Omdat ik Nederlander ben willen ze zien hoe ik de finale beleef.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:24 schreef NJ het volgende:
Tof.
Nog een specifieke reden dat ze jou gebeld hebben?
Ze supporteren anders wel voor NLquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:26 schreef HaagsPietje het volgende:
ja dat geeft wel een goeie sfeerimpressie dan, met 1 nederlander en 20 brazilianen
Ja ik zal het doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
Zeker tof
Wel uitzending posten nadien.
quote:
Braziliaans nieuwsprogramma afdeling sportquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:34 schreef reklon2 het volgende:
Welk programma ? HvNl, Rtl, NOS of wat ?
Hehehe na de uitschakeling van Brazilië niet meer neequote:Op donderdag 8 juli 2010 17:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij woont in Brazilië ja
@erwinrommel:
wordt het wk eigenlijk nog massaal bekeken nu Brazilië al een week is uitgeschakeld ?
Nee. Geen enkele.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:52 schreef reklon2 het volgende:
o, heb je veel TV's uit het raam zien vallen ;d ?
Omdat de commentator van de NOS dat zeiquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee. Geen enkele.
Waarom zouden ze hun 24 termijner het raam uitflikkeren?
Huhquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee. Geen enkele.
Waarom zouden ze hun 24 termijner het raam uitflikkeren?
Dan heeft Frank Snoeks zitten jokkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
HuhHet is hier echt algemeen bekend dat er na de wedstrijd honderdduizenden tv's uit het raam gegooid moeten zijn. Dat is een Braziliaanse traditie, zei Frank Snoeks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |