint met janken.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_83729936
Argh, ik heb een hekel aan kleine kinderen die overal lopen te bleren en in de weg lopen. Nog grotere hekel heb ik aan die ouders die rondlopen met kinderwagens die niet door gangpaden passen, volgens voor je poten gaan rijden of tegen je poten aan. En die zeikkinders van ze niet de bek kunnen snoeren en ze alleen maar door blijven janken!

Maar, als ze stil zijn wil ik er nog wel eentje schattig vinden.
pi_83730042
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef Elvanera het volgende:
Argh, ik heb een hekel aan kleine kinderen die overal lopen te bleren en in de weg lopen. Nog grotere hekel heb ik aan die ouders die rondlopen met kinderwagens die niet door gangpaden passen, volgens voor je poten gaan rijden of tegen je poten aan. En die zeikkinders van ze niet de bek kunnen snoeren en ze alleen maar door blijven janken!

Maar, als ze stil zijn wil ik er nog wel eentje schattig vinden.
Mijn droomvrouw .
pi_83807862
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Mijn droomvrouw .
Haha, en ben jij mijn droomman dan?

Owja, zelfs mijn ouders vinden me geen moederfiguur en vrienden zeggen dat ook altijd
pi_83808358
Een hekel aan kinderen? Niet aan kinderen in het algemeen, er bestaan hele leuke kinderen, ook minder leuke, wat dat betreft kijk ik naar ze net zoals naar volwassenen: daarvan vind ik ook niet iedereen leuk en aardig. Wel een hekel aan vrouwen die alleen nog maar moeder zijn als er eenmaal een kind is. Alle gesprekken gaan over fruithapjes en tandjes en driftbuien, voor jezelf zorgen hoeft niet meer ofzo, en elke vrije minuut gaan we op babyfora met medemoeders keuvelen over bovengenoemde saaie onderwerpen. En dit is geen vooroordeel, ik ben zelf moeder en heb het van dichtbij mee gemaakt. Het gros van de vrouwen verwordt tot een saaie zeekoe, heel verdrietig.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_83808630
kinderen zijn net zo irritant/leuk als hun ouders, c'est ca. Kinderen krijgen uiteindelijk de meeste invloed uit hun directe omgeving, ouders staan op dat moment in de 'God' positie. Als jij geen invloed uitoefent of geen grenzen stelt dan zal een jong kind alles doen om die invloed toch op te eisen dan wel zelf die grens te verkennen.

Daarbij komt ook nog eens dat voor vaders baby's natuurlijk waardeloos zijn, geen interactie, geen tieten en alleen maar vreten. Als kinderen weer wat ouder worden en vaders kunnen er mee spelen dan heb je opeens weer 2 kinderen

Ik zou zelf meer een goede opa zijn denk ik. (nee niet die chagerijnige zeur maar die lieve geduldige)
Doe eens lief!
pi_83808965
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:51 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Haha, en ben jij mijn droomman dan?

Owja, zelfs mijn ouders vinden me geen moederfiguur en vrienden zeggen dat ook altijd
Geen idee . Misschien?
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:02 schreef Lily-Ella het volgende:
Een hekel aan kinderen? Niet aan kinderen in het algemeen, er bestaan hele leuke kinderen, ook minder leuke, wat dat betreft kijk ik naar ze net zoals naar volwassenen: daarvan vind ik ook niet iedereen leuk en aardig. Wel een hekel aan vrouwen die alleen nog maar moeder zijn als er eenmaal een kind is. Alle gesprekken gaan over fruithapjes en tandjes en driftbuien, voor jezelf zorgen hoeft niet meer ofzo, en elke vrije minuut gaan we op babyfora met medemoeders keuvelen over bovengenoemde saaie onderwerpen. En dit is geen vooroordeel, ik ben zelf moeder en heb het van dichtbij mee gemaakt. Het gros van de vrouwen verwordt tot een saaie zeekoe, heel verdrietig.
Getrouwe profielschets van de meiden uit mijn oude vriendengroepje .
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:11:56 #94
279841 Avey
Blossom!
pi_83811065
Kinderen zijn best leuk, in gematigde dosis
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_83811875
Van een afstandje kunnen ze best schattig zijn, als ik ze verder niet hoor. Babies zijn ook nog wel leuk, net als elk babydier, met het cruciale verschil dat mensenbabies echt kneiterdom zijn. Als ze beginnen te praten is voor mij de lol er wel vanaf. Ik heb altijd volgehouden geen kinderen te willen, maar dan zul je net zien dat ik ineens overstag ga en met 10 koters opgescheept zit.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:52:37 #96
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_83812698
Na 5 minuten met een kind ga ik me ergeren en verlies ik mijn geduld.
Ik heb er ook weer geen hekel aan, ik hou er gewoon niet van. Zoals ik ook niet van watermeloen hou.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:55:13 #97
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_83815014
Ik vind niet ieder kind leuk, de meeste wel maar ligt heel veel aan de opvoeding die ze hebben gehad.

Heb zelf wel 2 kinderen overigens.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:44:17 #98
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_83820643
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:38 schreef hasse8 het volgende:
Dat het egoistisch zou zijn om geen kinderen te willen heb ik ook nooit begrepen, wat is daar egoistisch aan?
Sterker nog, vind het egoistischer om wel kinderen te willen, want als ik heel eerlijk ben is de wereld nou niet altijd zo'n geweldige plek, ook niet voor kinderen.
Maar ja, ik wilde wel graag kinderen en mijn man ook, eerst eentje, wilde absoluut geen tweede maar later toch ook wel graag een tweede.

Een kind hebben is leuk en mooi maar niet zaligmakend, het kan ook erg irritant, vermoeiend en vervelend zijn.
Maar gelukkig vind ik het de meeste tijd wel heel leuk, en hou ik ontzettend veel van ze, kan ik genieten van de kleine en de grote dingen en zo heft dat elkaar weer op.

Maar ik weet dat ik ook gelukkig zou kunnen zijn zonder kinderen, natuurlijk niet nu zonder mijn kinderen, dan zou ik ze verschrikkelijk missen.
Maar als je nooit kinderen hebt gehad weet je ook niet wat je mist, dus dan zou ik ook gelukkig kunnen zijn zonder kinderen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:32:04 #99
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_83822378
Ik heb nooit wat gehad met kinderen tot dat mijn zus een kind kreeg.
Dan wordt het heel anders en zie je echt de fantastische redenen om een kind te hebben.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:40:01 #100
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_83822691
Ik heb er geen hekel aan maar wel een soort afkeer van. Ik gruw van kinderen die met snotvingers in chipsbakken graaien op een verjaardag, ik gruw van snottebellen die terloops aan de bank worden afgeveegd. Ik krijg geen wollig gevoel van een leuke baby. Als ik kindergehuil hoor krijg ik instant kippenvel van afschuw en de neiging om heeeeeeeeel hard terug te gaan gillen of naar te doen.
Ik wil dit overigens allemaal niet; het is makkelijker om kinderen wel leuk te vinden maar ik kan het gewoon niet.
Van honden kan ik alles hebben trouwens.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_83822831
Mwoah, een hekel is wat sterk uitgedrukt maar ik zou het geen ramp vinden als ik ze niet om me heen had.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:44:52 #102
244933 trovey
Nachtoele
pi_83822888
Ik heb geen hekel aan kinderen, maar merk gewoon dat ik weinig met kinderen heb als ik in contact met ze sta. Niks geen Goh wat is dat schattig of zo. Nooit een kinderwens gehad en nu inmiddels de leeftijd dat de kans op kinderen ook heel klein zou zijn en het is goed zo.

[ Bericht 19% gewijzigd door trovey op 08-07-2010 21:51:37 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_83823164
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:35 schreef eleusis het volgende:
Mwa, een hekel gaat ver. Ik heb er gewoon weinig mee. Sommige zijn soms, kort, wel leuk.
Same here. Ik werk 's zaterdags in een supermarkt en sommige kinderen zijn prima opgevoed en andere zijn (on)bewust enorm vervelende minimensjes. Die laatste groep verpest het voor mij een beetje.
pi_83825035
Ik heb een gruwelijke hekel aan alle kinderen, kan er totaal niet mee omgaan. Zelfs al zijn ze gewoon rustig, dan werken ze nog steeds op m'n zenuwen. In het OV moeten kinderen ook altijd naar mij gaan staren, ik word daar zo ongemakkelijk van. Het moge duidelijk zijn dat ik zelf nooit kinderen neem onder geen enkele voorwaarde.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 juli 2010 @ 09:53:29 #105
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83838682
Zo speciaal voor iedereen die nog twijfelt, een kort MSN gesprekje met mijn vrouw
quote:
tuurlijk... klein lekje in het badje
en ik kan natuurlijk nergens zo'n plakdingetje vinden
nu een stukje tape op geplakt
en verder allemaal 600x overal aanzitten ondanks dat ik had gezegd dat dat niet mocht... en toen werd ik boos en kreeg ik de neiging om dat badje dan maar gewoon helemaal te slopen
Tijn op de gang gezet
Nienke in d'r stoel
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:55:41 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83838743
ik heb geen hekel aan kinderen, wel als je lekker op vakantie bent en er zit zo'n gezinnetje met 1 of meerdere brulboeien naast je in het restaurant/terrasje etc .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:58:07 #107
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83838817
O en in de thalys of in het vliegtuig.. ben je zakelijk op reis kun je nog van die kutkinderen aan gaan luisteren, terwilj je juist van plan was tijdens de reis quality slaaptijd te pakken.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:59:23 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83838859
wat me opvalt is dat moeders hun kinderen tot aandachttrekkers opvoeden . janken janken janken als ze bij de moeder zijn, maar meteen weer opvrolijken als ik een keer een blik in de richting van zo'n kind werp. tja van mij krijgen ze geen aandacht door te janken . maar het kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat de gemiddelde baby meer haar heeft dan ik .
Een gedicht over Maanvis
pi_83841085
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo speciaal voor iedereen die nog twijfelt, een kort MSN gesprekje met mijn vrouw
[..]

Ik heb vanuit de woonkamer zicht op de achtertuin van de overburen (zij hebben ervoor gekozen geen enkele afscheiding om hun tuin te maken ) en de buurvrouw heeft sinds vorige week een ENORM zwembad in de tuin staan. Was leuk. Kon die kleine zwemmen.

Maar kleine vindt het veeeeeeeel leuker om minitsunami's te maken door steeds met een aanloopje op de rand te gaan zitten. Alle planten verzopen, het grasveld weggefikt en liters en liters water weg die steeds aangevuld moeten worden. En daar staat hij weer in zijn afgezakte zwembroekje, supermanbandjes om, met een enorme grijns op zijn smoelwerk, klaar om een aanloop te nemen als moeder even de andere kant op kijkt.
Daar kan ik best om lachen.
De buurvrouw niet zo.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:55:02 #110
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_83853634
net nog in de bus, vijf Marokkaanse dames. alhoewel, de oudste was meer een belegen zuurpruim, maar dat terzijde.
3 kinderwagens in de bus gepropt. kinderen gillen, mama's nog harder gillen om er overheen te komen.

zeg je 2 dingen tegen die kinderen, zijn ze gelijk stil. best leuke kinderen ook.

maar die moeders

niks goede voorbeeld, ze schreeuwen zelf nog harder.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:17:23 #111
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_83854538
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:09 schreef fratsman het volgende:
Ik heb geen hekel aan kinderen, ik heb een hekel aan ouders die niet kunnen opvoeden, geen authoriteit durven uit te stralen, en hun kind in alles hun zin geven.
Dat ja.

Ik werk in een ziekenhuis en wanneer je bij kinderen bloed moet prikken heb je in een paar minuten wel door welke kinderen wel of geen goede ouders hebben.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:27:36 #112
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_83854976
Ik vind het allemaal een beetje raar. Hoogstens heb je een hekel aan het gedrag van sommige kids, maar elk kind is anders en het lijkt me dus onmogelijk 'kinderen in het algemeen' te haten..
pi_83855485
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:27 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje raar. Hoogstens heb je een hekel aan het gedrag van sommige kids, maar elk kind is anders en het lijkt me dus onmogelijk 'kinderen in het algemeen' te haten..
Dat kan toch prima? Elke hond is anders, toch zijn er mensen die alle honden haten.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:43:09 #114
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_83855630
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:39 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dat kan toch prima? Elke hond is anders, toch zijn er mensen die alle honden haten.
Lijkt me niet echt redelijk dat kids hetzelfde zijn als honden, maar ik snap je standpunt. Blijf toch vasthouden aan mijn mening, het gedrag van sommige kinderen is echt om ziek van te worden - maar dat is voor mij geen reden om plots alle kinderen te gaan haten.
  zondag 11 juli 2010 @ 01:19:50 #115
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_83904519
Doe mij maar 2 kindjes, babytjes zijn lief, kinderen worden groot en opvoeden moet wel lukken en als ze op mij lijken al helemaal
Niet dat het mij ontbreekt aan de zin om de meeste kinderen tussen de 3 en 15 te waterboarden om ze met spoed bij te brengen wat het betekend om eens normaal te doen overigens. Nee. Gelukkig heb ik nog 10 jaar respijt voor ik 30 ben. consequent en relatief streng zijn en je komt er wel
Spreading the Word
  zondag 11 juli 2010 @ 23:42:47 #116
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_83936870
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:27 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
hallo
wij zullen elkaar waarschijnlijk niet mogen
pi_83983825
Theo Maassen: "Ik zie kinderen meer als een hardnekkige geslachtsziekte!"
pi_84163083
Hier ook nog eentje die ze niet wil. Nu niet, nooit niet. Ik ben er te egoïstisch voor, ben bang voor de enorme verantwoordelijkheid, zou ze ervaren als een blok aan m'n been. Ben daarnaast niet de meest geduldige en stressbestendige persoon - en dat is nog zwak uitgedrukt. Ik weet nu al dat ik in de gordijnen vlieg als m'n lieve schat met haar eigen poep op het behang gaat vingerverven of zo, zoals een van de koters van Daphne Deckers (ik heb die opvoedboeken van d'r, vind ze ondanks het geen-kinderen-willen erg interessant om te lezen). Kan de kinderen van ánderen al zowat aanvliegen als ze lopen te gillen in de supermarkt, of als ze me minutenlang wezenloos aan lopen te staren zonder duidelijke aanleiding. Heb de potentie zo'n 'krijsende moederheks' te worden, wéér een citaat van Daphne uit haar boekjes. Ik ontbeer daarmee precies de eigenschappen die je als goede moeder moet hebben.

(Dat ik ooit aan een opleiding SPW ben begonnen lijkt een regelrecht wonder, maar dat is al ruim een decennium terug, en mensen kunnen veranderen. Ik was destijds sowieso wat zachtaardiger en geduldiger dan nu.)

En daarnaast is er de angst dat een eventueel kind mijn diabetes erft (ik heb type 1, een variant die vaak erfelijk is). Gezien de hinder die ik daar zelf al van ondervind, wil ik dat een kind niet aandoen. Het is niet 100 % zeker dat een kind het zou erven, maar het kan net zo goed fout gaan.

Nee, laat me maar gewoon van een afstandje naar die van een ander kijken. Dat bespaart de wereld vast een hoop leed.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2010 12:03:39 ]
pi_84163178
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:34 schreef Righteous het volgende:

Waarom wil je absoluut geen kinderen , en is dat een momentopname, of heb je echt een intense afkeer tegen poepluiers en opgroeiende kinderen ?
Ik heb geen hekel aan kinderen, ik vind ze alleen niet zo leuk dat ik ze zelf wil.

Ze zouden mij teveel aan vrije tijd, verantwoordelijkheid en geld kosten.

Bovendien vind ik baby's echt lelijk.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 11:55:04 #120
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_84164130
Kinderen zijn slecht voor de gezondheid.
pi_84165102
Ik heb he-le-maal niks met andermans kinderen. Geen hekel, maar ik hoef ze niet in de buurt te hebben. Misschien omdat ik vind dat veel ouders hun kroost verkeerd opvoeden. Veel geschreeuw, niet luisteren, pappen en nat houden etc. etc.

Mijn eigen kinderen daarentegen is een compleet ander verhaal. Er is niets in de wereld waar ik meer van houd, dan van mijn 2 kleintjes
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_84165225
Peuters zijn schattig.

Als ze tiener zijn mogen ze oprotten.
pi_84165244
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Peuters zijn schattig.

Als ze tiener zijn mogen ze oprotten.
Jij bent zelf nog een tiener
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_84165271
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jij bent zelf nog een tiener
Ja dus ik weet waarover ik praat zegmaar
pi_84165323
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja dus ik weet waarover ik praat zegmaar
Ik snap wat je bedoeld

Gelukkig duurt het nog 6 jaar voordat mijn kinderen de "10" bereiken
pi_84165989
Ik zie mijzelf niet als vaderfiguur dus ik wil geen kinderen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Moderator zaterdag 17 juli 2010 @ 15:18:54 #127
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_84169615
Jep, ik vind ze enorm irritant. Kan er niet mee omgaan... ze irriteren me gewoon bijna instantly.
Met hun gejengel, gezeur, lawaai/rotzooi maken... dan valt er weer eentje, is het meteen keihard blèren geblazen... bwaahhhhhh nee... kids are not my thing
pi_84170578
Kon ook nooit met kinderen opschieten. Vond het ongemakkelijk, wist me geen houding te geven. Irriteerde me aan ze.

Tot je je eigen kind krijgt. En denk dat dat voor 90% hier geldt. Weet zeker dat hier mensen zijn die hier nu schrijven wat verschrikkelijk voor mij nooit en zelf straks kids hebben waar ze weg van zijn. Al heb je nog zo'n hekel aan andermans kinderen, je eigen kids vind je gewoon (meestal) erg leuk. Vreemd maar waar.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 16:02:44 #129
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_84170610
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:01 schreef Jolene22 het volgende:
Tot je je eigen kind krijgt. En denk dat dat voor 90% hier geldt. Weet zeker dat hier mensen zijn die hier nu schrijven wat verschrikkelijk voor mij nooit en zelf straks kids hebben waar ze weg van zijn. Al heb je nog zo'n hekel aan andermans kinderen, je eigen kids vind je gewoon (meestal) erg leuk. Vreemd maar waar.
Daarnaast is het een behoorlijk taboe om je kinderen niet leuk te vinden, dus die meningen zul je niet zo snel zien.
pi_84170661
quote:
Kon ook nooit met kinderen opschieten. Vond het ongemakkelijk, wist me geen houding te geven. Irriteerde me aan ze.

Sluit ik me voor de volle 100% bij aan
pi_84171384
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:02 schreef eleusis het volgende:

[..]

Daarnaast is het een behoorlijk taboe om je kinderen niet leuk te vinden, dus die meningen zul je niet zo snel zien.

Ik las een aantal jaar geleden een artikel over juist dit taboe: ouders die erachter kwamen dat ze hun kind(eren) of erger nog, één van de kinderen, gewoon niet leuk vonden... Erg triest om te lezen maar ja, het bestaat ook.

Ik ben zelf toevallig aan die ene persoon blijven plakken waar ik kinderen mee wilde, want anders had ik ze waarschijnlijk niet gehad. Had nooit een wens totdat ik hem ontmoette. Klinkt een beetje zielig en afhankelijk als ik het zo teruglees

In ieder geval had ik nooit lol of zin in kinderen. Ter illustratie: als ik het al probeerde bij bijvoorbeeld mijn nichtjes, dan was die afkeer geheel wederzijds ("Ga weheheeg!"). Het enige wat veranderd is, is dat ik nu snap dat andermans kinderen net zoveel betekenen voor hun ouders als de mijne voor mij.

Maar nog steeds kan ik in de supermarkt versteld staan van mijn afkeer van een verwende trol met een aanval van kapsones hoor. En dan met name tegen de ouders. Voed goddomme je kind op! De mijne zijn echt niet heilig maar die lopen niet krijsend de rekken leeg te trekken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_84171452
Je hoort vna je kinderen te houden en alles.
Maar er zullen toch echt wel ouders zijn die hun kinderen ook gewoon irritant/lelijk/dom of wat dan ook vinden. Alleen hoor je daar niks over. Wantja dat mag niet.
pi_84171530
quote:

Wellicht. Ik roep al vanaf mijn vijftiende dat ik geen kinderen wil en als ik mijn vrienden zo zie, denk ik er nog steeds zo over. Misschien ben ik wat onvolwassener daarin in vergelijking tot hen.

Ook was ik laat klaar met mijn studie, doordat ik een langere route heb genomen dan normaal. Daardoor, wat persoonlijke problemen fen nu door de crisis, heb ik nog niet alle dingen kunnen doen die ik al jaren wil doen. Daar wil ik me de komende tien jaar aan wijden. Misschien dat ik er rond mijn veertigste of vijfenveertigste er anders over denk. Ook dat is een prima leeftijd om aan de kinderen te gaan. Maar zo ver is het nog lang niet en tot die tijd doe ik wat ik wil doen.

Egoistisch, dat is waar. Maar dat is het nemen van kinderen ook.
pi_84171704
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:40 schreef Thomas B. het volgende:
Kinderen zijn tof, maar je moet er wel een beetje mee kunnen praten enzo. Dat het ook wat terugzegt. Baby's vind ik maar niks.
Zo denk ik er dus ook over

Vind kinderen superleuk zodra hun babytijd voorbij is.
pi_84173029
quote:
je eigen kids vind je gewoon (meestal) erg leuk. Vreemd maar waar.
Goed geregeld van moeder natuur.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_84173075
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:42 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Wellicht. Ik roep al vanaf mijn vijftiende dat ik geen kinderen wil en als ik mijn vrienden zo zie, denk ik er nog steeds zo over. Misschien ben ik wat onvolwassener daarin in vergelijking tot hen.
Hoezo zou je onvolwassen zijn als je geen kinderen wil?
Die twee dingen staan los van elkaar, mijns inziens.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 17:43:53 #137
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_84173143
De ouders zijn meestal het ergst, de kinderen zijn vooral vervelend nadat de ouders hebben geprobeerd er wat van te maken. Dat loopt in 80% van de gevallen fout af namelijk.

Het principe 'kind' is verder prima, vooral dieren'kinderen' zijn erg leuk, maar kinderen an sich zijn geen probleem.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 18:34:22 #138
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_84174510
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:27 schreef hasse8 het volgende:
Jarenlang op de Veluwe wonen, is héél slecht voor je humeur als je geen kinderen wilt.
Gewoon zeggen dat je geen kinderen kan krijgen en dat adoptie geen optie meer is, vanwege losse handjes in het verleden.

In een gemiddeld veluws inteelt-dorp hoef je dat maar 3 keer te vertellen en niemand vraagt er meer na. Als bonus worden ook nog eens alle kinderen uit je buurt gehouden. WinWin!
"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
pi_84436034
Op dit moment denk ik nooit kinderen te willen. Je weet nooit hoe het over 10 jaar is.

Ik heb er gewoon niks mee, ook niet nu 3 vriendinnen en m'n schoonzusje zwanger zijn begint er bij mij niks te kriebelen. Ben benieuwd hoe dat gaat als al die kinderen geboren zijn.
pi_84533108
Ik heb een hekel aan de hond van mijn vriendin, telt dat ook?
:)
Beauty is skin deep. A tattoo goes all the way to the bone.
pi_84533183
Oh en ik heb trouwens ook een hekel aan kinderen vooral als ze net geboren zijn en niet schoon zijn. Gadverdamme!
Beauty is skin deep. A tattoo goes all the way to the bone.
pi_84536830
Persoonlijk heb ik helemaal niks tegen kinderen (alhoewel ze me in bepaalde situaties wel mateloos kunnen irriteren, ze zijn soms ontzettend druk, veel geschreeuw etc. :r ), maar ik weet niet of ze ooit wel wil. Terwijl ik vroeger altijd zei van wel, maar daarin ben ik nou eenmaal veranderd. Van de ene kant lijkt het me echt geweldig, maar van de andere kant: nee... Heb nu een relatie van bijna 3 jaar, en we komen langzaam op een leeftijd waarop je kinderen neemt, maar het kan best een punt zijn waarop mijn relatie uiteindelijk strandt (want als ik mijn vriendin vaak bezig zie met kleine kinderen, die wil ze gegarandeerd), maja we'll see.

Om me heen krijgen steeds meer vrienden kinderen. En als je dan bij die mensen op bezoek gaat, zie je ze echt geluk uitstralen hoor. :) Maar het is wel een ontzettend grote verandering in je leven. Je moet ineens met alles rekening houden, je kunt ze niet alleen laten, je moet er ontzettend veel tijd en energie in steken... en ik weet niet of ik dat wel wil. Ik heb genoeg hobby's en interesses waarmee ik avonden en weekenden kan vullen, en dat wil ik het liefst zo houden... Het klinkt vrij egoïstisch (ben ik ook wel hoor ;) ), maar misschien ben ik ook wel bang voor de hoge verantwoordelijkheden.

Kinderen, het is niet zomaar iets dat je op een bepaald moment neemt. Het is een keuze, een hele belangrijke keuze in je leven, je moet 100% erachter staan. Op dit moment sta ik daar totaal niet 100% achter... Maja, natuurlijk is het makkelijk lullen voor iemand zoals ik die geen kinderen heeft, want iedereen die ze wel heeft zegt dat het het mooiste is wat er bestaat. Ach ja, de toekomst zal het uitwijzen...
The only way you can be original, is to be yourself.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:21:52 #143
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_84538954
Ik was ook altijd een kinderhater, tot ik erachter kwam dat ik daar niet zoveel aan had. Kinderen zijn wat ze moeten zijn en doen wat ze moeten doen.
Sommige ouders daarentegen...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_84561960
Irritante jankdingen zijn het :Z Denk je lekker rustig in een vliegtuig of trein te zitten blijkt er zo'n koter in de buurt te zitten die de hele reis lang zit te gillen, janken, schreeuwen onder het mom van kijk mij eens interessant zijn.
  donderdag 29 juli 2010 @ 04:18:01 #145
308140 Kubus.
Zomg! Achter je ouwe! O.o
pi_84615195
Baby's enzo zijn stoer, dit soort kinderen zijn de gene die me zaterdags om 9:30 wakker maken:
Awesome Space <
pi_84615224
:N nog lang niet klaar voor
pi_84617480
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 01:41 schreef Boomstronk het volgende:
Oh en ik heb trouwens ook een hekel aan kinderen vooral als ze net geboren zijn en niet schoon zijn. Gadverdamme!
Dit vind ik wel echt écht ECHT heel erg vies. Krijg je zo'n wit uitgeslagen korstenkind in je armen gedrukt. :X Heel fijn dat ouders door die smurrie heenkijken en hun kind alsnog gewoon afslobberen en het zal best dat die prut heel goed is voor je huid en dat kraamverzorgsters dat graag op hun handen uitsmeren maar ik hoef het niet.
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:58:47 #148
285351 dalaiblama
too much bla
pi_84617649
Ik had niets met kinderen en wil ze ook niet. Door werk is echter gebleken dat kinderen mij wel erg leuk vinden en ik blijkbaar een of andere magische aantrekkingskracht op ze uitoefen waardoor ze ook als vanzelf luisteren en zich voorbeeldig gedragen. Zelfs de ernstige vervelio's.
Omdat dit geen uitzondering blijkt, maar iets structureels, ben ik toch wat met het idee gaan spelen. Het is natuurlijk zonde als blijkt dat ik mijn roeping mis :+

Als ik over een aantal jaren nog steeds geschikt blijk, dan overweeg ik serieus pleegouderschap.
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:00:53 #149
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84617695
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:58 schreef dalaiblama het volgende:
Ik had niets met kinderen en wil ze ook niet. Door werk is echter gebleken dat kinderen mij wel erg leuk vinden en ik blijkbaar een of andere magische aantrekkingskracht op ze uitoefen waardoor ze ook als vanzelf luisteren en zich voorbeeldig gedragen. Zelfs de ernstige vervelio's.
Omdat dit geen uitzondering blijkt, maar iets structureels, ben ik toch wat met het idee gaan spelen. Het is natuurlijk zonde als blijkt dat ik mijn roeping mis :+

Als ik over een aantal jaren nog steeds geschikt blijk, dan overweeg ik serieus pleegouderschap.
Katten vinden mij ook leuk, die dingen komen altijd op me af.
Dat wil nog niet zeggen dat ik zulke ondingen leuk vind. Hetzelfde geldt voor kinderen.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:06:24 #150
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_84617830
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:36 schreef gekkewiebel het volgende:
[ afbeelding ]

Awwww, lievvv O+
Nou echt :')
pi_84618479
Ik ben sinds anderhalf jaar zelf moeder, en ik kan nu zeggen: alle hier genoemde vooroordelen over kinderen zijn waar. Maar voor je EIGEN kind heb je dit met liefde over. Echt waar. En ja, ook ik heb niks met andermans kinderen, en ja, ook ik ben zeer gehecht aan mijn vrijheid etc. (die ik nu dus niet meer heb). Ik offer mezelf compleet op, en het voelt nog goed ook. Ik snap het zelf ook niet :')
pi_84624331
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:52 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dit vind ik wel echt écht ECHT heel erg vies. Krijg je zo'n wit uitgeslagen korstenkind in je armen gedrukt. :X Heel fijn dat ouders door die smurrie heenkijken en hun kind alsnog gewoon afslobberen en het zal best dat die prut heel goed is voor je huid en dat kraamverzorgsters dat graag op hun handen uitsmeren maar ik hoef het niet.
Wat? :{
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 juli 2010 @ 13:34:26 #153
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_84624622
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:52 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Kinderen worden gewoon in een schone doek gerold hoor.
pi_84624821
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:30 schreef Drijfsijs het volgende:
Ik ben sinds anderhalf jaar zelf moeder, en ik kan nu zeggen: alle hier genoemde vooroordelen over kinderen zijn waar. Maar voor je EIGEN kind heb je dit met liefde over. Echt waar. En ja, ook ik heb niks met andermans kinderen, en ja, ook ik ben zeer gehecht aan mijn vrijheid etc. (die ik nu dus niet meer heb). Ik offer mezelf compleet op, en het voelt nog goed ook. Ik snap het zelf ook niet :')
Het zal wel iets biologisch zijn. Rationeel nadenken is er niet meer bij, zolang je maar voortplant.
pi_84624832
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Kinderen worden gewoon in een schone doek gerold hoor.
Maar niet afgeschrobd met bleek en een schuursponsje.
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:40:26 #156
285351 dalaiblama
too much bla
pi_84624885
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:00 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Katten vinden mij ook leuk, die dingen komen altijd op me af.
Dat wil nog niet zeggen dat ik zulke ondingen leuk vind. Hetzelfde geldt voor kinderen.
Ik geef les aan kinderen. NIet aan katten.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 juli 2010 @ 13:40:56 #157
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_84624908
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:39 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Maar niet afgeschrobd met bleek en een schuursponsje.
Mijn 3 kinderen werden eerst in een doek gerold en bij moeders neergelegd. Na een half uurtje werden ze gewassen en aangekleed. Keurig schoon. Niks korsten of smeurie.
pi_84624912
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat? :{
Die witte smurrie is heel goed voor je huid. :Y Valt me eigenlijk tegen dat er na de slakkenslijmcrème nog geen wittebabysmurriecrème op de markt is. Bij de esotherische macrobiotische rechtsdraaiende natuurwinkel o.i.d.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 juli 2010 @ 13:41:57 #159
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_84624943
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:41 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Die witte smurrie is heel goed voor je huid. :Y Valt me eigenlijk tegen dat er na de slakkenslijmcrème nog geen wittebabysmurriecrème op de markt is. Bij de esotherische macrobiotische rechtsdraaiende natuurwinkel o.i.d.
Dat is er wel hoor. Vernix creme.
pi_84625045
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat is er wel hoor. Vernix creme.
Ja maar dat is synthetisch. :{w Voor slakkenslijmcrème wringen ze slakken uit dus moeten ze voor wittebabysmurriecrème eigenlijk ook euh... nou ja, baby's afschrapen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:31:33 #161
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_84627002
Ik heb zo ongeveer de eerst 30 jaar (nou ja, vanaf m'n 15e tot m'n 31e) van m'n leven altijd gezegd (en ook serieus gemeend) dat ik geen kinderen wilde. Ik vond ze altijd maar vervelend en druk en had er geen binding mee. Voor de meeste kinderen geldt dat nog steeds. Zolang je beseft dat kinderen de meest egoistische creaturen in de wereld zijn en veel ouders niet kunnen opvoeden, is het best te doen.

In mijn vorige relatie was ik er dan ook heilig van overtuigd dat wij nooit ouders zouden worden. Dat klopte ook, want de relatie ging stuk (niet op de kinderwens trouwens) :P. Maar toen ik een half jaar nadat het uit was ook nog teelbalkanker kreeg, veranderde er iets in mijn denkwijze. "Niet willen" is namelijk iets heel anders dan "niet kunnen". Gelukkig had ik echter 2 ballen, dus ik heb er nog eentje over die (als alles goed is), prima in staat is om kindjes te verwekken.

En nu heb ik alweer een tijd een nieuwe vriendin en met haar zie ik het helemaal zitten om me in het ouderschap te storten. Ik heb nog steeds een hekel aan vervelende, onopgevoede kinderen en dat zal ook altijd zo blijven. Ik hoop alleen dat ik over een aantal jaar kan bewijzen dat mijn kind zich wel kan gedragen :).

Ik kan trouwens niet echt verklaren waarom ik nu wel vader wil worden. Het is een samenloop van omstandigheden: de ervaring met het mogelijk verlies van de optie door m'n kanker, een vriendin tegen het lijf lopen met wie ik het gevoel heb dat we samen in staat zijn om een kind goed op te voeden en door de kinderen van m'n zussen ervaren dat (mits goed opgevoed) kinderen ook heel leuk kunnen zijn.

Ten slotte, ik zal nooit mensen veroordelen die geen kinderen willen, omdat ik zelf ook heel lang tot die groep behoord heb. Ik gruwel ook van mensen die een kind nemen, omdat dat zo hoort: "we zijn nu 5 jaar samen, getrouwd en hebben een huisje en een hond, dus nu moeten we ook een kind hebben!" :r Dan liever iemand die zegt: "ik ben te egocentrisch om een kind op te voeden, want zo'n kreng kost alleen maar tijd en geld dat ik liever aan mezelf besteed."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 juli 2010 @ 16:02:02 #162
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_84630836
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:44 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ja maar dat is synthetisch. :{w Voor slakkenslijmcrème wringen ze slakken uit dus moeten ze voor wittebabysmurriecrème eigenlijk ook euh... nou ja, baby's afschrapen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_84632062
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef Chevalric het volgende:
Dan liever iemand die zegt: "ik ben te egocentrisch om een kind op te voeden, want zo'n kreng kost alleen maar tijd en geld dat ik liever aan mezelf besteed."
Goede beschrijving. :@
  donderdag 29 juli 2010 @ 16:39:17 #164
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_84632361
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Goede beschrijving. :@
Weet ik, ik dacht er tot 4 jaar geleden ook zo over }).
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:53:03 #165
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_84641441
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:58 schreef dalaiblama het volgende:

bij mij hetzelfde behalve dat ik ze nog steeds niks vind hoe dan ook.. en altijd vinden ze mijn haar fascinerend :'(
pi_84641589

Hoe kun je hier nou geen hekel aan hebben...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 juli 2010 @ 21:06:16 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_84642021
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe clichematig kan je worden...
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:51:24 #168
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_84646964
Hier nog een die geen kind wilt.

Echt een hekel aan kinderen heb ik niet. Sommige zijn best wel grappig, als ze maar snel weer met moeders weggaan. Zodra ze beginnen te janken of krijsen heb ik het al gehad. Ik heb geen tijd voor een kind, en heb geen zin om er tijd voor te maken. Daarvoor vind ik mn eigen leventje veel te leuk.

Mn schoonzusje zegt dat ik geen moedergevoelens heb. Ach ik sta niet te springen om haar koter de fles te geven. T is haar kind. Als de oudste valt en een wondje vlieg ik niet in het plafond. "niks gebroken? pleistertje en gaat wel over".
Oppassen doe ik ook niet, Wie kinderen baart mag er zelf op passen.

Misschien heeft ze wel gelijk.
pi_84647150
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef Queen_Minny het volgende:
Hier nog een die geen kind wilt.

Echt een hekel aan kinderen heb ik niet. Sommige zijn best wel grappig, als ze maar snel weer met moeders weggaan. Zodra ze beginnen te janken of krijsen heb ik het al gehad. Ik heb geen tijd voor een kind, en heb geen zin om er tijd voor te maken. Daarvoor vind ik mn eigen leventje veel te leuk.

Mn schoonzusje zegt dat ik geen moedergevoelens heb. Ach ik sta niet te springen om haar koter de fles te geven. T is haar kind. Als de oudste valt en een wondje vlieg ik niet in het plafond. "niks gebroken? pleistertje en gaat wel over".
Oppassen doe ik ook niet, Wie kinderen baart mag er zelf op passen.

Misschien heeft ze wel gelijk.
Gelukkig is het in mijn omgeving redelijk bekend dat ik kinderen niet zo leuk vind, dat voorkomt dat ik kinderen ongevraagd op mijn schoot krijgt. :')

Vragen of ik wil oppassen beginnen zal al helemaal niet aan en dat is goed voor beiden partijen. :9
  donderdag 29 juli 2010 @ 23:02:23 #170
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_84647367
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Gelukkig is het in mijn omgeving redelijk bekend dat ik kinderen niet zo leuk vind, dat voorkomt dat ik kinderen ongevraagd op mijn schoot krijgt. :')

Vragen of ik wil oppassen beginnen zal al helemaal niet aan en dat is goed voor beiden partijen. :9
Schoonzus was zelfs beledigd dat ik niet op wilde passen. :') En om de een of andere reden duwt iedereen zn baby op mn schoot, om me te laten zien hoe leuk het wel niet is. Ik vind het helemaal niet leuk. :') Ik vind ze niet schattig en kan niet met ze omgaan.
pi_84647732
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:02 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Schoonzus was zelfs beledigd dat ik niet op wilde passen. :') En om de een of andere reden duwt iedereen zn baby op mn schoot, om me te laten zien hoe leuk het wel niet is. Ik vind het helemaal niet leuk. :') Ik vind ze niet schattig en kan niet met ze omgaan.
_O-

Herkenbaar, ja.
pi_84647790
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:44 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

SPOILER
_O- _O- _O- :')
pi_84826367
Kinderen van anderen zijn cool...

pi_84827019
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:30 schreef Drijfsijs het volgende:
Ik ben sinds anderhalf jaar zelf moeder, en ik kan nu zeggen: alle hier genoemde vooroordelen over kinderen zijn waar. Maar voor je EIGEN kind heb je dit met liefde over.
Die gok neem ik liever niet.
Lambo of Rekt
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:32:31 #175
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_84832237
Ik vind kinderen nogal dom en tja.. kinderachtig?

Ik weet ook nooit hoe ik met ze om moet gaan. Ik heb algauw het idee dat ik denigrerend tegen ze doe, en ik weet hoe irritant ik dat zelf vond als kind. Maar wat dan te doen? Je kunt ze ook niet als volwassenen benaderen.

Ik ben wel gek op vroegwijze nerdjes. Die kinderen die anderen vaak irritant vinden, daarbij heb ik zo iets van
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_86907269
Hier moet ik gepost hebben.
pi_86907762
ik hou echt niet van kinderen. ze zijn zo irritant, willen alle aandacht en nee, ik hou er gewoon niet van :')
pi_86908028
Ik kan best goed met kinderen omgaan, al zeg ik het zelf ( :') ) Maar zelf hoef ik ze dus echt niet te hebben, net pratende neefjes/nichtjes zijn wel leuk voor een kwartiertje ofzo maar daarna heb ik het wel gehad.
Zeker de eerste jaren zou ik het totaal niet trekken, zo'n constant aandacht eisende baby waardoor je de eerste 3 jaar van je leven geen fatsoenlijke nacht kan slapen en geen fatsoenlijke vakantie kan hebben...
En tenslotte heb ik gewoonweg geen zin in de verantwoordelijkheid.

Het is wel triest dat al mijn huisgenoten zeggen dat ik later een tweeling dochtertjes krijg, als dat gebeurt maak ik mezelf van kant/ga d'r vandoor naar Zuid-Amerika :Y
Beneath the gold, bitter steel
pi_86908182
Ik wil op dit moment geen kinderen, omdat dat totaal niet in mijn leven past. Echter heb ik helemaal geen hekel aan kinderen. Eigenlijk meer aan ouders die hun kinderen niet kunnen opvoeden.
signatuurloos
  maandag 27 september 2010 @ 17:42:52 #180
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86908354
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:35 schreef Fingon het volgende:
waardoor je de eerste 3 jaar van je leven geen fatsoenlijke nacht kan slapen en geen fatsoenlijke vakantie kan hebben...

Niet dat ik je wil overhalen om wel aan kinderen te beginnen, als je dat niet wil zeker niet doen.

Maar dit hoeft dus zeker echt niet, ik heb 2 dochters, een van 5 jaar en een van 2 jaar.
Bij de eerste moest ik er in de eerste 3 nachten uit, daarna sliep ze door van 23.00 tot 7.00 en bij de tweede duurde het 1.5 week voor ze de nacht doorsliep.
Verders worden ze alleen 's nachts wakker als ze ziek zijn en dan nog niet altijd.
Denk dat de nachten dat ik wakker heb gelegen om de kinderen in totaal nog geen maand is. ;)

Nu slapen ze beide van 19.00 tot 7.00 doordeweeks en in het weekend wanneer ze wakker worden, wat meestal tussen 8 en 10 uur is.

Ook vakantie kan gewoon hoor, ok niet tot 's ochtends vroeg zuipen enz. maar er zijn genoeg leuke vakanties te bedenken met kinderen.
  maandag 27 september 2010 @ 17:48:57 #181
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_86908641
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:18 schreef Disavowed het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
Sjieke kick hoor.

OT: Ik wil wel supergraag kinderen, maar dan over een paar jaartjes. Wel graag voor mijn 30e :D
All she wants and needs is just a little taste..
pi_86908757
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

maar er zijn genoeg leuke vakanties te bedenken met kinderen.
Maar meestal zijn ook die een stuk leuker zonder kinderen :P
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  maandag 27 september 2010 @ 17:55:33 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86908921
quote:

Ook vakantie kan gewoon hoor, ok niet tot 's ochtends vroeg zuipen enz. maar er zijn genoeg leuke vakanties te bedenken met kinderen.
Niet met het vliegtuig AUB.
Een gedicht over Maanvis
pi_86908979
Het is vooral erg dat het schattig gevonden wordt als er een half verteerde straal Olvarit over je dure overhemd gespoten wordt... nou moet je kijken wat voor een pleuris er uitbreekt als ik over iemand heen ga nekken

Of dat het per definitie mijn schuld is als een onvoorzichtig kind tegen me aanbotst en begint te huilen, ook al was ik degene die stilstond.

Ergo: de ouders zijn het probleem, niet zozeer de kinderen.
pi_86909603
quote:

[..]

Niet dat ik je wil overhalen om wel aan kinderen te beginnen, als je dat niet wil zeker niet doen.

Maar dit hoeft dus zeker echt niet, ik heb 2 dochters, een van 5 jaar en een van 2 jaar.
Bij de eerste moest ik er in de eerste 3 nachten uit, daarna sliep ze door van 23.00 tot 7.00 en bij de tweede duurde het 1.5 week voor ze de nacht doorsliep.
Verders worden ze alleen 's nachts wakker als ze ziek zijn en dan nog niet altijd.
Denk dat de nachten dat ik wakker heb gelegen om de kinderen in totaal nog geen maand is. ;)

Nu slapen ze beide van 19.00 tot 7.00 doordeweeks en in het weekend wanneer ze wakker worden, wat meestal tussen 8 en 10 uur is.

Misschien, maar mijn soort vakantie is toch vooral het soort vakantie waarin je een enorme hoeveelheid klassieke en middeleeuwse monumenten bezoekt, en ik weet uit eigen ervaring dat jonge kinderen dat een stuk minder kunnen waarderen, en verder wil ik gewoon lekker lang kunnen blijven hangen als het leuk is en niet vast zitten aan kinderen die vroeg naar bed moeten et cetera.

En nu Henno het over Olvarit heeft, ik ben echt allergisch voor dat soort eten, voor geen 1000 euro krijg je mij zover uit zo'n potje te eten en daarna een kind ermee te voeren...
Beneath the gold, bitter steel
pi_86909621
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:57 schreef Henno het volgende:
Het is vooral erg dat het schattig gevonden wordt als er een half verteerde straal Olvarit over je dure overhemd gespoten wordt...
Huh, er zijn serieus mensen die dat schattig vinden? :?

'k Vind het toch wel apart dat veel vrouwen kennelijk van hulpeloze baby's houden en mannen vaak niet kunnen wachten tot het schepsel in elk geval meer kan zeggen dan alleen WEEEEEEEH! WEEEEEEEH!
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  maandag 27 september 2010 @ 18:30:40 #187
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_86910179
Kinderen krijgen is slecht voor het milieu. Neem geen kinderen en je kan auto rijden, vlees eten, veel stroom verbruiken en 3 keer per jaar op vliegvakantie in verre oorden. Je kan het je dan niet alleen veroorloven, je bent ook milieuvriendelijker dan fietsende vegetariers met kinderen.
Heerlijk ook buiten de schoolvakanties voor de helft op vakantie van wat het tijdens kost.
Voor mij ook hotels zonderen kinderen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 27 september 2010 @ 18:33:42 #188
45206 Pietverdriet
pi_86910314
Heb verder geen hekel aan kinderen, heb alleen niets met kinderen, en wil ze niet om me heen hebben op vakantie.
  maandag 27 september 2010 @ 18:45:52 #189
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_86910829
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:17 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Huh, er zijn serieus mensen die dat schattig vinden? :?

'k Vind het toch wel apart dat veel vrouwen kennelijk van hulpeloze baby's houden en mannen vaak niet kunnen wachten tot het schepsel in elk geval meer kan zeggen dan alleen WEEEEEEEH! WEEEEEEEH!
ja het wordt pas echt leuk als je whiskey met 'm kan drinken en zijn vragen beantwoorden met jouw levenswijsheden :Y
pi_86913885
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:57 schreef Henno het volgende:

Ergo: de ouders zijn het probleem, niet zozeer de kinderen.
:Y
pi_86914440
Heb een neefje die vind ik een half uurtje leuk dan ben ik dr wel weer klaar mee eigfenlijk. ook nog absoluut niet de wens om later kinderen te krijgen..
pi_86915074
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:48 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Sjieke kick hoor.

OT: Ik wil wel supergraag kinderen, maar dan over een paar jaartjes. Wel graag voor mijn 30e :D
Excuses daarvoor.

Ik had uit kunnen wijden over hoe het leven van mijn voormalige stapmaten is veranderd en hoe schril het contrast tussen hun leven is en dat van mij. Maar meer dan een kortdurende vorm van opluchting voor alle woede en verdriet, die voortkomen uit de stigmatisering vanuit hun kant, zou dat niet hebben opgeleverd.

Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil. What else is new?

quote:
Op maandag 27 september 2010 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb verder geen hekel aan kinderen, heb alleen niets met kinderen, en wil ze niet om me heen hebben op vakantie.
Precies ^O^.
pi_86917120
Ik heb een hekel aan kinderen die geen manieren, respect en begrip voor anderen hebben. Maar dit is dan vooral een groot deel ook wel de schuld van de ouders (althans wel bij de kinderen die ik ken en voldoen aan dit voorbeeld.)

Zelf heb ik een zoontje van 8 maanden en iedereen zegt altijd dat hij zich keurig gedraagt :) (rustig, vrolijk, luistert naar dingen die hem geleerd worden -omgang met de hond bijv.-.).
Ik ga er ook voor dat mijn kind respect heeft/krijgt, begrip en zich netjes gedraagd.

Ben wel van mening dat levenservaringen, omgang met andere mensen enz. je kind ook beinvloeden, maar het grootste deel ligt bij de ouders vind ik.
  maandag 27 september 2010 @ 22:07:19 #194
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86921731
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:16 schreef Fingon het volgende:

[..]

En nu Henno het over Olvarit heeft, ik ben echt allergisch voor dat soort eten, voor geen 1000 euro krijg je mij zover uit zo'n potje te eten en daarna een kind ermee te voeren...
Nee, dat hebben wij dan ook niet gedaan, gewoon zelf eten maken, is nog goedkoper ook en beter voor de smaakontwikkeling.

Ik begrijp best dat mensen geen kinderen willen overigens, ze beperken je inderdaad zeker de eerste jaren in je vrijheid.
Alleen noemen mensen vaak zaken op die helemaal niet kloppen.

En kan me ook niet voorstellen dat iemand spuug/kots ( of dat nu van een baby of een volwassene is) schattig vind.
  Licht Ontvlambaar maandag 27 september 2010 @ 22:53:45 #195
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86924473
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:53 schreef h0neybunnY het volgende:
Ik heb een hekel aan kinderen die geen manieren, respect en begrip voor anderen hebben. Maar dit is dan vooral een groot deel ook wel de schuld van de ouders (althans wel bij de kinderen die ik ken en voldoen aan dit voorbeeld.)

Zelf heb ik een zoontje van 8 maanden en iedereen zegt altijd dat hij zich keurig gedraagt :) (rustig, vrolijk, luistert naar dingen die hem geleerd worden -omgang met de hond bijv.-.).
Ik ga er ook voor dat mijn kind respect heeft/krijgt, begrip en zich netjes gedraagd.

Ben wel van mening dat levenservaringen, omgang met andere mensen enz. je kind ook beinvloeden, maar het grootste deel ligt bij de ouders vind ik.
Lieve schat, hij is acht maanden... dan kun je nog niet spreken van 'zich gedragen'
pi_86924658
Ik hoef ze in ieder geval niet zelf :7
pi_86925787
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:53 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Lieve schat, hij is acht maanden... dan kun je nog niet spreken van 'zich gedragen'
Weet ik, maar vond het zo schattig staan :P...
Hoop dat ik het later ook nog kan zeggen als hij naar school gaat :P!

Het is vooral m'n moeder die het zo zegt.
Maar zij vergelijkt mijn babytje met de baby van haar 23 jarige buurmeisje. Zij zorgt niet goed voor haar baby en die huilt veel (waar hij niets aan kan doen!).

[ Bericht 14% gewijzigd door h0neybunnY op 27-09-2010 23:31:40 (tekst uitgebreid) ]
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:44:50 #198
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86928320
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:24 schreef h0neybunnY het volgende:

[..]

Weet ik, maar vond het zo schattig staan :P...
Hoop dat ik het later ook nog kan zeggen als hij naar school gaat :P!

Het is vooral m'n moeder die het zo zegt.
Maar zij vergelijkt mijn babytje met de baby van haar 23 jarige buurmeisje. Zij zorgt niet goed voor haar baby en die huilt veel (waar hij niets aan kan doen!).
Dan is je moeder niet echt slim als ik dat zo mag zeggen.
Aangezien wat Sjeen al schreef, dat heeft niks te maken met hoe goed je baby zich gedraagd te maken.
Huilen hoeft ook niet per definitie te betekenen dat de ouders het niet goed doen, er kunnen legio redenen zijn.
Wat de leeftijd van de moeder er mee te maken heeft snap ik sowieso niet, ik was ook 23 toen ik zwanger was, dat was een bewuste keuze.

Het is altijd leuk om te horen dat je het goed doet als moeder, dat is logisch, maar dat betekend niet dat de ouders waarvan de baby zich niet voorbeeldig gedraagd dat die het slecht doen.

Wij hebben het geluk dat we 2 makkelijke kinderen hebben, de oudste zelfs nog veel makkelijker dan de jongste.
Bij de oudste waren we er ook heel naief van overtuigd dat het door onze opvoeding kwam, nu weten we wel beter, het is niet alleen opvoeding, het is ook gewoon hoe het kind is.
De jongste moeten we gewoonweg strenger opvoeden aangezien die een heel stuk eigenwijzer en eigenzinniger is.
Ook loopt de jongste wat achter in onwikkeling terwijl de oudste juist voor loopt, de oudste begreep dingen gewoon veel sneller dan de jongste dus bij de jongste moeten we het vaker herhalen.
  dinsdag 28 september 2010 @ 03:15:41 #199
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_86929950
Ik kan zo goed als geen rationele redenen bedenken om in de toekomst kinderen te nemen.

Ze kosten erg veel tijd, geld en je wordt compleet van je vrijheid berooft. Moet je eerst 8 uur werken en de rest van de tijd met kinderen of huishouden bezig zijn, zonder enige tijd voor jezelf. Je leven zit vol met verplichtingen. Je zit zo goed als vast aan je relatie voor de komende 18 jaar. De kosten gaan omhoog, terwijl inkomsten dalen doordat één van de ouders thuis moet blijven.

Verder zijn baby's smerig, afschuwelijk lelijk en janken ze continue. Wanneer ze wat ouder worden, kunnen ze helemaal strontvervelend worden. Dit heeft ook inderdaad te maken met het feit dat veel ouders hun kinderen totaal niet kunnen opvoeden. Ik zie mijzelf dat eerlijk gezegd ook niet fatsoenlijk doen.

Het enige voordeel dat ik kan bedenken, is dat je nog iemand kent wanneer je oud bent. Je moet dan maar geluk hebben dat ze je nog willen opzoeken op je oude dag :D.
  dinsdag 28 september 2010 @ 05:25:53 #200
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_86930112
Heb weinig moeite met kinderen, maar m'n hele leven verantwoordelijkheid dragen (of in elk geval voelen :S) voor een of meerdere potentiële ongeleide projectielen?... thanks, but no thanks...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  dinsdag 28 september 2010 @ 08:16:20 #201
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86930745
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:57 schreef -Engel- het volgende:
Ik hoef ze in ieder geval niet zelf :7
Dit! En verder vind ik kinderen wel leuk. Dat komt misschien ook wel omdat ik nichtjes heb. Dat komt toch dichtbij en is makkelijker om van ze te houden denk ik.

Waar ik wel benieuwd naar ben: wie heeft hier neefjes, nichtjes of andere kinderen die heel dichtbij je staan en heeft een hekel aan (die) kinderen?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_86930837
Ahwwwww! Zooo schattttiiig!!!!!

Kinderen :N
  dinsdag 28 september 2010 @ 08:26:07 #203
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86930855
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:24 schreef Bot13 het volgende:
[ afbeelding ]

Gatver! Gelukkig zijn mn nichtjes 6 en 7 :)
pi_86931314
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:16 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dit! En verder vind ik kinderen wel leuk. Dat komt misschien ook wel omdat ik nichtjes heb. Dat komt toch dichtbij en is makkelijker om van ze te houden denk ik.

Waar ik wel benieuwd naar ben: wie heeft hier neefjes, nichtjes of andere kinderen die heel dichtbij je staan en heeft een hekel aan (die) kinderen?
mijn neef en z'n vriendin hebben begin dit jaar een kind gekregen en tegelijkertijd ook een pup. bij de kraamvisite heb ik me dan ook kostelijk vermaakt met de pup, de baby kan me aan m'n anus oxideren

leuk voor hun hoor dat ze een kind hebben (dat wilden ze echt graag), maar ik heb er echt helemaal niets mee (ookal is het familie)

ik heb dure hobbies en ben niet bereidt die op te geven voor een kind :N
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_86932534
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dan is je moeder niet echt slim als ik dat zo mag zeggen.
Aangezien wat Sjeen al schreef, dat heeft niks te maken met hoe goed je baby zich gedraagd te maken.
Huilen hoeft ook niet per definitie te betekenen dat de ouders het niet goed doen, er kunnen legio redenen zijn.
Wat de leeftijd van de moeder er mee te maken heeft snap ik sowieso niet, ik was ook 23 toen ik zwanger was, dat was een bewuste keuze.

Dat meisje ken ik zelf ook en zij zorgt niet echt goed voor haar kinderen (ze heeft nog een oudere), helaas. De leeftijd heeft er in principe niets mee te maken. Ik was op m'n twintigste gepland zwanger. En nu op mijn 21 ongepland, maar het kindje is gewenst. Maar helaas door het gedrag van dat buurmeisje wordt er bij m'n moeder slecht gesproken over jong kinderen krijgen. En dat is best lastig als er naar gesproken wordt als je zelf je kind goed opvoed.
Denk dat mijn moeder trots op mij (en m'n vriend) is en daardoor zo praat.

Het is altijd leuk om te horen dat je het goed doet als moeder, dat is logisch, maar dat betekend niet dat de ouders waarvan de baby zich niet voorbeeldig gedraagd dat die het slecht doen.

Daar heb je gelijk in :). Zoals ik ook al eerder zei heeft het gedrag van een kind niet enkel met de opvoeding die hij/zij van de ouders krijgt te maken. Maar ook met invloeden van buitenaf en zijn/haar eigen invloed hierop.

Wij hebben het geluk dat we 2 makkelijke kinderen hebben, de oudste zelfs nog veel makkelijker dan de jongste.
Bij de oudste waren we er ook heel naief van overtuigd dat het door onze opvoeding kwam, nu weten we wel beter, het is niet alleen opvoeding, het is ook gewoon hoe het kind is.
De jongste moeten we gewoonweg strenger opvoeden aangezien die een heel stuk eigenwijzer en eigenzinniger is.
Ook loopt de jongste wat achter in onwikkeling terwijl de oudste juist voor loopt, de oudste begreep dingen gewoon veel sneller dan de jongste dus bij de jongste moeten we het vaker herhalen.

Fijn dat jullie makkelijke kinderen hebben. Ik hoop dat het mijn vriend en mij ook gaat lukken om onze kinderen op te voeden tot lieve, respectvolle, begripvolle kinderen. Krijgen nu van alle kanten te horen dat het pittig gaat worden enz., maar ja, vele ouders is het al gelukt, dus het kan :).
  dinsdag 28 september 2010 @ 10:07:51 #206
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_86932847
Ik heb een hekel aan kinderen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_86935345
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:07 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een hekel aan kinderen.
pi_86936472
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:56 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]

Ze doen ook wel eens wat anders dan janken hoor. :P.
pi_86938540
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:05 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Ze doen ook wel eens wat anders dan janken hoor. :P.
Je interieur slopen?

pi_86939620
quote:
[ afbeelding ]

Dit vind ik ook vies :{ .
Zelf zeg ik altijd als mijn zoontje naar het lepeltje met eten wil graaien: "Zonder handjes" en trek de lepel iets achteruit. Gelukkig begint hij het steeds beter door te krijgen, trekt hij z'n handen weg en zit hij klaar met z'n mondje open :D .

Maar er zijn ouders die het schattig vinden ja als hun kinderen zichzelf ondersmeren en hun ouders onderspugen *bah* :X .
pi_86940127
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:16 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik hoef zelf niet zo nodig kinderen, maar ik heb er de laatste tijd 11 achterneefjes- en nichtjes bijgekregen. En als ik dan een van m'n nichten leuk zie stoeien met haar twee dochters, begint er wel iets te rammelen. Misschien ben ik meer jaloers op dat geluk dat ze uitstralen, want het is gewoon een leuk gezin, terwijl ik niet eens een kerel kan vinden.

Met m'n jongste neefje kon ik het trouwens nooit vinden. Ik was 19 toen hij werd geboren, maar ik kon er niet mee overweg. Ik kon niet leuk voorlezen of kleuren, nee, zet de dvd van Bob de Bouwer aan en pleur er een paar autootjes neer, dat vond hij leuk. Ik dacht dat het aan mij lag, net als met katten zeg maar. Die moeten ook niks van me weten :') . Maar nu ik dus allemaal achternichtjes- en neefjes krijg, blijkt dat ik daar dan veel beter mee kan opschieten. Volgens mij spoort m'n neefje gewoon niet helemaal :@ . Eén achternichtje zie ik regelmatig, die is nu 2,5 en je moet haar soms streng toespreken, maar het is een hartstikke melig kind. Ik lig soms echt in een deuk om haar. M'n nicht (haar moeder) is enorm veranderd, maar dat is natuurlijk te begrijpen. Ze heeft het alleen over de kinderen. En ik krijg echt de meest ranzige details te horen :') . Aan de ene kant kan ik het begrijpen, maar aan de andere kant heb ik ook weleens zin om gewoon te telefoon erop te gooien na een halfuur babypraat. Mijn leven lijkt dan totaal niet meer belangrijk. Waar moet ik het nou over hebben? Niets lijkt dan te boeien. Ik zeg één woord over iets wat is gebeurd en wat mij nogal bezighoudt, en zij gaat gelijk over op haar kinderen, alsof ze het niet eens heeft gehoord. Dan heb ik echt geen zin in contact. Maar laatst was ik weer bij haar, en zodra de kinderen in bed lagen, liepen we weer melig te keten zoals vroeger :') . Het is heel dubbel. Ik durf haar eigenlijk ook niet meer mee te vragen naar iets waar haar kinderen niet mee kunnen :@ . Zou dat heel stom overkomen, alsof ik haar kinderen niet leuk vind, of zou dat wel een keertje kunnen?
Tap tap tap
pi_86940830
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Je interieur slopen?
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ha. Doet me denken aan de keer dat mijn dochter vrolijk met een verfkwast de kamer in kwam lopen (was in de gang aan het verven). Het bleef gelukkig bij een paar vegen op de muur. Geloof me. Het is kut. Maar het is ook grappig en lief. Ze wou haar pappa alleen maar helpen. :P.
pi_86941526
Denk dat de minstens de helft van de mensen die hier hard roepen geen kids te willen er later zelf ook aan begint en het nog leuk vindt ook :D.

Ik wou ook geen kids. Kon niet met ze overweg. Vond ze luiddruchtig en al snel irritant. Nu zelf een kind en ben gek op hem. Kan echter nog steeds niet goed overweg met andermans kids maar je eigen kind is gewoon anders.
pi_86941677
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:33 schreef Jolene22 het volgende:
Denk dat de minstens de helft van de mensen die hier hard roepen geen kids te willen er later zelf ook aan begint en het nog leuk vindt ook :D.

Ik wou ook geen kids. Kon niet met ze overweg. Vond ze luiddruchtig en al snel irritant. Nu zelf een kind en ben gek op hem. Kan echter nog steeds niet goed overweg met andermans kids maar je eigen kind is gewoon anders.
ach er zijn ook aardig wat kindermoorden ieder jaar: niet iedereen is zo gecharmeerd van zijn of haar eigen kind(eren).....
pi_86941691
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:53 schreef CherryLips het volgende:
ik durf haar eigenlijk ook niet meer mee te vragen naar iets waar haar kinderen niet mee kunnen :@ . Zou dat heel stom overkomen, alsof ik haar kinderen niet leuk vind, of zou dat wel een keertje kunnen?
Natuurlijk kan dat. Je kan toch uitleggen dat je haar kinderen heel leuk vindt, maar dat je graag een keer je aandacht op haar wil richten?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:38:26 #216
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86941699
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:40 schreef h0neybunnY het volgende:

[..]

Dit vind ik ook vies :{ .
Zelf zeg ik altijd als mijn zoontje naar het lepeltje met eten wil graaien: "Zonder handjes" en trek de lepel iets achteruit. Gelukkig begint hij het steeds beter door te krijgen, trekt hij z'n handen weg en zit hij klaar met z'n mondje open :D .

Maar er zijn ouders die het schattig vinden ja als hun kinderen zichzelf ondersmeren en hun ouders onderspugen *bah* :X .
Schattig heb ik het nooit gevonden, maar het is wel enorm goed voor de hand oog coördinatie om kinderen zelf te laten tobben met een lepel en eten. ;)
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:39:23 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_86941725
quote:

Dat is dus het probleem, je eigen kind is NIET anders, maar je wordt blijkbaar blind en doof voor de dingen waar je je zelf ook aan gestoord hebt.

Als ouders dat forcefield nou eens zouden laten zakken en objectief kijken naar het gedrag van hun koters zou het al een heel stuk schelen..
Get woke, go broke!
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:41:01 #218
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86941766
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik durf haar eigenlijk ook niet meer mee te vragen naar iets waar haar kinderen niet mee kunnen :@ . Zou dat heel stom overkomen, alsof ik haar kinderen niet leuk vind, of zou dat wel een keertje kunnen?
Natuurlijk kan dat, ik vind het juist heel fijn om even geen mama te zijn maar gewoon K... , ik ga regelmatig met vriendinnen ( sommige hebben kinderen en anderen niet) iets te gaan doen, uit eten, filmpje, concert enz.
pi_86941912
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:37 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

ach er zijn ook aardig wat kindermoorden ieder jaar: niet iedereen is zo gecharmeerd van zijn of haar eigen kind(eren).....
Wat een dooddoener. Dat er een handjevol geestelijk gestoorden in dit land hun eigen kids van het leven beroven zegt niet dat dat de normale gang van zaken is. Wat jij noemt zijn excessen en doen niets af aan mijn woorden.

Niemand op dit topic wil het waarschijnlijk horen maar ik zou er eigenlijk geld op moeten inzetten. Een hoop hier hebben over een aantal jaren toch het huisje boompje beestje plaatje, het is gewoon de natuur en dan zul je zien dat het nog best leuk is ook :D. En een aantal zullen kinderloos blijven. Ook prima, maakt het leven een stuk makkelijker en er valt best wat voor te zeggen.
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:46:09 #220
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86941930
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem, je eigen kind is NIET anders, maar je wordt blijkbaar blind en doof voor de dingen waar je je zelf ook aan gestoord hebt.

Als ouders dat forcefield nou eens zouden laten zakken en objectief kijken naar het gedrag van hun koters zou het al een heel stuk schelen..
Je eigen kind begrijp je beter, je weet dat je kind bepaalde dingen doet om een reden die voor andere als irritant ervaren kunnen worden, dus heb je er meer begrip voor.
Daarnaast hou je enorm veel van je eigen kind en is het denk ik ook instinct om je kind lief en leuk te vinden.

Overigens vind ik mijn eigen kinderen niet altijd leuk, maar ik hou enorm veel van ze.
Dat is in iedere relatie zo, mijn man vind ik ook niet altijd even leuk, maar hou wel heel veel van hem.
En zo ook met mijn moeder bv.

Van mensen die je dierbaar zijn kan je meer hebben als van vreemden.

Overigens merk ik wel dat mensen die een hekel hebben aan kinderen zich gewoon aan het kind irriteren, ook al zou het niks verkeerds doen.
Net als mensen die een hekel hebben aan katten en langslopende kat al een kutkat vinden, ook al doet het beest niks verkeerds.
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:48:44 #221
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86942011
quote:

Dat zeggen mensen al 20 jaar tegen mij en ik wil ze nog niet...
pi_86942056
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:38 schreef snakelady het volgende:

[..]

Schattig heb ik het nooit gevonden, maar het is wel enorm goed voor de hand oog coördinatie om kinderen zelf te laten tobben met een lepel en eten. ;)
Daar heb je gelijk in, maar daar heb ik niet altijd tijd voor om het hem zelf te laten doen ;). (En als ik bij m'n vriend z'n oma ben heb ik er geen zin in, want die doet altijd zo overdreven :( !)
Het is wel zo dat als ik er tijd voor heb, hij het zelf mag doen.
Maar hij is gelukkig nog jong, dus heeft nog tijd zat om het vaak genoeg uit te proberen.
pi_86942112
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:45 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Wat een dooddoener. Dat er een handjevol geestelijk gestoorden in dit land hun eigen kids van het leven beroven zegt niet dat dat de normale gang van zaken is. Wat jij noemt zijn excessen en doen niets af aan mijn woorden.

Niemand op dit topic wil het waarschijnlijk horen maar ik zou er eigenlijk geld op moeten inzetten. Een hoop hier hebben over een aantal jaren toch het huisje boompje beestje plaatje, het is gewoon de natuur en dan zul je zien dat het nog best leuk is ook :D. En een aantal zullen kinderloos blijven. Ook prima, maakt het leven een stuk makkelijker en er valt best wat voor te zeggen.
toch zullen er veel meer mensen zijn die nu achteraf liever geen kinderen hadden gehad dan dat jij denkt
je hebt alleen geen 30 dagen, niet goed, leven terug garantie als je eenmaal een kind hebt.... :')
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:52:08 #224
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86942126
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:49 schreef h0neybunnY het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar daar heb ik niet altijd tijd voor ;). (En als ik bij m'n vriend z'n oma ben heb ik er geen zin in, want die doet altijd zo overdreven :( !)
Het is wel zo dat als ik er tijd voor heb, hij het zelf mag doen. Maar hij is gelukkig nog jong, dus heeft nog tijd zat om het vaak genoeg uit te proberen.
Dat is ook zo hoor, ik had er ook niet altijd veel zin in, zeker niet als je weg moet. ;)
pi_86942150
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:51 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

toch zullen er veel meer mensen zijn die nu achteraf liever geen kinderen hadden gehad dan dat jij denkt
je hebt alleen geen 30 dagen, niet goed, leven terug garantie als je eenmaal een kind hebt.... :')
Je bent echt je leven niet kwijt wanneer je een kind krijgt hoor. Dat heeft werken al van je af genomen. :D.
pi_86942195
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:52 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Je bent echt je leven niet kwijt wanneer je een kind krijgt hoor. Dat heeft werken al van je af genomen. :D.
dat laatste restje leven wat ik nog heb wil ik niet delen met een kind :)

en btw: waarom wordt dit topic nu weer gekaapt door vrouwen die over hun kind praten :? jullie hebben jullie eigen deel hier op fok: blijf daar met die kinderpraat!
pi_86942259
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:52 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is ook zo hoor, ik had er ook niet altijd veel zin in, zeker niet als je weg moet. ;)
Dan zeker niet nee, want dan zie je altijd dat het nog langer duurt dan normaal en dat je kind nog viezer wordt dan normaal. (En dan bij het verschonen nog meer tegensputterd dan normaal :P ).
pi_86942290
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef h0neybunnY het volgende:

[..]

Dan zeker niet nee, want dan zie je altijd dat het nog langer duurt dan normaal en dat je kind nog viezer wordt dan normaal. (En dan bij het verschonen nog meer tegensputterd dan normaal :P ).
Ouder(s)
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:59:26 #229
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86942391
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:48 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dat zeggen mensen al 20 jaar tegen mij en ik wil ze nog niet...
Daar is ook niks mis mee, ik heb ook kindervrije vrienden, die hebben ondertussen de leeftijd dat kinderen krijgen ook niet meer verstandig is.
Maar er is wel een gedeelte wat nu roept nooit kinderen te willen die daar later op terugkomen, daar is ook niks mis mkee.

Ik riep altijd maar een kind te willen, en heb er nu ook twee.
Mensen worden ouder en meningen en gevoelens kunnen veranderen,maar dat hoeft niet perse.

Vind het alleen jammer dat sommige zo'n hekel hebben aan kinderen dat ze haast gediscrimineerd worden, mensen vergeten vaak dat kinderen niet minderwaardig zijn, het zijn ook gewoon mensen die nog alles moeten leren.
En om ze alles te moeten leren zullen ze ook alles mee moeten maken, zoals een supermarkt, openbaar vervoer, uit eten ( geen dure tent uiteraard maar gewoon de griek, pannenkoekenhuis enz.)

Hoe kunnen mensen verwachten dat kinderen als volwaardige volwassenen opgroeien als ze van openbare gelegenheden vermeden moeten worden?
Hoe kunnen ze dan leren wat wenselijk is en wat niet?

Ik heb 2 dochters die zich voorbeeldig gedragen in de supermarkt, maar dat hebben ze ook moeten leren ban jongs af aan.
Als ze pas op hun 12de een supermarkt in mogen dan moet je ook niet verwachten dat ze weten wat de gedragdsregels zijn.
En zo met alles.
pi_86942454
er is een verschil tussen een kind meenemen om hem iets te leren en hem mee nemen om de boel maar op stelten te laten zetten zonder dat de ouders er wat aan doen

DAAR ergeren veel mensen zich aan!
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:01:03 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_86942457
Mensen met kinderen minderwaardig?

Ik hoef niet aan te komen met "mijn xbox voelt zich niet zo lekker, ik ga vanmiddag naar huis" hoor, maar voor koters kan je zo weglopen van je werk :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:03:21 #232
318739 Mulberry
Verziekt je taal.
pi_86942527
Ik hou van babies en peutertjes en kleutertjes. Echter vind ik veel kinderen in de bovenbouw van de basisschool tot ongeveer de 4e van de middelbare heel irritant. met name de jongetjes, sommige storen me echt zo. Van die kleuters die nog amper haar op hun balletjes hebben maar al wel een oorring in hebben en stoer doen. Mwah, maak er eigenlijk gewoon jongetjes van die leeftijd van, want meisjes gedragen zich vaak normaal.
pi_86942567
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:54 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

en btw: waarom wordt dit topic nu weer gekaapt door vrouwen die over hun kind praten :? jullie hebben jullie eigen deel hier op fok: blijf daar met die kinderpraat!
Het is een discussie forum hoor. :P.
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:04:34 #234
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86942571
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:51 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

Ik denk dat iedere ouder wel eens een moment heeft met "Waar ben ik in vredesnaam mee begonnen, wat bezielde me?"
Maar dat zijn momentopnames, dat neemt niet weg dat de meeste toch gewoon blij zijn met hun keuze.

En dat is niet alleen met kinderen overigens, dat is met werk, relatie en zo met veel meer andere zaken.
Het is een keuze die je maakt inj je leven, en iedere keuze heeft zijn consequenties, sommige zijn negatoef en andere zijn positief.
Je weegt tegen elkaar op en je komt tot de conclusie dat en bepaalde keuze het wel of niet waard is.
Of dat nu een relatie, een wereldreis, kinderen, een koophuis een eigen bedrijf of wat dan ook is.

Voor de eens is het het niet waard en voor de ander is het wel waard, die neemt de sprong in het diepe en gaat er voor.
pi_86942599
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:01 schreef HeatWave het volgende:

Ik hoef niet aan te komen met "mijn xbox voelt zich niet zo lekker, ik ga vanmiddag naar huis" hoor, maar voor koters kan je zo weglopen van je werk :').
ik werk gelukkig met allemaal mannen (IT :') ) maar bij mijn vriendin is het inderdaad elke dag wel raak. en als je als baas echt pech hebt bevalt zo'n werkneemster ook nog eens van een zorgenkind en is ze helemaal vaak eerder weg of hele dagen afwezig....
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:06:27 #236
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86942657
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:01 schreef Leipo666 het volgende:
er is een verschil tussen een kind meenemen om hem iets te leren en hem mee nemen om de boel maar op stelten te laten zetten zonder dat de ouders er wat aan doen

DAAR ergeren veel mensen zich aan!
Daar erger ik me ook aan, maar dat ligt niet aan het kind maar aan de ouders, het kind weet niet beter aangezien het niet gecorrigeerd wordt.
Kinderen hebben grenzen nodig en die moet je duidelijk aangeven.
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:07:35 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_86942709
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

ik werk gelukkig met allemaal mannen (IT :') ) maar bij mijn vriendin is het inderdaad elke dag wel raak. en als je als baas echt pech hebt bevalt zo'n werkneemster ook nog eens van een zorgenkind en is ze helemaal vaak eerder weg of hele dagen afwezig....
Wij hebben dus een 50-50 verhouding kind/kindloos op de afd. en de ouders komen echt met de grootste kutsmoezen aanzetten, ja mijn kind drinkt niet op de creche, en mijn vriend weet niet wat ie moet doen, dus moet ik nu een halve dag weg... en dan werkt ze 20 uur pw :').

Kinderen? Prima, ga er dan ook voor zorgen zodat wij iemand kunnen aannemen die wel aanwezig is :').
Get woke, go broke!
pi_86942749
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Daar erger ik me ook aan, maar dat ligt niet aan het kind maar aan de ouders, het kind weet niet beter aangezien het niet gecorrigeerd wordt.
Kinderen hebben grenzen nodig en die moet je duidelijk aangeven.
en op het moment dat dat niet gebeurt is het kind wel degene die de irritatie/overlast veroorzaakt...

ik neem geen kinderen uit zelfbescherming: ik vermoed dat ik al snel op het politiebureau geroepen zou worden vanwege kindermishandeling :')
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:10:33 #239
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86942820
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:01 schreef HeatWave het volgende:

Dat is de keuze van de baas.

Overigens heb ik laatst wel gelezen in een blad voor werknemers en ondernemers dat mensen met kinderen vaak harder werken. ;)
Dat komt omdat ze meer te verliezen hebben, zitten ze zonder werk dan zijn de kinderen er de dupe van, dus werken ze harder om hun baan te behouden.
Ook omdat ze inderdaad wel eens naar huis toe moeten ivm een kind, omdat ze zich schuldig voelen werken ze harder.

Maar ik heb vorig jaar 2 maanden niet gewerkt, niet om mijn kinderen overigens, maar om mijn man.
Gelukkig ben ik zelfstandige en dan is dat makkelijker te regelen maar ook in een relatie kan het voorkomen dat je even afwezig bent op je werk.
pi_86942890
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wij hebben dus een 50-50 verhouding kind/kindloos op de afd. en de ouders komen echt met de grootste kutsmoezen aanzetten, ja mijn kind drinkt niet op de creche, en mijn vriend weet niet wat ie moet doen, dus moet ik nu een halve dag weg... en dan werkt ze 20 uur pw :').

Kinderen? Prima, ga er dan ook voor zorgen zodat wij iemand kunnen aannemen die wel aanwezig is :').
Begrijpelijk vanuit werkgeversstandpunt maar beetje raar van de vrouwen ook. Waarom zou als het kind ziek is alleen de vrouw weg moeten? Vaders zouden net zo goed naar huis moeten als het kind ziek is.
pi_86942901
Een hekel hebben aan is nogal veel gezegd, de kinderen van mijn zus vind ik echt wel tof maar ik merk gewoon dat ik dus niet dat engelengeduld heb wat de ouders vaak wel schijnen te hebben (al raakt het bij hen ook regelmatig op :') ).

Maar steeds als ik denk: "Goh, misschien zou ik toch wel kinderen willen." dan is er altijd wel weer een akkefietje met mijn neefjes waardoor ik denk: "Blij dat ik dadelijk gewoon naar huis kan/zij naar huis gaan en ik gewoon mijn rust weer heb...." :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:13:57 #242
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86942942
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:54 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

O sorry, was even vergeten dat veel mensen die een hekel aan kinderen hebben ook werkelijk denken dat mensen met kinderen zich alleen voor hun kinderen interesseren en verders nergens anders komen en het niet boeiend vinden hoe andere over zaken denken. :')

Maar dat is dus niet zo, ik interesseer me in deze discussie omdat ik veel misverstanden lees maar ook zaken lees waar ik als moeder rekening mee kan houden zodat den kinderen niet te veel overlast bezorgen.
pi_86943042
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een hekel hebben aan is nogal veel gezegd, de kinderen van mijn zus vind ik echt wel tof maar ik merk gewoon dat ik dus niet dat engelengeduld heb wat de ouders vaak wel schijnen te hebben (al raakt het bij hen ook regelmatig op :') ).

Maar steeds als ik denk: "Goh, misschien zou ik toch wel kinderen willen." dan is er altijd wel weer een akkefietje met mijn neefjes waardoor ik denk: "Blij dat ik dadelijk gewoon naar huis kan/zij naar huis gaan en ik gewoon mijn rust weer heb...." :+
Laatst ook, ik lag zaterdag tot elf uur in bed voor ik naar m'n nicht ging met kinderen. Dat kwam ter sprake en dan krijg je zo'n zuchtend antwoord van nicht + haar man: 'Pfff, wat een leven zeg.'
Pardon? :')
Dan ben ik ook wel weer blij dat ik 's avonds om een uur of 8 naar huis ga terwijl zij uitgeteld op de bank liggen en ik nog de hele avond heb :@ . Ik herinner haar er dan ook aan dat ik nog gewoon in een andere tijdzone leef, want ik heb geen kinderen. Zij werkt twee dagen in de week, dan ga ik toch ook niet zeggen: Pfff, wat een leven zeg. Dan zou ik raar aangekeken worden ;) .
Tap tap tap
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 september 2010 @ 15:21:16 #244
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86943216
Ik ben nog nooit eerder naar huis gegaan voor mijn kinderen en mijn vrouw ook niet.
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:23:07 #245
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86943295
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben nog nooit eerder naar huis gegaan voor mijn kinderen en mijn vrouw ook niet.
Wij eigenlijk ook niet, maar ik werk meestal wanneer mijn man niet werkt dus er is altijd iemand thuis en als het echt niet anders kan ( op vrijdag werken we vaak beide) dan past mijn schoonmoeder op.

Wel heeft mijn man een collega die vrij regelmatig voor de kinderen naar huis gaat ( op vakantiedagen), zijn vrouw is lerares dus kan niet zomaar naar huis en de kinderen gaan naar een BSO en die accepteren geen zieke kinderen.
Maar hij haalt het werk dan 's avonds thuis in, dat zien veel collega's dan weer niet ( wij wel aangezien we boven het bedrijf wonen en hij vaak dan spullen op komt halen)
pi_86943385
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ditto. Ben natuurlijk pas ander half jaar vader. Als zich er iets voordeed hebben we het altijd zo opgelost zodat we niet naar huis hoefden te gaan. Een keer moest ik op korte termijn vrij nemen. Maar dat heeft mij gewoon een vakantiedag gekost. En zo hoort het ook vind ik.
pi_86943430
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Laatst ook, ik lag zaterdag tot elf uur in bed voor ik naar m'n nicht ging met kinderen. Dat kwam ter sprake en dan krijg je zo'n zuchtend antwoord van nicht + haar man: 'Pfff, wat een leven zeg.'
Pardon? :')
Dan ben ik ook wel weer blij dat ik 's avonds om een uur of 8 naar huis ga terwijl zij uitgeteld op de bank liggen en ik nog de hele avond heb :@ . Ik herinner haar er dan ook aan dat ik nog gewoon in een andere tijdzone leef, want ik heb geen kinderen. Zij werkt twee dagen in de week, dan ga ik toch ook niet zeggen: Pfff, wat een leven zeg. Dan zou ik raar aangekeken worden ;) .
Oh brother, mijn zus moet dat ook altijd even benadrukken: "Jij weet niet hoe goed je het hebt Grrrrrrrr!1!". :')

Waarna ik altijd maar eventjes fijntjes benadruk dat zij toch echt zelf bewust voor haar huidige leven gekozen heeft, ze doet het werk waar ze bewust voor gekozen heeft, is bewust parttimer en heeft bewust 2 kinderen genomen en dat ze het op heel wat vlakken stukken beter heeft dan ondergetekende. Dan volgt er meestal iets van "Ja maar *mompelmompel*" :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 september 2010 @ 15:28:52 #248
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86943478
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:25 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Ditto. Ben natuurlijk pas ander half jaar vader. Als zich er iets voordeed hebben we het altijd zo opgelost zodat we niet naar huis hoefden te gaan. Een keer moest ik op korte termijn vrij nemen. Maar dat heeft mij gewoon een vakantiedag gekost. En zo hoort het ook vind ik.
Mijn kinderen zijn nu 2.5, 3.5 en 6 en er heeft zich nooit een situatie voorgedaan dat we onmiddellijk naar huis moesten.

Voorheen hadden we dan ook kinderopvang waar kinderen met een mild griepje ook gewoon mochten komen en dus niet als er een een keer nieste je ze moest komen halen. En de laatste 3 jaar is vrouwlief thuis, maar daar doet zich eigenlijk ook nooit een situatie voor dat je onmiddellijk naar huis had gemoeten.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 september 2010 @ 15:29:59 #249
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86943521
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Oh brother, mijn zus moet dat ook altijd even benadrukken: "Jij weet niet hoe goed je het hebt Grrrrrrrr!1!". :')

Waarna ik altijd maar eventjes fijntjes benadruk dat zij toch echt zelf bewust voor haar huidige leven gekozen heeft, ze doet het werk waar ze bewust voor gekozen heeft, is bewust parttimer en heeft bewust 2 kinderen genomen en dat ze het op heel wat vlakken stukken beter heeft dan ondergetekende. Dan volgt er meestal iets van "Ja maar *mompelmompel*" :+
Jij klaagt nooit eens over een side effect van een beslissing die je doelbewust hebt genomen? Bijvoorbeeld een mooie auto gekocht en dan verzuchten dat de benzine zo duur is?
pi_86945055
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jij klaagt nooit eens over een side effect van een beslissing die je doelbewust hebt genomen? Bijvoorbeeld een mooie auto gekocht en dan verzuchten dat de benzine zo duur is?
Dat vind ik ook vrij triest eerlijk gezegd.... :{

Maar het gaat me meer om het feit dat ze (mijn zus in dit geval) altijd even moet roepen dat ik het zo goed heb en zoveel vrijheid en vrije tijd heb! "Wat een leven!" Zoals CL al zei :+ .

Terwijl buiten het feit dat zij 2 kinderen heeft en daar rekening mee moet houden zij het gewoon stukken beter heeft dan mij. En die 2 kinderen heeft ze heel bewust voor gekozen en zeker bij de 2e kan je toch ook niet meer volhouden 'dat het toch wel wat zwaarder is dan je vantevoren dacht'.

Het gaat ook om de manier waarop het gebracht wordt, waarbij ik bijna een soort boosheid ervaar van haar kant omdat ik niet voor 2 koters hoef te zorgen en dat ze me het gevoel lijkt te willen geven dat ik me moet schamen voor mijn enorme luizenleventje :D .

Al had ik een enorm luizenleventje zou het nog steeds geen reden zijn om mij daar op aan te vallen en ik zou me er ook zeker niet voor schamen :+
pi_86945179
quote:

Misschien. Ik kan ze niet krijgen, dus dat is makkelijk :).

Ik zou nog eerder een kindje adopteren dan er zelf een te maken, maar dat terzijde.
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:25:07 #252
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86945567
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Misschien. Ik kan ze niet krijgen, dus dat is makkelijk :).

Ik zou nog eerder een kindje adopteren dan er zelf een te maken, maar dat terzijde.
Een kind adopteren is heel nobel, maar helaas niet zo makkelijk.
Wij hebben deze optie namelijk ook bekeken, dan voor een tweede kindje maar daar komt nog heel wat bij kijken, zowel financieel als geestelijk.
pi_86945679
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:25 schreef snakelady het volgende:

[..]

Een kind adopteren is heel nobel, maar helaas niet zo makkelijk.
Wij hebben deze optie namelijk ook bekeken, dan voor een tweede kindje maar daar komt nog heel wat bij kijken, zowel financieel als geestelijk.
Ik wil geen kinderen hoor ;). Maar als ik er aan zou willen beginnen, dan zou ik het op een nobele manier doen. Dat daar heel wat haken en ogen aan zitten, kan ik me goed voorstellen :).
pi_86955446
Als je geen kinderen wil moet je ook niet zeuren als er straks in je verpleegtehuis geen één fatsoenlijke verpleger meer is maar allemaal tokkies van pauperouders. Het goede voorbeeld heb je immers zelf nooit doorgegeven.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 september 2010 @ 20:34:29 #255
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86955527
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat vind ik ook vrij triest eerlijk gezegd.... :{

Maar het gaat me meer om het feit dat ze (mijn zus in dit geval) altijd even moet roepen dat ik het zo goed heb en zoveel vrijheid en vrije tijd heb! "Wat een leven!" Zoals CL al zei :+ .

Terwijl buiten het feit dat zij 2 kinderen heeft en daar rekening mee moet houden zij het gewoon stukken beter heeft dan mij. En die 2 kinderen heeft ze heel bewust voor gekozen en zeker bij de 2e kan je toch ook niet meer volhouden 'dat het toch wel wat zwaarder is dan je vantevoren dacht'.

Het gaat ook om de manier waarop het gebracht wordt, waarbij ik bijna een soort boosheid ervaar van haar kant omdat ik niet voor 2 koters hoef te zorgen en dat ze me het gevoel lijkt te willen geven dat ik me moet schamen voor mijn enorme luizenleventje :D .

Al had ik een enorm luizenleventje zou het nog steeds geen reden zijn om mij daar op aan te vallen en ik zou me er ook zeker niet voor schamen :+
Tja, dan is het gewoon een dom wijf.
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:36:25 #256
45206 Pietverdriet
pi_86955616
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:32 schreef Droomert het volgende:
Als je geen kinderen wil moet je ook niet zeuren als er straks in je verpleegtehuis geen één fatsoenlijke verpleger meer is maar allemaal tokkies van pauperouders. Het goede voorbeeld heb je immers zelf nooit doorgegeven.
Als ik zover ben steek ik wel een 9mm in mijn mond, liever dood dan in een verpleeg tehuis te zitten.
pi_86955715
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als ik zover ben steek ik wel een 9mm in mijn mond, liever dood dan in een verpleeg tehuis te zitten.
je doet je naam wel eer aan :)
Doe eens lief!
pi_86957962
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 29-09-2010 10:27:13 ]
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:25:47 #259
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_86958222
gezellige boel weer
pi_86959702
Ik ben misantroop, ik moet de meeste mensen niet. Ook kinderen.
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:27:43 #261
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86961567
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:32 schreef Droomert het volgende:
Wie zegt dat ik een goed voorbeeld ben? Ik doe de samenleving juist een plezier.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:04:40 #262
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_86970114
Sjonge, wat een negativiteit richting mensen die zelf geen kinderen willen..!
pi_86970363
*O*

Ik wist niet dat hier een topic over bestond !

Wil dus ook geen kinderen, en dat wist ik zeker toen ik nog niet eens wist waar kinderen vandaan kwamen :@

Ben nu 23, en ben nog steeds niet van mening veranderd, integendeel...
  woensdag 29 september 2010 @ 09:24:53 #264
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86970491
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:04 schreef Telecaster het volgende:
Inderdaad zeg. Volgens mij hebben er een paar mensen niet goed geslapen :')
  woensdag 29 september 2010 @ 09:33:17 #265
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_86970695
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:24 schreef eleusis het volgende:

[..]

Inderdaad zeg. Volgens mij hebben er een paar mensen niet goed geslapen :')
Sja. Dat krijg je er nou van als er elke 2 uur een jankend kind aan je bed staat te bleren.

En daar hebben wij dan weer geen last van. :)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 september 2010 @ 09:41:21 #266
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86970899
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:04 schreef Telecaster het volgende:
:D

Dit topic heet "Wie heeft er een hekel aan kinderen" en dan ga je lopen miepen als iemand weer een hekel aan dat soort personen heeft?
  woensdag 29 september 2010 @ 09:45:07 #267
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_86970993
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:D

Dit topic heet "Wie heeft er een hekel aan kinderen" en dan ga je lopen miepen als iemand weer een hekel aan dat soort personen heeft?
Maar natuurlijk. :)
  woensdag 29 september 2010 @ 10:07:13 #268
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86971545
Dit is dan wel weer leuk, heel veel mensen met kinderen reageren helemaal niet negatief, eentje reageert negatief en ineens is iedereen negatief over mensen die geen kinderen willen. :')
  woensdag 29 september 2010 @ 10:28:20 #269
262 Re
Kiss & Swallow
pi_86972083
zo, even een troll verwijderd :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 29 september 2010 @ 10:34:03 #270
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_86972220
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:07 schreef snakelady het volgende:
Dit is dan wel weer leuk, heel veel mensen met kinderen reageren helemaal niet negatief, eentje reageert negatief en ineens is iedereen negatief over mensen die geen kinderen willen. :')
Hoho - ik zei enkel "veel negativiteit", en doelde daarbij op die ene user. Ik zou niet durven iedereen daarvan te beschuldigen.
pi_87003098
quote:
[ afbeelding ]

Mijn eerste slagroomtaartje was ook al zo'n succes... het zat overal, behalve in m'n mond :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')