quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
Owja die foto van die string komt van de week, hij moet eerste gewassen worden
Ja ze creëren veel makkelijker kansen en benutten ze veel beter. Nederland doet er gewoon te weinig mee en probeert dan zo'n wedstrijd te controleren, maar toen kwamen die Slowaken zelfs nog een paar keer gevaarlijk uit. Dat hoef je echt tegen Brazilie niet te proberenquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dat maakt me niet zoveel uit maar dan moeten daar wel resultaten uitkomen. Als je er nu in de kwartfinale uitgaat heb je gewoon een saai toernooi gespeeld. Niet slecht, maar zeer zeker niet goed. En Argentinie, Duitsland en Spanje vind ik gewoon gokken wie er beter is. Brazilie is denk ik wel beter als NL, in ieder geval de laatste wedstrijd.
Ik niet in ieder geval. Probeer m'n image van C-A beetje heel te houdenquote:
Hahaaha, ja dat wel, zweten johquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Vond je het zó'n spannende wedstrijd gister?
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaaha, ja dat wel, zweten joh
Nee ik was mijn ondergoed na 1 keer dragenik weet niet of jullie dat ook doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik zei gisteren: even mijn Spanje outfit aantrekkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Probeer m'n image van C-A beetje heel te houden
Ja das ook zo natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaaha, ja dat wel, zweten joh
Nee ik was mijn ondergoed na 1 keer dragenik weet niet of jullie dat ook doen?
Oh zo'n erg verhaal is het dus helemaal niet. Zeiden ze er ook bij dat je em wel moest dragen op de foto? Anders komt ie niet goed tot z'n recht denk ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zei gisteren: even mijn Spanje outfit aantrekkenInclusief Spaanse string, en toen wilde Loveless85 en iBenny een foto zien
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh zo'n erg verhaal is het dus helemaal niet. Zeiden ze er ook bij dat je em wel moest dragen op de foto? Anders komt ie niet goed tot z'n recht denk ik
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh zo'n erg verhaal is het dus helemaal niet. Zeiden ze er ook bij dat je em wel moest dragen op de foto? Anders komt ie niet goed tot z'n recht denk ik
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nou ja preuts mannetje van 16
Zien jouw billen er ook zo uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
Pas op j95
[ afbeelding ]
Was dat nou zo eng???
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:48 schreef j95 het volgende:
Kut, ik had bij Charmed angel een man in gedachtesorry sorry
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
_____!
![]()
![]()
ff quoten voor in het plakboek
| Forum Opties | |