abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83485232
Zoveel mensen zie je bashen tegen/over kinderen , ouders zijn sowieso labiel en meer van zulks .
Stel dat je ouders......
Neh fuck dat

Waarom wil je absoluut geen kinderen , en is dat een momentopname, of heb je echt een intense afkeer tegen poepluiers en opgroeiende kinderen ?
pi_83485309

Awwww, lievvv
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:37:40 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83485349
Het is mijn doel om zoveel mogelijk kinderen te krijgen met zoveel mogelijk vrouwen in zoveel mogelijk landen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_83485395
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is mijn doel om zoveel mogelijk kinderen te krijgen met zoveel mogelijk vrouwen in zoveel mogelijk landen.
Whehe
Maar zou je er ook voor willen zorgen ?
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 juni 2010 @ 12:40:05 #5
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83485470
Ik heb een gruwelijke hekel aan sommige kinderen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_83485497
Kinderen zijn tof, maar je moet er wel een beetje mee kunnen praten enzo. Dat het ook wat terugzegt. Baby's vind ik maar niks.
pi_83485584
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:40 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan sommige kinderen...
Nee dat is te makkelijk .
Ik zet hem juist in R&P omdat het gaat om jou, en je gedachten over het (zelf) hebben van kinderen
pi_83485594
Ik heb niet zozeer een hekel aan kleine kinderen, als wel aan die poekie-woekie vertroetelende moeders die naast de poepluiers/lachjes/boertjes/etc van het kind 0,0 andere gespreksonderwerpen hebben. Nou je hebt een kind, ow wat ben jij bijzonder! Je bevindt je echt in een unieke situatie!

Schijtwijven
pi_83485622
Meldt. Kutkoters, allemaal. Moet er niets van hebben.
pi_83485643
Zelf kinderen? Op den duur wellicht, als ik een reden kan verzinnen waarom. Voorlopig zie ik op tegen de tijd / geld / verantwoordelijkheid die erin gaan zitten.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:45:00 #11
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83485686
Ik heb met kinderen hetzelfde als met begrafenissen - van andere mensen vind ik het nog tot daar aan toe maar voor mezelf hoeft het niet.

Een echte diepe kinderwens, ik heb mezelf er nooit op kunnen betrappen. Er zitten wel redelijk wat koters in mijn omgeving en ik vind het best leuk daar af en toe even een uurtje mee te ouwehoeren, maar ik ben elke weer weer dolblij dat ik in een kindvrije zone thuis arriveer...
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:47:44 #12
137079 Chowi
Lonerism.
pi_83485811
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Telecaster het volgende:
Ik heb met kinderen hetzelfde als met begrafenissen - van andere mensen vind ik het nog tot daar aan toe maar voor mezelf hoeft het niet.
Ik vind dit een rare vergelijking.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:48:19 #13
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83485837
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef VonHinten het volgende:
Ik heb niet zozeer een hekel aan kleine kinderen, als wel aan die poekie-woekie vertroetelende moeders die naast de poepluiers/lachjes/boertjes/etc van het kind 0,0 andere gespreksonderwerpen hebben. Nou je hebt een kind, ow wat ben jij bijzonder! Je bevindt je echt in een unieke situatie!

Schijtwijven
Of zoals Theo Maassen het zei: "Een wonder..? *Ratten* kunnen het!!"

Maar ja. Die is ook daarna gezwicht.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:49:55 #14
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83485919
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:47 schreef Chowi het volgende:

[..]
Ik vind dit een rare vergelijking.
Sja. Dat mag natuurlijk.

Al is een nadere uitleg waarom je dat dan vindt is op een discussieforum wellicht wel zo prettig.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:51:39 #15
137079 Chowi
Lonerism.
pi_83486006
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:49 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Sja. Dat mag natuurlijk.

Al is een nadere uitleg waarom je dat dan vindt is op een discussieforum wellicht wel zo prettig.
En dat laatste vind ik dan weer een hele rare en onlogische zin. . Misschien is het verstandig je reacties te herlezen voordat je ze plaatst.
pi_83486038
Sommige kinderen wel, sommige niet. Al zijn de meeste gewoon een stel schreeuwlelijkerds.
pi_83486082
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef Chowi het volgende:

[..]

En dat laatste vind ik dan weer een hele rare en onlogische zin. . Misschien is het verstandig je reacties te herlezen voordat je ze plaatst.
he jij was toch mod?
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:56:21 #18
137079 Chowi
Lonerism.
pi_83486212
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:53 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

he jij was toch mod?
Nee hoor, hoezo?
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 juni 2010 @ 13:04:11 #19
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83486573
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef Righteous het volgende:

[..]

Nee dat is te makkelijk .
Ik zet hem juist in R&P omdat het gaat om jou, en je gedachten over het (zelf) hebben van kinderen
serieus, ik heb aan sommige kinderen een gruwelijke hekel...

Ik heb er een, daar heb ik absoluut geen spijt van Maar ik doe wel mijn uiterste best om te zorgen dat ze zich fatsoenlijk gedraagt en dat anderen geen last van haar hebben.

Als ik in de achtertuin zit en om me heen het gejank, geschreeuw en geruzie hoor, dan heb ik het snel gehad hoor.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_83486685
Ik wil geen kinderen omdat ik de verantwoordelijkheid niet wil
En omdat ze mijn levenstijl zouden veranderen op een manier die ik niet zie zitten
En omdat ik niet denk dat ik en de wereld ze zo veel te bieden hebben dat het oke is om ze te maken

Bestaande kinderen vind ik een ander verhaal
dus misschien adoptie maar nog liever pleegouderschap

Ik zou wel oma willen zijn maar dat gaat zo lastig zonder kinderen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_83486814
Ik heb geen hekel aan kinderen, ik heb een hekel aan ouders die niet kunnen opvoeden, geen authoriteit durven uit te stralen, en hun kind in alles hun zin geven.
pi_83486846
Omdat kinderen over het algemeen kut zijn. Lawaai, aandacht, kosten klauwen veel geld en je hebt de komende 18-21 jaar geen eigen leven meer.
pi_83486961
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef VonHinten het volgende:

Schijtwijven
dit. En het feit dat ik echt niks met kinderen heb. Sommige zeggen aaaahhw wat llief! Tegen zo'n kind, nou ik heb eerder zoiets van ...

Nu hoop ik dat dat ooit over gaat hoor
~ Bonito La Risa ~
pi_83487360
Ik had vroeger echt helemaal niks met kinderen. Maar sinds ik een dochter heb, heb ik nu helemaal niks met alle kinderen - 1. .
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:35:23 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83487910
Mwa, een hekel gaat ver. Ik heb er gewoon weinig mee. Sommige zijn soms, kort, wel leuk.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:41:04 #26
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83488122
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef Chowi het volgende:

[..]

Misschien kan je zelf wat beter lezen. Zo moeilijk is die zin niet.

Met "Dat vind ik niet - punt", "Dat vind ik raar - punt" schiet het natuurlijk niet op. Waarom vind je wat je vindt? Dat levert tenminste nog een discussie op...
pi_83488149
Mij lijkt het geweldig een eigen babytje
Ik werk op kinderdagverblijf dus ja.

Maar ja er zitten ook minderleuke kanten aan, maar je eigen kind alles leren e.d. is gewoon leuk
-
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:45:39 #28
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83488302
Ik heb een hekel aan kinderen die niet goed opgevoed zijn. Ik ben sinds een kleine 5 maanden tante en ik moet zeggen dat m'n neefje echt anders is in vergelijking met andere kinderen. Hij huilt en schreeuwt heel weinig, hij is best relaxt voor een baby
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_83488403
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:45 schreef raebyddet het volgende:
Ik heb een hekel aan kinderen die niet goed opgevoed zijn. Ik ben sinds een kleine 5 maanden tante en ik moet zeggen dat m'n neefje echt anders is in vergelijking met andere kinderen. Hij huilt en schreeuwt heel weinig, hij is best relaxt voor een baby
Mwah, ik zou een huilbaby niet "slecht opgevoed"noemen. Peuters en kleuters die constant moeten gillen en krijsen daarentegen, terwijl ma doet alsof ze Oost-Indisch doof is...
pi_83488493
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:47 schreef fratsman het volgende:

[..]

Mwah, ik zou een huilbaby niet "slecht opgevoed"noemen. Peuters en kleuters die constant moeten gillen en krijsen daarentegen, terwijl ma doet alsof ze Oost-Indisch doof is...
Nee, de hele tijd aandacht geven en dat huil en krijsgedrag belonen is goed.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:51:56 #31
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_83488593
Als je niet precies snapt hoe het zit met kinderen dan kan ik best begrijpen dat je er een hekel aan kan hebben.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_83488679
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:51 schreef Captain_Chaos het volgende:
Als je niet precies snapt hoe het zit met kinderen dan kan ik best begrijpen dat je er een hekel aan kan hebben.
Dat is het probleem juist, het vált niet goed te snappen. Ze zijn zo random als de pest.
pi_83488680
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:45 schreef raebyddet het volgende:
Ja. Want het gedrag van een 5 maanden oude baby ligt volledig aan de opvoeding die ze tot dan toe genoten heeft. .
pi_83488820
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:49 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Nee, de hele tijd aandacht geven en dat huil en krijsgedrag belonen is goed.
Ik vind het een beetje vreemd dat ouders dit niet meer op kunnen lossen, zeker in het openbaar. Ze zien dat mensen zich er aan ergeren, maar ondernemen helemaal niets om hun verwende ettertje tot bedaren te brengen. Mijn vader hoefde maar naar ons te kijken (Zonder opgeheven hand, of stemverheffing) om ons te laten merken dat we te ver gingen. Ouders van tegenwoordig vinden het nodig om met hun kind in debat te gaan.
pi_83488906
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje vreemd dat ouders dit niet meer op kunnen lossen, zeker in het openbaar. Ze zien dat mensen zich er aan ergeren, maar ondernemen helemaal niets om hun verwende ettertje tot bedaren te brengen. Mijn vader hoefde maar naar ons te kijken (Zonder opgeheven hand, of stemverheffing) om ons te laten merken dat we te ver gingen. Ouders van tegenwoordig vinden het nodig om met hun kind in debat te gaan.
er is bewezen dat een onderhandelingshuishouden beter werkt dan een bevelhuishouding als het gaat om je kind dingen bij leren en wijze levenslessen geven
dus met je kind in debat gaan is niet verkeerd

alleen altijd toegeven is wel verkeerd
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_83489057
Ik wil ook absoluut geen kinderen. Heb helemaal niks met kinderen, kan er niet mee omgaan in de zin van op kinderlijk niveau communiceren zeg maar. Ik irriteer me eraan en wil ook eigenlijk niet die verantwoordelijkheid nemen.

Heb mijn leventje ook helemaal op orde, en wil dat niet gaan aanpassen. Op zich moet ik wel zeggen dat dit gigantisch in mijn nadeel werkt op relationeel gebied. Ben nu dus ook vrijgezel, en zie maar eens een leuke meid te vinden die ook geen kinderen wil. Had laatst nog wel een date met een 33 jarige dame die volgens haar ook niet op kinderen zat te wachten, maar een paar dates later was het in plaats van absoluut geen al misschien toch wel geworden. Overigens niet de reden dat we niet meer daten, dat had er meer mee te maken dat we niet echt vlinders van elkaar kregen, ondanks de goeie klik.
pi_83489076
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

er is bewezen dat een onderhandelingshuishouden beter werkt dan een bevelhuishouding als het gaat om je kind dingen bij leren en wijze levenslessen geven
dus met je kind in debat gaan is niet verkeerd

alleen altijd toegeven is wel verkeerd
Dat laatste dus. Overleg is goed, maar een kind moet nog altijd weten dat het dient te luisteren naar een ouder.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:08:35 #38
286493 raebyddet
pi_83491925
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Ja. Want het gedrag van een 5 maanden oude baby ligt volledig aan de opvoeding die ze tot dan toe genoten heeft. .
Ik geloof dat bepaalde gedrag tegenover een kind tot huilen en schreeuwen kan leiden of in ieder geval, ervoor zorgen dat het niet stopt met huilen/schreeuwen. Dus ja, ik denk dat opvoeding inderdaad invloed heeft op het gedrag van een baby, een goed begin van een goede opvoeding is ook belangrijk.
pi_83493208
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:08 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Ik geloof dat bepaalde gedrag tegenover een kind tot huilen en schreeuwen kan leiden of in ieder geval, ervoor zorgen dat het niet stopt met huilen/schreeuwen. Dus ja, ik denk dat opvoeding inderdaad invloed heeft op het gedrag van een baby, een goed begin van een goede opvoeding is ook belangrijk.
Je gedrag heeft inderdaad wel invloed op een baby, en dat ontken ik nog niet. Maar dat heeft nog niks met opvoeding te maken.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:44:41 #40
286493 raebyddet
pi_83493377
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:40 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Je gedrag heeft inderdaad wel invloed op een baby, en dat ontken ik nog niet. Maar dat heeft nog niks met opvoeding te maken.
Ok, dan valt het (nog) niet onder opvoeding. Dan gaat het om de communicatie en ja, zoals ik eerder zei, het is naar mijn mening een goed begin van een goede opvoeding. Ik vind dat minstens zo belangrijk
pi_83536906
Kinderen, leuk bij anderen maar zelf denk ik er niet aan te beginnen.
Ik haat verplichtingen, verantwoordelijkheid en altijd je best moeten doen om jezelf te bewijzen.
Dus ik bekijk het vooral naar mezelf.
Vind mezelf onbekwaam en dus niet verantwoord om kinderen te nemen.

Vind het overigens prima om een keer op te passen en leuke dingen te doen, maar zelf vanaf je 30e tot je dood erover inzitten wat jij van je opvoeding gemaakt hebt... Neh dank je.
pi_83537073
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil geen kinderen omdat ik de verantwoordelijkheid niet wil
En omdat ze mijn levenstijl zouden veranderen op een manier die ik niet zie zitten
En omdat ik niet denk dat ik en de wereld ze zo veel te bieden hebben dat het oke is om ze te maken

Bestaande kinderen vind ik een ander verhaal
dus misschien adoptie maar nog liever pleegouderschap

Ik zou wel oma willen zijn maar dat gaat zo lastig zonder kinderen
Dit dus!
pi_83538853
Ik ben er ook niet dol op.
Ze maken lawaai, vragen constant aandacht en zijn gewoon irritant.
Zet een kleuter bij me, en ik heb geen idee wat ik ermee aanmoet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:29:14 #44
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_83539397
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_83539905
Ik vind de kinderen van mijn zus en schoonzus leuk. Ze zijn lief, het is fijn om samen te knutselen, wandelen, verhalen vertellen, en zodra ze te irritant worden / continu gaan huilen kan ik ze gewoon terug geven aan de ouders, "hier, hij is kapot", ideaal voor mij

Ik heb zelf geen kinderwens en verder ook niet veel met kinderen, zijn leuk voor even maar dat is niet de goede instelling om er zelf aan te beginnen. Komt er nog eens bij dat er genoeg weeskinderen zijn die een thuis zoeken en dan de enorme verantwoordelijkheid die je hebt wanneer je een wezentje onder je hoede hebt die van jou afhankelijk is om goed en gelukkig op te groeien... Dat is een verantwoordelijkheid die ik niet durft te nemen uit angst dat ik tekort doe.

Het gekke is, ik verdraag wel meer van de kinderen in mijn familie dan kinderen van een vreemde, waarschijnlijk omdat het dan wel sociaal acceptabel is voor mij om de kinderen aan te spreken als hun gedrag niet door de beugel kan. Vroeger kon je er als vreemde ook iets van zeggen maar dat wordt nu al meteen afgekapt met "Het zijn mijn kinderen, moei je niet" terwijl die kinderen de boel overhoop halen en continu zitten te schoppen en te krijsen. Nee dank je.

[ Bericht 12% gewijzigd door Musyn op 01-07-2010 17:56:38 ]
pi_83562793
Kinderen worden voor mij pas leuk als ik een band met ze opbouw/van ze ga houden, zoals mn buurmeisjes. De rest vind ik irritant.
zelfde als diginoob
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:00:26 #47
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_83563121
Kinderen kosten veel geld, tijd en slaap. Daarnaast zijn ze irritant als ze janken of op een andere manier je aandacht willen krijgen. Ze schreeuwen te vaak, en ze zijn gewoon echt irritant.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_83564193
Mijn vriendin wil absoluut kinderen en het liefst snel
Ik absoluut niet. Ik raak compleet uit mijn humeur als ik mijn boodschappen in de AH aan het verzamelen ben en er zit weer zo'n kutkind te nephuilen voor aandacht. Af en toe moet ik mij beheersen om zo'n monster niet meteen door zo'n schap heen te trappen.

Voor mij geen kinderen, daar komen familiedramas van
pi_83589102
Ik heb geen hekel aan kinderen. Ik heb ook geen hekel aan cavia's.
Maar om nou te zeggen dat ik een cavia/kind wil? Nee. geen behoefte aan, zin in, reden toe.

Ik kan ook totaal niet met kinderen omgaan. Ze zeggen toch nooit wat terug en ik weet zelf eigenlijk ook niks te zeggen. Ik ben niet van dat koediekoedie gedoe. Ze irriteren me meestal alleen.

Kinderen van familie of vrienden kunnen wel leuk zijn, maar verder heb ik er gewoon niks mee.
pi_83594633
Nou ja een hekel is wat groot gezegd natuurlijk, maar ik ben altijd zo bang dat ik ze kapot maak. Als je ze een keer wil vangen, verkeerd vastpak, een schouder uit de kom ofzo.Of dat je er een redelijk gesprek mee wil voeren als in: "wat wil jij op brood" en datgene wat ze willen is er niet, dat ze dan niet meer stil worden.

Mijn neefje is net drie, en sinds hij zinnen spreekt is hij meer ok, dan toen hij alleen nog maar kon brabbelen en luiers volmaken.
And the druids turn to stone...
pi_83594883
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:57 schreef Panthera1984 het volgende:
Nou ja een hekel is wat groot gezegd natuurlijk, maar ik ben altijd zo bang dat ik ze kapot maak. Als je ze een keer wil vangen, verkeerd vastpak, een schouder uit de kom ofzo.Of dat je er een redelijk gesprek mee wil voeren als in: "wat wil jij op brood" en datgene wat ze willen is er niet, dat ze dan niet meer stil worden.

Mijn neefje is net drie, en sinds hij zinnen spreekt is hij meer ok, dan toen hij alleen nog maar kon brabbelen en luiers volmaken.
DAT zijn nou ook echt de redenen waarom ik ze niet wil NOT

[ Bericht 0% gewijzigd door TheaTraal op 03-07-2010 01:06:01 ]
  zaterdag 3 juli 2010 @ 00:15:49 #52
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_83595299
Ik roep al heel lang dat ik geen kinderen wil, maar ik ben nog vrij jong, dus misschien verandert het. Nu loopt die ontbrekende kinderwens synchroon met het idee dat ik een vreselijke moeder zou zijn. Dat is prettig Als ik ooit wel een kinderwens krijg, dan hoop ik dat het verstand het wint van de hormonen.

De hoofdredenen dat ik geen kinderen wil is dat ik er te egoïstisch voor ben. Ik wil mijn leven niet opofferen voor zo'n mormel. Het haalt alle spontaniteit uit je bestaan. Nooit meer lange reizen maken op de bonnefooi, zomaar een avondje weg, tot in de vroege uurtjes stappen en schandalig lang uitslapen, of juist gewoon een hele dag op je luie reet zitten en met niemand rekening houden.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_83596230
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:31 schreef tsjas het volgende:
Mijn vriendin wil absoluut kinderen en het liefst snel
Ik absoluut niet. Ik raak compleet uit mijn humeur als ik mijn boodschappen in de AH aan het verzamelen ben en er zit weer zo'n kutkind te nephuilen voor aandacht. Af en toe moet ik mij beheersen om zo'n monster niet meteen door zo'n schap heen te trappen.

Voor mij geen kinderen, daar komen familiedramas van
Dan maar kapotje blijven gebruiken, want voor je het weet "vergeet" ze eens de pil en is het luiers verschonen geblazen voor tsjas
  zaterdag 3 juli 2010 @ 00:49:05 #54
291663 Amooma
It's my TURN
pi_83596469
Ik wil heel graag kindjes! Baby in de buik voelen en zodra het eruit geperst is (dat is dan wel weer minder ) het zien groeien, leven, gek doen etc.

Alleen nu nog niet. Eerst nog even genieten van men studentenleven. En ik moet ook zeggen dat ik de meeste kinderen leeftijd 3-10 echt rete-irritant vind. Maar ik blijf dan tegen mezelf zeggen: Daar kan het kind weinig aan doen, ligt (meestal) aan het geweldige voorbeeld dat de ouders geven
It's so FLUFFY I'm gonna DIE!!
pi_83596498
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:57 schreef Panthera1984 het volgende:

Jij bent zeker niet geschikt voor kinderen
  zondag 4 juli 2010 @ 08:31:38 #56
239372 MalleJongen
rekt t niet dan scheurt t wel
pi_83634970
Ik voel me totaal niet geroepen om me voort te planten. Ik heb niks met kinderen en heb geen zin om m'n leven daar op in te richten.
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 juli 2010 @ 08:38:49 #57
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83634985
Waarom hebben al die mensen zonder kinderwens zo nadrukkelijk de drang dit overal vooral erg hard roepend kenbaar te maken? Het is bijna religieus.

Dat zijn dan weer de dingen die ik me afvraag
pi_83635046
Als ik dit topic zo door lees sta ik niet gek te kijken van een toekomstige vergrijzing in Nederland zeg haha.

Ik denk zelf dat jullie er te negatief naar kijken. Ik kan natuurlijk niet inschatten hoe oud jullie allemaal ongeveer zijn. Je zal natuurlijk opofferingen moeten doen wat betreft je leven, maar ik ken zat mensen die op latere leeftijd echt spijt hebben van het feit dat geen kinderen hebben.

Misschien is op het moment je leven perfect, maar je doelstellingen in het leven veranderen en hoe mooi is het dan wel niet om samen met iemand waar je van houdt een kind te hebben.

Ik ben zelf nu 25, nog niet echt een vaste vriendin, maar ik zie mijzelf echt wel kinderen hebben in de toekomst mocht ik die mooie vrouw in de toekomst tegenkomen.
  zondag 4 juli 2010 @ 09:17:10 #59
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83635153
quote:
Op zondag 4 juli 2010 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom hebben al die mensen zonder kinderwens zo nadrukkelijk de drang dit overal vooral erg hard roepend kenbaar te maken? Het is bijna religieus.

Ligt aan je vriendenkring denk ik dan, ik heb er nog nooit iemand over gehoord.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 juli 2010 @ 11:04:12 #60
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83636742
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:17 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ligt aan je vriendenkring denk ik dan, ik heb er nog nooit iemand over gehoord.
Alleen hier op fok is al minimaal elke week 1 nieuw topic
  zondag 4 juli 2010 @ 11:28:49 #61
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_83637297
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 00:50 schreef vronie het volgende:
Jij bent zeker niet geschikt voor kinderen
En dat baseer je op? Een post waarin ze een paar zorgen uit?

Ik denk dat mensen die bewust over dit soort dingen nadenken betere ouders zouden zijn dan mensen die een kind kregen 'omdat het ze wel leuk leek' of 'omdat iedereen om hen heen dat ook heeft' en verder totaal geen idee hebben hoe ze het moeten aanpakken.
pi_83637690
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:28 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen die bewust over dit soort dingen nadenken betere ouders zouden zijn dan mensen die een kind kregen 'omdat het ze wel leuk leek' of 'omdat iedereen om hen heen dat ook heeft' en verder totaal geen idee hebben hoe ze het moeten aanpakken.
Mijn moeder was ook zo'n figuur.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 4 juli 2010 @ 12:56:04 #63
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83640361
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:28 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Of, wat ik nu al een paar keer in mijn omgeving heb meegemaakt, 'om de relatie te redden'.

Merkwaardig genoeg heeft dat in geen enkel geval echt geholpen.
  zondag 4 juli 2010 @ 13:02:03 #64
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83640636
quote:
Op zondag 4 juli 2010 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:

In mijn geval: ik ervaar regelmatig dat het standaard wordt gevonden dat je wel kinderen wil, en dat je je bijna moet gaan zitten verdedigen waarom je er absoluut geen zin in hebt. Zie bijvoorbeeld 't recent verschenen boek Slappe zakken van Astrid Theunissen - mevrouw wil een kind, daar heeft ze gewoon recht op en elke man die daar om wat voor reden dan ook geen zin in heeft is een, jawel, slappe zak.

Sja, daar word ik nu eenmaal af en toe wat recalcitrant van en dan vind ik het best grappig om te gaan chargeren.
  zondag 4 juli 2010 @ 13:03:20 #65
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_83640690
Ik heb nooit een kinderwens gehad, omdat ik te zeer gehecht ben aan mijn vrijheid. Met een kind ben je een stuk minder flexibel en laten we eerlijk zijn: vaak gaat één van de ouders -meestal de moeder- parttime werken. Mij niet gezien, ik wil een carrière en die maak je doorgaans niet als je maar 26-24u per week werkt. Daarnaast heb ik een enorme hekel aan gekrijs en geschreeuw en poepluiers vind ik vies. Mij niet gezien.

Ik heb dit al vanaf jongs af aan, maar ik ben er altijd raar op aangekeken. "Dat komt nog wel als je ouder bent." Ik denk het eerlijk gezegd niet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 4 juli 2010 @ 14:30:14 #66
93664 waht
Mushir
pi_83643453
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 00:49 schreef Amooma het volgende:
Ik wil heel graag kindjes! Baby in de buik voelen en zodra het eruit geperst is (dat is dan wel weer minder ) het zien groeien, leven, gek doen etc.
Vrouwen met kinderwens. Er is niets mooiers.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_83644338
De gemiddelde Fokker is toch een jaar of 15 ?
Natuurlijk krijg je dan draadjes als deze.
Jullie zijn zelf nog kinderen !
Ik wilde ook nooit kinderen, totdat de eerste zich aanmelde.

Mijn kinderen zijn het mooiste wat ik heb.
  zondag 4 juli 2010 @ 15:19:39 #68
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_83644794
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:03 schreef RVP67 het volgende:
quote:
Op de een of andere manier vind ik dat altijd best wel sneu klinken..
  zondag 4 juli 2010 @ 15:25:09 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83644930
quote:
Natuurlijk krijg je dan draadjes als deze.
Jullie zijn zelf nog kinderen !

Ik ben 36, mijn eigen leven is het mooiste wat ik heb. Totale vrijheid, geen ketens om mijn enkels waarvoor ik een babysitter nodig heb .

Even voor de goede orde, niets mis met kinderen willen/krijgen. Maar van dit soort teksten draait mijn maag om. Je bent idd precies het "gehaatte" type. Na het kind is het leven nog maar 1 ding, het kind. .

Een balans is mogelijk, maar de meeste ouders hebben er blijkbaar geen behoefte meer aan. Ook hun goed recht, maar enig inlevingsvermogen mbt mensen zonder kinderen hebben ze niet,

Jouw kind is voor mij niets bijzonders, jouw kind zijn eerste stapjes zijn totaal onboeiend, je verhalen over wat het al kan ook, dat kan namelijk elk kind .

Het is het totaal overheersende aspect wat mij het meeste tegenstaat.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 4 juli 2010 @ 16:38:30 #70
92711 hasse8
Semper ad meliora
pi_83647025
Hier ook totaal geen kinderwens. Nooit gehad ook. En de onzin die ik járen heb moeten aanhoren over dat 'dat nog wel zou komen', 'eierstokken die zouden gaan rammelen', 'egoisme ten top, geen kinderen willen', 'maar een kind stáát je zo goed' (alsof het een mode-accessoire is), 'je bent echt zo'n moedertype'.... Mensen, hou nou toch op, ik wil ze niet, nooit niet en nu al helemaal niet meer (ben ook al 40..). Laat me lekker, is het nu zó belangrijk voor een ander wat ík wil? Tsk...
En heb ik een hekel aan kinderen? In de regel niet, kan vaak best ok met neefjes, nichtjes en kinderen van vrienden door een deur. Pubers zijn verschrikkelijk leuk, maar dat betekent niet dat ik ze zelf maar moet gaan uitpoepen, dat doet mijn omgeving wel.....
pi_83647895
Ik .

Ze zijn tof voor een uur en daarna mogen ze weer vertrekken. Ik heb er nooit wat mee gehad en ben de komende 10-15 jaar ook niet van plan daar iets aan te gaan veranderen. Heeeeel misschien na mijn 40e . Eerst nog wat dingen doen die het leven mooi maken, nu 'het nog kan'.

Hopelijk zijn dan ook de Christenhonden met chirurgische precisie uit de politiek verwijderd, waardoor het mogelijk wordt het geslacht van je kinderen te bepalen. Want als ik er dan toch aan moet geloven: een zoontje vindt ik helemaal niks, terwijl een dochtertje me wel erg tof lijkt.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_83647990
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:38 schreef hasse8 het volgende:
Hier ook totaal geen kinderwens. Nooit gehad ook. En de onzin die ik járen heb moeten aanhoren over dat 'dat nog wel zou komen', 'eierstokken die zouden gaan rammelen', 'egoisme ten top, geen kinderen willen', 'maar een kind stáát je zo goed' (alsof het een mode-accessoire is), 'je bent echt zo'n moedertype'.... Mensen, hou nou toch op, ik wil ze niet, nooit niet en nu al helemaal niet meer (ben ook al 40..). Laat me lekker, is het nu zó belangrijk voor een ander wat ík wil? Tsk...
En heb ik een hekel aan kinderen? In de regel niet, kan vaak best ok met neefjes, nichtjes en kinderen van vrienden door een deur. Pubers zijn verschrikkelijk leuk, maar dat betekent niet dat ik ze zelf maar moet gaan uitpoepen, dat doet mijn omgeving wel.....
Ik wil ook geen kinderen, maar nooit last gehad van dat soort opmerkingen.
signatuurloos
  zondag 4 juli 2010 @ 17:15:18 #73
92711 hasse8
Semper ad meliora
pi_83648048
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:13 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ben je man of vrouw? Hoe oud ben je? Welke regio woon je? Dat zijn factoren die meespelen in de rammelende eierstokken van een ander, en jou dus een kind proberen aan te praten....
pi_83648100
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:13 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ik wel en ik heb de discussie opgegeven. Sommige mensen zijn te bekrompen om er op in te gaan.
pi_83648238
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:15 schreef hasse8 het volgende:

[..]

Ben je man of vrouw? Hoe oud ben je? Welke regio woon je? Dat zijn factoren die meespelen in de rammelende eierstokken van een ander, en jou dus een kind proberen aan te praten....
Vrouw, 25 jaar, wonend in Z-Holland. Omgeving zal inderdaad wel een rol spelen. Mijn vrienden hebben ook geen kinderwens en op mijn werk komt het niet eens ten spraken.
signatuurloos
  zondag 4 juli 2010 @ 17:27:59 #76
92711 hasse8
Semper ad meliora
pi_83648398
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:21 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Vrouw, 25 jaar, wonend in Z-Holland. Omgeving zal inderdaad wel een rol spelen. Mijn vrienden hebben ook geen kinderwens en op mijn werk komt het niet eens ten spraken.
Ik ben ondertussen 40 en heb sinds een paar jaar vrienden (jonger dan ik) die óók geen kinderen willen, en het geleuter begint nu ook te verstommen, aangezien 'ze' het opgegeven hebben mij nog over te halen , ik ben nu natuurlijk te oud pm aan kinderen te beginnen! Het lijkt erop dat er steeds meer vrouwen komen die geen kinderen willen en dat ook als een normale keuze zien. Toen ik 25 was, kende ik écht helemaal niemand die er zo over dacht als ik.
Jarenlang op de Veluwe wonen, is héél slecht voor je humeur als je geen kinderen wilt.
pi_83648442
Ja, ze zijn irritant. Goed topic.
Lambo of Rekt
pi_83649266
Ik heb wel een kinderwens, maar nu nog niet. Ik wil later graag kinderen, maar op dit moment ben ik er nog veel te egoïstisch voor (ik moet er niet aan denken om mijn nachtrust e.d. er voor op te geven bijvoorbeeld, terwijl ik dit over een paar jaar wel ok zal vinden).

Ik wilde alleen even inspringen op degenen die hier zeggen dat het altijd nog beter is een kind te adopteren dan er zelf één te krijgen, omdat er veel kinderen zijn die ouders nodig hebben. Dit is niet meer zo: het aanbod aan adoptieouders is zo'n viermaal groter dan het aanbod aan adoptiekinderen. Pleegouders komen we in Nederland nog wel tekort, maar niet heel veel. Dit ter nuancering van het wel/geen kinderen besluit .
pi_83649804
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb wel een kinderwens, maar nu nog niet. Ik wil later graag kinderen, maar op dit moment ben ik er nog veel te egoïstisch voor (ik moet er niet aan denken om mijn nachtrust e.d. er voor op te geven bijvoorbeeld, terwijl ik dit over een paar jaar wel ok zal vinden).

Ik wilde alleen even inspringen op degenen die hier zeggen dat het altijd nog beter is een kind te adopteren dan er zelf één te krijgen, omdat er veel kinderen zijn die ouders nodig hebben. Dit is niet meer zo: het aanbod aan adoptieouders is zo'n viermaal groter dan het aanbod aan adoptiekinderen. Pleegouders komen we in Nederland nog wel tekort, maar niet heel veel. Dit ter nuancering van het wel/geen kinderen besluit .
Goeie bronvermelding 14.gif
pi_83649852
ik
pi_83649867
Kinderen zijn irritant, kosten geld, en er zijn al zoveel mensen..Daarbij, in wat voor maatschappij ga je ze dumpen?
Nee, das niks voor mij..
  zondag 4 juli 2010 @ 18:55:04 #82
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_83650729
Wil graag kinderen, maar niet voordat ik 30 ben.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_83651045
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:20 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Goeie bronvermelding 14.gif
Bron: Femmie Juffer, Pedagoge, gepromoveerd op Adoptie. Universiteit Leiden.
  zondag 4 juli 2010 @ 19:10:52 #84
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_83651148
puppie's zijn leuk...baby's niet
pi_83651329
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:10 schreef DE_krumpel het volgende:
puppie's zijn leuk...baby's niet
Zo'n beetje alles wat pluizig is.
pi_83651462

zondag 4 juli 2010 @ 20:37:19 #87
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_83653898
Niet aan kinderen, wel aan ouders die ze niet op kunnen voeden.
Dus als zo´n schreiend kind de hele boel bij elkaar dreint, alles onderkleddert en op de koop toe nog zijn zin krijgt ook.
En als het zijn zin niet krijgt, lekker weer opnieuw begint met janken.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_83729936
Argh, ik heb een hekel aan kleine kinderen die overal lopen te bleren en in de weg lopen. Nog grotere hekel heb ik aan die ouders die rondlopen met kinderwagens die niet door gangpaden passen, volgens voor je poten gaan rijden of tegen je poten aan. En die zeikkinders van ze niet de bek kunnen snoeren en ze alleen maar door blijven janken!

Maar, als ze stil zijn wil ik er nog wel eentje schattig vinden.
pi_83730042
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef Elvanera het volgende:
Argh, ik heb een hekel aan kleine kinderen die overal lopen te bleren en in de weg lopen. Nog grotere hekel heb ik aan die ouders die rondlopen met kinderwagens die niet door gangpaden passen, volgens voor je poten gaan rijden of tegen je poten aan. En die zeikkinders van ze niet de bek kunnen snoeren en ze alleen maar door blijven janken!

Maar, als ze stil zijn wil ik er nog wel eentje schattig vinden.
Mijn droomvrouw .
pi_83807862
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Mijn droomvrouw .
Haha, en ben jij mijn droomman dan?

Owja, zelfs mijn ouders vinden me geen moederfiguur en vrienden zeggen dat ook altijd
pi_83808358
Een hekel aan kinderen? Niet aan kinderen in het algemeen, er bestaan hele leuke kinderen, ook minder leuke, wat dat betreft kijk ik naar ze net zoals naar volwassenen: daarvan vind ik ook niet iedereen leuk en aardig. Wel een hekel aan vrouwen die alleen nog maar moeder zijn als er eenmaal een kind is. Alle gesprekken gaan over fruithapjes en tandjes en driftbuien, voor jezelf zorgen hoeft niet meer ofzo, en elke vrije minuut gaan we op babyfora met medemoeders keuvelen over bovengenoemde saaie onderwerpen. En dit is geen vooroordeel, ik ben zelf moeder en heb het van dichtbij mee gemaakt. Het gros van de vrouwen verwordt tot een saaie zeekoe, heel verdrietig.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_83808630
kinderen zijn net zo irritant/leuk als hun ouders, c'est ca. Kinderen krijgen uiteindelijk de meeste invloed uit hun directe omgeving, ouders staan op dat moment in de 'God' positie. Als jij geen invloed uitoefent of geen grenzen stelt dan zal een jong kind alles doen om die invloed toch op te eisen dan wel zelf die grens te verkennen.

Daarbij komt ook nog eens dat voor vaders baby's natuurlijk waardeloos zijn, geen interactie, geen tieten en alleen maar vreten. Als kinderen weer wat ouder worden en vaders kunnen er mee spelen dan heb je opeens weer 2 kinderen

Ik zou zelf meer een goede opa zijn denk ik. (nee niet die chagerijnige zeur maar die lieve geduldige)
Doe eens lief!
pi_83808965
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:51 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Haha, en ben jij mijn droomman dan?

Owja, zelfs mijn ouders vinden me geen moederfiguur en vrienden zeggen dat ook altijd
Geen idee . Misschien?
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:02 schreef Lily-Ella het volgende:
Een hekel aan kinderen? Niet aan kinderen in het algemeen, er bestaan hele leuke kinderen, ook minder leuke, wat dat betreft kijk ik naar ze net zoals naar volwassenen: daarvan vind ik ook niet iedereen leuk en aardig. Wel een hekel aan vrouwen die alleen nog maar moeder zijn als er eenmaal een kind is. Alle gesprekken gaan over fruithapjes en tandjes en driftbuien, voor jezelf zorgen hoeft niet meer ofzo, en elke vrije minuut gaan we op babyfora met medemoeders keuvelen over bovengenoemde saaie onderwerpen. En dit is geen vooroordeel, ik ben zelf moeder en heb het van dichtbij mee gemaakt. Het gros van de vrouwen verwordt tot een saaie zeekoe, heel verdrietig.
Getrouwe profielschets van de meiden uit mijn oude vriendengroepje .
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:11:56 #94
279841 Avey
Blossom!
pi_83811065
Kinderen zijn best leuk, in gematigde dosis
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_83811875
Van een afstandje kunnen ze best schattig zijn, als ik ze verder niet hoor. Babies zijn ook nog wel leuk, net als elk babydier, met het cruciale verschil dat mensenbabies echt kneiterdom zijn. Als ze beginnen te praten is voor mij de lol er wel vanaf. Ik heb altijd volgehouden geen kinderen te willen, maar dan zul je net zien dat ik ineens overstag ga en met 10 koters opgescheept zit.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:52:37 #96
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_83812698
Na 5 minuten met een kind ga ik me ergeren en verlies ik mijn geduld.
Ik heb er ook weer geen hekel aan, ik hou er gewoon niet van. Zoals ik ook niet van watermeloen hou.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:55:13 #97
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_83815014
Ik vind niet ieder kind leuk, de meeste wel maar ligt heel veel aan de opvoeding die ze hebben gehad.

Heb zelf wel 2 kinderen overigens.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:44:17 #98
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_83820643
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:38 schreef hasse8 het volgende:
Dat het egoistisch zou zijn om geen kinderen te willen heb ik ook nooit begrepen, wat is daar egoistisch aan?
Sterker nog, vind het egoistischer om wel kinderen te willen, want als ik heel eerlijk ben is de wereld nou niet altijd zo'n geweldige plek, ook niet voor kinderen.
Maar ja, ik wilde wel graag kinderen en mijn man ook, eerst eentje, wilde absoluut geen tweede maar later toch ook wel graag een tweede.

Een kind hebben is leuk en mooi maar niet zaligmakend, het kan ook erg irritant, vermoeiend en vervelend zijn.
Maar gelukkig vind ik het de meeste tijd wel heel leuk, en hou ik ontzettend veel van ze, kan ik genieten van de kleine en de grote dingen en zo heft dat elkaar weer op.

Maar ik weet dat ik ook gelukkig zou kunnen zijn zonder kinderen, natuurlijk niet nu zonder mijn kinderen, dan zou ik ze verschrikkelijk missen.
Maar als je nooit kinderen hebt gehad weet je ook niet wat je mist, dus dan zou ik ook gelukkig kunnen zijn zonder kinderen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:32:04 #99
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_83822378
Ik heb nooit wat gehad met kinderen tot dat mijn zus een kind kreeg.
Dan wordt het heel anders en zie je echt de fantastische redenen om een kind te hebben.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:40:01 #100
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_83822691
Ik heb er geen hekel aan maar wel een soort afkeer van. Ik gruw van kinderen die met snotvingers in chipsbakken graaien op een verjaardag, ik gruw van snottebellen die terloops aan de bank worden afgeveegd. Ik krijg geen wollig gevoel van een leuke baby. Als ik kindergehuil hoor krijg ik instant kippenvel van afschuw en de neiging om heeeeeeeeel hard terug te gaan gillen of naar te doen.
Ik wil dit overigens allemaal niet; het is makkelijker om kinderen wel leuk te vinden maar ik kan het gewoon niet.
Van honden kan ik alles hebben trouwens.
L'Enfer, c'est les autres.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')