Rogerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Hey AchJa, ik stuur je snel ff een pm. Kunnen we wat kortsluiten mbt "je weet wel"
I know.. Tegen brazielle had ik ook al 2-1 gezegd..quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik had ook 3-2 voorspeld. Het is natuurlijk dom om zo'n ploeg als Uruguay te onderschatten.
Wel winnen natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:02 schreef Erasmo het volgende:
Ik hoop echt dat we straks in de finale tegen Duitsland spelen
Wnnr ben je jarig? Zal ik alsnog een felicitatiepost makenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:13 schreef Remco026 het volgende:
Kutzooi![]()
Staan we eindelijk in de finale van een WK, kan ik er waarschijnlijk geen minuut van zien![]()
![]()
Nooit is er wat aan de hand en nu er zo'n fokking heidebrand is, sta ik vanaf vrijdag 0600 op Opplan 10![]()
![]()
![]()
En dat duurt lekker 3 weken dus mijn verjaardag vieren een week later zit er dus misschien ook niet in![]()
Haat aan Opplan 10, daar is de fokking brandweer voor uitgevonden.
quote:
Vergeet je camelbag en pio niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:13 schreef Remco026 het volgende:
Kutzooi![]()
Staan we eindelijk in de finale van een WK, kan ik er waarschijnlijk geen minuut van zien![]()
![]()
Nooit is er wat aan de hand en nu er zo'n fokking heidebrand is, sta ik vanaf vrijdag 0600 op Opplan 10![]()
![]()
![]()
En dat duurt lekker 3 weken dus mijn verjaardag vieren een week later zit er dus misschien ook niet in![]()
Balen johquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:13 schreef Remco026 het volgende:
Kutzooi![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi klote,quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:13 schreef Remco026 het volgende:
Kutzooi![]()
![]()
![]()
![]()
Moet wel.quote:
Hoort er nou eenmaal bijquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet wel.Die draaien voorlopig Opplan 10.
* Maakt notitie van nog een pluspunt van het overstappen naar de KLu
Dat weet ik. Ik heb zelf een geschiedenis bij de Landmacht. Daarom snap ik dat gezeur over Opplan 10 ook niet.quote:
Een NL vlag meenemen hoeft niet. Die zit al op je GVT.quote:Ik zou zeggen Remco neem een radio en wat batterijen mee
Hij mag het toch wel vervelend vinden? En klagen over iets kan erg veel opluchten.. vrouwen snappen dat!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik heb zelf een geschiedenis bij de Landmacht. Daarom snap ik dat gezeur over Opplan 10 ook niet.
Jemig, je zou maar eens je verjaardagsfeestje kunnen gaan missen (staat dus nog niet vast) omdat je je medemens kunt gaan helpen.
[..]
Een NL vlag meenemen hoeft niet. Die zit al op je GVT.![]()
Ik ben dan ook geen vrouw maar een militair.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hij mag het toch wel vervelend vinden? En klagen over iets kan erg veel opluchten.. vrouwen snappen dat!
Makkelijk excuus..quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen vrouw maar een militair.
Dat is mooi kut. Ik heb er overigens weinig van opplan 10 gehoord...quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:13 schreef Remco026 het volgende:
Kutzooi![]()
![]()
![]()
![]()
Mazzelkut, ik hoor net via de verwarmingsbuizen dat die van jullie gecancelled isquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:13 schreef Remco026 het volgende:
Kutzooi![]()
![]()
![]()
![]()
Ja leuk maar ruikt naarquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:19 schreef Vronsky het volgende:
Hey, je wilt een pleun worden of je wilt het niet, zitten wel wat voordelen aan vast om zo te trainen, bouw je weerstand en doorzettingsvermogen mee op
Ik ben geen mens, ik ben geen dier..quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:37 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Ja leuk maar ruikt naar [ afbeelding ]. En als jij pleun wilt worden, helemaal gewoon bij de genie kan je wel gewoon 10km lopen met soepel tenu. Er is geen hond die zogenaamd gaat hardlopen met 40kg in ze nek, dat trekt geen mens. Alleen rave misschien
Ja dat was ik. Dat moet rond 1720 geweest zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:26 schreef Esses het volgende:
Was jij toevallig over apeldoorn vliegen in je chinook lichtnicht?
Dit is ook niet echts dat ik dagelijks doe, was meer even een soort van testje of het wel lukte en stond nogal een beetje bol van de adrenaline voordat ik begon.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:27 schreef Sine_Pari het volgende:
Vronsky, just a tip van flip. Maar ik zou oppassen met het rennen met gewicht op je rug. Voor je het weet heb je problemen met je knieen. Als je met gewicht wil oefenen kan je dit beter tijdens bv. een gevoorseerde mars doen. En zorg tijdens warme dagen ook voor genoeg water opname ivm heat stroke etc.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:29 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja dat was ik. Dat moet rond 1720 geweest zijn.
Wat versta jij onder geforceerd marsen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:29 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dit is ook niet echts dat ik dagelijks doe, was meer even een soort van testje of het wel lukte en stond nogal een beetje bol van de adrenaline voordat ik begon.
Geforceerd marsen zit er ook elke vrijdag ochtend om half 8 in, kilometer of 25-30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |