Moest wekker ook 3x uit drukken vandaag. Ben nog redelijk op tijd. Weinig last op de wegquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was van plan om 7.00 uur te beginnen, toch niet gelukt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dacht ik toch de 1e te zijn vandaag
Moguh Kally !
quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:32 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme eerst een half uur dit:
[ afbeelding ]
en uiteindelijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:32 schreef Kally het volgende:
Zoonlief zegt net tegen me, mama wat zie je er leuk uit
Goedemorgenquote:
Voor de 6000e keer. Wat een walgelijke ventquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
En nu hoe ik ECHT denk dat het gaat:
[ afbeelding ]
Die horen bij Arg - Gerquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Duitsland - Spanje 3-5 met penalties, maar toch gaat Duitsland door?
Wait, daar valt niet over te zeiken, dat klopt gewoon.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Duitsland - Spanje 3-5 met penalties, maar toch gaat Duitsland door?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaja slordigheidjeHad geen zin het opnieuw te uploaden, Duitsland wint daar natuurlijk gewoon
Ik snapte er al helemaal niks meer van toen jij een fout ging toegeven die er niet staatquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wait, daar valt niet over te zeiken, dat klopt gewoon.![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
En nu hoe ik ECHT denk dat het gaat:
[ afbeelding ]
Ja ik had geeditquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee fout... Ik faal
Dat gaat over Argentinie - Duitsland zie ik nu
Lijkt me slecht voor je huwelijk, zo'n finalequote:Op woensdag 30 juni 2010 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
Finale:
Nederland - Spanje![]()
Ik voel het gewoon! We worden kampioen!!!!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me slecht voor je huwelijk, zo'n finale
Ik ben er nog niet over uit. Duitsland speelt helemaal niet zo'n vreselijk voetbal als altijd en ook Argentinie speelt best leuk. Maar toch kom je ze beide liever niet tegen in de finale. Wel humor dat we altijd zo afgeven op het saaie zuinige voetbal van de Duitsers en nu zijn we zelf die ploeg en voetballer de Duitsers best leukquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:27 schreef eNGine10 het volgende:
Argentinie zou voor mij financieel gezien wel het beste zijn
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik had geedit![]()
In die andere zit nl. wel zo'n foutje, dat de scores verkeerd om staan, maar jij zeikt nu om de goede
Ja inderdaad. En dat maakt me niet zoveel uit maar dan moeten daar wel resultaten uitkomen. Als je er nu in de kwartfinale uitgaat heb je gewoon een saai toernooi gespeeld. Niet slecht, maar zeer zeker niet goed. En Argentinie, Duitsland en Spanje vind ik gewoon gokken wie er beter is. Brazilie is denk ik wel beter als NL, in ieder geval de laatste wedstrijd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit. Duitsland speelt helemaal niet zo'n vreselijk voetbal als altijd en ook Argentinie speelt best leuk. Maar toch kom je ze beide liever niet tegen in de finale. Wel humor dat we altijd zo afgeven op het saaie zuinige voetbal van de Duitsers en nu zijn we zelf die ploeg en voetballer de Duitsers best leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |