Sommige foto's zijn echt hart verscheurend... je gunt geen enkel kind zijn vader of moeder te verliezen..quote:Op maandag 5 juli 2010 11:31 schreef Sine_Pari het volgende:
Nog een tear jerker om het af te leren.
http://strimoo.com/s10323396
En dan niet posten? Die Brazilianen waren kwaad en hebben minstens zijn handen afgehakt!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Valt mee! Zal vast niets aan de hand zijn.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:49 schreef Esses het volgende:
[..]
En dan niet posten? Die Brazilianen waren kwaad en hebben minstens zijn handen afgehakt!
Lichtnicht was het iig nietquote:Op maandag 5 juli 2010 14:05 schreef m.k het volgende:
collega's van Lightning die over mijn huis tijden veteranen dag zoals ieder jaar. ze vliegen ieder jaar heel laag kan ze bijna aaien als ze over me heen vliegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Negatief. Iets met marokaan zonder helm en scooter. Maar was het een paar uur later op Rock Werchter alweer vergeten.quote:
noem je dat laag?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:05 schreef m.k het volgende:
collega's van Lightning die over mijn huis tijden veteranen dag zoals ieder jaar. ze vliegen ieder jaar heel laag kan ze bijna aaien als ze over me heen vliegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oja! Ik woon inderdaad in een stad helaasquote:Op maandag 5 juli 2010 21:05 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
noem je dat laag?het is pas laag als je moet bukken wanneer ik 'over je heen kom.'
Knowing the right person, is better than knowing hundreds of the wrong kind.quote:
Ik dacht dat je me inmiddels wel goed kendequote:Op maandag 5 juli 2010 21:46 schreef Rave_NL het volgende:
Dat kan ik ruiken?
Nog plannen voor morgen?
Eerste Elite voor jou?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:31 schreef Remco026 het volgende:
Gisteren teruggekomen van anderhalve week Elite in Duitsland. Veel gezien, weinig gedaan. Onze radar mocht maar tussen bepaalde blokken zenden en vanuit een Fennek is het verdomde lastig om visueel een doel op te sporen.
Het mooiste blijft toch de toch de Tornado's die zo laag overkomen dat je met de piloot nog net niet met handen en voeten kan communiceren
Ook de Duitse Stallions blijft een mooi gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |