Sletterig gedrag dit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Anna-bella het volgende:
Hallo, ik (28) heb al zo'n 5 jaar een relatie met D. (31) en afgelopen weekend is er iets gebeurd waarvan ik nog niet weet of ik er spijt van heb ja of nee.
Een tijdje terug heb ik via het Internet L. (43) leren 'kennen'. Na veel mail, smsjes, msncontact en belletjes heb ik afgelopend weekend stiekem met hem afgesproken toen D. niet thuis was.
De bedoeling was om eens kennis te maken, omdat we elkaar wel lagen qua ideeën en denkwijze, maar na veel gelach en gelul hebben we elkaar alle hoeken van het huis laten zien (sexuele wijze), zoals misschien ook wel te verwachten viel. De situatie is dus lichtjes uit de hand gelopen en nu ben ik heel ernstig verliefd, geloof ik.
Nu zou je zeggen: Dump D. en ga verder met L., maar het leven zou het leven niet zijn als de situatie niet iets ingewikkelder in elkaar zou zitten.
Even een opsomming: Allebei koophuizen, L. is al een behoorlijke tijd getrouwd en we wonen allebei aan de andere kant van het land waarbij we ook gebonden zijn aan ons werk.
Ik weet nu even niet meer wat te doen..
Mijn relatie met D. was na een paar jaar toch wel wat aan het 'versleuren' en dingen liepen de laatste tijd al niet echt lekker, vandaar misschien dat ik als een blok voor L. ben gevallen.. En nu het eenmaal zo ver is gegaan, kan ik ook mijn gevoelens niet meer terugdraaien.
Wat is wijsheid? Wat moet ik nu doen?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef Dennis101 het volgende:
Zeggen tegen D. wat je gedaan hebt. Kan je daarna verder kijken wat je gaat doen, of sterker nog, wat hij gaat doen.
Over bazen gesproken. Heb je die UI in het groot? Het liefst 2056x1660 ofzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef larry_flynt het volgende:
Die L. is een baas. Beetje lullen dat je een vrouw enzo hebt, maar wel lekker een ander sletje neuken.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ah, TS heeft trouwens een pic in d'r fobo.
Ik zou je wel volpompen, TS
quote:Laatste voyeur(s) HSG-BOMBER
Ik zou een topic op FOK openen, gegarandeerd dat D. of een van zijn vrienden het leest, hoef je zelf niks te doen, maar kan D. beslissen.quote:
+1 !quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:58 schreef Supersoep het volgende:
Ik wacht nu op het moment waar TS' haar hyves wordt achterhaald en haar vriend alsnog wordt geinformeerd.
Dikke kans dat TS 'per ongeluk' vergeten is te vermelden dat de helft van het koophuis van hem is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het toch wel heul zielig voor D.
Dank jequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
eigenlijk ook wel voor ts, het naief kind.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik bedoel om het zo te weten te komen.quote:
Het valt nog mee, ik zal wat balans proberen te brengen in het topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef Tinkepink het volgende:
Wat voor reacties verwacht je hier TS?
Reken maar dat de 'slet' en 'hoer' reacties je om de oren gaan vliegen.
quote:Laatste update 29-06-2010
Geslacht Vrouw
Geboortedatum 12-03-1982
Relatie Nee.
Dat dus...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Geen idee, eerlijk gezegd geen zin om mensen die vreemd gaan te helpen.
Homo's.quote:
ok.. dan is ts gewoon een sletquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die was al ingesteld op 'Nee'
google cache
Dit!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ah, TS heeft trouwens een pic in d'r fobo.
Ik zou je wel volpompen, TS
Lijkt mij ook weinig kans van slagen te hebben idd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:23 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat mij dan weer een minder idee lijkt. Zo lang blijft dat niet leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |