Sletterig gedrag dit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Anna-bella het volgende:
Hallo, ik (28) heb al zo'n 5 jaar een relatie met D. (31) en afgelopen weekend is er iets gebeurd waarvan ik nog niet weet of ik er spijt van heb ja of nee.
Een tijdje terug heb ik via het Internet L. (43) leren 'kennen'. Na veel mail, smsjes, msncontact en belletjes heb ik afgelopend weekend stiekem met hem afgesproken toen D. niet thuis was.
De bedoeling was om eens kennis te maken, omdat we elkaar wel lagen qua ideeën en denkwijze, maar na veel gelach en gelul hebben we elkaar alle hoeken van het huis laten zien (sexuele wijze), zoals misschien ook wel te verwachten viel. De situatie is dus lichtjes uit de hand gelopen en nu ben ik heel ernstig verliefd, geloof ik.
Nu zou je zeggen: Dump D. en ga verder met L., maar het leven zou het leven niet zijn als de situatie niet iets ingewikkelder in elkaar zou zitten.
Even een opsomming: Allebei koophuizen, L. is al een behoorlijke tijd getrouwd en we wonen allebei aan de andere kant van het land waarbij we ook gebonden zijn aan ons werk.
Ik weet nu even niet meer wat te doen..
Mijn relatie met D. was na een paar jaar toch wel wat aan het 'versleuren' en dingen liepen de laatste tijd al niet echt lekker, vandaar misschien dat ik als een blok voor L. ben gevallen.. En nu het eenmaal zo ver is gegaan, kan ik ook mijn gevoelens niet meer terugdraaien.
Wat is wijsheid? Wat moet ik nu doen?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef Dennis101 het volgende:
Zeggen tegen D. wat je gedaan hebt. Kan je daarna verder kijken wat je gaat doen, of sterker nog, wat hij gaat doen.
Over bazen gesproken. Heb je die UI in het groot? Het liefst 2056x1660 ofzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef larry_flynt het volgende:
Die L. is een baas. Beetje lullen dat je een vrouw enzo hebt, maar wel lekker een ander sletje neuken.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ah, TS heeft trouwens een pic in d'r fobo.
Ik zou je wel volpompen, TS
quote:Laatste voyeur(s) HSG-BOMBER
Ik zou een topic op FOK openen, gegarandeerd dat D. of een van zijn vrienden het leest, hoef je zelf niks te doen, maar kan D. beslissen.quote:
+1 !quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:58 schreef Supersoep het volgende:
Ik wacht nu op het moment waar TS' haar hyves wordt achterhaald en haar vriend alsnog wordt geinformeerd.
Dikke kans dat TS 'per ongeluk' vergeten is te vermelden dat de helft van het koophuis van hem is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het toch wel heul zielig voor D.
Dank jequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
eigenlijk ook wel voor ts, het naief kind.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik bedoel om het zo te weten te komen.quote:
Het valt nog mee, ik zal wat balans proberen te brengen in het topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef Tinkepink het volgende:
Wat voor reacties verwacht je hier TS?
Reken maar dat de 'slet' en 'hoer' reacties je om de oren gaan vliegen.
quote:Laatste update 29-06-2010
Geslacht Vrouw
Geboortedatum 12-03-1982
Relatie Nee.
Dat dus...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Geen idee, eerlijk gezegd geen zin om mensen die vreemd gaan te helpen.
Homo's.quote:
ok.. dan is ts gewoon een sletquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die was al ingesteld op 'Nee'
google cache
Dit!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ah, TS heeft trouwens een pic in d'r fobo.
Ik zou je wel volpompen, TS
Lijkt mij ook weinig kans van slagen te hebben idd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:23 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat mij dan weer een minder idee lijkt. Zo lang blijft dat niet leuk.
het is geloof ik geen collega, maar een getrouwde vent van in de veertig, die heel sluw naieve meisjes via het internet weet te verleiden met mooie praatjes.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:23 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit!
En als je relatie kut is, moet je die gewoon uitmaken TS. Dan ben je daarna vrij om eens te beslissen of je wat wil beginnen met een getrouwde collega. Wat mij dan weer een minder idee lijkt. Zo lang blijft dat niet leuk.
Nou ja meisje.....ze is bijna dertig. Maar is het geen tante trollewop? WIe opent er nu zo'n topic met een herkenbare foto in het fobo. Da's wel heul dom.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:27 schreef dawg het volgende:
[..]
het is geloof ik geen collega, maar een getrouwde vent van in de veertig, die heel sluw naieve meisjes via het internet weet te verleiden met mooie praatjes.
ze vraagt zich af waarom iedereen zo tegen haar loopt te bashen, terwijl het kleine stemmetje in haar hoofd weet dat $fokker gelijk heeftquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Laatste bezoek: 4 seconden geleden.
Jammer dat ze alleen niets post.
voor die vent wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja meisje.....ze is bijna dertig. Maar is het geen tante trollewop? WIe opent er nu zo'n topic met een herkenbare foto in het fobo. Da's wel heul dom.
Verder wel nieuwsgierig, dus even volgen......
Oh oeps, verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:27 schreef dawg het volgende:
[..]
het is geloof ik geen collega, maar een getrouwde vent van in de veertig, die heel sluw naieve meisjes via het internet weet te verleiden met mooie praatjes.
Met wie moeten kerels anders vreemdgaan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:53 schreef muay-toy het volgende:
leuk dat je je foto in je fobo hebt met naam alles erbij. je bent gewoon een slutje en daar wil ik het graag bij houden
Dit idee heb ik er ook wel bij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar is het geen tante trollewop? WIe opent er nu zo'n topic met een herkenbare foto in het fobo. Da's wel heul dom.
Lijkt me idd ook wel.quote:
QFTquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Jij twijfelt over een keuze die je wil maken
Terwijl die keuze in handen ligt van je vriend![]()
En dat schijn je niet te beseffen ?
Nou hij had in die fobo gekeken en nu staat zijn naam daar bij laatste voyeur. Wacht ik snap het niet.quote:
Nou niet dus. Het vriendje weet namelijk niet dat zijn vriendin alle hoeken van hun huis aan het afstoffen is onder bezielende leiding van e.o.a. getrouwde internetdude.quote:
Daar is ook helemaal niksquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nou hij had in die fobo gekeken en nu staat zijn naam daar bij laatste voyeur. Wacht ik snap het niet.
Wat is daaraan?
Nu mag ik hem wel gebruiken!quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Daar is ook helemaal niksaan. Hij heeft gekeken. Ik vanavond trouwens ook.
.
Maar waarschijnlijk de rest van de users in dit topic ook.
De hypotheek is het grootste obstakel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:07 schreef juxtaposition het volgende:
Met dit topic zal dat niet lang meer duren...
En ik ga er vanuit dat als ze nog een greintje zelfrespect () heeft, ze het hem zelf verteld...
euhm.. laat maar eigenlijk.
nog even de hoofdpost gelezen..
eerlijkheid zal vast ver te zoeken zijn..
ik trek mijn eerdere post betreffende hoop op eerlijkheid volledig in.quote:afgelopend weekend stiekem met hem afgesproken toen D. niet thuis was.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou niet dus. Het vriendje weet namelijk niet dat zijn vriendin alle hoeken van hun huis aan het afstoffen is onder bezielende leiding van e.o.a. getrouwde internetdude.
de manier waarop je dat zegt laat zien dat je er geen spijt van hebt en je het blijkbaar niet zo'n probleem vindt...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Anna-bella het volgende:
.... maar na veel gelach en gelul hebben we elkaar alle hoeken van het huis laten zien (sexuele wijze), zoals misschien ook wel te verwachten viel.
Lekker makkelijk zeggen achteraf.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Anna-bella het volgende:
Mijn relatie met D. was na een paar jaar toch wel wat aan het 'versleuren' en dingen liepen de laatste tijd al niet echt lekker
Alsof mannen normaal zijn.quote:
Omdat dat ook gelul is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Jij twijfelt over een keuze die je wil maken
Terwijl die keuze in handen ligt van je vriend![]()
En dat schijn je niet te beseffen ?
Veel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:12 schreef Taurus het volgende:
Gek dat mensen zich hier zo over opwinden. Wat kan jullie het nou schelen wat anderen uitspoken?![]()
Dat blijkt. Holbewonergedrag vind ik dat, wat ik hier zie. Dat gescheld e.d. bedoel ik. Weten jullie veel. Ze vraagt advies, als je alleen 'hoer' kunt zeggen, blijf dan weg uit zo'n topic, lijkt me. Het gebeurt dagelijks, vreemdgaan, niets is een mens vreemd. Dat gewoon simpelweg met 1 woord afkeuren in een topic lijkt me de meest zinloze actie die je kunt uitvoeren, ook al kost het je maar een paar seconde uit je waardevolle dag tijdsbesteding.quote:
Grappig genoeg maak je jezelf schuldig aan het gedrag wat je anderen verwijt: een moreel superioriteitsgevoel. Constructief zijn dergelijke replies natuurlijk niet, maar wel o zo lekker. Want dergelijke personen verdienen het ook gewoon.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat blijkt. Holbewonergedrag vind ik dat, wat ik hier zie. Dat gescheld e.d. bedoel ik. Weten jullie veel. Ze vraagt advies, als je alleen 'hoer' kunt zeggen, blijf dan weg uit zo'n topic, lijkt me. Het gebeurt dagelijks, vreemdgaan, niets is een mens vreemd. Dat gewoon simpelweg met 1 woord afkeuren in een topic lijkt me de meest zinloze actie die je kunt uitvoeren, ook al kost het je maar een paar seconde uit je waardevolle dag tijdsbesteding.
Jou raakt het verhaaltje helemaal want anders zou je niet gereageerd hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:12 schreef Taurus het volgende:
Gek dat mensen zich hier zo over opwinden. Wat kan jullie het nou schelen wat anderen uitspoken?![]()
TS: lastige situatie. Ik zou sowieso niet de waarheid tegen D. zeggen. Onnodig kwetsend. Als je met D. toch niet meer gelukkig bent, en dat toont wel een beetje, dan moet je de stoute schoenen aantrekken en dát ook eerlijk zeggen. Dat je niet meer gelukkig bent op deze wijze, en dan kun je ergens anders gaan wonen. Niet meteen overstappen naar L., althans, dat lijkt me niet wijs. Eerst maar weer even tot jezelf komen. Maar er moet iets gebeuren: of je zweert L. af en je werkt aan je relatie met D., of je kiest onvoorwaardelijk voor L. maar dan toch in ieder geval met eerst een terugkeer naar het vrijgezellenbestaan.
"het gebeurt dagelijks"quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat blijkt. Holbewonergedrag vind ik dat, wat ik hier zie. Dat gescheld e.d. bedoel ik. Weten jullie veel. Ze vraagt advies, als je alleen 'hoer' kunt zeggen, blijf dan weg uit zo'n topic, lijkt me. Het gebeurt dagelijks, vreemdgaan, niets is een mens vreemd. Dat gewoon simpelweg met 1 woord afkeuren in een topic lijkt me de meest zinloze actie die je kunt uitvoeren, ook al kost het je maar een paar seconde uit je waardevolle dag tijdsbesteding.
Ey wtf is dat voor actie danquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:25 schreef bohgek het volgende:
[..]
"het gebeurt dagelijks"
Genocide gebeurt ook elke dag en dat maakt het ook niet minder erg.
TS is gewoon een goedkoop sletje dat zich door een kerel van begin 40 laat volpompen.
Ik vind dat de heksenjacht mag worden gestart, fok! opzoek naar de vriend van TS.
Heb de afbeelding uit haar fobo voor de zekerheid geüpload voor het geval zij die eraf haalt.
ook maar even de OP quoten voor de zekerheidquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Anna-bella het volgende:
Hallo, ik (28) heb al zo'n 5 jaar een relatie met D. (31) en afgelopen weekend is er iets gebeurd waarvan ik nog niet weet of ik er spijt van heb ja of nee.
Een tijdje terug heb ik via het Internet L. (43) leren 'kennen'. Na veel mail, smsjes, msncontact en belletjes heb ik afgelopend weekend stiekem met hem afgesproken toen D. niet thuis was.
De bedoeling was om eens kennis te maken, omdat we elkaar wel lagen qua ideeën en denkwijze, maar na veel gelach en gelul hebben we elkaar alle hoeken van het huis laten zien (sexuele wijze), zoals misschien ook wel te verwachten viel. De situatie is dus lichtjes uit de hand gelopen en nu ben ik heel ernstig verliefd, geloof ik.
Nu zou je zeggen: Dump D. en ga verder met L., maar het leven zou het leven niet zijn als de situatie niet iets ingewikkelder in elkaar zou zitten.
Even een opsomming: Allebei koophuizen, L. is al een behoorlijke tijd getrouwd en we wonen allebei aan de andere kant van het land waarbij we ook gebonden zijn aan ons werk.
Ik weet nu even niet meer wat te doen..
Mijn relatie met D. was na een paar jaar toch wel wat aan het 'versleuren' en dingen liepen de laatste tijd al niet echt lekker, vandaar misschien dat ik als een blok voor L. ben gevallen.. En nu het eenmaal zo ver is gegaan, kan ik ook mijn gevoelens niet meer terugdraaien.
Beetje flauw om iemand te etaleren. Ook niet nodig ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:25 schreef bohgek het volgende:
[..]
"het gebeurt dagelijks"
TS is gewoon een goedkoop sletje dat zich door een kerel van begin 40 laat volpompen.
Ik vind dat de heksenjacht mag worden gestart, fok! opzoek naar de vriend van TS.
Heb de afbeelding uit haar fobo voor de zekerheid geüpload voor het geval zij die eraf haalt.
[ afbeelding ]
Gewoon een vieze rat jijquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:27 schreef bohgek het volgende:
[..]
ook maar even de OP quoten voor de zekerheid
Nou dit vind ik wel weer overtrokken. Het gebeurde in het verleden nogal eens dat er OP's verwijderd werden.quote:
Of het nou een troll of een serieus iets is, helemaal fotos rippen enzo slaat nergens op.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:37 schreef bohgek het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je maar iets van die OP geloofd he?
Idiote vergelijking. Jij bent het die zo ondersteboven raakt van vreemdgaan dat je er allerlei lelijks uit moet gooien, dat zijn jouw issues, niet die van TS en ook niet die van mij. Meningen verschillen, ook over vreemdgaan. Dramatiseer het niet zo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:25 schreef bohgek het volgende:
[..]
"het gebeurt dagelijks"
[ afbeelding ]
Inderdaad erg triest.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:54 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Of het nou een troll of een serieus iets is, helemaal fotos rippen enzo slaat nergens op.
Kinderachtig gedoe van haha ik heb je foto je kunt lekker niks doen, belachelijk
Ik reageer beheerst. Dat is het verschil. Ik ben enigszins verontwaardigd over de opwinding die dit soort topics altijd op weten te wekken, dat is mijn goed recht. Het vingertje opeens naar mij wijzen is in deze zin niet op z'n plaats.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Jou raakt het verhaaltje helemaal want anders zou je niet gereageerd hebben.
En velen wel, en daar verbaas ik me over.quote:Ik sta ook niet meteen op mijn achterste poten klaar om TS af te fikken.
Dat weet je niet. Ze post dit verhaal rationeel, dat kan. Jij hebt geen idee hoe zij zich daadwerkelijk voelt, letters geven dat niet correct weer. Ze vraagt advies en plaatst daar niet de gebruikelijke huil-smilies bij, nou en, dat voegt toch niets toe aan een eventuele inhoudelijke discussie. En daar behoren wat mij betreft smilies en 'hoer' niet bij.quote:Maar je kunt TS ook werkelijk nergens op iets als bijv. het hebben van een geweten aanrekenen.
Daarom begin ik altijd met het afvragen of jij dat wel moet weten. Dat doet je niets goeds, zoals je zelf hier al aangeeft.quote:Ik weet niet hoe jij zoiets ziet maar het lijkt mij behoorlijk kut als mijn partner met een andere vrouw de stoffige hoeken in ons huis gaat verkennen terwijl ik argeloos aan het werk ben.
Ik zou een hypotheek ook niet in de weg laten staan van mijn ware gevoelens, maar als je verder niets hebt.. Dan is het helaas wel iets waar je misschien rekening mee moet houden. Dat jij alles zou laten vallen voor liefde is wederom jouw goed recht en heel mooi, maar voor anderen geldt dat wellicht niet. De waarde die we aan liefde hebben is subjectief, onthou dat goed. Daar zijn geen wetten voor in Nederland, godzijdank, en zij hoeft wat mij betreft dus ook niet publiekelijk aan de schandpaal te worden genageld.quote:En dat er dan ook een flieftverhaaltje opduikt waarin iemand zegt dat de hypotheek slechts in de weg staat. Ik weet het niet hoor, maar als je als partner zoiets achter je rug om doet en voelt of niet voelt, dat lijkt me echt verrot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |