abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83485232
Zoveel mensen zie je bashen tegen/over kinderen , ouders zijn sowieso labiel en meer van zulks .
Stel dat je ouders......
Neh fuck dat

Waarom wil je absoluut geen kinderen , en is dat een momentopname, of heb je echt een intense afkeer tegen poepluiers en opgroeiende kinderen ?
pi_83485309

Awwww, lievvv
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:37:40 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83485349
Het is mijn doel om zoveel mogelijk kinderen te krijgen met zoveel mogelijk vrouwen in zoveel mogelijk landen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_83485395
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is mijn doel om zoveel mogelijk kinderen te krijgen met zoveel mogelijk vrouwen in zoveel mogelijk landen.
Whehe
Maar zou je er ook voor willen zorgen ?
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 juni 2010 @ 12:40:05 #5
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83485470
Ik heb een gruwelijke hekel aan sommige kinderen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_83485497
Kinderen zijn tof, maar je moet er wel een beetje mee kunnen praten enzo. Dat het ook wat terugzegt. Baby's vind ik maar niks.
pi_83485584
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:40 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan sommige kinderen...
Nee dat is te makkelijk .
Ik zet hem juist in R&P omdat het gaat om jou, en je gedachten over het (zelf) hebben van kinderen
pi_83485594
Ik heb niet zozeer een hekel aan kleine kinderen, als wel aan die poekie-woekie vertroetelende moeders die naast de poepluiers/lachjes/boertjes/etc van het kind 0,0 andere gespreksonderwerpen hebben. Nou je hebt een kind, ow wat ben jij bijzonder! Je bevindt je echt in een unieke situatie!

Schijtwijven
pi_83485622
Meldt. Kutkoters, allemaal. Moet er niets van hebben.
pi_83485643
Zelf kinderen? Op den duur wellicht, als ik een reden kan verzinnen waarom. Voorlopig zie ik op tegen de tijd / geld / verantwoordelijkheid die erin gaan zitten.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:45:00 #11
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83485686
Ik heb met kinderen hetzelfde als met begrafenissen - van andere mensen vind ik het nog tot daar aan toe maar voor mezelf hoeft het niet.

Een echte diepe kinderwens, ik heb mezelf er nooit op kunnen betrappen. Er zitten wel redelijk wat koters in mijn omgeving en ik vind het best leuk daar af en toe even een uurtje mee te ouwehoeren, maar ik ben elke weer weer dolblij dat ik in een kindvrije zone thuis arriveer...
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:47:44 #12
137079 Chowi
Lonerism.
pi_83485811
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Telecaster het volgende:
Ik heb met kinderen hetzelfde als met begrafenissen - van andere mensen vind ik het nog tot daar aan toe maar voor mezelf hoeft het niet.
Ik vind dit een rare vergelijking.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:48:19 #13
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83485837
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef VonHinten het volgende:
Ik heb niet zozeer een hekel aan kleine kinderen, als wel aan die poekie-woekie vertroetelende moeders die naast de poepluiers/lachjes/boertjes/etc van het kind 0,0 andere gespreksonderwerpen hebben. Nou je hebt een kind, ow wat ben jij bijzonder! Je bevindt je echt in een unieke situatie!

Schijtwijven
Of zoals Theo Maassen het zei: "Een wonder..? *Ratten* kunnen het!!"

Maar ja. Die is ook daarna gezwicht.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:49:55 #14
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83485919
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:47 schreef Chowi het volgende:

[..]
Ik vind dit een rare vergelijking.
Sja. Dat mag natuurlijk.

Al is een nadere uitleg waarom je dat dan vindt is op een discussieforum wellicht wel zo prettig.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:51:39 #15
137079 Chowi
Lonerism.
pi_83486006
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:49 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Sja. Dat mag natuurlijk.

Al is een nadere uitleg waarom je dat dan vindt is op een discussieforum wellicht wel zo prettig.
En dat laatste vind ik dan weer een hele rare en onlogische zin. . Misschien is het verstandig je reacties te herlezen voordat je ze plaatst.
pi_83486038
Sommige kinderen wel, sommige niet. Al zijn de meeste gewoon een stel schreeuwlelijkerds.
pi_83486082
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef Chowi het volgende:

[..]

En dat laatste vind ik dan weer een hele rare en onlogische zin. . Misschien is het verstandig je reacties te herlezen voordat je ze plaatst.
he jij was toch mod?
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:56:21 #18
137079 Chowi
Lonerism.
pi_83486212
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:53 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

he jij was toch mod?
Nee hoor, hoezo?
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 juni 2010 @ 13:04:11 #19
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83486573
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef Righteous het volgende:

[..]

Nee dat is te makkelijk .
Ik zet hem juist in R&P omdat het gaat om jou, en je gedachten over het (zelf) hebben van kinderen
serieus, ik heb aan sommige kinderen een gruwelijke hekel...

Ik heb er een, daar heb ik absoluut geen spijt van Maar ik doe wel mijn uiterste best om te zorgen dat ze zich fatsoenlijk gedraagt en dat anderen geen last van haar hebben.

Als ik in de achtertuin zit en om me heen het gejank, geschreeuw en geruzie hoor, dan heb ik het snel gehad hoor.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_83486685
Ik wil geen kinderen omdat ik de verantwoordelijkheid niet wil
En omdat ze mijn levenstijl zouden veranderen op een manier die ik niet zie zitten
En omdat ik niet denk dat ik en de wereld ze zo veel te bieden hebben dat het oke is om ze te maken

Bestaande kinderen vind ik een ander verhaal
dus misschien adoptie maar nog liever pleegouderschap

Ik zou wel oma willen zijn maar dat gaat zo lastig zonder kinderen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_83486814
Ik heb geen hekel aan kinderen, ik heb een hekel aan ouders die niet kunnen opvoeden, geen authoriteit durven uit te stralen, en hun kind in alles hun zin geven.
pi_83486846
Omdat kinderen over het algemeen kut zijn. Lawaai, aandacht, kosten klauwen veel geld en je hebt de komende 18-21 jaar geen eigen leven meer.
pi_83486961
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef VonHinten het volgende:

Schijtwijven
dit. En het feit dat ik echt niks met kinderen heb. Sommige zeggen aaaahhw wat llief! Tegen zo'n kind, nou ik heb eerder zoiets van ...

Nu hoop ik dat dat ooit over gaat hoor
~ Bonito La Risa ~
pi_83487360
Ik had vroeger echt helemaal niks met kinderen. Maar sinds ik een dochter heb, heb ik nu helemaal niks met alle kinderen - 1. .
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:35:23 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83487910
Mwa, een hekel gaat ver. Ik heb er gewoon weinig mee. Sommige zijn soms, kort, wel leuk.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:41:04 #26
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83488122
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef Chowi het volgende:

[..]

Misschien kan je zelf wat beter lezen. Zo moeilijk is die zin niet.

Met "Dat vind ik niet - punt", "Dat vind ik raar - punt" schiet het natuurlijk niet op. Waarom vind je wat je vindt? Dat levert tenminste nog een discussie op...
pi_83488149
Mij lijkt het geweldig een eigen babytje
Ik werk op kinderdagverblijf dus ja.

Maar ja er zitten ook minderleuke kanten aan, maar je eigen kind alles leren e.d. is gewoon leuk
-
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:45:39 #28
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83488302
Ik heb een hekel aan kinderen die niet goed opgevoed zijn. Ik ben sinds een kleine 5 maanden tante en ik moet zeggen dat m'n neefje echt anders is in vergelijking met andere kinderen. Hij huilt en schreeuwt heel weinig, hij is best relaxt voor een baby
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_83488403
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:45 schreef raebyddet het volgende:
Ik heb een hekel aan kinderen die niet goed opgevoed zijn. Ik ben sinds een kleine 5 maanden tante en ik moet zeggen dat m'n neefje echt anders is in vergelijking met andere kinderen. Hij huilt en schreeuwt heel weinig, hij is best relaxt voor een baby
Mwah, ik zou een huilbaby niet "slecht opgevoed"noemen. Peuters en kleuters die constant moeten gillen en krijsen daarentegen, terwijl ma doet alsof ze Oost-Indisch doof is...
pi_83488493
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:47 schreef fratsman het volgende:

[..]

Mwah, ik zou een huilbaby niet "slecht opgevoed"noemen. Peuters en kleuters die constant moeten gillen en krijsen daarentegen, terwijl ma doet alsof ze Oost-Indisch doof is...
Nee, de hele tijd aandacht geven en dat huil en krijsgedrag belonen is goed.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:51:56 #31
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_83488593
Als je niet precies snapt hoe het zit met kinderen dan kan ik best begrijpen dat je er een hekel aan kan hebben.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_83488679
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:51 schreef Captain_Chaos het volgende:
Als je niet precies snapt hoe het zit met kinderen dan kan ik best begrijpen dat je er een hekel aan kan hebben.
Dat is het probleem juist, het vált niet goed te snappen. Ze zijn zo random als de pest.
pi_83488680
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:45 schreef raebyddet het volgende:
Ja. Want het gedrag van een 5 maanden oude baby ligt volledig aan de opvoeding die ze tot dan toe genoten heeft. .
pi_83488820
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:49 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Nee, de hele tijd aandacht geven en dat huil en krijsgedrag belonen is goed.
Ik vind het een beetje vreemd dat ouders dit niet meer op kunnen lossen, zeker in het openbaar. Ze zien dat mensen zich er aan ergeren, maar ondernemen helemaal niets om hun verwende ettertje tot bedaren te brengen. Mijn vader hoefde maar naar ons te kijken (Zonder opgeheven hand, of stemverheffing) om ons te laten merken dat we te ver gingen. Ouders van tegenwoordig vinden het nodig om met hun kind in debat te gaan.
pi_83488906
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje vreemd dat ouders dit niet meer op kunnen lossen, zeker in het openbaar. Ze zien dat mensen zich er aan ergeren, maar ondernemen helemaal niets om hun verwende ettertje tot bedaren te brengen. Mijn vader hoefde maar naar ons te kijken (Zonder opgeheven hand, of stemverheffing) om ons te laten merken dat we te ver gingen. Ouders van tegenwoordig vinden het nodig om met hun kind in debat te gaan.
er is bewezen dat een onderhandelingshuishouden beter werkt dan een bevelhuishouding als het gaat om je kind dingen bij leren en wijze levenslessen geven
dus met je kind in debat gaan is niet verkeerd

alleen altijd toegeven is wel verkeerd
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_83489057
Ik wil ook absoluut geen kinderen. Heb helemaal niks met kinderen, kan er niet mee omgaan in de zin van op kinderlijk niveau communiceren zeg maar. Ik irriteer me eraan en wil ook eigenlijk niet die verantwoordelijkheid nemen.

Heb mijn leventje ook helemaal op orde, en wil dat niet gaan aanpassen. Op zich moet ik wel zeggen dat dit gigantisch in mijn nadeel werkt op relationeel gebied. Ben nu dus ook vrijgezel, en zie maar eens een leuke meid te vinden die ook geen kinderen wil. Had laatst nog wel een date met een 33 jarige dame die volgens haar ook niet op kinderen zat te wachten, maar een paar dates later was het in plaats van absoluut geen al misschien toch wel geworden. Overigens niet de reden dat we niet meer daten, dat had er meer mee te maken dat we niet echt vlinders van elkaar kregen, ondanks de goeie klik.
pi_83489076
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

er is bewezen dat een onderhandelingshuishouden beter werkt dan een bevelhuishouding als het gaat om je kind dingen bij leren en wijze levenslessen geven
dus met je kind in debat gaan is niet verkeerd

alleen altijd toegeven is wel verkeerd
Dat laatste dus. Overleg is goed, maar een kind moet nog altijd weten dat het dient te luisteren naar een ouder.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:08:35 #38
286493 raebyddet
pi_83491925
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Ja. Want het gedrag van een 5 maanden oude baby ligt volledig aan de opvoeding die ze tot dan toe genoten heeft. .
Ik geloof dat bepaalde gedrag tegenover een kind tot huilen en schreeuwen kan leiden of in ieder geval, ervoor zorgen dat het niet stopt met huilen/schreeuwen. Dus ja, ik denk dat opvoeding inderdaad invloed heeft op het gedrag van een baby, een goed begin van een goede opvoeding is ook belangrijk.
pi_83493208
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:08 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Ik geloof dat bepaalde gedrag tegenover een kind tot huilen en schreeuwen kan leiden of in ieder geval, ervoor zorgen dat het niet stopt met huilen/schreeuwen. Dus ja, ik denk dat opvoeding inderdaad invloed heeft op het gedrag van een baby, een goed begin van een goede opvoeding is ook belangrijk.
Je gedrag heeft inderdaad wel invloed op een baby, en dat ontken ik nog niet. Maar dat heeft nog niks met opvoeding te maken.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:44:41 #40
286493 raebyddet
pi_83493377
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:40 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Je gedrag heeft inderdaad wel invloed op een baby, en dat ontken ik nog niet. Maar dat heeft nog niks met opvoeding te maken.
Ok, dan valt het (nog) niet onder opvoeding. Dan gaat het om de communicatie en ja, zoals ik eerder zei, het is naar mijn mening een goed begin van een goede opvoeding. Ik vind dat minstens zo belangrijk
pi_83536906
Kinderen, leuk bij anderen maar zelf denk ik er niet aan te beginnen.
Ik haat verplichtingen, verantwoordelijkheid en altijd je best moeten doen om jezelf te bewijzen.
Dus ik bekijk het vooral naar mezelf.
Vind mezelf onbekwaam en dus niet verantwoord om kinderen te nemen.

Vind het overigens prima om een keer op te passen en leuke dingen te doen, maar zelf vanaf je 30e tot je dood erover inzitten wat jij van je opvoeding gemaakt hebt... Neh dank je.
pi_83537073
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil geen kinderen omdat ik de verantwoordelijkheid niet wil
En omdat ze mijn levenstijl zouden veranderen op een manier die ik niet zie zitten
En omdat ik niet denk dat ik en de wereld ze zo veel te bieden hebben dat het oke is om ze te maken

Bestaande kinderen vind ik een ander verhaal
dus misschien adoptie maar nog liever pleegouderschap

Ik zou wel oma willen zijn maar dat gaat zo lastig zonder kinderen
Dit dus!
pi_83538853
Ik ben er ook niet dol op.
Ze maken lawaai, vragen constant aandacht en zijn gewoon irritant.
Zet een kleuter bij me, en ik heb geen idee wat ik ermee aanmoet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:29:14 #44
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_83539397
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_83539905
Ik vind de kinderen van mijn zus en schoonzus leuk. Ze zijn lief, het is fijn om samen te knutselen, wandelen, verhalen vertellen, en zodra ze te irritant worden / continu gaan huilen kan ik ze gewoon terug geven aan de ouders, "hier, hij is kapot", ideaal voor mij

Ik heb zelf geen kinderwens en verder ook niet veel met kinderen, zijn leuk voor even maar dat is niet de goede instelling om er zelf aan te beginnen. Komt er nog eens bij dat er genoeg weeskinderen zijn die een thuis zoeken en dan de enorme verantwoordelijkheid die je hebt wanneer je een wezentje onder je hoede hebt die van jou afhankelijk is om goed en gelukkig op te groeien... Dat is een verantwoordelijkheid die ik niet durft te nemen uit angst dat ik tekort doe.

Het gekke is, ik verdraag wel meer van de kinderen in mijn familie dan kinderen van een vreemde, waarschijnlijk omdat het dan wel sociaal acceptabel is voor mij om de kinderen aan te spreken als hun gedrag niet door de beugel kan. Vroeger kon je er als vreemde ook iets van zeggen maar dat wordt nu al meteen afgekapt met "Het zijn mijn kinderen, moei je niet" terwijl die kinderen de boel overhoop halen en continu zitten te schoppen en te krijsen. Nee dank je.

[ Bericht 12% gewijzigd door Musyn op 01-07-2010 17:56:38 ]
pi_83562793
Kinderen worden voor mij pas leuk als ik een band met ze opbouw/van ze ga houden, zoals mn buurmeisjes. De rest vind ik irritant.
zelfde als diginoob
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:00:26 #47
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_83563121
Kinderen kosten veel geld, tijd en slaap. Daarnaast zijn ze irritant als ze janken of op een andere manier je aandacht willen krijgen. Ze schreeuwen te vaak, en ze zijn gewoon echt irritant.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_83564193
Mijn vriendin wil absoluut kinderen en het liefst snel
Ik absoluut niet. Ik raak compleet uit mijn humeur als ik mijn boodschappen in de AH aan het verzamelen ben en er zit weer zo'n kutkind te nephuilen voor aandacht. Af en toe moet ik mij beheersen om zo'n monster niet meteen door zo'n schap heen te trappen.

Voor mij geen kinderen, daar komen familiedramas van
pi_83589102
Ik heb geen hekel aan kinderen. Ik heb ook geen hekel aan cavia's.
Maar om nou te zeggen dat ik een cavia/kind wil? Nee. geen behoefte aan, zin in, reden toe.

Ik kan ook totaal niet met kinderen omgaan. Ze zeggen toch nooit wat terug en ik weet zelf eigenlijk ook niks te zeggen. Ik ben niet van dat koediekoedie gedoe. Ze irriteren me meestal alleen.

Kinderen van familie of vrienden kunnen wel leuk zijn, maar verder heb ik er gewoon niks mee.
pi_83594633
Nou ja een hekel is wat groot gezegd natuurlijk, maar ik ben altijd zo bang dat ik ze kapot maak. Als je ze een keer wil vangen, verkeerd vastpak, een schouder uit de kom ofzo.Of dat je er een redelijk gesprek mee wil voeren als in: "wat wil jij op brood" en datgene wat ze willen is er niet, dat ze dan niet meer stil worden.

Mijn neefje is net drie, en sinds hij zinnen spreekt is hij meer ok, dan toen hij alleen nog maar kon brabbelen en luiers volmaken.
And the druids turn to stone...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')