Ok dat begrijp ik idd wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar vind het in deze tijd iets te risicovol van baan te wisselen.
Bovendien weet ik intussen al niet beter, doe het al jaren zo.
Als ik geen family had zou ik nokken en iets anders gaan doen, nu heb ik toch wat verantwoording....
Verhuizen ook geen optie, vrouw werkt wel in de buurt en ook haar geld is nodig.
Wat een kut TTquote:
Dit.quote:
je doet je werk niet goed in vorige topic hebbik allang mijn standen neergezetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:26 schreef iBenny het volgende:
D.
Paraguay v. Japan 1 3 3
Spanje v. Portugal 1 0 4
Kally
Paraguay v. Japan 2-1 3
Spanje v. Portugal 2-2 5
Ik kan er niet om lachenquote:
HEE CRV LAMME TEKKEL WORD EENS WAKKER JOHquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:29 schreef Koen66 het volgende:
. Nog ff een stukkie rijden, kids oppikken en naar huis.
Laterssss !!!!
wat waar mis ik hem alweerquote:
Was je naakt dan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga me even aankleden, Spanje outfit aan
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je doet je werk niet goed in vorige topic hebbik allang mijn standen neergezet
Ok.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaik had het warm, ik zag me bed en plofte neer
Snap ik, met dit weer wil ik niets doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen zin om op te staan
Waarom staat die I daarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Snap ik, met dit weer wil ik niets doen.
l
Ben jij mee begonnen, trendsetter.quote:
tegelijk Die Hard aan hett kijken ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh Nagatomo met een G. Ik was helemaal into Nakatomi
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben jij mee begonnen, trendsetter.
l
Nee helemaal niet. Ik kijk geen films jeweettquote:
Bijnaquote:
Nee, heb alweer shorts aangedaan voor ik ging zittenquote:
Jij ook alquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, heb alweer shorts aangedaan voor ik ging zitten
Met je blote kont op de bureaustoel plakt zo
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, heb alweer shorts aangedaan voor ik ging zitten
Met je blote kont op de bureaustoel plakt zo
Zo te lezen het naaktstrandquote:
quote:
kon de leren (SM) versie niet vindenquote:
Geen idee hoe die beste man zich noemtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de satan komt de boel overnemen hier
Watquote:
Ik heb het journaal opstaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:02 schreef Kally het volgende:
Ik kijk vanavond wel, heb nu geen zin
Oh is dat het? Of niezen? Ik dacht dat ze blikjes bier aan het opentrekken warenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:03 schreef Bellatrix het volgende:
Er zit trouwens bij de NOS de hele tijd iemand te hoesten.
Voetbalquote:
Ik zie net dat dat pas na deze wedstrijd komt jokkebeestquote:
O, raar dat je het daar over hebt, we zitten niet in een voetbalforum ofzo.quote:
Misschien hoesten ze wel zodat niemand hoort dat ze tegelijkertijd een biertje openenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is dat het? Of niezen? Ik dacht dat ze blikjes bier aan het opentrekken waren
Ja is idd dom van mijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O, raar dat je het daar over hebt, we zitten niet in een voetbalforum ofzo.
Moet een gezellige boel zijn dan, 6 keer in een paar minutenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien hoesten ze wel zodat niemand hoort dat ze tegelijkertijd een biertje openen
Ik een SC is alles bespreekbaarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O, raar dat je het daar over hebt, we zitten niet in een voetbalforum ofzo.
Misschien een paar loze hoestjes, omdat het anders opvaltquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet een gezellige boel zijn dan, 6 keer in een paar minuten
* is thuis en kijkt nu TVquote:
wat is nu de stand met kaartenquote:
ja, je hebt niks gemistquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:23 schreef crv het volgende:
[..]
wat is nu de stand met kaarten
is dit de 4e?
Genoeg water drinkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
Koppijn
ik denk door het fietsen en weer
Sex schijnt te helpenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
Koppijn
ik denk door het fietsen en weer
Gaat gauw een jantje pakkenquote:
Hey bossiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:31 schreef Bos81 het volgende:
Strafschoppen is echt niet goed voor je hart. En in het stadion is de spanning nog wat erger heb ik een keer gemekrt.
pakken wat je pakken kanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja na de wedstrijd van Spanjeman is nu niet thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
enquote:
kut ik had gehoopt op japanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
degene die begint met penalties nemen heeft 7 keer zo veel kans om de serie te winnen. Was pas nog op Dscovery channel
Dat zekerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch imponeerde Japan wel hoor, met name in die laatste wedstrijd tegen Denemarken.
Je eet staand buiten?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:53 schreef D. het volgende:
Ik sta buiten, vallen er druppels op mijn hoofd
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:53 schreef D. het volgende:
Dus toch. Ik dacht dat het van de sproelinstalllatie afkwam die ook dichtbij bezig is...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:53 schreef D. het volgende:
Hier was het vanmiddag, koelde heerlijk afquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Ik had het eten net op, kwam de buurman even om hulp vragen, dus liep ik ff met hem mee
Ik heb ook gelijkspelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat Spanje - Portugal 1-1 wordt... 2-2 in de verlenging... en Ronaldo de 14de penalty mist, waardoor Spanje door gaat
Eetzequote:
Kanibaalquote:
Ik had mijn dak niet meegenomen vanmiddagquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier was het vanmiddag, koelde heerlijk af
quote:
Ik ben vanmiddag naar de garage geweest, en da's 75 minuten rijden.quote:
Fransen zijn sowieso uitschot.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:04 schreef crv het volgende:
Goddomme heel de week 32+ hier en vrijdag als we agencymeeting hebben 34-46 aansluitend in een restaurant zonder terras een diner![]()
Zou je die fransen niet afschieten [ afbeelding ]
O.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag naar de garage geweest, en da's 75 minuten rijden.
Normaal als het mooi weer is heb ik mijn dakje achterin liggen, maar nu moest ik 2 banden meenemen, dus er was geen plaats voor het dak
Ja en dan de hele avond nog binnen zitten en je klem zuipen ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fransen zijn sowieso uitschot.
Maare 34-46?
Net toen het regende vanmiddag whehehequote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:08 schreef D. het volgende:
[..]
Normaal als het mooi weer is heb ik mijn dakje achterin liggen, maar nu moest ik 2 banden meenemen, dus er was geen plaats voor het dak
Nog een keer hoor, voor alle duidelijkheid. Er wordt ZES EN VEERTIG GRADEN voorspeld?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef crv het volgende:
[..]
Ja en dan de hele avond nog binnen zitten en je klem zuipen ook
Hier ook 33quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een keer hoor, voor alle duidelijkheid. Er wordt ZES EN VEERTIG GRADEN voorspeld?![]()
Nouja, ik heb dus 1 hele druppel gezienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net toen het regende vanmiddag wheheheSta je dan met je dikke bak
Ja, had er geen passende smiley bijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:11 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de o, van o, ok, nu begrijp ik wat je bedoelde?
Doet me denken aan die keer dat ik in Zug (Schweiz) op een terras zat onder de luifel en het ineens onverwacht ging hozenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:08 schreef D. het volgende:
[..]
zullen weinig mensen komen wat triestquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:12 schreef D. het volgende:
Mijn kapster vertelde dat haar collega vrijdag gaat trouwen, in een tent
Ik vat hem niet, meestal kan die tent aan de zijkanten openquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:12 schreef D. het volgende:
Mijn kapster vertelde dat haar collega vrijdag gaat trouwen, in een tent
quote:
Dan nog lijkt me, ze zagen er iig erg tegenopquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vat hem niet, meestal kan die tent aan de zijkanten open
Ja maar die snap ik, trouwenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dan nog lijkt me, ze zagen er iig erg tegenop
Nemen ze een laptop meequote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:18 schreef D. het volgende:
[..]
En er schijnt ook nog voetbal te zijn vrijdag
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef EllaN het volgende:
Even een vraagje he.. Krijgen voetballers die scoren op het WK een bonus per doelpunt?
Vroeg ik me ineens af.
Ik dacht het welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef EllaN het volgende:
Even een vraagje he.. Krijgen voetballers die scoren op het WK een geldbonus per doelpunt?
Vroeg ik me ineens af.
quote:
Weten/ kunnen we een educated guess maken naar het bedrag dat onze jongens kunnen vangen?quote:
Dat zal wel per land verschillen, maar lijkt me wel aannemelijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef EllaN het volgende:
Even een vraagje he.. Krijgen voetballers die scoren op het WK een geldbonus per doelpunt?
Vroeg ik me ineens af.
neequote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
[..]
Weten/ kunnen we een educated guess maken naar het bedrag dat onze jongens kunnen vangen?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
[..]
Weten/ kunnen we een educated guess maken naar het bedrag dat onze jongens kunnen vangen?
Zal wel een gemiddeld jaarsalaris zijn van een 'normaal' persoonquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
[..]
De Zuid-Afrikanen kregen een ton, maar daar hing veel vanaf natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
[..]
hoorde dat die moffen 50.000 pp krijgen (of zelfs al gekregen hebben en next 100.000 ppquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef EllaN het volgende:
Vroeg ik me ineens af.
Het zou me niet eens verbazenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:24 schreef EllaN het volgende:
Mijn vader opperde rond de 80 duizend, maar ik dat leek me zoveel. Maargoed, we weten het niet dus.
Ik wou dat ik een man was en op topniveau kon voetballen en zo geld kon vangen.
Je kunt als vrouw naar de OS en een medaille winnen, leverde ook een halve ton op geloof ikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:24 schreef EllaN het volgende:
Mijn vader opperde rond de 80 duizend, maar ik dat leek me zoveel. Maargoed, we weten het niet dus.
Ik wou dat ik een man was en op topniveau kon voetballen en zo geld kon vangen.
Ben benieuwd wat ze nu weer aan te merken hebbenquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ronaldo na de 1-0 van Spanje
[ afbeelding ]
Ronaldo na de 2-0 van Spanje
[ afbeelding ]
Ronaldo na de 3-0 en uitschakeling door Spanje
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:31 schreef crv het volgende:
Oh nou moet er ineens iets veranderen volgens Blatter
janken krengquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minimaalquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:35 schreef gomi het volgende:
[..]
janken kreng
hoop dat hij er met rood afmag
Volgens mij geil jij op die gastquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik val niet op homo'squote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:37 schreef crv het volgende:
[..]
Volgens mij geil jij op die gast
Je blijft hem maar posten
en zelf een penatly veroorzaken, waardoor ze op achterstand komen. hij gefrustreerde, gaat hakken en na 10 minuten mag wegquote:
vrouwen ontkennen altijd als ze ja bedoelenquote:
Van dezelfde huilpartij, of zijn het allemaal verschillende?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet ik nog meer plaatjes posten
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:39 schreef D. het volgende:
[..]
Van dezelfde huilpartij, of zijn het allemaal verschillende?
quote:
Zie je welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet ik nog meer plaatjes posten
De jouwe misschienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:39 schreef crv het volgende:
[..]
vrouwen ontkennen altijd als ze ja bedoelen
is genetisch bepaald.quote:
Nope, als ik ja wil zeg ik ook jaquote:
Ja dat klopt wel maar je bedoelt neequote:
beters. al dat raden naar wat vrouwen bedoelen kan vaak zo moeilijk zijn. gewoon ja zeggen als t ja is,. nee als t nee is. zo simpelquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
vandaag btw wezen golfen. t reegnt hier al een week of 2 ofzo niet.
sta ik op de baan en ja hoor t begint te regenen
Dan zeg ik neequote:
Dat dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:47 schreef gomi het volgende:
[..]
beters. al dat raden naar wat vrouwen bedoelen kan vaak zo moeilijk zijn. gewoon ja zeggen als t ja is,. nee als t nee is. zo simpel
Blijft leukquote:
met wezen golfen is weer eens iets anders dan dwergwerpen hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus het komt door jou, omdat je bent wezen golfen?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:51 schreef gomi het volgende:
[..]
met wezen golfen is weer eens iets anders dan dwergwerpen he
Wat is het verschil, nu sla je met een stokkie tegen zijn ballenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:51 schreef gomi het volgende:
[..]
met wezen golfen is weer eens iets anders dan dwergwerpen he
verkochtquote:
lekker, morgen al naar de efteling ofzoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
Morgen om deze tijd zit ik heerlijk te eten op een terras
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ronaldo na de 3-0
[ afbeelding ]
yep net zo lang tot die bal in zijn hole verdwijntquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:52 schreef crv het volgende:
[..]
Wat is het verschil, nu sla je met een stokkie tegen zijn ballen
ik zit nu te eten op mijn balkonquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
Gewoon uit eten met mijn vriendinquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:53 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker, morgen al naar de efteling ofzo
of iets anders?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ronaldo na de 4-0 en uitschakeling door Spanje![]()
[ afbeelding ]
hole in dwarfquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:54 schreef gomi het volgende:
[..]
yep net zo lang tot die bal in zijn hole verdwijnt
quote:
ciaoquote:
Latersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ook altijd lekker idd
uit eten, nu eens niet jij
laters
toch zijn beste foto vind je ookquote:
Ja he is zo typerend hemquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
toch zijn beste foto vind je ook?
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:01 schreef crv het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die kutpolen zo'n herrie maken en hun ongewassen kapotte sokken oproken
echt prachtigquote:
Ik heb Spanje als WK in mijn pool, dus ik ben niet voor die Portogaluanenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, ff zonder gein nu, is er ook maar IEMAND niet voor Spanje dalek? Pas op hoor
vind je dat lachwekkendquote:
Zoalng ik er geen last van heb wel jaquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:00 schreef D. het volgende:
Maareh, dat huilen, is dat niet iets van vroeger ofzo?
Kan me niet voorstellen dat je als al die foto's circuleren je gewoon weer een potje gaat janken
Spanjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, ff zonder gein nu, is er ook maar IEMAND niet voor Spanje dalek? Pas op hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
donder toch op met die schijtreclame van T mobile zeg
je moet meelij met me hebben hoorquote:
Ja die. Mist elke poging tot geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met Guus Meeuwis en die oma?
Ik vind het een amateuristische faal reclame
O jaquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die. Mist elke poging tot geloofwaardigheid.
Die komen hier niet, dan word ik boosquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die komen hier niet, dan word ik boosdit is een c_a Spanje topic
[..]
En dan moet je oppassenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die komen hier niet, dan word ik boos![]()
[..]
Zijn dat normaal zo'n ruziezoekers dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:24 schreef Kally het volgende:
Volgens mij hebben de hamsters het prima naar hun zin in hun nieuwe hok.
Ze zeiden nog dat het uniek was dat ze bij elkaar zaten zonder ruzie![]()
Maar ze zijn wel lief voor elkaar
Blijkbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |