Van gewoon een simpele foto waar niks boeiends aan is niet hoor. Ja tenzij jij rotzooi schopt hier en je foto's met naam en toenaam zo in je fobo pleurt wel ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet er gewoon heul voorzichtig mee zijn, ik heb gevallen gezien.
ja dat bedoel ik, genoeg gezien, ook op hyves van mensen van school.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van gewoon een simpele foto waar niks boeiends aan is niet hoor. Ja tenzij jij rotzooi schopt hier en je foto's met naam en toenaam zo in je fobo pleurt wel ja.
Nee, dit maakt het poëtisch.quote:
ja die zijn gewoon dom. Hier op FOK! ook hoor, dezelfde foto's als op Hyves zodat je het zo kan vinden. Of volledige naam in Fobo zetten en dan flink gaan lopen rellen. En dan raar opkijken als iemand je Hyves verneukt ofzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, genoeg gezien, ook op hyves van mensen van school.
Ja dat wilde ik eerst doen, maar die trend is ook weer over. Ik ben eg trendgevoelig, zie je.quote:
Even verbeterdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja die zijn gewoon dom. Hier op FOK! ook hoor, dezelfde foto's als op Hyves zodat je het zo kan vinden. Of volledige naam in Fobo zetten en dan flink gaan lopen rellen. En dan raar opkijken als iemand je Hyves verneukt ofzo.
Siewosie; Hyves![]()
![]()
Ik zie hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik eerst doen, maar die trend is ook weer over. Ik ben eg trendgevoelig, zie je.
Ok.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie het
Maar ik heb geen broer, én geen tijgerstring, dus ik sla deze trend even over
Smakelijk.quote:
Is goed, maar het valt niet mee hoor!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Laat je me wel op tijd weten wanneer de volgende trend is?
Zou 'm niet willen missen
Ook goed.quote:
Ik ook niet.quote:
Om ze te spotten, of om ze te volgen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is goed, maar het valt niet mee hoor!
Volgen. Spotten wel aangezien ik meestal de trendsetter ben.quote:
Een oudere broer.quote:
Ow, nouja, ik beloof nietsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgen. Spotten wel aangezien ik meestal de trendsetter ben.
Die van mij heeft nog wat te goed van mij, wat die allemaal uithaalde bij mijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zijn de linkste. Jonge zusjes met oudere broers
Hij beschermde je toch ook wel?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van mij heeft nog wat te goed van mij, wat die allemaal uithaalde bij mij
Ja dat bedoel ikquote:
Ik snap het niet.quote:
Ja maar daar horen wij vrouwen ook.quote:
Ik ook niet maar hij was er altijd voor me, nu nog steeds.quote:
Ow, maar da's vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet maar hij was er altijd voor me, nu nog steeds.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik zwaai even snel, BBQ staat aan dus ik moet koken
O please, als ik een leuke gozer zag schrikte hij hem afquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik snap het niet.Jij vindt het erg dat ie je beschermde? Dat hoort een broer te doen.
Dat dan weer wel en andersomquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet maar hij was er altijd voor me, nu nog steeds.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Back!
Eindelijk rust na huishoudelijke futiliteiten.
quote:
*note to self:* ver blijven van Kally's broerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
O please, als ik een leuke gozer zag schrikte hij hem af![]()
Achteraf gezien was dat dan een watje natuurlijk
Jij bent dus een watjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*note to self:* ver blijven van Kally's broer
quote:
quote:
quote:
Stelletje tofferds dat jullie zijn. Feestje om online te komen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:59 schreef iBenny het volgende:
Hoe komt dat?
BTW.. Wij ook door jou aanwezigheid
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Stelletje tofferds dat jullie zijn. Feestje om online te komen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:11 schreef j95 het volgende:
[..]
sesamstraat is afgelopen dus we kunnen allemaal naar bed
Ja dat gaat niet, ik moet er straks ook nog 2 naar bed doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even een powernap doen. Over uurtje er weer uit. Precies op tijd om Ronaldo te zien huilen
Hoe laat gaan ze dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet, ik moet er straks ook nog 2 naar bed doen![]()
Maar Ronaldo ga ik zien huilen, ik hoop heel hard
Ieder momentquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe laat gaan ze dan?![]()
Volgen ze voetbal ook?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ronaldo na de 1-0 van Spanje
[ afbeelding ]
Ronaldo na de 2-0 van Spanje
[ afbeelding ]
Ronaldo na de 3-0 en uitschakeling door Spanje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat Spanje - Portugal 1-1 wordt... 2-2 in de verlenging... en Ronaldo de 14de penalty mist, waardoor Spanje door gaat
Dat zou wel echt mooi zijn Bennyquote:
Ah okay, dan ben je nog wel op tijd voor de wedstrijd tochquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ieder moment![]()
Nee alleen Nederland een beetje, C_A zet net hele mooie foto's neer in de WK SC van een jankende Ronaldo
Dat kunnen ze niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spanje en penalty's gaan niet werken hoor dommie
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spanje en penalty's gaan niet werken hoor dommie
dus doe maar gewoon winst voor Spanje
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zou wel echt mooi zijn Benny![]()
[..]
Ah okay, dan ben je nog wel op tijd voor de wedstrijd toch
quote:
Eerst foto's van de string hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat c_a zichzelf dan heeft opgegeten![]()
Gewoon net doen alsof je niks hoort als je voetbal aan het kijken bentquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
Ze liggen al trouwens![]()
Nog even ds-en en met knuffels spelen en binnen mum van tijd liggen ze te slapen![]()
Hoop ik![]()
Dat is niet leukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
Daar schijnen 'wij' ook last van te hebben
Zolang ze maar braaf blijven liggenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
Ze liggen al trouwens![]()
Nog even ds-en en met knuffels spelen en binnen mum van tijd liggen ze te slapen![]()
Hoop ik![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon net doen alsof je niks hoort als je voetbal aan het kijken bent
O dat doen ze welquote:
Oja, zoiets deed ik vroeger ook weleensquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat doen ze wel![]()
Of even wat komen zeggen en dan gaan ze weer terug
Ik niet dan wisten ze juist dat ik nog wakker wasquote:
Ik deed het eigenlijk meer in een poging toch nog even op te mogen blijvenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet dan wisten ze juist dat ik nog wakker was
Ik ging dan gewoon met zaklantaarn onder de dekens lezen dat zagen ze nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed het eigenlijk meer in een poging toch nog even op te mogen blijven
Ik met het nachtlampje, tot een keer mijn dekbed zwart uitsloeg van de hittequote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ging dan gewoon met zaklantaarn onder de dekens lezen dat zagen ze niet
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik met het nachtlampje, tot een keer mijn dekbed zwart uitsloeg van de hitte
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik met het nachtlampje, tot een keer mijn dekbed zwart uitsloeg van de hitte
Ik rijst met kipmeuk en zit vet 'vol'quote:
Te dicht tegen het dekbed aan, gaat het te warm worden en schroeienquote:
Hij is kennelijk zo braaf dat ie dat niet weetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Te dicht tegen het dekbed aan, gaat het te warm worden en schroeien
Ah, nou voel ik me al minder schuldigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
Morgen uit eten, donderdag naar de Mac en vrijdag pizza![]()
Ik doe niet aan restjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje kipsate heb ik ook gehad, anders konden we het weggooien, en da's ook zonde
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is kennelijk zo braaf dat ie dat niet weet
Aaahhh schatteke toch, jij ookquote:
quote:
Ik ga dan ook even naar de wc.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
leeglooptopic.
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, nu kunnen we er weer vol tegenaan toch?
bier natuurlijk
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Het is al veel te laat voor bossie. HIj gaat dus een poging wagen om te slapen..
Nee man, mijn eerste slaappoging is meestal al voor 22.00 uur. Soms zelfs voor 21.00 uurquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is al vroeg voor Bos-begrippen, toch?
Maar weltrusten
Lekker genuekt?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
Ah hier waren jullie.
Goffer, had het even heel druk met modden
Moest wekker ook 3x uit drukken vandaag. Ben nog redelijk op tijd. Weinig last op de wegquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was van plan om 7.00 uur te beginnen, toch niet gelukt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dacht ik toch de 1e te zijn vandaag
Moguh Kally !
quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:32 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme eerst een half uur dit:
[ afbeelding ]
en uiteindelijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:32 schreef Kally het volgende:
Zoonlief zegt net tegen me, mama wat zie je er leuk uit
Goedemorgenquote:
Voor de 6000e keer. Wat een walgelijke ventquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
En nu hoe ik ECHT denk dat het gaat:
[ afbeelding ]
Die horen bij Arg - Gerquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Duitsland - Spanje 3-5 met penalties, maar toch gaat Duitsland door?
Wait, daar valt niet over te zeiken, dat klopt gewoon.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Duitsland - Spanje 3-5 met penalties, maar toch gaat Duitsland door?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaja slordigheidjeHad geen zin het opnieuw te uploaden, Duitsland wint daar natuurlijk gewoon
Ik snapte er al helemaal niks meer van toen jij een fout ging toegeven die er niet staatquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wait, daar valt niet over te zeiken, dat klopt gewoon.![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
En nu hoe ik ECHT denk dat het gaat:
[ afbeelding ]
Ja ik had geeditquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee fout... Ik faal
Dat gaat over Argentinie - Duitsland zie ik nu
Lijkt me slecht voor je huwelijk, zo'n finalequote:Op woensdag 30 juni 2010 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
Finale:
Nederland - Spanje![]()
Ik voel het gewoon! We worden kampioen!!!!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me slecht voor je huwelijk, zo'n finale
Ik ben er nog niet over uit. Duitsland speelt helemaal niet zo'n vreselijk voetbal als altijd en ook Argentinie speelt best leuk. Maar toch kom je ze beide liever niet tegen in de finale. Wel humor dat we altijd zo afgeven op het saaie zuinige voetbal van de Duitsers en nu zijn we zelf die ploeg en voetballer de Duitsers best leukquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:27 schreef eNGine10 het volgende:
Argentinie zou voor mij financieel gezien wel het beste zijn
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik had geedit![]()
In die andere zit nl. wel zo'n foutje, dat de scores verkeerd om staan, maar jij zeikt nu om de goede
Ja inderdaad. En dat maakt me niet zoveel uit maar dan moeten daar wel resultaten uitkomen. Als je er nu in de kwartfinale uitgaat heb je gewoon een saai toernooi gespeeld. Niet slecht, maar zeer zeker niet goed. En Argentinie, Duitsland en Spanje vind ik gewoon gokken wie er beter is. Brazilie is denk ik wel beter als NL, in ieder geval de laatste wedstrijd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit. Duitsland speelt helemaal niet zo'n vreselijk voetbal als altijd en ook Argentinie speelt best leuk. Maar toch kom je ze beide liever niet tegen in de finale. Wel humor dat we altijd zo afgeven op het saaie zuinige voetbal van de Duitsers en nu zijn we zelf die ploeg en voetballer de Duitsers best leuk
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
Owja die foto van die string komt van de week, hij moet eerste gewassen worden
Ja ze creëren veel makkelijker kansen en benutten ze veel beter. Nederland doet er gewoon te weinig mee en probeert dan zo'n wedstrijd te controleren, maar toen kwamen die Slowaken zelfs nog een paar keer gevaarlijk uit. Dat hoef je echt tegen Brazilie niet te proberenquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dat maakt me niet zoveel uit maar dan moeten daar wel resultaten uitkomen. Als je er nu in de kwartfinale uitgaat heb je gewoon een saai toernooi gespeeld. Niet slecht, maar zeer zeker niet goed. En Argentinie, Duitsland en Spanje vind ik gewoon gokken wie er beter is. Brazilie is denk ik wel beter als NL, in ieder geval de laatste wedstrijd.
Ik niet in ieder geval. Probeer m'n image van C-A beetje heel te houdenquote:
Hahaaha, ja dat wel, zweten johquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Vond je het zó'n spannende wedstrijd gister?
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaaha, ja dat wel, zweten joh
Nee ik was mijn ondergoed na 1 keer dragenik weet niet of jullie dat ook doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik zei gisteren: even mijn Spanje outfit aantrekkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Probeer m'n image van C-A beetje heel te houden
Ja das ook zo natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaaha, ja dat wel, zweten joh
Nee ik was mijn ondergoed na 1 keer dragenik weet niet of jullie dat ook doen?
Oh zo'n erg verhaal is het dus helemaal niet. Zeiden ze er ook bij dat je em wel moest dragen op de foto? Anders komt ie niet goed tot z'n recht denk ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zei gisteren: even mijn Spanje outfit aantrekkenInclusief Spaanse string, en toen wilde Loveless85 en iBenny een foto zien
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh zo'n erg verhaal is het dus helemaal niet. Zeiden ze er ook bij dat je em wel moest dragen op de foto? Anders komt ie niet goed tot z'n recht denk ik
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh zo'n erg verhaal is het dus helemaal niet. Zeiden ze er ook bij dat je em wel moest dragen op de foto? Anders komt ie niet goed tot z'n recht denk ik
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nou ja preuts mannetje van 16
Zien jouw billen er ook zo uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
Pas op j95
[ afbeelding ]
Was dat nou zo eng???
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:48 schreef j95 het volgende:
Kut, ik had bij Charmed angel een man in gedachtesorry sorry
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
_____!
![]()
![]()
ff quoten voor in het plakboek
iBenny je sigquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
_____!
![]()
![]()
ff quoten voor in het plakboek
zie je dat groene poppetje, daar kan je op drukken en dan krijg je ditquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:48 schreef j95 het volgende:
Kut, ik had bij Charmed angel een man in gedachtesorry sorry
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zie je dat groene poppetje, daar kan je op drukken en dan krijg je dit
persoonlijke gegevens
geslacht: Vrouw
geboortedatum: 12-08-1978
opleiding: HBO
beroep: Geheime Dienst
hobby's/interesses:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas....
Ik heb telkens op iPhone gezeten, en dan zie je het niet
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:08 schreef Kally het volgende:
Nou mijn etentje gaat niet door vanavond, oudste heeft kijkavond op de schooltuin en papa weer een kut ecxuus om niet te gaan, dus dan ga ik maar
Nou mijn etentje gaat niet door vanavond, oudste heeft kijkavond op de schooltuin en papa weer een kut ecxuus om niet te gaan, dus dan ga ik maar
Dat is balenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:08 schreef Kally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
Mjah klote dat hij z'n verantwoordelijkheden niet serieus neemt. Maar gelukkig zijn niet alle mannen zo. Wel zonde dat jij er dan net eentje moet treffenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:19 schreef Kally het volgende:
Ik ging met een vriendin ja
En niet alle mannen Benny alleen die ex lul van mij
Werkze!quote:
Ohw, maar ze zal het wel snappen toch?quote:
quote:En niet alle mannen Benny alleen die ex lul van mij
wat ben je vandaag origineelquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
Dat Zullen We Dan Maar Hopen!! Moeten Ze Wel Wat Meer Kansen Benutten Beter Verdedigen!!!!
2 tegendoelpunten waren beiden uit penaltys. Dus het valt me nog alles mee. Er word ook gewoon veel onnodige balverlies geleden op het middenveld / in de aanval. En dat resulteert dan natuurlijk al snel in kansen voor de tegenstander.quote:
Als een kanarie net zo vrij voor de keeper staat als die Slowaken een paar keer stonden hangen ze er wel in.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
2 tegendoelpunten waren beiden uit penaltys. Dus het valt me nog alles mee. Er word ook gewoon veel onnodige balverlies geleden op het middenveld / in de aanval. En dat resulteert dan natuurlijk al snel in kansen voor de tegenstander.
Ja dat zekerquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als een kanarie net zo vrij voor de keeper staat als die Slowaken een paar keer stonden hangen ze er wel in.
Altijd handig dat je met dit soort opmerkingen de kenners van de leken kunt onderscheiden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 @ 13:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als een kanarie net zo vrij voor de keeper staat als die Slowaken een paar keer stonden hangen ze er wel in.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:19 schreef j95 het volgende:
Bellatrix mag even een week elders de clown uit gaan hangen.
Wat een nieuws
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:14 schreef yvonne het volgende:
Bellatrix mag even een week elders de clown uit gaan hangen.
Echt???? Wat heeft ze gedaan?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt???? Wat heeft ze gedaan?
Kan ze nog wel op FOBO?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Niet normaal dat de crew offtopic gaat en ons daarin mee sleurt. Ik ga denk ik een klacht indienen.
Kusjes
Bella
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
Belachelijk dat ze daarvoor een ban krijgt
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
Belachelijk dat ze daarvoor een ban krijgt
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat er meerdere malen is verteld dat er serieus gereageerd moet worden in dat topic
Jammer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 @ 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat er meerdere malen is verteld dat er serieus gereageerd moet worden in dat topic
Gokuquote:
Ja, gebruik een fatsoenlijke layout en bask in his glory!quote:
Ik ben heul geen 43quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
Vreemdgegaan, wat nu?!
Ik zie nu D. als onze D. en L. als Loveless85
En Anna-Bella is onze Bellatrix
Ligt eraan wat voor notes, hoe erg enzo. En in hoeveel tijd je ze verzamelt hebt. Is niet echt een x aantal notes waar op je een ban krijgtquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
Na hoeveel notes krijg je een ban?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
Na hoeveel notes krijg je een ban?
Mwah het hangt wel samen hoor, als jij iets doet wat misschien niet banwaardig is maar je krijgt een note ervoor en het is al de zoveelste in korte tijd krijg je toch gewoon een ban voor je hele verzameling.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:36 schreef j95 het volgende:
[..]
Niet, maakt niet uit hoeveel notes je hebt. Je krijgt een ban als je iets verkeerds doet
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor notes, hoe erg enzo. En in hoeveel tijd je ze verzamelt hebt. Is niet echt een x aantal notes waar op je een ban krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |