Dit zijn juist dagen om de buitenlocaties te verkennenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:40 schreef Uitlaat het volgende:
De komende dagen wordt het alleen maar warmer en warmer, alles is plakkerig en je wil eigenlijk alleen maar hangen.
Hoe is jullie sex in deze warme periode? doen jullie hte nog regelmatig of is het er eventjes helemaal uit?
ts begint: de komende dagne geen sex, gelukkig koelt het zaterdag weer af, dus dan gaan we weer
mijn douche deed het plotseling nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:51 schreef ShiroYasha het volgende:
Eerst seksen, daarna samen douchen
werkt prima
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dit zijn juist dagen om de buitenlocaties te verkennen
/Care. Gewoon vragen of diegene wil joinen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:50 schreef Murmeli het volgende:
precies, gewoon lekker doorsexen![]()
liever dit dan de winter. moet je jezelf eerst nog warm sexen voor je lekker kan losgaan
hmmm ja buitensexen...kweetniet... ik word altijd betrapt
gatver, je wordt altijd betrapt door lelijke mensenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:03 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
/Care. Gewoon vragen of diegene wil joinen.
ook in de winter boven de dekens hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:05 schreef Playyy het volgende:
Ik vind het niet zo erg. Met seks is het altijd wel zweterig enzo.
Alleen je moet nu wel sowieso boven de dekens neuken. Anders is het echt té heet.
Maar wat bedoel je met is het er eventjes helemaal uit? Denk je dat er serieus mensen zijn die in de zomer geen seks hebben omdat ze het te warm ervoor vinden?
is ook echt het enige waar jij over kan praten, hè?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:12 schreef erodome het volgende:
Veel beter als die gare kou, de zomer is altijd een goed iets voor mijn seksleven.
Tijdens het douche is ook leuk!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:51 schreef ShiroYasha het volgende:
werkt prima
Kijk eens naar haar geschiedenis en ga je dan eens schamen in een hoekje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:40 schreef LarryBird het volgende:
[..]
is ook echt het enige waar jij over kan praten, hè?![]()
doe je dat dan met D. of met L. ??quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:21 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
En water, koel water, helpt ook een hoop.
Dat doe ik sowieso al, onder de dekens is toch irritant? En inderdaad, gewoon sex en daarna douchen, of sex onder de douche.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:05 schreef Playyy het volgende:
Ik vind het niet zo erg. Met seks is het altijd wel zweterig enzo.
Alleen je moet nu wel sowieso boven de dekens neuken. Anders is het echt té heet.
Dan horen de buren het!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:22 schreef Koeketrommel het volgende:
Raam flink open gooien, ventilator aan.
heb jij ooit tegen een ventilator proberen te praten? vast welquote:
En dan?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
En dan?
Bang dat de buren je raar aankijken de dag erna?
Zal wel aan mijn IQ ligge ofzo.. maar ksnap je nie..quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef Uitlaat het volgende:
[..]
heb jij ooit tegen een ventilator proberen te praten? vast wel
probeer er maar eens in te kreunen, dat lijkt net op praten![]()
Dat zou me nou totaal aan me reet roesten wat zij ervan vindenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef MrManuel het volgende:
[..]
, Hebbe ze al eerder gedaan
[..]
Zal wel aan mijn IQ ligge ofzo.. maar ksnap je nie..![]()
Ja...quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
En dan?
Bang dat de buren je raar aankijken de dag erna?
Maar wel gewoon alles op het net knallen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja...
Doe het dus echt niet graag met het raam open, als ik erachter kom dat we het perongelijk vergeten zijn zijn echt van die grrmmmfff momenten, niet grappig!
Ja, dat is wat anders, dan hebben mensen zelf de keuze of ze dat willen meemaken, hierbij niet, ik hou niet zo van mensen zomaar lastig vallen met dat soort dingen, ik kan het wel erg leuk vinden als mensen uit eigen keuze erdoor lastig gevallen worden, maar dan wel alleen mensen die ook echt zelf zoeken naar zulk spul.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maar wel gewoon alles op het net knallen.
Het kan tot "overlast" worden gerekend, zeker in de late uurtjes.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:52 schreef Ascendancy het volgende:
Het is juist heerlijk met dit warme weer sex hebben![]()
En boeiend dat anderen het horen. Is sex hebben een schande?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:52 schreef Ascendancy het volgende:
Ach die paar keer in een jaar dat het bij mij voorkomt, mijn buren zijn dan alleen maar blij dat ik weer eens goed geneukt wordtquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Het kan tot "overlast" worden gerekend, zeker in de late uurtjes.
Genoeg buren die elkaar het leven zuur hebben gemaakt op die manier. Of anders de partij die er last van heeft.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:11 schreef purplerose het volgende:
Ach die paar keer in een jaar dat het bij mij voorkomt, mijn buren zijn dan alleen maar blij dat ik weer eens goed geneukt wordt
Wtfquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ach die paar keer in een jaar dat het bij mij voorkomt, mijn buren zijn dan alleen maar blij dat ik weer eens goed geneukt wordt
Tja, in een kleine plaats wonen he, dan heb je nog zulke buren die je pleziertje gunnen met of zonder raam openquote:
Ik doelde meer op hoe het mogelijk is dat zoiets maar een paar keer gebeurd eigenlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tja, in een kleine plaats wonen he, dan heb je nog zulke buren die je pleziertje gunnen met of zonder raam open
strakke opmerkingquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maar wel gewoon alles op het net knallen.
Je hebt ons nog nooit gehoord zo te lezenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:52 schreef Ascendancy het volgende:
ik vind het wel wat hebben om de buren te horen, dwz van een kant dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, dat is wat anders, dan hebben mensen zelf de keuze of ze dat willen meemaken, hierbij niet, ik hou niet zo van mensen zomaar lastig vallen met dat soort dingen, ik kan het wel erg leuk vinden als mensen uit eigen keuze erdoor lastig gevallen worden, maar dan wel alleen mensen die ook echt zelf zoeken naar zulk spul.
Ohhhhhhh, nou heel simpel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:12 schreef TigOleBitties het volgende:
[..]
Ik doelde meer op hoe het mogelijk is dat zoiets maar een paar keer gebeurd eigenlijk![]()
of uberhaupt onder de douche even een pijpbeurt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:51 schreef ShiroYasha het volgende:
werkt prima
pijpen is niet inspannend en kan dus ook gewoon beneden op de bank (voor de tvquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:43 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
of uberhaupt onder de douche even een pijpbeurt.
Jij moet eens met mijn vriendin pratenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
pijpen is niet inspannend en kan dus ook gewoon beneden op de bank (voor de tv)
doet het ook leuk voor de eh.. buurvrouw!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
pijpen is niet inspannend en kan dus ook gewoon beneden op de bank (voor de tv)
maar is het leukst in het zonnetje in de tuin!
soms weet je dat die nog slaapt of er niet is!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
doet het ook leuk voor de eh.. buurvrouw!
Verder helemaal mee eens
spannendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
soms weet je dat die nog slaapt of er niet is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |