quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, heb alweer shorts aangedaan voor ik ging zitten
Met je blote kont op de bureaustoel plakt zo
Zo te lezen het naaktstrandquote:
quote:
kon de leren (SM) versie niet vindenquote:
Geen idee hoe die beste man zich noemtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de satan komt de boel overnemen hier
Watquote:
Ik heb het journaal opstaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:02 schreef Kally het volgende:
Ik kijk vanavond wel, heb nu geen zin
Oh is dat het? Of niezen? Ik dacht dat ze blikjes bier aan het opentrekken warenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:03 schreef Bellatrix het volgende:
Er zit trouwens bij de NOS de hele tijd iemand te hoesten.
Voetbalquote:
Ik zie net dat dat pas na deze wedstrijd komt jokkebeestquote:
O, raar dat je het daar over hebt, we zitten niet in een voetbalforum ofzo.quote:
Misschien hoesten ze wel zodat niemand hoort dat ze tegelijkertijd een biertje openenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is dat het? Of niezen? Ik dacht dat ze blikjes bier aan het opentrekken waren
Ja is idd dom van mijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O, raar dat je het daar over hebt, we zitten niet in een voetbalforum ofzo.
Moet een gezellige boel zijn dan, 6 keer in een paar minutenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien hoesten ze wel zodat niemand hoort dat ze tegelijkertijd een biertje openen
Ik een SC is alles bespreekbaarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O, raar dat je het daar over hebt, we zitten niet in een voetbalforum ofzo.
Misschien een paar loze hoestjes, omdat het anders opvaltquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet een gezellige boel zijn dan, 6 keer in een paar minuten
* is thuis en kijkt nu TVquote:
wat is nu de stand met kaartenquote:
ja, je hebt niks gemistquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:23 schreef crv het volgende:
[..]
wat is nu de stand met kaarten
is dit de 4e?
Genoeg water drinkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
Koppijn
ik denk door het fietsen en weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |