Whehequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is mijn doel om zoveel mogelijk kinderen te krijgen met zoveel mogelijk vrouwen in zoveel mogelijk landen.
Nee dat is te makkelijk .quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:40 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan sommige kinderen...
Ik vind dit een rare vergelijking.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Telecaster het volgende:
Ik heb met kinderen hetzelfde als met begrafenissen - van andere mensen vind ik het nog tot daar aan toe maar voor mezelf hoeft het niet.
Of zoals Theo Maassen het zei: "Een wonder..? *Ratten* kunnen het!!"quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef VonHinten het volgende:
Ik heb niet zozeer een hekel aan kleine kinderen, als wel aan die poekie-woekie vertroetelende moeders die naast de poepluiers/lachjes/boertjes/etc van het kind 0,0 andere gespreksonderwerpen hebben. Nou je hebt een kind, ow wat ben jij bijzonder! Je bevindt je echt in een unieke situatie!![]()
Schijtwijven
Sja. Dat mag natuurlijk.quote:
En dat laatste vind ik dan weer een hele rare en onlogische zin.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:49 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Dat mag natuurlijk.
Al is een nadere uitleg waarom je dat dan vindt is op een discussieforum wellicht wel zo prettig.
he jij was toch mod?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dat laatste vind ik dan weer een hele rare en onlogische zin.. Misschien is het verstandig je reacties te herlezen voordat je ze plaatst.
Nee hoor, hoezo?quote:
serieus, ik heb aan sommige kinderen een gruwelijke hekel...quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef Righteous het volgende:
[..]
Nee dat is te makkelijk .
Ik zet hem juist in R&P omdat het gaat om jou, en je gedachten over het (zelf) hebben van kinderen
dit. En het feit dat ik echt niks met kinderen heb. Sommige zeggen aaaahhw wat llief! Tegen zo'n kind, nou ik heb eerder zoiets vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef VonHinten het volgende:
Ik heb niet zozeer een hekel aan kleine kinderen, als wel aan die poekie-woekie vertroetelende moeders die naast de poepluiers/lachjes/boertjes/etc van het kind 0,0 andere gespreksonderwerpen hebben. Nou je hebt een kind, ow wat ben jij bijzonder! Je bevindt je echt in een unieke situatie!![]()
Schijtwijven
Misschien kan je zelf wat beter lezen. Zo moeilijk is die zin niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dat laatste vind ik dan weer een hele rare en onlogische zin.. Misschien is het verstandig je reacties te herlezen voordat je ze plaatst.
Mwah, ik zou een huilbaby niet "slecht opgevoed"noemen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:45 schreef raebyddet het volgende:
Ik heb een hekel aan kinderen die niet goed opgevoed zijn. Ik ben sinds een kleine 5 maanden tante en ik moet zeggen dat m'n neefje echt anders is in vergelijking met andere kinderen. Hij huilt en schreeuwt heel weinig, hij is best relaxt voor een baby
Nee, de hele tijd aandacht geven en dat huil en krijsgedrag belonen is goed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mwah, ik zou een huilbaby niet "slecht opgevoed"noemen.Peuters en kleuters die constant moeten gillen en krijsen daarentegen, terwijl ma doet alsof ze Oost-Indisch doof is...
![]()
Dat is het probleem juist, het vált niet goed te snappen. Ze zijn zo random als de pest.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:51 schreef Captain_Chaos het volgende:
Als je niet precies snapt hoe het zit met kinderen dan kan ik best begrijpen dat je er een hekel aan kan hebben.
Ja. Want het gedrag van een 5 maanden oude baby ligt volledig aan de opvoeding die ze tot dan toe genoten heeft.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:45 schreef raebyddet het volgende:
Ik heb een hekel aan kinderen die niet goed opgevoed zijn. Ik ben sinds een kleine 5 maanden tante en ik moet zeggen dat m'n neefje echt anders is in vergelijking met andere kinderen. Hij huilt en schreeuwt heel weinig, hij is best relaxt voor een baby
Ik vind het een beetje vreemd dat ouders dit niet meer op kunnen lossen, zeker in het openbaar. Ze zien dat mensen zich er aan ergeren, maar ondernemen helemaal niets om hun verwende ettertje tot bedaren te brengen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:49 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee, de hele tijd aandacht geven en dat huil en krijsgedrag belonen is goed.![]()
er is bewezen dat een onderhandelingshuishouden beter werkt dan een bevelhuishouding als het gaat om je kind dingen bij leren en wijze levenslessen gevenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd dat ouders dit niet meer op kunnen lossen, zeker in het openbaar. Ze zien dat mensen zich er aan ergeren, maar ondernemen helemaal niets om hun verwende ettertje tot bedaren te brengen.Mijn vader hoefde maar naar ons te kijken (Zonder opgeheven hand, of stemverheffing) om ons te laten merken dat we te ver gingen. Ouders van tegenwoordig vinden het nodig om met hun kind in debat te gaan.
Dat laatste dus. Overleg is goed, maar een kind moet nog altijd weten dat het dient te luisteren naar een ouder.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is bewezen dat een onderhandelingshuishouden beter werkt dan een bevelhuishouding als het gaat om je kind dingen bij leren en wijze levenslessen geven
dus met je kind in debat gaan is niet verkeerd
alleen altijd toegeven is wel verkeerd
Ik geloof dat bepaalde gedrag tegenover een kind tot huilen en schreeuwen kan leiden of in ieder geval, ervoor zorgen dat het niet stopt met huilen/schreeuwen. Dus ja, ik denk dat opvoeding inderdaad invloed heeft op het gedrag van een baby, een goed begin van een goede opvoeding is ook belangrijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Ja. Want het gedrag van een 5 maanden oude baby ligt volledig aan de opvoeding die ze tot dan toe genoten heeft..
Je gedrag heeft inderdaad wel invloed op een baby, en dat ontken ik nog niet. Maar dat heeft nog niks met opvoeding te maken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:08 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik geloof dat bepaalde gedrag tegenover een kind tot huilen en schreeuwen kan leiden of in ieder geval, ervoor zorgen dat het niet stopt met huilen/schreeuwen. Dus ja, ik denk dat opvoeding inderdaad invloed heeft op het gedrag van een baby, een goed begin van een goede opvoeding is ook belangrijk.
Ok, dan valt het (nog) niet onder opvoeding. Dan gaat het om de communicatie en ja, zoals ik eerder zei, het is naar mijn mening een goed begin van een goede opvoeding. Ik vind dat minstens zo belangrijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:40 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Je gedrag heeft inderdaad wel invloed op een baby, en dat ontken ik nog niet. Maar dat heeft nog niks met opvoeding te maken.
Dit dus!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil geen kinderen omdat ik de verantwoordelijkheid niet wil
En omdat ze mijn levenstijl zouden veranderen op een manier die ik niet zie zitten
En omdat ik niet denk dat ik en de wereld ze zo veel te bieden hebben dat het oke is om ze te maken
Bestaande kinderen vind ik een ander verhaal
dus misschien adoptie maar nog liever pleegouderschap
Ik zou wel oma willen zijn maar dat gaat zo lastig zonder kinderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |