Van gewoon een simpele foto waar niks boeiends aan is niet hoor. Ja tenzij jij rotzooi schopt hier en je foto's met naam en toenaam zo in je fobo pleurt wel ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet er gewoon heul voorzichtig mee zijn, ik heb gevallen gezien.
ja dat bedoel ik, genoeg gezien, ook op hyves van mensen van school.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van gewoon een simpele foto waar niks boeiends aan is niet hoor. Ja tenzij jij rotzooi schopt hier en je foto's met naam en toenaam zo in je fobo pleurt wel ja.
Nee, dit maakt het poëtisch.quote:
ja die zijn gewoon dom. Hier op FOK! ook hoor, dezelfde foto's als op Hyves zodat je het zo kan vinden. Of volledige naam in Fobo zetten en dan flink gaan lopen rellen. En dan raar opkijken als iemand je Hyves verneukt ofzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, genoeg gezien, ook op hyves van mensen van school.
Ja dat wilde ik eerst doen, maar die trend is ook weer over. Ik ben eg trendgevoelig, zie je.quote:
Even verbeterdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja die zijn gewoon dom. Hier op FOK! ook hoor, dezelfde foto's als op Hyves zodat je het zo kan vinden. Of volledige naam in Fobo zetten en dan flink gaan lopen rellen. En dan raar opkijken als iemand je Hyves verneukt ofzo.
Siewosie; Hyves![]()
![]()
Ik zie hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik eerst doen, maar die trend is ook weer over. Ik ben eg trendgevoelig, zie je.
Ok.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie het
Maar ik heb geen broer, én geen tijgerstring, dus ik sla deze trend even over
Smakelijk.quote:
Is goed, maar het valt niet mee hoor!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Laat je me wel op tijd weten wanneer de volgende trend is?
Zou 'm niet willen missen
Ook goed.quote:
Ik ook niet.quote:
Om ze te spotten, of om ze te volgen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is goed, maar het valt niet mee hoor!
Volgen. Spotten wel aangezien ik meestal de trendsetter ben.quote:
Een oudere broer.quote:
Ow, nouja, ik beloof nietsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgen. Spotten wel aangezien ik meestal de trendsetter ben.
Die van mij heeft nog wat te goed van mij, wat die allemaal uithaalde bij mijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zijn de linkste. Jonge zusjes met oudere broers
Hij beschermde je toch ook wel?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van mij heeft nog wat te goed van mij, wat die allemaal uithaalde bij mij
Ja dat bedoel ikquote:
Ik snap het niet.quote:
Ja maar daar horen wij vrouwen ook.quote:
Ik ook niet maar hij was er altijd voor me, nu nog steeds.quote:
Ow, maar da's vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet maar hij was er altijd voor me, nu nog steeds.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik zwaai even snel, BBQ staat aan dus ik moet koken
O please, als ik een leuke gozer zag schrikte hij hem afquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik snap het niet.Jij vindt het erg dat ie je beschermde? Dat hoort een broer te doen.
Dat dan weer wel en andersomquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet maar hij was er altijd voor me, nu nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |