Hallo, ik (28) heb al zo'n 5 jaar een relatie met D. (31) en afgelopen weekend is er iets gebeurd waarvan ik nog niet weet of ik er spijt van heb ja of nee.
Een tijdje terug heb ik via het Internet L. (43) leren 'kennen'. Na veel mail, smsjes, msncontact en belletjes heb ik afgelopend weekend stiekem met hem afgesproken toen D. niet thuis was.
De bedoeling was om eens kennis te maken, omdat we elkaar wel lagen qua ideeën en denkwijze, maar na veel gelach en gelul hebben we elkaar alle hoeken van het huis laten zien (sexuele wijze), zoals misschien ook wel te verwachten viel. De situatie is dus lichtjes uit de hand gelopen en nu ben ik heel ernstig verliefd, geloof ik.
Nu zou je zeggen: Dump D. en ga verder met L., maar het leven zou het leven niet zijn als de situatie niet iets ingewikkelder in elkaar zou zitten.
Even een opsomming: Allebei koophuizen, L. is al een behoorlijke tijd getrouwd en we wonen allebei aan de andere kant van het land waarbij we ook gebonden zijn aan ons werk.
Ik weet nu even niet meer wat te doen..
Mijn relatie met D. was na een paar jaar toch wel wat aan het 'versleuren' en dingen liepen de laatste tijd al niet echt lekker, vandaar misschien dat ik als een blok voor L. ben gevallen.. En nu het eenmaal zo ver is gegaan, kan ik ook mijn gevoelens niet meer terugdraaien.
Wat is wijsheid? Wat moet ik nu doen?