Dit zijn juist dagen om de buitenlocaties te verkennenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:40 schreef Uitlaat het volgende:
De komende dagen wordt het alleen maar warmer en warmer, alles is plakkerig en je wil eigenlijk alleen maar hangen.
Hoe is jullie sex in deze warme periode? doen jullie hte nog regelmatig of is het er eventjes helemaal uit?
ts begint: de komende dagne geen sex, gelukkig koelt het zaterdag weer af, dus dan gaan we weer
mijn douche deed het plotseling nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:51 schreef ShiroYasha het volgende:
Eerst seksen, daarna samen douchen
werkt prima
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dit zijn juist dagen om de buitenlocaties te verkennen
/Care. Gewoon vragen of diegene wil joinen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:50 schreef Murmeli het volgende:
precies, gewoon lekker doorsexen![]()
liever dit dan de winter. moet je jezelf eerst nog warm sexen voor je lekker kan losgaan
hmmm ja buitensexen...kweetniet... ik word altijd betrapt
gatver, je wordt altijd betrapt door lelijke mensenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:03 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
/Care. Gewoon vragen of diegene wil joinen.
ook in de winter boven de dekens hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:05 schreef Playyy het volgende:
Ik vind het niet zo erg. Met seks is het altijd wel zweterig enzo.
Alleen je moet nu wel sowieso boven de dekens neuken. Anders is het echt té heet.
Maar wat bedoel je met is het er eventjes helemaal uit? Denk je dat er serieus mensen zijn die in de zomer geen seks hebben omdat ze het te warm ervoor vinden?
is ook echt het enige waar jij over kan praten, hè?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:12 schreef erodome het volgende:
Veel beter als die gare kou, de zomer is altijd een goed iets voor mijn seksleven.
Tijdens het douche is ook leuk!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:51 schreef ShiroYasha het volgende:
Eerst seksen, daarna samen douchen
werkt prima
Kijk eens naar haar geschiedenis en ga je dan eens schamen in een hoekje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:40 schreef LarryBird het volgende:
[..]
is ook echt het enige waar jij over kan praten, hè?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |