snel een trein koppen, heb je tijd zat om het nummer op te schrijvernquote:
Maar, maar, maar..... Ik zie altijd alleen maar treinen met een 4-cijferig nummer!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:45 schreef Socios het volgende:
[..]
![]()
Een treinnummer bestaat uit 3 tot 5 cijfers. (soms 6 bij werkzaamheden). Niet met letters erdoor enzo.
Ah hier, het eerste slachtoffer van de nazipropaganda is binnen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:27 schreef NotYou het volgende:
TS is een jihadist die het Nederlandse spoornet en het bewegen van treinstellen hierover in kaart brengt ter voorbereiding van een grote aanslag.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:13 schreef Socios het volgende:
Zojuist ging ik, zoals wel vaker, de treinstelnummers noteren van de treinen die bijna zouden vertrekken. Ik loop op het station alle sporen af en noteer alle treinen (om later in te voeren in de landelijke database), wordt mijn bloknootje met alle zojuist genoemde treinnummers erop afgepakt door een of andere malloot.![]()
[...]
En een fototoestel voor het geval er onverwacht een heel bijzondere trein langskomt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Klap degene de volgende keer met je linnentas want er zit vast wel een pakje wicky appelsap en een bammetje in
Ja, het is leuk als je treinen inderdaad al eerder gezien hebt. En de verzameling is vooral om een landelijke database te creëren waaruit ook weer materieelvoorspellingen gedaan kunnen worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:08 schreef Zeurnietzo het volgende:
Ben je blij als je een trein ergens ziet de je een jaar terug al hebt gezien, of gaat het enkel om alle treinen te verzamelen?
Mensen zoals jij compenseren mijn treinhaat. (traject Amsterdam-Delft)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, het is leuk als je treinen inderdaad al eerder gezien hebt. En de verzameling is vooral om een landelijke database te creëren waaruit ook weer materieelvoorspellingen gedaan kunnen worden.
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:52 schreef TSI het volgende:
Mensen zoals jij compenseren mijn treinhaat.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:45 schreef nieuwebloemenvazin het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen kanker
Jazeker, over welk traject gaat het?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:54 schreef TSI het volgende:
Hey wacht eens, kan jij ook verspellen wanneer er op mijn traject virm's rijden?
Nope.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:54 schreef donroyco het volgende:
Stond je gisteren toevallig op Arnhem CS?
Oh, want daar zag ik een treinenfreak foto's maken van een vertrekkende ICE richting Duitsland.quote:
Cool, Amsterdam - delft (trein gaat door naar dordrecht) Afgelopen maandag heen en terug die oude barreltreinenquote:
Ik wil het niet geloven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:54 schreef NietTeVolgen het volgende:
http://www.somda.nl/forum/8750/Opvallende+dingen+29+juni/
godverdomme he
Pics?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:16 schreef Pinterman het volgende:
Gasten, ik heb zojuist de 3498 van Pvg naar Sdt gespot, wat een leip ding zeg, tjongejongejonge.
Of spring voor een trein zodat we dit soort pauper topics niet meer hebben op FOK!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:27 schreef clowntje69 het volgende:
TS noteert vertragingen![]()
Ga bij NS werken en zorg dat ze op tijd rijden, dan doe je nog wat nuttigs.
Achja.. de één staat een uurtje treinnummers te noteren, de ander zit 4 uur te wachten op een pakje dat niet komt. Ieder z'n hobbyquote:
Neuh. Dat bloknootje is allang de fik in.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:05 schreef Twizu het volgende:
Heb je trouwens al aangifte gedaan TS?
En F1 als je bestolen wordt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Druk dan ook af en toe op ctrl+s tijdens het schrijven.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:16 schreef Pinterman het volgende:
Gasten, ik heb zojuist de 3498 van Pvg naar Sdt gespot, wat een leip ding zeg, tjongejongejonge.
HOAX.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef Pinterman het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, niet normaal coole trein toch?!
Nee, niet alleen de vertragingen, hoor. Alle treinen die te zien zijn. Met of zonder vertraging.quote:
*sput*quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:36 schreef nieuwebloemenvazin het volgende:
wtf hoe oud zijn deze 2 trouwens
[ afbeelding ]
Ja nerd, zo krijg je natuurlijk nooit medelijden. Maar wel kut dat mensen blijkbaar niet van andermans spullen af kunnen blijven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:51 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
HOAX.
A. Treinstel 3498 bestáát niet eens.
B. De trein afgebeeld op de foto is de Koploper, genummerd met 40xx of 42xx.
C. Genoemde stationsafkortingen bestaan ook niet.
De Sneltrein van 07.46u is treinnummer 2231. Die trein wordt vrijwel altijd met V-IRM. (Nieuwe dubbeldekker met airco)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:57 schreef TSI het volgende:
Moet de trein van 746 op sloterdijk hebben en terug die van ongeveer 1124. Als een half uur eerder of later een virm is, dan neem ik die zeker. Waar kan ik zo een schema vinden?![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:07 schreef tarantism het volgende:
Socios, aangezien ik in je fobo heb gepost ga ik er van uit dat we vrienden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |